Publikováno Duben 12, 200916 r setkal se někdo s tím, že se neroztočí ventilátory při zapnutí klimatizace? Občas se roztočí, ale moc pomalu (jenom ten velký - to by ale mohl spíš dochlazovat vodu) a v tom okamžíku trošku chládne DIAGNOSTIKA bez závad, akční členy - točí se jen velký, malý stojí blok naměřených hodnot: na výparníku je 15stupňů a nestíhá chladit může to být tím malým ventilátorem? setkal jsem se totiž s tím, že malý větrák už kolikrát někomu nefungoval a klima při tom chladila normálně, tak mě je to divný
Duben 13, 200916 r Autor je al divné, že na akčních členech velký větrá funguje. Nedá se nějak ta jednotka pomocí diagnostiky vyzkoušet?
Duben 13, 200916 r že velký funguje neznamená,že jednotka v něm je OK.Zapoj malý na krátko a uvidíš jestli jde.On je právě napájen a řízen z velkého
Duben 15, 200916 r Zdravim, po zapnuti AC se nekde z prostredka palubky ozyva zvuk jak od strary lednicky a klima vubec nechladi. VAG hlasi: 1 Fault Found: 00229 - Refrigerant Pressure 002 - Lower Limit Exceeded Napada me, ze tam asi vubec neni medium (auto jsem koupil v zime, jety, nezkousel jsem to). Akorat je mi divny, proc by na 3roky strarym aute se melo zratit medium. Evidentne tedy musi byt poskozene potrubi.. Dalsi vec je ta hlucnost, ale ta muze byt dusledkem, ze tam neni medium. Doufam, ze neni vadny kompresor, ci neco podobneho..
Duben 15, 200916 r Kamarád měl milulý měsíc ten samý problém se stejnými příznaky - totálně mu odešel u 4 letýho auta kompesor klimy, stálo ho to kolem 15000 Kč. Upraveno Duben 15, 200916 r od Doli
Duben 15, 200916 r Podle popisu závady nízký tlak v okruhu - já měl takhle díru v klimakondenzátoru, od stovky hřebíku. Medium uteklo a také se zvýšila hlučnost, podle té a menšího výkonu jsme to identifikovali už za jízdy. Doporučuji servis, natlakují Ti to a zjistí kde je problém - mě po opravě dávali do média barvivo, aby byly vidět případné úniky.
Duben 19, 200916 r zdravím všechny muže mi někdo poradit jestli je nějaký rozdíl mezi kompresorem klimy na benzín nebo diessel mám OII 1.6 MPI r.v. 2OO4 digi klima a rosypal se mi tak proto se ptám případně mužete mi někdo dát číslo výrobku nebo nemá někdo na prodej díky za odpovědi mějte se fajn
Duben 20, 200916 r No kdyby bylo nejhuř, tak ja bych mohl nabidnout nový za nákupku od firmy AVA-cooling systems cena cca 8600,-Kč včetně DPH. Jsem plátce DPH možnost přefakturace na Vás. Kdyžtak SZ. Jsem z Brna, ale opakuji nic na tom nemám. Honza
Duben 26, 200916 r Autor malý ventilátor byl odpálený, jinak komplet kompresor KO - teď už frčím a chladím Upraveno Duben 26, 200916 r od dracek
Duben 28, 200916 r Prosím o pomoc nebo alespoň návod: Na Š Octavie II 1,9 77 kW r.v. 2005 při kontrole klimatizace zjistili, že mi jede kompresor klimatizace na 30% a netočí se malý ventilátor. Klimatizace při testu nedává žádné chybové hlášení. Při puštění na servisní regulaci se objevil údaj 30% a klima nechladí. Nabídli mi: Nový kompresor cca 8 000,-Kč + nabídli novou Saharu tj oba ventilátory, prodávají se společně v držáku. Technik neznal správnou fukci ventilátorů na Oct. II , ještě se s tímto problémem nesetkal snad velký pouští malý??? Zajel jsem do dalšího servisu a klima nehlásí závady Hledám v Brně, kdo umí kompresor opravit -nastavit či zjistit přesnou závadu Děkuji k.stan@seznam.cz
Duben 30, 200916 r Mám taky problém s klimou - OII MR 06, klima nechladí, když stojím, po cca 7 nminutách jízdy začně normálně chladit, ale kdyžzastavím, tak zase fouká teplejší vzduch. Málo náplně? Problém v okruhu? Nebo něco jiného? Asi nejspiš dojet na diagnostiku, ne?
