Jump to content
Darpl

Chip motoru 1.9TDI 81kW

Recommended Posts

Asi ano,ale 1,3 bar je už hodně i na chip dle dp fora.Chtěl bych to spravit,ale hledám nějakou vhodnou variantu,samozřejmě i cenovou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ať nezakládám nové téma, je dobrý nápad nechat čipnout motor co má najeto kapánek víc? Je tam necelých 400t km, turbo po repasu, celkově šlape dobře. (O1, 81kw, ASV) Bojím se právě abych mu tím čipem nějak neublížil.v Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebát se a chipovat,ale u profíka,

Napiš,bo zavolej TDI fun.

Amatér ti phřbí i novej motor,asv je takřka nesmrtelnej :kol-47:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj,mam octavii 81kw,a chci davat trsky sprint 764 a chip..nejspis u tdifuna...je zapotrebi davat vetsi intercooler? chci tam mit cca 140-150 koni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spojka šla do kopru cca po dvou až třech měsících,ale při tom krouťáku se s tím počítalo a byla připravená nová,hybrid (lamela 028 141 035 C z TDI ,přítlačák 074 141 025 B z TDI ,021 141 025 F z VR6 ,ložisko 02A 141 165 A) s jednohmotou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Velké poděkování TDIfunovi za jeho velmi kvalitní služby. Moje Okina si po dnešním chipnutí jen chrochtala. Ještě jednou díky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

co znamenají ty chyby prosím :) mám octavii 1.8 20V a 92 Kw rok: 1998 typ motoru AGN

16 závad nalezeno.

00949 - motor centralniho zamykani - zadni viko - zamknuto (V53)

25-10 - nedefinovany stav spinace - Sporadická

00950 - motor centralniho zamykani - zadni viko - odemknuto (V53)

25-00 - nedefinovany stav spinace

01329 - CAN-BUS Komfort v nouzovem behu

35-10 - - - Sporadická

01334 - ridici jednotka dveri vzadu vpravo (J389)

49-10 - zadna komunikace - Sporadická

01333 - ridici jednotka dveri vzadu vlevo (J388)

49-10 - zadna komunikace - Sporadická

01332 - ridici jednotka dveri strana spolujezdce (J387)

49-10 - zadna komunikace - Sporadická

01331 - ridici jednotka dveri strana ridice (J386)

49-10 - zadna komunikace - Sporadická

00931 - zamykaci jednotka centralniho zamykani: vzadu vpravo (F223)

54-10 - spatne vybaveni - Sporadická

00930 - zamykaci jednotka centralniho zamykani: vzadu vlevo (F222)

54-10 - spatne vybaveni - Sporadická

00929 - zamykaci jednotka centralniho zamykani: strana spolujezdce (F221)

54-10 - spatne vybaveni - Sporadická

00928 - zamykaci jednotka centralniho zamykani: strana ridice (F220)

54-10 - spatne vybaveni - Sporadická

00928 - zamykaci jednotka centralniho zamykani: strana ridice (F220)

27-10 - neverohodny signal - Sporadická

00929 - zamykaci jednotka centralniho zamykani: strana spolujezdce (F221)

27-00 - neverohodny signal

00934 - motor spoustece okna vzadu vlevo (V26)

62-00 - zadne;nebo chybne serizeni

00930 - zamykaci jednotka centralniho zamykani: vzadu vlevo (F222)

27-00 - neverohodny signal

00931 - zamykaci jednotka centralniho zamykani: vzadu vpravo (F223)

27-10 - neverohodny signal - Sporadická

Edited by Marťas Agip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hloupá otázka:

Co to dělá v tomto tématu a vůbec v sekci Motor?

Jestli si aspoň trochu nepochopil čeho se chyby týkají, tak Ti aspoň trochu napovím: Jsou to zámky a vše k centrálu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím vás Začátkem tohoto roku jsem nechal nachipovat Octavii I TDI 81kw.Na brzdě naměřeno 90 kw a 3O8 Nm .Nicméně ze začátku velká spokojenost,chod motoru hladký,síla dostačující.Od chipu mám najeto 15000 km.Po těchto km začalo auto kouřit a při přidání plynu se třepe setrvák,na volnoběh vše v pořádku.Nevím jestli to třepání nemá co dělat z chodem motoru který je za těch pár měsící taky hrubší.Setrvák bych po skoro 200 000km pochopil ale že to začalo kouřit až teď ?Stálo by za to nechat přečipovat některou firmou uváděnou na foru aby auto nekouřilo?Díky za odpovědi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, mám Octávku I 1.9 TDI 81kW r.v 98. Chtěl bych to čipnout, nechtěl bych to nějak honit jenom abych nemusel tak kulit oči při předjíždění :). Jsou to cca 2 roky kdy se mi u toho rosypalo turbo, tak se tam dalo turbo s motoru 96kW (fungl nové), ale auto jako by už nejelo jako dříve, tak bych to chtěl skusit čipnout na 105kW, v motoru je vše původní nebylo nic měněno, až na to turbo. (nepočítám rozvody a olej, to je jasné to se mění vždy ;) ) Ale jde mi spíše o to, zda by to v tom motoru něco neodneslo. najeto to má tedkon 189 000 a nějaký drobný (ale byla nejspíš přetočená) Všem díky za rady :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobrá je to tak, natlačí to tam více vzduchu tudíš je větší :), ale de mi spíš o to jestli mi to nezničí ten motor. Například hadice od turba atd... vše je původní, bude to více tlačit tak mám strach.

Edited by Jany123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...