Přejít na obsah

Mikrospínač zámku


Doporučené příspěvky

Ahoj, postup je ve zkratce nasledujici:

- sundas tapec

- vytahnes vlozku zamku

- povolis ty dva srouby, co drzi zamek (hvezdicky, pozor, neni to torx, ale je o oznaceni M8, orech se da koupit normalne v lepsim zelezarstvi, ja ho mam od Tony, cena kolem 80 Kc)

- sundas dve cerny vicka, co jsou v hlinikovy vyplni a sjedes si okynkem tak, aby byly videt srouby v dirach, ty pak povolis a okno vytahnes rukou nahoru do polohy, jako kdyz je zavreny a prilepis paskou, aby ti nesjelo

sundas gumovej kryt kabelu, co je mezi dvermi a karoserii na strane u sloupku auta i dveri, odpojis konektory, co jsou na sloupku, a vytahnes kabely z ty gumy, aby visely volne, pak je muzes nacpad dovnitr do dveri

- povolis vsech tusim 8 sroubu, co drzi tu hlinikovou vypln

- sundas tu hlinikovou vypln smerem dolu a dopredu

- no a na ni mas ten zamek, vymenis vrsek spinace, jak je tu popsano a das zase zpet

O vikendu jsem to delal na dvou autech, poprve mi to trvalo tak hodinu a pul, podruhe kolem 40ti minut komplet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

díky moc pokud seženu ( M8 ) takse do toho pustím a dám vedet jak jsem dopadl. ještě jeden dotaz je nutností oddělavat okno? a z jakyho důvodu se musí oddělavat ta kabeláž mezi dveřmi a karoserií??

Z důvodu, že jinak nepůjde dolů ten plech, bude držet na kabeláži. Pokud nedáš dolů plech, nevymontuješ ani zámek. Jinak co jsem se ptal, jak to dělají ve škodaservisu, nesundávají ten krk, ale rozpojují kabeláž pod plechem, je to prý jednodušší a navíc ten plast zacvaknutý v karosérii, co na něm drží ten gumový krk rád praská (konkrétně ty zobáčky)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem to taky dělal u svého auta metodou od strojvůdce. Teď si přesně nevybavuju, jak je tam ta kabeláž vedená a kde přesně a jak ty svorkovnice jsou. Jen jsem chtěl napsat, že je i jinný způsob. Vím, že svorkovnice je přímo na zámku a celá kabeláž se vyvleče ven průchodkou. Dělal to tak i Lugo, psal mi to.

Editováno: , autor: pava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Sakra něco jsem posr. a to jsem vyndal jen tuhle pružinky a dal to zase spátky ale ted se to nezamiká a klíč se nevrací doprostřed :feve:

Ostatní dveře se zamknou ale ty řidičovy ne. Všechno se hejbe jak má jen ty dveře nejsou zamklý takže se tam někde něco vyhklo asi kua

post-873-1202560308_thumb.jpg

Editováno: , autor: zabiak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vyřešeno bylo to tam blbě nasazeno ten kus plechu jak se dává pod tamten druhej tak se tam musí taky o něco opírat a to se neopíralo takže ted je to ok. To že se to nezavírá zevnitř na to zatim peču asi máš pravdu může to být i ten čudlík. Vag nemám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Osobně si právě myslím že hodně závad nezpůsobuje ani tak mikrospínač jako spíš ten studeňák. Na mikrospínači totiž není co rozbít a ani po 250.000 km nebyl ten čudlíček co je na něm natolik obroušenej aby nefungoval. Tak pájejte, pájejte, pájejte.... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

.....taky jsem ho měnil a tady jsem to řešil http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...;hl=mikrospínač (je tam i co jsem použil za mikrospínač) a tady máš návod jak se k tomu zámku dostat (na něm je upevněn ten mikrospínač, tzn. celý zámek musí jít ven) http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...&hl=Z%C1MEK.  ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Vnitrni tri mikrospinace bývají na 95% v pořádku. Ale když už to má člověk rozebrané, žárovkovou zkoušečkou si to může testnout.

