lis11 Vloženo 19. Březen 2010 Sdílet Vloženo 19. Březen 2010 Asi ano,ale 1,3 bar je už hodně i na chip dle dp fora.Chtěl bych to spravit,ale hledám nějakou vhodnou variantu,samozřejmě i cenovou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 19. Březen 2010 Sdílet Vloženo 19. Březen 2010 letování je prasárna když už tak přehrát soft Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkubik Vloženo 19. Březen 2010 Sdílet Vloženo 19. Březen 2010 2notobi jenže starší ŘJ se nedají udělat přes kabel....musí se to pájet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubais Vloženo 12. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2011 Ať nezakládám nové téma, je dobrý nápad nechat čipnout motor co má najeto kapánek víc? Je tam necelých 400t km, turbo po repasu, celkově šlape dobře. (O1, 81kw, ASV) Bojím se právě abych mu tím čipem nějak neublížil.v Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fuego Vloženo 12. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2011 zalezi podla stavu auta a treba samozrejme chipovat s rozumom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 13. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2011 Nebát se a chipovat,ale u profíka, Napiš,bo zavolej TDI fun. Amatér ti phřbí i novej motor,asv je takřka nesmrtelnej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cinek Vloženo 26. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2011 I ja muzu doporucit TDI Fun, vi co dela Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolda9 Vloženo 6. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2012 Ahoj,mam octavii 81kw,a chci davat trsky sprint 764 a chip..nejspis u tdifuna...je zapotrebi davat vetsi intercooler? chci tam mit cca 140-150 koni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 7. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2012 Já si myslím, že na toto bude origo cooler s přehledem stačit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 7. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2012 Bude Ti stačit,mám 160 koní 410Nm a seriový cooler. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolda9 Vloženo 7. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2012 To jsem rad,jinak bych musel nasetrit asi trosku vic MIKL-a co spojka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 7. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2012 Spojka šla do kopru cca po dvou až třech měsících,ale při tom krouťáku se s tím počítalo a byla připravená nová,hybrid (lamela 028 141 035 C z TDI ,přítlačák 074 141 025 B z TDI ,021 141 025 F z VR6 ,ložisko 02A 141 165 A) s jednohmotou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolda9 Vloženo 7. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2012 A kolik si za nej dal? Asi si to necham udelat u FUna,me poradi co a jak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 7. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2012 Hele přesně bych už kecal,kolem desítky,kupoval jsem od místního člena SEBO,kterého můžu doporučit.Ochota,rychlost i cena když jsem nakupoval na jedničku. http://forum.skodahome.cz/user/3565-sebo/ http://www.hanza-autodily.cz/kontakt/t-293/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolda9 Vloženo 7. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2012 Kouknu na to..Diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blizard Vloženo 4. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2012 Velké poděkování TDIfunovi za jeho velmi kvalitní služby. Moje Okina si po dnešním chipnutí jen chrochtala. Ještě jednou díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandu Vloženo 4. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2012 Ahoj. Muzes prilozit blizsi info o cipu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marťas Agip Vloženo 4. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2012 (editace) co znamenají ty chyby prosím mám octavii 1.8 20V a 92 Kw rok: 1998 typ motoru AGN 16 závad nalezeno. 