Přejít na obsah

zadáno pro ACE VENTURU -rady-porady-opravy


Sejis

Doporučené příspěvky

První možnost je pod baterkou, je tam záslepka a průměr díry dovnitř je odhadem asi 4cm. V kabině Ti to vyleze u topení.

Druhá možnost je u jednotky, tam už to nesmíš protahovat na prasáka, ale pořádně se dostat do té gumové "harmoniky", prostě od začátku do konce k jednotce - myslím jako tak, že ji nesmíš poškodit, propíchnout, atd.  Já kabely skz harmoniku protahoval dlouhou fazetkou

post-79770-0-08294300-1367164065_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau mám dotaz. Mám nové xenonové světla a po výměně mi to pořád na maxiku hlásí závadu světel. Přitom světla fungují, naklapějí se, všechno. Mechanik to napojil na diagnostiku a řekl, že tam nic není a že neví, proč to hlasí... Nemate s tím někdo zkušenosti? Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bergis: kontrola oproti zdi, a obě světla se musí sklonit a pak zvednout do jízdní roviny. Pokud to udělají a tab. chyb je prázdná je třeba provést nové nastavení výšky přes vag.

 

Lukas1450: je to tažené od cyklovače - 1 pól svorkovnice na A sloupku a pak tím husím krkem kolem jednotky. To je nejlepší místo, protáhnout další kabely tam není problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj chlapi, prosím o radu, u Supa mi stále svítí oranžová kontrolka airbagu, když to napíchnu na Vag, tak mi to napíše: obecná chyba: 00654, roznětka napínačů pásu-strana řidiče (n153), 32-00, hodnota odporu příliš vysoká.

Prohledal jsem různý vlákna, ale nic moc jsem nenašel, co by to mohlo být.

Určitě s tím má bohužel taky zkušenost, díky za radu.. :kol-28:

 

Takže odstranění závady: jelikož mi to psalo na vagu (strana řidiče) tak jsem oddělal řidičovu sedačku, odpojil dva konektory (jeden žlutý pro bag + jeden černý pro zacvakávání mechanismu pásu), prostříkal piny a konektory kontaktolem a každý z nich (samec) jsem trochu přihl, zadělal zpátky, načetl na vagu chybu a smazal, zatím se chyba neozývá.!

Editováno: , autor: danspring
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj potřeboval bych od tebe poradit, mám problém s rádiem Symphony na CD a to takový, že nefunguje
ovládání z volantu. Mám Octavii I LaK, polodot, tempomat, multifunkci,
CD changer. Auto je z Německa a je to rok 12/2002. Bylo tam origo rádio
na kazety a vše fungovalo. Teď jsem si koupil uplně nové rádio symphony
na CD (1U0 035 156 C). Rádio na kazety mělo kodování 407. Zapojení je
CANové. Když jsem dal nové rádio s kodováním 407 tak to hlásí chybu
01304 to rádio na kazety nedělalo a také jsem měl kódování 403 to
nehlásilo chybu, ale stejně MF nefungovalo. U nového rádia jinak vše
funguje podsvícení i vypnutí na vytažení klíčku. Dle zjištěných
informací bych měl mít CANové vedení i rádio, ale ovládání na MF nejde.
Rádio je uplně nové zakoupené ve škodovce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj Ace, 


chtěl bych se zeptat, občas se mi rozsvítí kontrolka ESP a ASR (a svítí dokud nevypnu klíček a znovu nenastaruju) a nezjistil jsem čím by to mohlo být, byl jsem s tím i autorizovaném servise a prý taky neví  :)


Mám Superb I 2,5l TDI V6 automat, na diagnostice se ukazují dvě chyby sporadické 1) Levé přední čidlo otáček (zkrat na plus) a 2) Rozpoznání zařazeného stupně,


to čidlo jsem zkusil prohodit z pravé strany, zkontroloval kabely k ŘJ, prostříkal konektory kontoxem, ale ty dvě stejné chyby se vyskytují pořád.


Napadá mě vyměnit řídící jednotku, ale snad budeš mít ještě nějaký nápad


Vypozorované podmínky rozsvícení kontrolek:


1) rozsvítí se když v momentě kdy je auto nastartované a stojí 


2) občas i po zapnutí klíčku, ještě před nastartováním tyto kontrolky ani nezhasnou


3) nikdy ne za jízdy bez couvání


4) občas když zastavím, couvnu a zase se rozjedu


Obě chyby jdou kdykoliv smazat, nejspíš to bude něco s řazením ale nevím co bych měl kolem toho zkontrolovat nebo co ta ŘJ testuje při nahození klíčku


Byl bych rád za každou radu, prošel tady všechny podobné témata, ale nic z toho mi nepomohlo