Problémy jsou:

1. mikrospínač zamykací západky (obroušená páčka, bordel, vlhkost)

2. studeňák na plošném spoji uvnitř zámku (většinou v místě připájení hlavního konektoru anebo dvou drátků připájení mikrospínače popsaného výše)

Těch stejných dotazů je tady už fakt strašně moc.

Základní postup:

1. VAG => ŘJ Centrálu => Blok hodnot => Skupina 003,006,007,008 => pole 3 (zpětné hlášení odemknuto/zamknuto)

=> pole 4 (zamknuto safe/ nezamknuto safe)

2. pokud nějaká hodnota na těchto polích rychle přepíná mezi těmi dvěmi hodnotami, pak je problém většinou ve studeňáku (závada se projevuje náhodile, né pravidelně)

3.každopádně když už to jednou začne blbnout, nakoupit čtyři spínače z TME (bylo to tu už zmiňováno mnohokrát) a vyměnit všechny čtyři spínače otočné západy, rozebrat zámky a zkontrolovat spoje na tišťáku, u starších verzí stahovače se taky vyplatí vyměnit plastové jezdce spouštěče skel, taky jsem sem dával fotky a postupy jsou popsány. Já vím, je s tím práce, ale pak bude mít člověk na dlouho zase pokoj.

Možná že sem něco uvedl chybně, dělal sem to v práci bez řádné kontroly :) případně mě opravte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skus este lepsie pohladat.

Bolo tu pisane, ze problem byva aj v "polamanych" kabloch v prechodke. Na to prijdes len meranim, alebo pohybanim kablov. Skus si odkryt kabelaz po dlzke a urcite najdes neajke "podozrive" miesto, kde je poskodena (pripadne uz rozmrvena) izolacia a pripadne vodice.

Vyskusat to je tazko, musel by si to spravne pohybat a potom by si mozno nasiel kde to priblizne je. Najst sa to ale da.

Problem moze byt este aj s konektormi (oxidacia, uvolnene kabliky z pinov) a to vsetko pri pohybani moze miznut, alebo sa objavovat.

Mas "poruke" nejakeho sikovneho (auto)elektrikara, alebo servisaka? Skus to s nim pozriet a pomerat, jednemu sa to dost zle robi. Najlepsie to mat pripojene va VAG a pozerat hodnoty pri hybani kablami, mal by si zbadat kedy sa to meni...

HOTOVO !!!

konečně po době, kdy mne to opravdu štvalo. Dnes jsem rozdělal tapec u řidiče a ve sloupku konektor a měřil a měřil...až jeden kabel byl někde ve sloupku před vstupem do dveří přerušen. Opravil jsem a zatím vše funguje jak má...snad tomu tak zůstane. To znamená, že jsem zámek kupoval zbytečně....ale chleba nežere, tak ho nechám do foroty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Takze spinac som objednal, prisiel mi za 84 Sk z www.tme.sk. Pustil som sa do dveri, tapec isiel v pohode, konektor som som odpojil az som mal pred sebou ten plech na ktorom je vsetko pripevnene, odsruboval som cca 10 srubov + 3 sruby co drzia spustac skla ale dalej som sa uz nedostal, ten plech som nemohol nijako vybrat von, akokeby na nom bolo aj sklo, neviem si dalej rady. Prosim poradte ako dat dole ten plech, co vsetko odmontovat a ake sruby povolit, okno ma byt spustene alebo vytiahnute (je elektricke) PLS HELP!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže jsi předpokládám nepovolil 2 šrouby, co drží sklo,viď? Když koukaš na ten plech, tak tam mas 2 gumove zaslepky, pod kterýma se skrývají 2 šroubky, které drží sklo. Polohu okna musíš mít trochu dole. Až dáš pryč ty záslepky, tak stahuj okýnko a pak ty šrouby uvidíš. POvolíš, vytáhneš sklo nahoru, připevníš ho izolačkou či něčím podobným a můžeš pokračovat. Doporučuju povolit hned i ten zámek centrálu, protože jinak ulomíš plast, na kterým ten zámek na plechu je. Někde tady jsou i návody jak demontovat dveře, musíš ještě vyndat vložku zámku atp, popř. mrkni do DP. KDybys něco potřeboval, tak napiš, dveře jsem u sebe demontoval už Xkrát :)

