milan2504 Vloženo 10. leden 2013 Sdílet Vloženo 10. leden 2013 nemá někdo tento motor?Aspoň nějaký typ kde bych ho mohl sehnat.Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. leden 2013 Sdílet Vloženo 10. leden 2013 na Aukru jsem našel 1,4 16V 55kW ale BKY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan2504 Vloženo 11. leden 2013 Sdílet Vloženo 11. leden 2013 díky,taky jsem to viděl,ale prý tam nesmí být.Potřebuji AUA a nemůžu ho sehnat.Pár vrakovišť ho inzerují a když tam zavolám,tak nemají.Díky všem.......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan2504 Vloženo 11. leden 2013 Sdílet Vloženo 11. leden 2013 motor jsem sehnal na vrakovišti Vršovice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 11. leden 2013 Sdílet Vloženo 11. leden 2013 cena? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 11. leden 2013 Sdílet Vloženo 11. leden 2013 Kolik tak hádáš LIBERO. Já myslím,že kompletní pod 10 nekoupil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 11. leden 2013 Sdílet Vloženo 11. leden 2013 a ak áno,tak je to potom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan2504 Vloženo 12. leden 2013 Sdílet Vloženo 12. leden 2013 zdravím.Motor je kompletní s příslušenstvím a spojkou 15 tisíc kč.Jinde jsem prostě nesehnal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 12. leden 2013 Sdílet Vloženo 12. leden 2013 to tak je ... i na tom Aukru na Fábku 15t Kč, na Audi 9t kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozef janosik Vloženo 4. Březen 2013 Sdílet Vloženo 4. Březen 2013 Zdravim, mam octaviu II tour 2011 s motorom 1,4 59kw kod motoru CGGA momentalne najazdených nejakých 21t km, čo sa týka štandardných problemov s klepaním a vysokou spotrebou oleja, štartovaním tak to sa mi naštiastie vyhýba, len som si v poslednej dobe všimol, že ak stojim na mieste na neutrale so zahriatým motorom a z volnobežných otáčok pridám prudko na maximum tak je tam asi taka 1s oneskorená reakcia a pred zvýšením otáčok počuť ako keby odfuklo, alebo nasalo si vzduch a pri neutrály motor vytočí max do cca 3500 otáčok potom ako keby otáčky obmedzil omezovač - je to normálne alebo to signalizuje nejaku chybu (so studeným motorm so to neskúšal)? Taktiež ak prudko akcelerujem na 3. prevodovom stupni tak na chviľku je počuť z motora take jemne písknutie (ako keby vzduchu) a potom sa to už vytratí. ďakujem za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 1. Duben 2013 Sdílet Vloženo 1. Duben 2013 (editace) To že na volnoběh vytočíš jen 3500 ot. je normální, skutečně je to elektronicky omezeno. Je to tak u všech novějších aut z koncernu, stejně jako nemožnost startovat se spojkou. Pokud se nepletu tak se zmáčknutou spojkou by měl jít motor vytočit normálně až do omezovače, tak jako za jízdy. EDIT: U SII nejde vytočit ani se spojkou, je třeba aby auto bylo v pohybu. K tomu odfukování a pískání, pokud je auto v záruce, dej ho do servisu, ať se na to podívají - mohla by to být netěsnost v sání, pokud už v záruce není koukni na to sám, s tím, že ti někdo bude šlapat plyn a ty budeš poslouchat odkud to zhruba jde. Když mám sundaný vzduchový filtr na svém 1.4, tak ta klapka právě dělá takový odfukující, spíše tedy přifukující zvuk. Editováno: 2. Duben 2013, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozef janosik Vloženo 2. Duben 2013 Sdílet Vloženo 2. Duben 2013 Vďaka za odpoveď, pozriem na to či tam nie je nejaká ta netesnosť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MajkyH Vloženo 6. Duben 2013 Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 Pánové, rád bych vás poprosil o radu, kamarád přijel na 3 válce (F1 1,4i 16V kód motoru BBY), napích sem to na VAGa: 4 závad nalezeno. 16688 - valec 4 zjisteno vynechavani zazehu P0304 - 35-00 - 16688 - valec 4 zjisteno vynechavani zazehu P0304 - 35-00 - 17586 - linearni 02 Lambda sonda: proud cerpadla P1178 - 35-10 - preruseni - Sporadická 17604 - rada valcu 1-sonda 1 P1196 - 35-10 - elektricka chyba obvodu vytapeni - Sporadická Readiness: 0000 0000lambda má bejt nová, tak to asi jen nesmázlismazal jsem chyby, den na to sem s tim odjel do garáže, sundal sem kryt motoru, vyndal cívky a svíčky. Hledal sem kde může bejt chyba, neházelo to jiskru, ale ani jedna svíce (modul je pro každou svíčku solo). Poskládal jsem jsem to a NEnastartoval.Otázkou je, co jsem mohl posrat? A co mohlo bejt KO už předtím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 7. Duben 2013 Sdílet Vloženo 7. Duben 2013 chtělo by to sehnat nové, nebo alespoň na