Díky


Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravim mam problem se Supikem 2.5tdi 114KW automat pri jizde od volnobehu do 2000- 2200 strasne linej pak se ozve divnej zvuk jako kdyz je bez paliva pak od 2500 otacek se chyti a srovna se a jede jak ma a zvuk se zmeni na normalni ale po ubrani plynu a naslednem podrazeni treba v kopci se zblazni pri plnem plynu skrz podlahu se otacky zastavi na 3000 ale auto samovolne zpomaluje...problem se mi asi nahodou na pul roku podarilo odstranit a auto jezdilo normal. ale ted se to vratilo. Na Diag. pise zavadu na snimac zdvihu jehly. coz uz vim ze je na tretim valci nutno vymenit vstrik.Ale nemam tady k nikomu duveru a nechci naletet hned nejakymu typovy kterej si rekne 10000kc za opravu... C\htel bych vas poprosit o nazor na tento problem a cca financni narocnost opravy diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím všechny,

mám menší dilema s centrálním svicením v celém voze.  Při otevření jakychkoliv dveží se nerožne ani jedno světlo na stropě, jinak mi taky nesvítí za řidicem osvetlení nastupního prostoru jak dveře tak prostor pro nohy, za spolujezdcem svítí dveře ale nesvítí osvětlení prostoru pro nohy, taky mi nesvítí ledky pod zrdcádkem pri otevření auta dalkáčem ale to muže byt tím že u spolujezdce tyto ledky v zrdcátku chybí (asi měnené zrdcádko), dnes kouknu na pojistky jinak jsem kontroloval auto pres diagnostiku a zamky byly v klidu nehlasily chybu. Četl jsem tady na foru ať zkontroliju svazek vodiču pod řidičem že tam jsou kripované spoje které často oxidují a přestavaji vodit, ja však koukal pod sedačku a nic krom kabelu k sedačce jsem nenašel. Auto je jinak plně funkční, co se tyče motorizace je to SUPERB z roku 2002, 1,9TDI, 96kW. Všem díky za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny,

mám menší dilema s centrálním svicením v celém voze.  Při otevření jakychkoliv dveží se nerožne ani jedno světlo na stropě, jinak mi taky nesvítí za řidicem osvetlení nastupního prostoru jak dveře tak prostor pro nohy, za spolujezdcem svítí dveře ale nesvítí osvětlení prostoru pro nohy, taky mi nesvítí ledky pod zrdcádkem pri otevření auta dalkáčem ale to muže byt tím že u spolujezdce tyto ledky v zrdcátku chybí (asi měnené zrdcádko), dnes kouknu na pojistky jinak jsem kontroloval auto pres diagnostiku a zamky byly v klidu nehlasily chybu. Četl jsem tady na foru ať zkontroliju svazek vodiču pod řidičem že tam jsou kripované spoje které často oxidují a přestavaji vodit, ja však koukal pod sedačku a nic krom kabelu k sedačce jsem nenašel. Auto je jinak plně funkční, co se tyče motorizace je to SUPERB z roku 2002, 1,9TDI, 96kW. Všem díky za odpovědi

 

 

Tak já budu první, kdo se Ti vysměje. :kol-48: :kol-48: :kol-48: :kol-48: :kol-48: :kol-48: :kol-48: :kol-48: :kol-48: :kol-48: :kol-48: :kol-48:

Četl jsi, ale četl jsi fakt málo . Kabely ke komfortce jsou sice pod sedačkou, ale pod tou sedačkou je taky koberec :kol-131: :kol-131: :kol-131: :kol-131:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak já budu první, kdo se Ti vysměje. :kol-48: :kol-48: :kol-48: :kol-48: :kol-48: :kol-48: :kol-48: :kol-48: :kol-48: :kol-48: :kol-48: :kol-48:

Četl jsi, ale četl jsi fakt málo . Kabely ke komfortce jsou sice pod sedačkou, ale pod tou sedačkou je taky koberec :kol-131: :kol-131: :kol-131: :kol-131:

 

Ahoj,

všichni koukal jsem neboj, jen se mi nechtělo nikde trhat nebo oddělavat ten koberec, dal jsem si to teda do servisu a tam mi zjistili že byly spálené tři nějké relátka nekdě před řidičem v motoru. Relé vyměníli a vše svítí jak má problém odstraněn.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radim Kapica: ale z jakého důvodu ty relátky byly vypálené už ti asi neřekli,na 99% ti tam natekla voda a pokud ti nevyčistily odtokové kanálky atd tak se může stát že ti to zkratne znova ;) je tady o tom plno vláken: viz uhnilé kontakty na kabeláži pod sedadly...

Dojeď pro ten kabel a já ti to ukážu ;)

Editováno: , autor: ADLERos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím o relátkách kdesi před řidičem vpředu a ještě k tomu o třech, které by měli mít nějakou spojitost s vnitřním osvětlením. Spínací relé na vnitřní osvětlení jsou totiž přímo v komfortce a nikde jinde. Chtěl bych vědět čísla těch relátek, co měnili a kde přesně byly umístěné. 

 

Samozřejmě.... Je to vojeb ze strany servisu. Si zase někdo namastil kapsu na běžném člověku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...