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Takze spinac som objednal, prisiel mi za 84 Sk z www.tme.sk. Pustil som sa do dveri, tapec isiel v pohode, konektor som som odpojil az som mal pred sebou ten plech na ktorom je vsetko pripevnene, odsruboval som cca 10 srubov + 3 sruby co drzia spustac skla ale dalej som sa uz nedostal, ten plech som nemohol nijako vybrat von, akokeby na nom bolo aj sklo, neviem si dalej rady. Prosim poradte ako dat dole ten plech, co vsetko odmontovat a ake sruby povolit, okno ma byt spustene alebo vytiahnute (je elektricke) PLS HELP!!!

Zkus tento návod http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=47886 .Nafotil jsem to při demontáží stahovačky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se taky pustil do opravy blbnoucího zámku LZ dveří, ale nejde mi oddělit ta mechanická část zámku od samotného serva.

Odšrouboval jsem jeden torx z boku (T20), jeden zespod (T10), vycvakl jsem ty dvě packy z obou stran, ale někde pod táhlem od vnější kliky to pořád drží.

Jak dál prosím?

post-745-1220175878_thumb.jpg

Editováno: , autor: FRANK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Rozobral som zámok dverí a podla predchodzích príspevkov som som sa tešil na nejaké studené spoje, ale na moje velké prekvapenie bolo všetko ok , ale bol odpálený motorček centrálu.

Prekvapením bol aj plošák s mikrospínačmi, ktorý súdruhovia vo výrobe už poťahujú vrstvou laku, asi ako prevencia tých studeňákov, rok výroby 2004.

prikladám foto plošáku.

post-10764-1226141791_thumb.jpg

post-10764-1226141829_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Caute ak mozem doplnim uplne prvy prispevok. Ide o rovnaky typ spinaca kotry ma ale aj prachovku. Jeho oznacenie je V4NCST7 ale v TME ho nemaju v ponuke. Mozno by stalo za pokus zavolat do pobocky TME u vas v CR ci by vedeli tento typ objednat od vyrobcu(Burgess).

post-9682-1239114910_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Ahojte, chystal som sa vymenit mirkospinac na zamku zadnych lavych dveri, cital som ze okrem toho mirkospinaca je castou poruchou aj sudeny spoj,

preto som zamok rozobral a prehrial vsetky spoje, nanestasiie mi povypadavali tri pruzinky a neviem prist nato kde boli,

dufam ze mi nevypadlo nieco co som si nevsimol. Jednoducho to neviem zlozit naspet.

Preto prosim vsetkych, ktori rozoberali zadny lavy zamok a maju fotografie ako to vyzeralo aj zvonku aj zvnutra velmi by mi to pomohlo,

pridajte ich sem alebo poslite na mail: danhal@gmail.com

Velmi pekne dakujem !

normal_IMG_9058.jpg

post-7774-1241774342_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No zvnutra snad ti nic nevypadlo,tam su len tie co aj na foto. To je len na tlmenie narazov...

Dnes som mal na stole ale PZ zamok. Tak snad ti to pomoze.

post-18780-1241892112_thumb.jpg

post-18780-1241892337.jpg

post-18780-1241892406_thumb.jpg

A este nieco. Ked skladas dokopy tie dve casti-mechanicku a elektricku treba davat pozor na taky posuvnik . Musi zapadnut jeden do druheho. Da sa to vyskusat ak hybes tou packou zamku tak musi vnutri chodit mechanika motorceka.

Toto som myslel len na lavo je to trochu od vazeliny tak to nevidiet dobre.Ale neviem aj tak co si robil ked si to rozoberal.

post-18780-1242012012_thumb.jpg

Editováno: , autor: mysko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...