Přejít na obsah

Motor 1.4 16V 55 kW


Aischylos

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim, mam octaviu II tour 2011 s motorom 1,4 59kw kod motoru CGGA  momentalne najazdených nejakých 21t km, čo sa týka štandardných problemov s klepaním a vysokou spotrebou oleja, štartovaním tak to sa mi naštiastie vyhýba, len som si v poslednej dobe všimol, že ak stojim na mieste na neutrale so zahriatým motorom a z volnobežných otáčok pridám prudko na maximum tak je tam asi taka 1s oneskorená reakcia a pred zvýšením otáčok  počuť ako keby odfuklo, alebo nasalo si vzduch a pri neutrály motor vytočí max do cca 3500 otáčok potom ako keby otáčky obmedzil omezovač  - je to normálne alebo to signalizuje nejaku chybu (so studeným motorm so to neskúšal)? Taktiež ak prudko akcelerujem na 3. prevodovom stupni tak na chviľku je počuť z motora take jemne písknutie (ako keby vzduchu)  a potom sa to už vytratí. ďakujem za pomoc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

To že na volnoběh vytočíš jen 3500 ot. je normální, skutečně je to elektronicky omezeno. Je to tak u všech novějších aut z koncernu, stejně jako nemožnost startovat se spojkou.

Pokud se nepletu tak se zmáčknutou spojkou by měl jít motor vytočit normálně až do omezovače, tak jako za jízdy. EDIT: U SII nejde vytočit ani se spojkou, je třeba aby auto bylo v pohybu.

 

K tomu odfukování a pískání, pokud je auto v záruce, dej ho do servisu, ať se na to podívají - mohla by to být netěsnost v sání, pokud už v záruce není koukni na to sám, s tím, že ti někdo bude šlapat plyn a ty budeš poslouchat odkud to zhruba jde. Když mám sundaný vzduchový filtr na svém 1.4, tak ta klapka právě dělá takový odfukující, spíše tedy přifukující zvuk.

Editováno: , autor: Lancelot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, rád bych vás poprosil o radu, kamarád přijel na 3 válce (F1 1,4i 16V kód motoru BBY), napích sem to na VAGa:

4 závad nalezeno.


16688 - valec 4 zjisteno vynechavani zazehu

P0304 - 35-00 -


16688 - valec 4 zjisteno vynechavani zazehu

P0304 - 35-00 -


17586 - linearni 02 Lambda sonda: proud cerpadla

P1178 - 35-10 - preruseni - Sporadická


17604 - rada valcu 1-sonda 1

P1196 - 35-10 - elektricka chyba obvodu vytapeni - Sporadická


Readiness: 0000 0000

lambda má bejt nová, tak to asi jen nesmázli

smazal jsem chyby, den na to sem s tim odjel do garáže, sundal sem kryt motoru, vyndal cívky a svíčky. Hledal sem kde může bejt chyba, neházelo to jiskru, ale ani jedna svíce (modul je pro každou svíčku solo). Poskládal jsem jsem to a NEnastartoval.

Otázkou je, co jsem mohl posrat? A co mohlo bejt KO už předtím?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na to sem dával bacha, svíčky tam byly,
ono to nestartovalo už po výměně svíček, pak sme se dali do kontroly modulů
mám podezření že to byl plaváček a že má najeto o hodně víc než co ukazuje tachometr (140 000 km), ať už jde o zvuk motoru, rezivějící části...
každopádně už jede, sice ten motor má děsnej zvuk, ale jede :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Tak jsem měnil svíčky ve Fabii 2003 14.16V 55KW a jak tady strašili, že to jde blbě, mě to šlo dobře. Normálně jsem cívky podebral z obou stran plochým šroubovákem, trochu zabral a cívky šly ven i s konektorem. Konektor jsem vůbec nemusel vyndavat z cívek, jen to chce povolit dráty, jsou pěkně v cestách a jen je drží plastové držáčky. Ty odendat. Svíčky jsou dost hluboko, mám ploché kleště, žádný problém. Chce to na to jemně, jak s ženskou, pak vše bude ok. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Dobrý den,mám takový problémek

Jel sem z Prahy do tábora a zpět ,chlazení motoru ukazovalo na palubce ručičku 1mm před standartním zahřátím.Když sem přijel a vypnul motor a než sem vynosil věci z auta uteklo  cca 7min. Potom  sem nastartoval ,že auto přeparkuji a ručička ukazovala no ona nic neukazovala,byla dole, že je motor studený což je blbost když sem zrovna přijel po 250km.Takže místo 800 otáček bylo 1100 a lezlo to až na 2000 ot, což mi příde nenormální,protože se mi nic takovýho ještě nestalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

dotaz k tomuto motoru, máme jednu fábku s tímto motorem. motoru se po zahřátí vůbec nechce do otáček, prostě to není ono. akcelerace nad 3tis ot. je taková nijaká. auto se vytočit dá ale je to takový trápení. na dálnici na rovině to jede sotva 150 tachometrových a to musí být hodně dlouhá rovina. přitom když je studený tak úplně cejtím pod plynem že by šlo do otáček tak jak by mělo, ale nechci to studený trápit. pokud to šolichám tak to jede v pohodě, spotřeba v pohodě, startování v pohodě, vag žádnou závadu nehlásí, jen je to prostě lenoch. nevíte kde by mohl být zakopaný pes? abych nevyměnil půlku auta?  jo máme ho od novoty a najeto cca 150tis. bez závad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Ahojte,

ja mám zase iný problém. Mám Fabiu kombi 1,4 16V spomímaný motor BKY 55kW a nasledovný problém sa vyskytuje len cez leto!!! Ak je auto vonku a stojí na slnku dlhšiu dobu (pol dňa) a je teplo cca 28-30°C v chládku a na slnku je auto rozpálené NIKDY na prvý krát nenaštartujem. Na druhý krát naskočí motor na "brnk". Ak je auto v tieni do tých 23°C tak so štartom nie sú problémy. Motor je pritom studený a auto je rozpálené len od slnka. Kde môže byť problém? Díki za rady a postrehy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...