zkoušku prohodit z jiného auta moduly. Je možné že krom toho jednoho odešel ještě další Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MajkyH Vloženo 7. Duben 2013 Sdílet Vloženo 7. Duben 2013 mám připravené dva nové moduly, ale předpokládal jsem že odešlo něco společnýho pro všechny, protože jiskru nehodí ani jedenkaždopádně je dnes vyzkoušim a dám vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MajkyH Vloženo 7. Duben 2013 Sdílet Vloženo 7. Duben 2013 takže se stalo pro mě nemyslitelné, a všechny moduly jsou pryčzajímavý je, že to auto dojelo na 3 válce, rozeberu, složim, a nehodí jiskru ani jeden...zejtra přijdou další moduly, tak napíšu jestli to zabralo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MajkyH Vloženo 8. Duben 2013 Sdílet Vloženo 8. Duben 2013 moduly nové, a jedem...děkuju za radu, bral jsem jako nemožný, aby to odešlo najednou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 9. Duben 2013 Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 Moduly mohou odejit, kdyz maji davat jiskru (pri startovani) a nejsou v nich zasunuty svicky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MajkyH Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 na to sem dával bacha, svíčky tam byly,ono to nestartovalo už po výměně svíček, pak sme se dali do kontroly modulůmám podezření že to byl plaváček a že má najeto o hodně víc než co ukazuje tachometr (140 000 km), ať už jde o zvuk motoru, rezivějící části...každopádně už jede, sice ten motor má děsnej zvuk, ale jede :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaroslavii Vloženo 16. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2013 Tak jsem měnil svíčky ve Fabii 2003 14.16V 55KW a jak tady strašili, že to jde blbě, mě to šlo dobře. Normálně jsem cívky podebral z obou stran plochým šroubovákem, trochu zabral a cívky šly ven i s konektorem. Konektor jsem vůbec nemusel vyndavat z cívek, jen to chce povolit dráty, jsou pěkně v cestách a jen je drží plastové držáčky. Ty odendat. Svíčky jsou dost hluboko, mám ploché kleště, žádný problém. Chce to na to jemně, jak s ženskou, pak vše bude ok. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 16. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2013 První svíčky mě šly těžko šroubovákem, při pokusu o druhou výměnu se nechtěly ani hnout, musel jsem si udělat háčky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
účko Vloženo 20. Duben 2014 Sdílet Vloženo 20. Duben 2014 Dobrý den,mám takový problémek Jel sem z Prahy do tábora a zpět ,chlazení motoru ukazovalo na palubce ručičku 1mm před standartním zahřátím.Když sem přijel a vypnul motor a než sem vynosil věci z auta uteklo cca 7min. Potom sem nastartoval ,že auto přeparkuji a ručička ukazovala no ona nic neukazovala,byla dole, že je motor studený což je blbost když sem zrovna přijel po 250km.Takže místo 800 otáček bylo 1100 a lezlo to až na 2000 ot, což mi příde nenormální,protože se mi nic takovýho ještě nestalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. Duben 2014 Sdílet Vloženo 20. Duben 2014 teplotní čidlo v háji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozinec Vloženo 8. Květen 2014 Sdílet Vloženo 8. Květen 2014 dotaz k tomuto motoru, máme jednu fábku s tímto motorem. motoru se po zahřátí vůbec nechce do otáček, prostě to není ono. akcelerace nad 3tis ot. je taková nijaká. auto se vytočit dá ale je to takový trápení. na dálnici na rovině to jede sotva 150 tachometrových a to musí být hodně dlouhá rovina. přitom když je studený tak úplně cejtím pod plynem že by šlo do otáček tak jak by mělo, ale nechci to studený trápit. pokud to šolichám tak to jede v pohodě, spotřeba v pohodě, startování v pohodě, vag žádnou závadu nehlásí, jen je to prostě lenoch. nevíte kde by mohl být zakopaný pes? abych nevyměnil půlku auta? jo máme ho od novoty a najeto cca 150tis. bez závad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Volt Vloženo 8. Červen 2014 Sdílet Vloženo 8. Červen 2014 Ahojte, ja mám zase iný problém. Mám Fabiu kombi 1,4 16V spomímaný motor BKY 55kW a nasledovný problém sa vyskytuje len cez leto!!! Ak je auto vonku a stojí na slnku dlhšiu dobu (pol dňa) a je teplo cca 28-30°C v chládku a na slnku je auto rozpálené NIKDY na prvý krát nenaštartujem. Na druhý krát naskočí motor na "brnk". Ak je auto v tieni do tých 23°C tak so štartom nie sú problémy. Motor je pritom studený a auto je rozpálené len od slnka. Kde môže byť problém? Díki za rady a postrehy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.