00949 - motor centralniho zamykani - zadni viko - zamknuto (V53) 25-10 - nedefinovany stav spinace - Sporadická 00950 - motor centralniho zamykani - zadni viko - odemknuto (V53) 25-00 - nedefinovany stav spinace 01329 - CAN-BUS Komfort v nouzovem behu 35-10 - - - Sporadická 01334 - ridici jednotka dveri vzadu vpravo (J389) 49-10 - zadna komunikace - Sporadická 01333 - ridici jednotka dveri vzadu vlevo (J388) 49-10 - zadna komunikace - Sporadická 01332 - ridici jednotka dveri strana spolujezdce (J387) 49-10 - zadna komunikace - Sporadická 01331 - ridici jednotka dveri strana ridice (J386) 49-10 - zadna komunikace - Sporadická 00931 - zamykaci jednotka centralniho zamykani: vzadu vpravo (F223) 54-10 - spatne vybaveni - Sporadická 00930 - zamykaci jednotka centralniho zamykani: vzadu vlevo (F222) 54-10 - spatne vybaveni - Sporadická 00929 - zamykaci jednotka centralniho zamykani: strana spolujezdce (F221) 54-10 - spatne vybaveni - Sporadická 00928 - zamykaci jednotka centralniho zamykani: strana ridice (F220) 54-10 - spatne vybaveni - Sporadická 00928 - zamykaci jednotka centralniho zamykani: strana ridice (F220) 27-10 - neverohodny signal - Sporadická 00929 - zamykaci jednotka centralniho zamykani: strana spolujezdce (F221) 27-00 - neverohodny signal 00934 - motor spoustece okna vzadu vlevo (V26) 62-00 - zadne;nebo chybne serizeni 00930 - zamykaci jednotka centralniho zamykani: vzadu vlevo (F222) 27-00 - neverohodny signal 00931 - zamykaci jednotka centralniho zamykani: vzadu vpravo (F223) 27-10 - neverohodny signal - Sporadická Editováno: 4. Prosinec 2012, autor: Marťas Agip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 5. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2012 Hloupá otázka: Co to dělá v tomto tématu a vůbec v sekci Motor? Jestli si aspoň trochu nepochopil čeho se chyby týkají, tak Ti aspoň trochu napovím: Jsou to zámky a vše k centrálu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brianxt Vloženo 5. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2012 Zdravím vás Začátkem tohoto roku jsem nechal nachipovat Octavii I TDI 81kw.Na brzdě naměřeno 90 kw a 3O8 Nm .Nicméně ze začátku velká spokojenost,chod motoru hladký,síla dostačující.Od chipu mám najeto 15000 km.Po těchto km začalo auto kouřit a při přidání plynu se třepe setrvák,na volnoběh vše v pořádku.Nevím jestli to třepání nemá co dělat z chodem motoru který je za těch pár měsící taky hrubší.Setrvák bych po skoro 200 000km pochopil ale že to začalo kouřit až teď ?Stálo by za to nechat přečipovat některou firmou uváděnou na foru aby auto nekouřilo?Díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jany123 Vloženo 6. leden 2013 Sdílet Vloženo 6. leden 2013 Zdravím, mám Octávku I 1.9 TDI 81kW r.v 98. Chtěl bych to čipnout, nechtěl bych to nějak honit jenom abych nemusel tak kulit oči při předjíždění . Jsou to cca 2 roky kdy se mi u toho rosypalo turbo, tak se tam dalo turbo s motoru 96kW (fungl nové), ale auto jako by už nejelo jako dříve, tak bych to chtěl skusit čipnout na 105kW, v motoru je vše původní nebylo nic měněno, až na to turbo. (nepočítám rozvody a olej, to je jasné to se mění vždy ) Ale jde mi spíše o to, zda by to v tom motoru něco neodneslo. najeto to má tedkon 189 000 a nějaký drobný (ale byla nejspíš přetočená) Všem díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 6. leden 2013 Sdílet Vloženo 6. leden 2013 pri vecsom turbe treba upravit soft,preto ti to nejde jak ma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jany123 Vloženo 6. leden 2013 Sdílet Vloženo 6. leden 2013 Já myslel že turbo 96kW má stejnou velikost jako 81kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prcek36 Vloženo 6. leden 2013 Sdílet Vloženo 6. leden 2013 Zavolej sem a uvídíš co ti řeknou http://www.turbosport.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jany123 Vloženo 6. leden 2013 Sdílet Vloženo 6. leden 2013 (editace) dobrá je to tak, natlačí to tam více vzduchu tudíš je větší , ale de mi spíš o to jestli mi to nezničí ten motor. Například hadice od turba atd... vše je původní, bude to více tlačit tak mám strach. Editováno: 6. leden 2013, autor: Jany123 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.