Přejít na obsah

Koroze


Jaspur

Doporučené příspěvky

Heckeer:

Samo, že nemůžu srovnávat OK s autem, ale oba uživatelé jsou zákazníky a na OK ti to vyleze rychle a je to vidět neb není krytá lakem a to si opravdu nemůžu dovolit, na autě to máš kryté barvou a lakem.

Jinými slovy, koroze - reklamace - oprava, na opravu máš jak dlouhou záruku? Tudíž oddálíš problém do doby než je konec záruky auta a pak co?

Lepší je to nechat dojít do větších rozměrů (tím nemyslím nechat shnít dveře) a pak žádat výměnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakr: Jak jsem již psal, dveře nevyměňují, pouze opravují. Nevěřím tomu, že by ve tvém případě udělali vyjímku.

K tomu zinku, jedná se o speciální sprej, který je k těmto úpravám přímo vyroben a určen. A pořád tvrdím, že je to lepší, než nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JAkr, jo já s tebou v tomhle souhlasím, taky se mi nelíbí že to tak škoda dělá a už jsem o tom psal, ale je to tak, proto můžou dát záruku 10 let, protože prostě opravujou a opravujou a za 10 let ´řeknou dost máš smůlu a za další rok to bude total shnilý, taky se mi to nelíbí, ale zase na druhou stranu, by musely už dávat při prodeji k autu 5dveře jako bonus na výměnu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lepší je to nechat dojít do větších rozměrů (tím nemyslím nechat shnít dveře) a pak žádat výměnu.

Jsi úplně vedle. Všechno fotí, posílají do škodovky a složitě posuzují. Když to někdo nechá dojít hodně daleko, tak jak píšeš, reklamace nebude uznána. Je tam nějaká povinost vyplývající z reklamačního řádu, karosérii a vozidlo kontrolovat, teď přesně nevím. Přesně na tohle jsem se taky ptal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lepší je to nechat dojít do větších rozměrů (tím nemyslím nechat shnít dveře) a pak žádat výměnu.

Jsi úplně vedle. Všechno fotí, posílají do škodovky a složitě posuzují. Když to někdo nechá dojít hodně daleko, tak jak píšeš, reklamace nebude uznána. Je tam nějaká povinost vyplývající z reklamačního řádu, karosérii a vozidlo kontrolovat, teď přesně nevím. Přesně na tohle jsem se taky ptal.

jo měl by ses obrátit na servis když něco najdeš a máš záruku ,když to necháš shnít nemusel bys uspět, jinak ze škodovky mi psaly že prý k reklamaci je potřeba plně vypsaná servisní knížka, kdy jejich mechanici pravidelně a pečlivě lak kontrolují... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem měl ještě feldu, nabořil jsem z boku dveře, promáčkliny na obou, kdybych neměl pojistku, došlo by na klempíře, vzhledem k uzavřené havárce u dobré pojišťovny, byly oboje vyměněny. Felda stará 4 roky, spoluúčast 5.000,-

Dnes ji mám ještě ve firmě, je jí devět let a dveře v pohodě, nereznou, což v případě opravy klempířem by pravda nebyla.

Dál to nemá cenu řešit a už vůbec ne spray zinek, mám svůj názor za kterým si stojím vzhledem ke zkušenostem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale pořád nechápeš že na rez ti dveře nevymění to můžeš mít pojistku jakou chceš a není to bouračka, to že je lepší to hned vyměnit to snad chápe každý ale dveře na combi stojí 9litrů, a to to radši spravím, protože to auto nebudu mít 10let ale max 3 roky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak proč si nenecháš vyměnit dveře v servise na záruku?

Pokud jseš mimo záruku tak je jasné, že to řešíš opravou.

Vždyť to píšu, mám-li pojistku resp. záruku, chci výměnu, pokud ne opravuji.

