Červen 10, 20187 r před 9 minutami, 15degren napsal: vstřiky máš v pořádku najdi si oil ash na DPF filtru, nepamatuji si kanal hledám to vždy znova dle názvu... Ufff.. Děkuji.. A jak to s nima je? Myslel sem že pokud maji korekci vic než 1 jsou ko? Jak to tedy prosím je? Na DPF mrknu a dám vědět..
Červen 10, 20187 r berou se plusové hodnoty, vypadá to že druhý vstřik má trochu víc než by měl (proto má 4 vstřik minusovou hodnotu), ale není to nic co bych řešil. u žádného víc než 1 nevidím... Když by jsi vyměnil druhý tak by se nejspíš srovnal i 4, nicméně bych to nedělal, protože ty vstřiky jsou spolu zajeté a kalibrované, když vyměníš jen ten jeden, může se to taky rozhodit a je pak třeba dělat korekce. Je lepší jezdit dokud to nesmrdí nebo nějak nezlobí a dělat jen korekce vadného vstřiku a pak je vyměnit všechny najednou. Jinak když jsem dal všechny nové vstřiky origo ve škodovce za 80 klacků tak si dva vstřiky hned od začátku přidávají 0.4... Upraveno Červen 10, 20187 r od 15degren
Červen 10, 20187 r před 8 minutami, 15degren napsal: berou se plusové hodnoty, vypadá to že druhý vstřik má trochu víc než by měl (proto má 4 vstřik minusovou hodnotu), ale není to nic co bych řešil. u žádného víc než 1 nevidím... Když by jsi vyměnil druhý tak by se nejspíš srovnal i 4, nicméně bych to nedělal, protože ty vstřiky jsou spolu zajeté a kalibrované, když vyměníš jen ten jeden, může se to taky rozhodit a je pak třeba dělat korekce. Je lepší jezdit dokud to nesmrdí nebo nějak nezlobí a dělat jen korekce vadného vstřiku a pak je vyměnit všechny najednou. Jinak když jsem dal všechny nové vstřiky origo ve škodovce za 80 klacků tak si dva vstřiky hned od začátku přidávají 0.4... Takže fakt v pohodě... To jsem rád.. Teď to má najeto 131 000 km. Chystám se i na dekarbonizaci motoru.
Červen 10, 20187 r To mi jsou novinky, radši jezdi. Měn filtry (vzduch/palivo s každou druhou výměnou oleje) olej a olejoví filtr do 15K km a nech motor žít svým životem... se zanášením motoru mají problém jen TSi motor u TDI nic takového řešit nemusíš, pokud nejezdíš kolem komína. Upraveno Červen 10, 20187 r od 15degren
Červen 10, 20187 r lukino200 - bezprostředně předcházející příspěvek se NECITUJE! Dodržuj pravidla fora!
Červen 10, 20187 r Omlouvám se.... Oil ash mám 15% myslím... Olej jsem i u TSI měnil dřiv jak 15 000 km.... U TDI zrovna tak budu..
Červen 11, 20187 r oil ash 15% při 130K ? filtr už asi nebude původní... To jezdíš od novoty ? Jaký je to ročník ? Při 15% zanesení počítám že filtr byl měně cca ve 100K km... Upraveno Červen 11, 20187 r od 15degren
Červen 14, 20187 r Je to rok 10/2012....auto jezdilo celkem velké nájezdy za první čtyři roky. Zda je stočené těžko zjistím.... Je možné že jsem si ho resetoval já sám... Upraveno Červen 14, 20187 r od lukino200
Červen 15, 20187 r Moje auto při koupi mělo 141t km po třech rokách a zaplnení myslím cca 39g(něco přes 50%). Teď mám 196t km 68% což je cca 48g. A to jezdím 40-45% dálnice, po městě najezdím cca 20% km. To že máš po 130t km jen 15% je podle mě dost málo a i trochu podezřelé. Chtělo by to jěště pár lidí s cca stejným nájezdem kolik mají oni. Upraveno Červen 15, 20187 r od Ovce
Červen 15, 20187 r Kupoval jsem ve 140tisích jako vykoupený vůz na protiúčet od prvního majitele, tzv. program škoda plus. Servis pouze škoda autorizák a tehdy jsem měl 29g. Nyní jsem po výměně EGRka, najeto mám necelých 150tisíc km bez pár desítek ale jednu nádrž jsem najel na dieselgate soft a to bylo to nejhorší co to auto zažilo/zažije. Aktuálně mám - Filtr částic: objem olejového popílku-MASS_ASH_PF 32.6473027 g, jezdím 50/50 město/dálnice.
Červen 15, 20187 r Ja jazdim aj vela mesto, ale snazim sa pravidelne dlhsie trasy... Aktualne 164 xxx km, naplnenie 39,8g.
Červen 15, 20187 r 220 km 60g ale je realita že za 10K s dieselgate SW ten oil ash naskakuje mnohem rychleji. Upraveno Červen 15, 20187 r od 15degren
Červen 15, 20187 r Na facebooku se ozvalo vice lidí a maji podobné hodnoty jako já... Sou to vesměs taky ročníky 2012...
Červen 16, 20187 r ono zbytocne to aj tak riesis... mozes mat aj 5g zaplnenie a ten DPF to moze vzdat... kym auto jazdi nepchat do neho nos, sam som to olutoval viac krat (chcel som vela veci dotiahnut do dokonalosti a vysledok bol, ze som platil tazke peniaze)...
Červen 16, 20187 r Na facebooku se ozvalo vice lidí a maji podobné hodnoty jako já... Sou to vesměs taky ročníky 2012... Poprosim screeshot tej hodnoty oil ash z diagnostiky.
Červen 24, 20187 r Co je kanál 020 na absku? Našel sem tam tohle... Na budíkách mám 131 000 km Upraveno Červen 24, 20187 r od lukino200
Červen 24, 20187 r Bude to stocene? Ten oil ash je ale nejaky divny... Vstreky druhy a stvrty su nacate.
Červen 24, 20187 r Před nedávnem mi bylo řečeno že sou ok vstřiky... Že druhej a čtvrtej se vyrovnávaj.. Nevím co je to za hodnoty na tom absku.. Tak nevim zda to je stočené...
Červenec 19, 20187 r Zkusil sem aplikovat do nafty chemii na BG... Mělo by to pomoct vstřikům a dekarbonizovat.. Co říkáte na rozdíly? Před aplikací jevtmavá fotka a po aplikaci a vyjetí jedné nádrže je ta světlá fotka...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.