Květen 2, 200916 r Autor bude to chtít zkontrolovat chladící médium, popřípadě píchnout na diagnostiku. Odkuď jsi? většinou to je málo chladiva nebo kompresor. U OII ty kompresory odchází dost často, hlavně když jsou výroba CZ :-( já jsem to měl podle diagnostiky vše v toleranci až na ten chladící účinek, dlouho jsem se s tím zalamoval a nakonec jsem zkusil kompresor a už funguje.
Květen 3, 200916 r Autor Jsem z Hradec Králové to je do Brna daleko, to budeš muset sehnat někoho v okolí
Květen 3, 200916 r Autor Prosím o pomoc nebo alespoň návod:Na Š Octavie II 1,9 77 kW r.v. 2005 při kontrole klimatizace zjistili, že mi jede kompresor klimatizace na 30% a netočí se malý ventilátor. Klimatizace při testu nedává žádné chybové hlášení. Při puštění na servisní regulaci se objevil údaj 30% a klima nechladí. Nabídli mi: Nový kompresor cca 8 000,-Kč + nabídli novou Saharu tj oba ventilátory, prodávají se společně v držáku. Technik neznal správnou fukci ventilátorů na Oct. II , ještě se s tímto problémem nesetkal snad velký pouští malý??? Zajel jsem do dalšího servisu a klima nehlásí závady Hledám v Brně, kdo umí kompresor opravit -nastavit či zjistit přesnou závadu Děkuji k.stan@seznam.cz ten větrák by stačil možná ten malý, jak už psal Cosby: ve velkém je ŘJ jednotka, která ovládá malý ventilátor a je potřeba zjistit jestli je vadná jednotka nebo malý větrák popř. co dál. Celou saharu určitě měnit nemusíš.
Květen 3, 200916 r to je do Brna daleko, to budeš muset sehnat někoho v okolí Zkusím to, ale klidně do Brna dojedu :-)
Květen 22, 200916 r Zdravím, nevíte jaký problém, nebo kde hledat nejdřív, když se mi netočí sahary (větráky) pro klimatizaci? mám 1.9 TDI Díky
Květen 22, 200916 r Zdravím, nevíte jaký problém, nebo kde hledat nejdřív, když se mi netočí sahary (větráky) pro klimatizaci? mám 1.9 TDIDíky Praskla pojistka?
Květen 30, 200916 r OII nemá pojistky na baterce nejspíš vadný velký větrák v něm je RJ dochlazování. vag něco píše?
Květen 31, 200916 r OII nemá pojistky na batercenejspíš vadný velký větrák v něm je RJ dochlazování. vag něco píše? na vag jsem nebyl... ted jsem v nemecku, tak to ted neresim, az budu zase v CR tak to necham opravit... pak sem napisu, cim to bylo, diky
Duben 4, 201015 r Ahoj, pozoruji shodné příznaky chování ventilátorů jak je popsáno v prvním příspěvku: "při zapnutí klimatizace (climatronic) se neroztočí vetilátory, velký se po chvíli roztočí, ale pomalu" Pokud to správně chápu, tak: 1)po zapnutí klimy musí jít ihned ventilátory oba dva. 2)pokud nejde malý, nechá se otestovat na 12V, pokud je funkční, měl by být problém na velkém ventilátoru - v jeho integrované řídící jednotce. 3)pokud malý není funkční, mohlo by stačit vyměnit jenom malý ventilátor, ale jak se dá otestovat velký ventilátor? Nerad bych případně koupil malý a potom abych nezjistil, že je vadný i velký. Kdybych věděl, že jsou vadné oba, ihned bych koupil celou saharu. Je možné provést nějakou diagnostiku? Děkuji za komentáře k mým bodům a za případné rady. Upraveno Duben 4, 201015 r od Pavca
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.