Vaša Vloženo 9. Květen 2009 Sdílet Vloženo 9. Květen 2009 ano jde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prcek_06 Vloženo 9. Květen 2009 Sdílet Vloženo 9. Květen 2009 (editace) ano jde Prosím , můžeš mi poradit zapojení PINŮ tempomatu, ale na ŠKODU OCTÁVII 1,6 - 75 kW rok výroby 2005, motor BFQ. Mám jen plánek na 1,8 T a 2,0. To mi někde sehnal. Na PINU 76 je totiž zapojen zelený drát. Editováno: 9. Květen 2009, autor: prcek_06 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 9. Květen 2009 Sdílet Vloženo 9. Květen 2009 (editace) bl - T10/1 - T81/67 ro/ge - T10/2 - T81/66 w/ws - T10/3 - T81/69 ws - T10/9 - T81/68 Editováno: 9. Květen 2009, autor: Vaša Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prcek_06 Vloženo 9. Květen 2009 Sdílet Vloženo 9. Květen 2009 (editace) bl - T10/1 - T81/67ro/ge - T10/2 - T81/66 w/ws - T10/3 - T81/69 ws - T10/9 - T81/68 Do toho konektoru T10 jsme nezasahovali, jen to kompletně namontovali a při zapojování do řídící jednotky zjistili, že to asi bude do jiných PINŮ. jE TO V T10 KONEKTORU JINAK ZAPOJENO, PROSÍM, NEBOŤ UŽ TO MÁM NAMONTOVANÉ A ZAKRYTÉ? Díky Jirka Editováno: 9. Květen 2009, autor: prcek_06 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 S velkou radostí hlásím, že ta moje lanková vykopávka už taky tempomatí. Dneska mi to dorazilo z USA a hned jsem se dal do montáže, je to docela sr..í, ale nakonec to funguje napoprvé. Zatím na ovládání co je k tomu, ale v pátek bych snad měl mít origo páčku, tak to na ní předělám a bude to skoro jak z fabriky. Cena celkem byla 100dolarů plus cca 1300 poštovné k nám a nějaký poplatky pro zprostředkovatele cca 400 , takže celkem cca 3700, teď už zlevnili na 80dolarů, takže ještě o něco levnějc. Clo se neplatí, protože udaná hodnota je asi 50 dolarů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 Fotky mojí instalace v tématu žabičky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 Este vyriesit to prichytenie o lanko a mas to ako z fabriky. Pri prerabani na packu nepredpokladam problemy. Budes to mat uplne luxusne! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 28. Květen 2009 Sdílet Vloženo 28. Květen 2009 Tak origo páčku mám namontovanou, ale teď mám problém, nikde nemůžu najít jak ta páčka funguje, co je na kterým pinu, nějaký schéma vnitřku. Asi to budu muset proměřovat a laborovat. Všude je jen co kam zapojit... Přitom by to bylo tak jednoduchý. Nemáte to někdo prosím? Něco mi poradil rolbař, ale já asi nejsem schopnej to schema z DP rozluštit... Navíc chci udělat kontrolku zaplýho tempomatu na budíky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 29. Květen 2009 Sdílet Vloženo 29. Květen 2009 Takže páčku jsem rozluštil, jen nastal menší problém v tom že origo ovládání je odporová deska s dalšíma ptákovinama, ale to si myslím že vyřešíme menším přídavným el. Obvodem. EDIT: Konečně jsem na kompu, takže přesněji popíšu v čem je problém. Problém je v tom že ovládání od tempomatu je pomocí odporové desky s pár dalšíma součástkama, Hlavně v tom že se zapíná stiskem tlačítka a vypíná taktéž. Jenomže origo páčka do octy nebo supa se zapíná stálým propojením dvou kontaktů, takže je nutné zachovat původní desku s tlačítky a napojit se na kontakty tlačítek(tzv.hřebínky), spínání set/- a res/+ se zachová, tam bude stačit propojit pin 6a7 na origo páčce s červeným drátem, pin 2 se žlutým a pin 3 s modrým(zeleným) drátem, ale na zapnutí a vypnutí se bude muset udělat malej integrovanej obvod nebo jak se tomu nadává, který při propojení dvou kontaktů "ťukne" na původní tlačítko zapnutí a při rozpojení "ťukne" na vypínací tlačítko. To já nezvládnu, takže budu muset někoho oslovit kdo to vymyslí