NoiseR Vloženo 20. leden 2008 Sdílet Vloženo 20. leden 2008 Ahoj, postup je ve zkratce nasledujici: - sundas tapec - vytahnes vlozku zamku - povolis ty dva srouby, co drzi zamek (hvezdicky, pozor, neni to torx, ale je o oznaceni M8, orech se da koupit normalne v lepsim zelezarstvi, ja ho mam od Tony, cena kolem 80 Kc) - sundas dve cerny vicka, co jsou v hlinikovy vyplni a sjedes si okynkem tak, aby byly videt srouby v dirach, ty pak povolis a okno vytahnes rukou nahoru do polohy, jako kdyz je zavreny a prilepis paskou, aby ti nesjelo sundas gumovej kryt kabelu, co je mezi dvermi a karoserii na strane u sloupku auta i dveri, odpojis konektory, co jsou na sloupku, a vytahnes kabely z ty gumy, aby visely volne, pak je muzes nacpad dovnitr do dveri - povolis vsech tusim 8 sroubu, co drzi tu hlinikovou vypln - sundas tu hlinikovou vypln smerem dolu a dopredu - no a na ni mas ten zamek, vymenis vrsek spinace, jak je tu popsano a das zase zpet O vikendu jsem to delal na dvou autech, poprve mi to trvalo tak hodinu a pul, podruhe kolem 40ti minut komplet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mytrix Vloženo 20. leden 2008 Sdílet Vloženo 20. leden 2008 jen doplním ten postup o poznatek, že novejší ročníky mají ten plech přinýtovanej, pak musíš ty nýty odvrtat a zas tam nějaký vrazit.. což tvůj postup v průměru na hodinu protáhne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strojvůdce Vloženo 21. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2008 Vono by chtělo napsat, co se týká Fabky a co Okty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 21. leden 2008 Sdílet Vloženo 21. leden 2008 díky moc pokud seženu ( M8 ) takse do toho pustím a dám vedet jak jsem dopadl. ještě jeden dotaz je nutností oddělavat okno? a z jakyho důvodu se musí oddělavat ta kabeláž mezi dveřmi a karoserií?? Z důvodu, že jinak nepůjde dolů ten plech, bude držet na kabeláži. Pokud nedáš dolů plech, nevymontuješ ani zámek. Jinak co jsem se ptal, jak to dělají ve škodaservisu, nesundávají ten krk, ale rozpojují kabeláž pod plechem, je to prý jednodušší a navíc ten plast zacvaknutý v karosérii, co na něm drží ten gumový krk rád praská (konkrétně ty zobáčky) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 21. leden 2008 Sdílet Vloženo 21. leden 2008 (editace) Už jsem to taky dělal u svého auta metodou od strojvůdce. Teď si přesně nevybavuju, jak je tam ta kabeláž vedená a kde přesně a jak ty svorkovnice jsou. Jen jsem chtěl napsat, že je i jinný způsob. Vím, že svorkovnice je přímo na zámku a celá kabeláž se vyvleče ven průchodkou. Dělal to tak i Lugo, psal mi to. Editováno: 21. leden 2008, autor: pava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strojvůdce Vloženo 23. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2008 Myslí tenhle, ale jak řikám na Octě není. Alespoň co jsem viděl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 9. Únor 2008 Sdílet Vloženo 9. Únor 2008 (editace) Sakra něco jsem posr. a to jsem vyndal jen tuhle pružinky a dal to zase spátky ale ted se to nezamiká a klíč se nevrací doprostřed Ostatní dveře se zamknou ale ty řidičovy ne. Všechno se hejbe jak má jen ty dveře nejsou zamklý takže se tam někde něco vyhklo asi kua Editováno: 9. Únor 2008, autor: zabiak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 9. Únor 2008 Sdílet Vloženo 9. Únor 2008 Tak vyřešeno bylo to tam blbě nasazeno ten kus plechu jak se dává pod tamten druhej tak se tam musí taky o něco opírat a to se neopíralo takže ted je to ok. To že se to nezavírá zevnitř na to zatim peču asi máš pravdu může to být i ten čudlík. Vag nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 26. Únor 2008 Sdílet Vloženo 26. Únor 2008 Osobně si právě myslím že hodně závad nezpůsobuje ani tak mikrospínač jako spíš ten studeňák. Na mikrospínači totiž není co rozbít a ani po 250.000 km nebyl ten čudlíček co je na něm natolik obroušenej aby nefungoval. Tak pájejte, pájejte, pájejte.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 31. Březen 2008 Sdílet Vloženo 31. Březen 2008 .....taky jsem ho měnil a tady jsem to řešil http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...;hl=mikrospínač (je tam i co jsem použil za mikrospínač) a tady máš návod jak se k tomu zámku dostat (na něm je upevněn ten mikrospínač, tzn. celý zámek musí jít ven) http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...