Duben 20, 200916 r Tak tenhle problem s otackama mám taky.Jeste k tomu mam ladený vyfuk tak se sem tam lidi koukaj jako bych to delal schvalne a pak vypadam za blbce.Je to strasne.Ted aspon vim scim mam zajet do servisu:).Mimochodem zacalo mi to delat zrhuba kolem 70tis km od te doby to porad skace tak me napada jestli by to taky nemohlo byt tim palivovym filtrem o kterem tady byla rec.
Duben 20, 200916 r mne moja fabča 1.4 mpi r.2000 robí tiež niečo podobné..na volnobeh mi kolíšu otáčky..moj technik mi pvedal, že to tieto motory zvyknú robiť..ale chystám sa tiež na diagnostiku motora..
Květen 29, 200916 r Palivovy filtr se nemeni u benzinaku (konkretne 1,4MPi) po 60 000km, at to das do jakehokoli autorizovaneho servisu na 60t serv. prohlidku nevymeni ti ho (pouze pokud by si je vyslovne pozadal)...O tom co se doporucuje a jak vypadaji nase paliva by se dalo polemizovat... prominte ze se do toho micham ale palivovi filtr by se mel menit tak stejne jako vzduchovej olejovej spolu olejem!! lidi je to filtr!!!
Červen 4, 201015 r Cau,chci se s Vami jen podelit o muj vyreseny problem s onym skubanim po zahrati......skubalo to na benzin i na LPG,tim padem jsem vyloucil pal. filter...... VAG mi psal chudou smes a zatizeni na 1. valci-neverohodna hodnota..... Sice se mi do toho moc nechtelo,ale sel sem hledat netesnost v sani,a zjistil ze nejaky blb jen neutahl saci potrubi na tom spodnim spatne pristupnem miste.....timpadem to podfukovalo po zahrati.....vymeneno tesneni za 40kc utazeno,smazany chyby VAGem a uz to lita !!!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.