Přejít na obsah

Plaváček :)


viktor

Doporučené příspěvky

Tak od sto dvaceti to začíná být docela znát. Nevím, jestli nemám jen subjektivní pocit, ale sem po víměně tlumičů per a uložení. Před výměnou už to plavalo i v šedesáti. Tam to zmizelo, ale při sto padesáti když cuknu volantem a pustím tak to plave pěkně. Při trošku rychlejším návratu do pruhu to cítím i ve volantu. Gumy dofouknuty a dobrý. Mám letos nový pirrely, tak možná jestli za to nemůže i pneumatika..? Jinak tlumiče v předu sachs, pružiny origo (mám 4x4).

Otázka tedy je jestli je to normální, nebo mám starost? Jezdit se s tím dá, zas tak extrémní to není, jen v určitých situacích se to projeví no.. A do těch se normálně nedostanu, při normální jízdě..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zadní mě teda nenapadla, na to se zeptám, ale to by to mělo takový vliv na předek???

Geometrie se dělal při výměně tlumičů a per normálně, plus sem byl navíc na technický, takže tam taky kontrolovali sbíhavost... V poho..

To jestli neplave normálně už mě taky napadlo, dokonce sem zkoušl i kamarádovu a řekl bych že mu tolik neplave.., ale má 66kw (jiná váha?? nevím no)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele a neplave OI normalne? lol me uz to teda zacina pekne stvat, v lete s tim asi neco udelam :aggressive:

4x4 má nezávislé zavěšení zadní nápravy,tak tolik neplave...

a na silenbloky stabilizátorů jsi se díval?

Editováno: , autor: Jurre
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měnil jsi všechny tlumiče, nebo jenom přední? Na přední nápravě zkontrolovat silentbloky na rameni, zadní vyměnit za tvrdší TT/R32, přední by měl být v pohodě, potom gumy stabilizátoru. Na zadní nápravě, pokud máš v pořádku tlumiče, tak už snad jedině silentblok vlečeného ramene. Silentbloky na příčných ramenech jsou z jedné strany nalisovány /mění se společně s ramenem/ a druhá strana by měl být kloub ve vlečeném rameni.

Pokud chceš přitvrdit, tak to chce jiný podvozek - sportovní tlumiče, pružiny, jiný stabilizátor a 225/45/R17 kola :D pak to bude jakž takž jezdit, ale motokára to nebude.

Editováno: , autor: lukash
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to plavalo taky, při rychlosti 120 KM a výše jsem si připadal jako jako kdybych řídil při 2 promilích, po třech měsících mě pak ztuhlo řízení. Měl jsem vadnou skříň řízení, protékal olej přes gumové kryty tyčí řízení, komplet výměna při 67 tis KM :feve::rip: . Teď už je klid, auto drží dobře. Ale pořád mám dojem, že když zatáčím doleva, tak musím volantem pootočit více, než u stejné zatáčky doprava, asi subjektivní pocit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měnil jsi všechny tlumiče, nebo jenom přední? Na přední nápravě zkontrolovat silentbloky na rameni, zadní vyměnit za tvrdší TT/R32, přední by měl být v pohodě, potom gumy stabilizátoru. Na zadní nápravě, pokud máš v pořádku tlumiče, tak už snad jedině silentblok vlečeného ramene. Silentbloky na příčných ramenech jsou z jedné strany nalisovány /mění se společně s ramenem/ a druhá strana by měl být kloub ve vlečeném rameni.

( spružinama, uložením)

Pokud chceš přitvrdit, tak to chce jiný podvozek - sportovní tlumiče, pružiny, jiný stabilizátor a 225/45/R17 kola :D pak to bude jakž takž jezdit, ale motokára to nebude.

Jj měnil jsem všechny (s pružinama uložením) dneska se stavím v servisu a prohlídnem to no. Přitvrdit, no ani zas moc nepotřebuju, jen dřív to tak neplavalo, tak to by mi stačilo.. Uvidíme, jak to dopadne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...