&hl=Z%C1MEK. .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 31. Březen 2008 Sdílet Vloženo 31. Březen 2008 Jen jsem vyměnil ten jeden mikrospínač. Jinak rozebrat celé jsem se bál. Je možné, že jsem to nějak blbě přidělal a upadlo to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 3. Červen 2008 Sdílet Vloženo 3. Červen 2008 Vnitrni tri mikrospinace bývají na 95% v pořádku. Ale když už to má člověk rozebrané, žárovkovou zkoušečkou si to může testnout. Problémy jsou: 1. mikrospínač zamykací západky (obroušená páčka, bordel, vlhkost) 2. studeňák na plošném spoji uvnitř zámku (většinou v místě připájení hlavního konektoru anebo dvou drátků připájení mikrospínače popsaného výše) Těch stejných dotazů je tady už fakt strašně moc. Základní postup: 1. VAG => ŘJ Centrálu => Blok hodnot => Skupina 003,006,007,008 => pole 3 (zpětné hlášení odemknuto/zamknuto) => pole 4 (zamknuto safe/ nezamknuto safe) 2. pokud nějaká hodnota na těchto polích rychle přepíná mezi těmi dvěmi hodnotami, pak je problém většinou ve studeňáku (závada se projevuje náhodile, né pravidelně) 3.každopádně když už to jednou začne blbnout, nakoupit čtyři spínače z TME (bylo to tu už zmiňováno mnohokrát) a vyměnit všechny čtyři spínače otočné západy, rozebrat zámky a zkontrolovat spoje na tišťáku, u starších verzí stahovače se taky vyplatí vyměnit plastové jezdce spouštěče skel, taky jsem sem dával fotky a postupy jsou popsány. Já vím, je s tím práce, ale pak bude mít člověk na dlouho zase pokoj. Možná že sem něco uvedl chybně, dělal sem to v práci bez řádné kontroly případně mě opravte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mostunge Vloženo 10. Červen 2008 Sdílet Vloženo 10. Červen 2008 ..... Mozna jeste zkusit kabelaz, jestli je ok - viz rada od profora v prispevku: http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&...st&p=784721 , Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kops Vloženo 14. Červen 2008 Sdílet Vloženo 14. Červen 2008 Skus este lepsie pohladat.Bolo tu pisane, ze problem byva aj v "polamanych" kabloch v prechodke. Na to prijdes len meranim, alebo pohybanim kablov. Skus si odkryt kabelaz po dlzke a urcite najdes neajke "podozrive" miesto, kde je poskodena (pripadne uz rozmrvena) izolacia a pripadne vodice. Vyskusat to je tazko, musel by si to spravne pohybat a potom by si mozno nasiel kde to priblizne je. Najst sa to ale da. Problem moze byt este aj s konektormi (oxidacia, uvolnene kabliky z pinov) a to vsetko pri pohybani moze miznut, alebo sa objavovat. Mas "poruke" nejakeho sikovneho (auto)elektrikara, alebo servisaka? Skus to s nim pozriet a pomerat, jednemu sa to dost zle robi. Najlepsie to mat pripojene va VAG a pozerat hodnoty pri hybani kablami, mal by si zbadat kedy sa to meni... HOTOVO !!! konečně po době, kdy mne to opravdu štvalo. Dnes jsem rozdělal tapec u řidiče a ve sloupku konektor a měřil a měřil...až jeden kabel byl někde ve sloupku před vstupem do dveří přerušen. Opravil jsem a zatím vše funguje jak má...snad tomu tak zůstane. To znamená, že jsem zámek kupoval zbytečně....ale chleba nežere, tak ho nechám do foroty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedlimit Vloženo 2. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2008 Takze spinac som objednal, prisiel mi za 84 Sk z www.tme.sk. Pustil som sa do dveri, tapec isiel v pohode, konektor som som odpojil az som mal pred sebou ten plech na ktorom je vsetko pripevnene, odsruboval som cca 10 srubov + 3 sruby co drzia spustac skla ale dalej som sa uz nedostal, ten plech som nemohol nijako vybrat von, akokeby na nom bolo aj sklo, neviem si dalej rady. Prosim poradte ako dat dole ten plech, co vsetko odmontovat a ake sruby povolit, okno ma byt spustene alebo vytiahnute (je elektricke) PLS HELP!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mostunge Vloženo 10. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2008 (editace) Takže jsi předpokládám nepovolil 2 šrouby, co drží sklo,viď? Když koukaš na ten plech, tak tam mas 2 gumove zaslepky, pod kterýma se skrývají 2 šroubky, které drží sklo. Polohu okna musíš mít trochu dole. Až dáš pryč ty záslepky, tak stahuj okýnko a pak ty šrouby uvidíš. POvolíš, vytáhneš sklo nahoru, připevníš ho izolačkou či něčím podobným a můžeš pokračovat. Doporučuju povolit hned i ten zámek centrálu, protože jinak ulomíš plast, na kterým ten zámek na plechu je. Někde tady jsou i návody jak demontovat dveře, musíš ještě vyndat vložku zámku atp, popř. mrkni do DP. KDybys něco potřeboval, tak napiš, dveře jsem u sebe demontoval už Xkrát Editováno: 13. Srpen 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubenec Vloženo 30. