Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Do intercooleru jde stlačený vzduch. Ve Tvém případě to znamená, že tou dírou ten stlačený vzduch utíká.

BTW:

Co vede lidi, přesto že vědí o závadě ji neodstranit a dál příčiny jejího důsledku hledat úplně jinde?

Upraveno od Wojnar

Díra není ve vedení vzduchu do motoru (tlak mi neutíká), ale v přírubě na které je intercoooler uchycen -> tím pádem bude špatně chlazen. Opravu jsem odkládal protože celý nárazník budu kuchat a lakovat - chtěl jsem to udělat najednou.

Upraveno od Jirka_M

Díra nebude úplně správně, ale pokud je problém až při zahřátém motoru, nebude to ten hlavní problém. Tam bych viděl ztrátu výkonu trvale.

Já osobně tipuji, že Vám nevyčistil vodní hladič motoru(čistěním myslím zvenku), takže Vám chlazení motoru částečně „přebírá“ intercooler. Motor se Vám daří uchladit a za cenu ztráty výkonu.

Kolik máte najeto?

Chlazení motoru mám myslím dobré. Měl jsem zaseklý termostat (měsíc zpět) a regulační bimetal byl permanentně otevřený. Na volnoběh se mi to zahřálo a když jsem auto spustil na volnoběh z mírného kopce cca. 2.5-3km tak teplota spadla na 60 stupňů - tehdy se zavírá velký okruh -> takže chlazení snad OK (po opravě termostatu vše v pořádku - 90pořád). Chladič vzduchu a vody pravidelně čistím při umývání auta vapkou.

Auto má najeto necelých 230tis

Upraveno od Jirka_M

Asi si nerozumíme, chladiče máte na sobě tři, od motoru ven, vodní chladič(motor), na něm nalepený intercooler a na něm chladič klimatizace. Chladící vzduch jde prvně na klimatizaci, projde skrz, trochu se ohřeje, pak jde přes inteecooler,projde skrz a ještě trochu víc se ohřeje a pak se „rozbije“ na vodním chladiči.

Při vašem nájezdu km budete mít různý bordel propasírovaný až na vodní chladič, ten díky nánosům se trochu více zahřívá a trochu více tepla předává chladiči před sebou, tedy intecooleru. Ten máte jak říkáte čistý (nový), tedy bez problému uchladíte, ale za cenu trochu sníženého výkonu. Protože to co Vám neuchladí vodní chladič (díky špíně) musí dochlazovat až intercooler.

Už si rozumíme?

PS: Nikdy nemyjte chladiče zepředu tlakovou vodou, akorát protlačíte bordel dále k vodnímu chladičil!!!!

Asi si nerozumíme, chladiče máte na sobě tři, od motoru ven, vodní chladič(motor), na něm nalepený intercooler a na něm chladič klimatizace. ....

Tak tu jsu trochu ujel.

No trochu, teda fest a to tak, že FEST!!!

Intercooler máme totíž před pravým předním kolem!!

To se asi nechápeme... Co má společného intercooler co je před pravým předním kolem a intercooler pro chlazení okruhu vody a klimatizace (ve předu s dvouma vrtulema)? Intercooler pro chlazení natlačeného vzduchu turbem nijak nechladí motor (nebo možná naprosto minimálně - do válců jde chladnější vzduch).

Já mluvím o OII, tak sorry jsem mimo, jako kdybych nic nepsal…

Tak já měl za to, že v sekci OI se budem bavit o OI a analogicky to bude u OII. No nevadí.

@Jirka_M:

XTomos to myslel tak, že u OII je pravděpodobně (asi jo, ale já to do teď nevěděl) intercooler jeden z chadičů pod maskou a tak kdyby ta jeho teorie o přicpaném okruhu chlazení platila, tak by jako bylo bylo, že přicpané žebra chladiče vodního přibrzdí celý průtok chladícího vzduchu všemi chladiči a tudíž bude i stlačený vzduch méně chlazen a co víc, XTomos si myslel, že ten přicpaný a nedochlazený vodní chladič bude ohřívat intercooler.

Což je v našem případě samozřejmě blbost, tak na to zapomeňme.

Taky mě zarazilo co psal - říkám si že snad svoje auto znám :-) - Vyměním ten nasávací trakt a uvidíme co bude (pravděpodobně až se intercooler zahřeje tak nedokáže efektivně chladit - protože mu chybí vzduch, který utíká tou dírou) - odkládal jsem to abych nemusel kuchat jednu věc dvakrát :-(

Uf ještě že se zmínil o tom že to je O2 jinak by tu byl dobrý flame :kol-28:

Taky jsem nechápal kde by se na O1 vzal cooler před chladičem...

Leda by to bylo něco takového :kol-47:

post-25458-0-39821500-1340097955_thumb.j

Hodnoty teplot - před nahozením motoru + jindy čerstvě nahozený + po 100km měření počátku vstřiku v těhle vedrech.

PS na netbooku mi nejde klávesa PrtrScr

post-6185-0-31586900-1340619474_thumb.jp

Upraveno od Viktor X

Díky

Hodnoty teplot - čerstvě nahozený + po 100km měření počátku vstřiku v těhle vedrech.

PS na netbooku mi nejde klávesa PrtrScr

Těch 57 je nějak moc, ne?

Proč? V tom letním pekle... za jízdy byl motor (voda) něco pod stovku, zahřát se to muselo... Teď mně napadá, když 60°C naměřili i v zavřeném autě na slunci v TV Nova :kol-28: tak na tom palivo nebude o nic líp :kol-43:.

PS doplnil jsem hodnotu čidel před nahozením motoru

Upraveno od Viktor X

  • 7 měsíců později...

čus nema nekdo skusenost s timto , když napichnu octavii 19 tdi 81 kw rv 2001 tak mi to napiše zavadu -35 stupnu teplota paliva :kol-34: nevite v cem to je jestli v čerpadle ? díky za odp.

ANo je to v cerpadle, snimac vyhodnocuje teplotu a podla nej aj viskozitu ci hustotu nafty ktoru potrebuje vedet pri nastaveni davkovania. Pozri si prilohu je tam toho dost o AGR motoroch ale ved veeela veci je zhodnych s inymi TDičkami.

Motor AGR.pdf

Upraveno od mysko

diky a da se Snímaè teploty paliva vymnenit na vozidle a nebo se musi odmontovat čerpadlo ?

  • 3 týdny později...

No de to stačí jen oddělat vršek - pak jej nasadit nazpět a seřídit volnoběžnou dávku pomocí vagu

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.