za mě, někoho už mám. Až to bude všechno hotový a odzkoušený dám kompletní návod jak to předělat. Jinak pár fotek: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaakecal Vloženo 29. Květen 2009 Sdílet Vloženo 29. Květen 2009 já to chci taky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 Teda myslel jsem, že to bude jednoduší stihacko. Když to tak pozoruju, zůstanu asi u toho uni ovladače. No snad se ti to podaří, držím palce. Já když jsem měl ten ovladač rozebranej kvůli lakování, tak jsem ma zadní stranu té odporové desky vůbec nekoukal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 Vypadá to složitě, ale ono se povede, akorát pán co mi to vymýšlí je trochu víc zaneprázdněnej a tak to asi bude chvíli trvat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 Zdravim !!! Moze my niekto poradit ,ako zapojit tempomat na prilozenej fotke ? Na vsetkych navodoch co som nasiel su ine farby vodicov co maju na konci piny. A kam presne s tym modro-ciernym bez ukoncenia? Farby vodicov su: modry (pin) zlto-cerveny (pin) dvojity zlty (pin) biely (pin) modro-cierny (bez pinu) Viem ,ze tie pinove kable idu na konektor v deliacej stene (cierna svorkovnica) a ten modro-cierny ide na kontakt X75-ktory to je( asi pod rele-doskou, ale neviem ktory srob). Octavka je 1.9sdi rv 99 motor AGP. Vdaka za reakcie!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 modry (pin) --T10/1 zlto-cerveny (pin) T10/2 dvojity zlty (pin) T10/3 biely (pin) T10/9 modro-cierny (bez pinu) spínané plus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 Tak teraz uz nemam pochybnosti. SKUSENOSTI A PRAX V KOMBINACII S OCHOTOU PORADIT JE JAV VELMI OJEDINELI!!! Takze vdaka!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaakecal Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 Já to chci, Vašo, nepustíš se do toho, nemusí tam být páčka, stačí to "originál" tlačítko co je tam přibaleno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 3. Červen 2009 Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 No pánové tak to zírám, tady je to snad samej elektron pro někoho co seskládá max obvod z baterka - vypínač - žárovka a to ještě s vodřenejma ušima teda něco ze světa sci-fi. Klaním se a tleskám, zvášť u Stíhačky je to pecka !!! Ale proč píšu, od víkendu jsem majitelem tempomatu by Vaša - moc děkuji za super práci a jsem nadšen. Jezdí se s tím fakt super. docela jsem čuměl jak auto přes tempomat zrychluje, takto plynule a rychle snad pedálem plynu ani přidávat nejde. jak to vůbec funguje? škrtící klapka jde nadoraz nebo si přidává rychle ale postupně aby šel motor plynule do tahu. Když přidám plnej knédl nohou tak se mi zdá že se to trochu uleje, když odlehčím a přidával bych postupně jede to lépe, ale pomaleji než s tempem. po dálnici předjíždím jedině přes páčku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peteres Vloženo 3. Červen 2009 Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 To víš, řj si nastaví max a zároveň optimum v závislosti na všech signálech co k tomu potřebuje a nečeká co vymyslí s pedálem ten vůl za volantem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 3. Červen 2009 Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 Diky za uznani. I ja mam vyzkouseno ze kdyz pridavam postupne tak se motor vytaci ochotneji nez kdyz mu nalozim naraz plnej. Tempomat jeste nemam dotazenej do stavu jak si to predstavuju, lidi co jsem poveril aby mi vymysleli ten obvod pro propojeni origo packy s ovladanim tempa nemaj moc cas, ale snad se to v dohledny dobe podari. V konecny fazi to bude fungovat uplne stejne jako na el.plyn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 3. Červen 2009 Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 to peteres: toho vola sis mohl nechat :) to Stihacka: vypadá to super, jestli to zmákneš i na páčku tak to bude úplně nej kdysi na předchozí auto jsem se po podtlakovém tempomatu taky díval, s ovládáním na tláčítkách bych neměl problém dělají myslím i celkem fešné klávesničky co jdou upevnit na sloupek volantu. Nakonec mě ale myslím odradila cena a složitost. Musel se udělat i odečet rychlosti umístěním magnetu na kolo a čidla na nápravě ... Jak jsi to zvládnul ty? dokážeš to vyčíst někde z ŘJ nebo máš taky čidla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peteres Vloženo 3. Červen 2009 Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 Ten vůl byl obecně pro řidiče, ne přímo pro Tebe, bych si nedovolil Mě taky zrychluje na tlačítko lépe jak s plynem, jestli to není subjektivní dojem, jen je škoda, že jak pustíš tlačítko, tak celkem znatelně se zastaví na "zvolené" hodnotě, na jednu stranu je to dobře nastaveno, na druhou toto, ale jinak tempomat nemůžu vynachválit, ptal se mě kámoš k čemu taková blbost, že dobrý tak na dálnici, ale můžu tvrdit, že i z 80-90% jízdy po městě ho využívám taky ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 3. Červen 2009 Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 Snímání rychlosti i otáček je napojený na budíky, to je to poslední. Nejhorší bylo vymyslet to zapojení na klapku, tím jsem strávil nejvíc času. Teď řeším vypínání od spojky a brzdy, musí se tam vložit relátko co mi překlopí rozpojovací obvod na brzdě na spojovací. Potom už budu řešit jen to ovládání. Na autě je pořád co dělat, nemám dodělaný tohle a už mám připravený další... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pmajco Vloženo 3. Červen 2009 Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 stihacka, klobuk dolu - pekna praca!!! Ked pozeram na fotky Tvojho tatosa a z okna pozrem na to moje, slza sa mi tlaci do oka. Mam rovnaku farbu ako Ty, ale tie Tvoje vylepsenia ma dostali. Asi sa teraz vyhovorim na cas a peniaze, ale je asi pravdou, ze sa k takym vylepseniam nejako nemozem rozhybat. Do precitania tohto Tvojho prispevku som zvazoval tempomat na plynove lanko aj ja. Ale ked citam, ake je to zlozite, asi si asi necham zajst chut. Tu origo packu by som aj ozelel - vystacil by som si s tymi prepinacmi na tej USA vychytavke, len ta montaz! Som sice elektrikar, ale toto uz je na mna asi moc... Neviem, ci by sa tu na Slovensku pri Trencine nasiel niekto, kto by bol ochotny namontovat takyto tempomat na lanko. Stihacka, skus napisat nejaky navod/popis - laka ma to velmi, ale ten strach z tej montaze je vecsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 4. Červen 2009 Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 Ta montáž není tak zlá, stihacka to předělává na páčku a tím to těžší a ty spínače na pedálech dělá taky myslím jinak. Nejhorší je opravdu asi to napojit na tu klapku. Podle návodu tam nejde nic dát, takže se musí hodně přemýšlet. Já vyndal klapku, v jednom místě jsem to plastové vodítko provrtal 3mm naskrz a dal jsem tam šroubek se samojistící matičkou a za ten tahá tempomat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 4. Červen 2009 Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 Samotná montáž není tak hrozná, to zvládneš. Jen je problém udělat vypínání na brzdu i spojku, oboje se mi pořád nedaří rozhýbat, když to dám jen na brzdu tak ok, ale jinak to neběhá. Jestli nejseš jelito s obouma rukama levýma tak to zvládneš, třeba ti to bude trvat celý den, ale uděláš to. Návod udělám, ale opravdu až nakonec, když mi to bude fungovat vše jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.