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2008 Takze spinac som objednal, prisiel mi za 84 Sk z www.tme.sk. Pustil som sa do dveri, tapec isiel v pohode, konektor som som odpojil az som mal pred sebou ten plech na ktorom je vsetko pripevnene, odsruboval som cca 10 srubov + 3 sruby co drzia spustac skla ale dalej som sa uz nedostal, ten plech som nemohol nijako vybrat von, akokeby na nom bolo aj sklo, neviem si dalej rady. Prosim poradte ako dat dole ten plech, co vsetko odmontovat a ake sruby povolit, okno ma byt spustene alebo vytiahnute (je elektricke) PLS HELP!!! Zkus tento návod http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=47886 .Nafotil jsem to při demontáží stahovačky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FRANK Vloženo 31. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2008 (editace) Tak jsem se taky pustil do opravy blbnoucího zámku LZ dveří, ale nejde mi oddělit ta mechanická část zámku od samotného serva. Odšrouboval jsem jeden torx z boku (T20), jeden zespod (T10), vycvakl jsem ty dvě packy z obou stran, ale někde pod táhlem od vnější kliky to pořád drží. Jak dál prosím? Editováno: 31. Srpen 2008, autor: FRANK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FRANK Vloženo 31. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2008 Tak je to hotové, chtělo to jen za to táhlo od vnější kliky pořádně zatáhnout, aby nezavazelo. Po rozšroubování motorku je příčina problémů hned jasná, studeňáky jako prase a hned tři: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 2. Září 2008 Sdílet Vloženo 2. Září 2008 Tak jsem dnes taky opravoval.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 8. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2008 Rozobral som zámok dverí a podla predchodzích príspevkov som som sa tešil na nejaké studené spoje, ale na moje velké prekvapenie bolo všetko ok , ale bol odpálený motorček centrálu. Prekvapením bol aj plošák s mikrospínačmi, ktorý súdruhovia vo výrobe už poťahujú vrstvou laku, asi ako prevencia tých studeňákov, rok výroby 2004. prikladám foto plošáku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Riko Vloženo 7. Duben 2009 Sdílet Vloženo 7. Duben 2009 Caute ak mozem doplnim uplne prvy prispevok. Ide o rovnaky typ spinaca kotry ma ale aj prachovku. Jeho oznacenie je V4NCST7 ale v TME ho nemaju v ponuke. Mozno by stalo za pokus zavolat do pobocky TME u vas v CR ci by vedeli tento typ objednat od vyrobcu(Burgess). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 22. Duben 2009 Sdílet Vloženo 22. Duben 2009 Pokud se stím nechcete srát tak se dá sehnat novej zámek již za litr. http://hamar.cz/cs/zamky.html Asi china, ale záruka je dva roky tak co. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danhal Vloženo 8. Květen 2009 Sdílet Vloženo 8. Květen 2009 Ahojte, chystal som sa vymenit mirkospinac na zamku zadnych lavych dveri, cital som ze okrem toho mirkospinaca je castou poruchou aj sudeny spoj, preto som zamok rozobral a prehrial vsetky spoje, nanestasiie mi povypadavali tri pruzinky a neviem prist nato kde boli, dufam ze mi nevypadlo nieco co som si nevsimol. Jednoducho to neviem zlozit naspet. Preto prosim vsetkych, ktori rozoberali zadny lavy zamok a maju fotografie ako to vyzeralo aj zvonku aj zvnutra velmi by mi to pomohlo, pridajte ich sem alebo poslite na mail: danhal@gmail.com Velmi pekne dakujem ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 9. Květen 2009 Sdílet Vloženo 9. Květen 2009 (editace) No zvnutra snad ti nic nevypadlo,tam su len tie co aj na foto. To je len na tlmenie narazov... Dnes som mal na stole ale PZ zamok. Tak snad ti to pomoze. A este nieco. Ked skladas dokopy tie dve casti-mechanicku a elektricku treba davat pozor na taky posuvnik . Musi zapadnut jeden do druheho. Da sa to vyskusat ak hybes tou packou zamku tak musi vnutri chodit mechanika motorceka. Toto som myslel len na lavo je to trochu od vazeliny tak to nevidiet dobre.Ale neviem aj tak co si robil ked si to rozoberal. Editováno: 11. Květen 2009, autor: mysko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.