Přejít na obsah

Hospodský pokec


Marek

Doporučené příspěvky

No to prave neni dobre velky kocar. Vim jak si zena stezovala ze ma problem se dostat pres zarubne dveri a ja jeste nevim co moc se ji to pak nezamlouvalo o proti tomu jak ostatni matky meli mensi kocary a jak s nima byli obratne. Ale kazdemu sedi neco jine.

 

EDIT: jsem zapomnel pozdravit pro dnesek :D Cus bus.

Editováno: , autor: ASPIRE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele jeste maly dotaz mam tady todle http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/hudba-a-komunikace/antenni-adapter-1-tuner---2-tunery/0/1/24/43/1001 vim ze je to k nicemu , ale rad bych si udelal toto http://auto.bazos.cz/inzerat/42877414/OEM-VWSKODA-RNS510MFD3-RCD510-310-Radio-Antenni-Adapter.php ale jilikoz nejsem zadny elektronek sice zarovku vymenim ale nevim jak ten kabel propojit do toho druheho ktery je volny proste to udelat tak aby to bylo tak jak v tom prispevku z bazosu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se máš, já mám turnus denní - denní - noční - noční - 48h volna...

 

Ale to nemáš 12h zmeny, nie? Ak áno, a nie si lekár, tak prekračuješ zákonom dané limity (aspoň u nás na Slovensku). U nás je denná - denná - (24 h voľno) - nočná - nočná a potom 4 dni voľna (96 h reálne).

Editováno: , autor: e1.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě že MÁM 12h směny - a tys to asi blbo pochopil, protože ten cyklus je (když to popíšu detailně pro debily) následující:

1. den nástup v 6:00 na 12h DENNÍ směnu - konec je v 18:00.

2. den totéž - od 6:00 do 18:00, takže mezi první a druhou denní je pauza teoreticky dlouhá 12h - v reálu klidně i jen 10h, protože než dojedeš z práce do bydliště a zase druhej den zpátky, uplyne nezanedbatelnej čas - ale počítá se do "doby odpočinku".

3. den máš celej den volnej až do večera, kdy nastupuješ v 18:00 na NOČNÍ směnu - ta trvá do 6:00 ČTVRTÝHO dne ráno - po ní máš zase TEORETICKY 12h volno až do večera, kdy nastupuješ na další noční trvající od 18:00 do 06:00 PÁTÝHO dne. 

Po týhle druhý noční následuje (zase) TEORETICKY 48 hodin volna - až do další ranní - a jede se repete presto dokola dál... Takže 1 cyklus trvá 6 dnů a odmakáš během něj 48 hodin čistýho času - JENŽE protože náš PŘEDRAHEJ Zákoník Práce určuje, že během 12h šichty má pracovník nárok na (celkem) 60 minut přestávek na osobní potřebu, jídlo a odpočinek podle dohody rozvrženejch na 15-30-15, 20-20-20 nebo 30-30 (v minutách), tak se každýmu platí jen 11h - tudíž i když odmakáš 4 šichty, máš v záznamu "odpracováno" jen 44 hodin...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten tvoj cyklus chápem, máš ho tak ako ja, len akurát u nás má cyklus 8 dní. A dôvod toho, že prečo má 8 dní je jednoduchý. Neviem či je to úplne presne, ale ak som to dobre pochopil keď mi to bolo vysvetľované, tak za kvartál by si nemal v priemere prekročiť 40 hodín pracovného času za týždeň. V tvojom režime to je za 6 týždňov 7 cyklov s priemerom 51 hodín a 20 minút, čo je zle.
Rozdiel oproti tvojmu režimu u nás je ten, že náš pracovný čas má oficiálne 11 hodín a 15 minút a oficiálne 30+15 minút prestávku (reálne to je skôr 1x 45-60 minút). Ale mám pocit, že to takto nie je správne ani u nás, a ešte to bude zisťovať v zákonníku práce. Viacmenej je to jedno, akurát by sme mohli mať o trochu lepšiu hodinovú priemernú mzdu, z čoho sa nám počítajú zastupovania, čo zaratúvajú ako 12 h nadčas.
Tam nás pre zmenu odrbávajú na tom, že za nadčas zo zákona nemáme nárok na stravné lístky. Riešením by bolo, že to nebudú rátať ako nadčas, ale ako ďalšiu zmenu, len potom zase prídeme o príplatky za nadčasy, čo zase nechceme. Samozrejme potom by sme mohli argumentovať, že chceme aby bol dodržaný limit 40 h práce za týždeň ktorý väčšinou prekračujeme v priemere o jeden deň za kvartál, ale zmenou pracovného času na 11 h by nám priemer zase +/- vychádzal. Začarovaný kruh.

Editováno: , autor: e1.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

My takovej cyklus máme z důvodu neochoty zaměstnavatele platit 4 party - na ten aktuálně běžící stačí 3.

Kdyby se načalstvo uvolilo zaplatit čtvrtou bandu, dalo by se jet v daleko lepším "nádražáckým" turnuse 12h denní - 24h volno - 12h noční - 48h volno (4denní cyklus).

Jenže jako vždycky a všude je to jen a jen o penězích - a o kecech o "přetrvávající krizi", kterejma šéfstvo zakrejvá svoji snahu s co nejmenšíma nákladama na personál nahrabat co nejvíc ďéněg do svojí prkenice...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele jeste maly dotaz mam tady todle http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/hudba-a-komunikace/antenni-adapter-1-tuner---2-tunery/0/1/24/43/1001 vim ze je to k nicemu , ale rad bych si udelal toto http://auto.bazos.cz/inzerat/42877414/OEM-VWSKODA-RNS510MFD3-RCD510-310-Radio-Antenni-Adapter.php ale jilikoz nejsem zadny elektronek sice zarovku vymenim ale nevim jak ten kabel propojit do toho druheho ktery je volny proste to udelat tak aby to bylo tak jak v tom prispevku z bazosu.

kabel je normální koax, tedy středový vodič v dielektriku a kolem je stínění, tudíž v rozdvojené části musíš spojit středové vodiče, ideálně si schovat odřezané dielektrikum z obnažených konců, do půlky si ho podélné říznout, aby si ho mohl dát zpět na spojené střed.vodiče a pak do sebe zaplést stínění a celé to zaizolovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...