Publikováno Květen 17, 200916 r mám dotaz stalo se mi to už asi 5x,přijdu po ránu do auta,nastartuju a nezapne se sitič,motor točí normálně na cca 800 otáček jako by byl už ohřátý,přitom motor musí být určitě studený,když stojí celou noc a je chladno.po dalším vychladnutí motoru se sitič zapne normálně a motor točí 1200otáček.čím to může být? Upraveno Únor 16, 201114 r od herrkomisar
Únor 16, 201114 r To nemáš za takovou dobu ten problém vyřešenej? Jinak měl jsem ten samej problém a bylo špatný čidlo na teplotu chladící kapaliny (posílalo špatný údaj a ŘJ si myslela, že je motor ohřátý), po výměně je vše OK
Únor 17, 201114 r jj. přesně jak píše Konny, čidlo teploty. Mě to dělalo taky, po výměně mi sytič krásně zapíná a vypíná, předtím jsem nevěděl, že nějaký mám P.S.: dovolil jsem si upravit název tématu - ono SiTIČ vypadá fakt špatně
Únor 17, 201114 r mám dotaz stalo se mi to už asi 5x,přijdu po ránu do auta,nastartuju a nezapne se sitič,motor točí normálně na cca 800 otáček jako by byl už ohřátý,přitom motor musí být určitě studený,když stojí celou noc a je chladno.po dalším vychladnutí motoru se sitič zapne normálně a motor točí 1200otáček.čím to může být? Sorry, že se do toho montuju, ale to u toho motoru je sytič opravdu tak znát? Měl jsem Felicii 1.3 BMM, v práci jezdil s 1.3 MPI, Fábie 1.2 a 1.4 - 2/4 ventily na válec, ale nikdy jsem u studuného motoru neměl větší otáčky jak 900. 1000 ve velmi vyjímečných případech - musí být fakt velká zima. Vím, že to s 1.8-ou nemůžu porovnávat, ale mně z toho co čtu přijde, že ten sytič tam je snad stylem ON/OFF. Vždyť to přece elektronika musí ukočírovat pěkně plynule, ne? Upraveno Únor 17, 201114 r od Wojnar
Únor 17, 201114 r Wojnar: když u mě motor jede na sytič, tak mám normálně 1000-1100 ot., když je velká zima, tak mám kolem 1200 ot.
Únor 17, 201114 r Autor Díky všem za příspěvky, Konny-delá to až poslední 2měsíce.Ten datum 17.kětna 2009 kdy bylo téma založeno,je proto,že jsem pozměnil moje starý téma do kterého nikdo nic nenapsal HanyZ-díky za gramatiku čidlo je vcelku novota,mám tam nový,cca před zimou měněný.ale i nový může být v p...li,skáknu na vag. Wojnar-jinak u mě dost slyšitelný rozdíl když běží na sytič a nebo ne
Únor 17, 201114 r to čidlo může být klidně špatný, já jsem taky dal nový čidlo a i to nový čidlo bylo špatný (při ohřátém motoru na VAGu ukazovalo 129°C!!!), tak se muselo měnit znovu a to už je v pořádku
Únor 19, 201114 r já mám opačný problém, mě ten sytič zase nevypíná, (teda alespoň dle mého názoru) otáčky pořád na 1100 a žere a žere, budu muset přeměřit snímač teploty, zmetka jednoho :-(
Únor 19, 201114 r Apokalyptik: u tebe to bude taky to čidlo, ale ty máš opačný problém, tj. že ŘJ posílá signál, že je motor pořád studený, nic neměř a rovnou to čidlo vyměň
Březen 24, 201114 r Ja mam zase taký problem, ze ked startujem,tak bez plynu nenastartuje. Mne sa vidi, ze tam zase sitic nefunguje.Jedno je, ci je teply alebo studeny motor, musim startovat s plynom. Co moze tam byt chyba? Kolko by ma asi vysla oprava ak je vadny automaticky sitic? Diky. Škoda Felicia 1,6 benzin Mozete vymazat, zle zaradenie kategorie, omluvam sa. Upraveno Březen 25, 201114 r od SLAMO
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.