Skvělě jsi to uvedl na pravou míru opravuješ tak, aby ti to vydrželo než se zbavíš auta, ne každý se auta zbavuje a chce to opravit tak, aby mu to vydrželo trochu déle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak že pánové malé shrnutí: Škodovka dveře nevyměňuje, pokud je v pořádku vyplněná serviska a škodovka to uzná, tak se opravuje lakováním, které pokud je provedeno kvalitně tak zcela dostačuje a hnít to nebude. Nikdo nedonutí servis (Škodovku) k výměně. Ze zákona na to nárok není a škodovka to řeší takto zcela v souladu se zákonem. Při zjištění reznutí karoserie, jste povinni o tom informovat servis, tudíž varianta "nechat prorezivět a pak se to vymění" nefunguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozřejmě, ale záruka je na prorezivění a ne na rezatění, takže když jezdíš pravidelně do servisu a prorezne ti cokoli z plechařiny tak ti díl vymění, pokud se objeví jen rez, není to na záruku, pak opravují.

Pokud se rez objeví znovu a ani na druhý pokus se nepodaří oprava, máš nárok na výměnu dílu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dalsi shrnuti je jedno kolikaty ses majitel, musis mit hlavne spravne vyplnenou servisni knizku. A ke zkusenostem s reklamací: v jednom servise to nafotili, poslali do skodovky a mesic nic, ani se neozvali. v jinym servise nafotili, poslali do skodovky a do 14 dnu se ozvali at prijedu ze to uznali. jen se nemohli shodnout jejich technici- jeden rikal ze bude vymena, druhej pak potvrdil, ze jen oprava, ale s uplne novym pozinkovanim celeho dilu (nevim jak to delaj, jestli sprejem???) a ze uz "to urcite reznout nebude". Uz je tam fabka tejden, zitra pro ni jedu. tak napisu jak to dopadlo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MrFormat - jasne, na Felicii boli pozinkované podbehy, predná kapota a plech prednej masy a ešte čosi. Ale pozinkovanie bolo len jednostranné.

Vyrábame aj oceľové konštrukcie a bežne sa natierajú zinkovou farbou a funguje to. Ale niekedy hrdzavejú aj diely žiarovo pozinkované. To je proste fakt.

O nových dieloch si zase nerobte ilúzie, aké sú perfektné. Asi som to sem už písal, že v miestach zvarov nie je žiadny zinok a pred lakovaním sa plechové diely ešte ručne dobrusujú a zinok sa miestami odstráni.

Takže ja nevidím nič zlého na oprave hrdzavého miesta. Ak sa to spraví kvalitne, tak to vydrží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MrFormat - jasne, na Felicii boli pozinkované podbehy, predná kapota a plech prednej masy a ešte čosi. Ale pozinkovanie bolo len jednostranné.

Vyrábame aj oceľové konštrukcie a bežne sa natierajú zinkovou farbou a funguje to. Ale niekedy hrdzavejú aj diely žiarovo pozinkované. To je proste fakt.

O nových dieloch si zase nerobte ilúzie, aké sú perfektné. Asi som to sem už písal, že v miestach zvarov nie je žiadny zinok a pred lakovaním sa plechové diely ešte ručne dobrusujú a zinok sa miestami odstráni.

Takže ja nevidím nič zlého na oprave hrdzavého miesta. Ak sa to spraví kvalitne, tak to vydrží.

čo je to žiarovo pozinkovane?????

felda nema ani gram zinku ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stačí len pozorne čítať. Písal som, že pozinkovanie je len jednostranné, takže kľudne ten podbeh môže hrdzavieť aj zvnútra.

5. dvere by žiarovo pozinkovať nešlo. Žiarové pozinkovanie je to, že sa celý diel zavesí na nosnú konštrukciu a ponorí sa do tekutého zinku. Problém je v tom, že u tých dverí si nedokážem predstaviť takú polohu dverí, aby pri ponorení unikol odvšadiaľ vzduch a pri vytiahnutí zase odvšadiaľ vytiekol zinok. Takže jedine nastriekať zinkovou farbou. Výhodou žiarového pozinkovania je, že nič netreba odmasťovať a dokonca ak je povrch hrdzavý, tak ten zinok ešte lepšie drží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...