Přejít na obsah

1.6 TDI CR (77KW)


jarda109283

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

V tom clanku je krasne videt jak jsou nastrelene ceny dilu.. rozvodova sada v clanku 7700 kc, na netu sehnatelna v prvovyrobe za 4500kc,na aukru INA sada za 3000..  vzduchovy filtr od filtronu ! jako original za 677 korun, na netu bezne dostupny ten samy dil za 200kc.. proste hnus... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Ahoj, potřeboval bych názor. Mám problém s nastartovanim tohoto motoru v Octavii. Pokud teplota neklesne pod -4°C, vše je ok. Nazhavim, zastartuju, max 2s a běží. Pokud je teplota pod -4°C, nazhavim, chytne stejně jako obvykle, ale za vteřinu chcípne. A takhle startuji. Pokud je třeba -8°C, tak i 15x, než chytne. Tankuji Vervu + v poslední nádrži zimní vif. Naftovy filtr 14dnů po výměně. Dnes zhavicky a stále stejné. Díky za rady

Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, potřeboval bych názor. Mám problém s nastartovanim tohoto motoru v Octavii. Pokud teplota neklesne pod -4°C, vše je ok. Nazhavim, zastartuju, max 2s a běží. Pokud je teplota pod -4°C, nazhavim, chytne stejně jako obvykle, ale za vteřinu chcípne. A takhle startuji. Pokud je třeba -8°C, tak i 15x, než chytne. Tankuji Vervu + v poslední nádrži zimní vif. Naftovy filtr 14dnů po výměně. Dnes zhavicky a stále stejné. Díky za rady

Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk

Myslíte, že by mnou popsany problrm mohl zpusobovat EGR ventil???

Edit: ještě doplním, že to dělá, jen když auto stoji pár hodin v mrazu. Při startování do 2h po dojeti je vše ok...

Odesláno z mého SM-P605 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Znáš servisní historii ?

Jestli nebylo řešeno tak tě určitě brzo bude čekat EGR (15k)

2011 už by neměla být dvouhmota

Tlumiče budeš muset vyměnit po 165K už nefungují jak by měly, ale můžeš to nechat udělat ve škoda economy programu to tě vyjde předek i zadek do 12K

Gumové části budou K.O i když vizuálně to tak vypadat nebude, nicméně není nutné je řešit, záleží na tobě jak moc ti vadí vůle na autě.

DPF ti najezdí ještě něco mezi 40 a 80K km

Vstřikovače mají už ve 200K dost ale můžou ještě najezdit klidně dalších 100K km tam se to chce podívat na odchylky na vagu. Nechá se to odhadnout i podle dlouhodobé spotřeby a cestovní rychlosti. Průměrná spotřeba by i přes svižnější jízdě neměla jít přes 6l jestli jo, tak už to hodně obohacuje vstřikovanou dávku.

Motor jako takový je u 1.6 TDi prakticky nesmrtelný, pokud měníš olej.

Nech vyměnit olej v převodovce předejdeš tím problémům.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No váhám nad tim, nyni mam tsi co ma najeto 115 000 km a je bez problémů už.... Trochu se bojim těch vstřiku co daj.. Jinak 1.6 tdi se dělalo bez dvouhmoty? Jde o toto auto: https://auto.bazos.cz/inzerat/83834170/SKODA-OCTAVIA-COMBI-TDI-77-KW1-MAJZARUKA-KM-2011.php

 

Je dotažene z Německa.. 

Editováno: , autor: lukino200
Text
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...