Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Vybila se mi baterka v autě, ne úplně ale při startování už došlo např. k vymazání hodin. Asi baterku vyndám a dobiju. Všude se píše o tom co všecko pak nastavit:

1) Hodiny - brnkačka

2) Rádio - nemám od Škody, neřeším

3) Okna - snad půjde i bez zámků, mám jen DO

No ale v knize o OII píšou ještě toto a o tom jsem nikde nic nenašel:

4) V servisu aktivovat snímač úhlu natočení volantu

5) V servisu zadat data motoru

Především v těch bodech 4 a 5 vidím problém, neboť je sám rozhodně neudělám a navíc vůbec netuším o co jde a co se stane když to v tom servisu neudělají. Co těma úkonama někdo myslel? Co se při nich dělá a jaký to má význam??

Možná je to jen zdání, ujel jsem jen kus po městě od toho vybití ale zdá se mi že to teď nějak "moc žere". Nesouvisí to s bodem 5?

Našel jsem sice rady jak "zálohovat" přes zapalovač ale u mě už ke samzání stejně došlo viz úvod.

Dík za rady..

bod 3 vystoupit a pomocí DO zamknout auto pak zmáčknout na DO tlačítko na odemknutí a držet naž se otevřou všechna okna a opět zamknout auto a tlačítko pro zamčení držet tak dlouho až se všechna okna zavřou. Tím se naučí dorazy...Lze opakovat. Když je vše správně tak jedou všechna okna najednou...

bod 4 ujet rovně cca 10 až 20 metrů do 20 km/hod

bod 5 ECU motoru se naučí sama....

Upraveno od ferda25

Taky jsem odpojoval baterku a jediný co jsem pak nastavoval, byly volby v MFD. BOLERO, okna a ostatní věci byly nastavený jako před odpojením baterky

Upraveno od Kvido27

  • 2 týdny později...

Vyměnil jsem si sám baterku, a když sem pak vyjel z garáže, tak mi svítil na přístrojovce volant (předpokládám,že je to ten snímač úhlu natočení volantu). Po pár metrech sice zhasl, tak jsem to už neřešil,ale teď mě napadlo, že jsem těch prvních x metrů zrovna rovně nejel. Může to mít na něco vliv? ASR? ESP v autě nemám. Měl bych snad odpojit znovu baterku a pak jet ty "rovné metry"? :D

Díky moc za rady ;)

Upraveno od Joh@n

Vyměnil jsem si sám baterku, a když sem pak vyjel z garáže, tak mi svítil na přístrojovce volant (předpokládám,že je to ten snímač úhlu natočení volantu). Po pár metrech sice zhasl, tak jsem to už neřešil,ale teď mě napadlo, že jsem těch prvních x metrů zrovna rovně nejel. Může to mít na něco vliv? ASR? ESP v autě nemám. Měl bych snad odpojit znovu baterku a pak jet ty "rovné metry"? :D

Díky moc za rady ;)

Práve naopak, po odpojení batérie sa kalibruje snímač natočenia, takze po dostatočnej vzdialenosti , rychlosti (ESP) a natočení volantu sa to samo okalibruje a zhasne zlty volant... to čo robiš volantom je úplne jedno.. :), este ze to nieje ako u starych jednotiek

  • 9 měsíců později...

Kolik km přibližně je "dostatečná vzdálenost" ?

  • 3 měsíce později...

Sorry za oživování čtvrt roku spícího dredu - ale to řízení by mělo být nastavené do 100m - je to odvozené od počtu impulsů dodávaných snímačem otáček kol pro tachometr a pro ABS.

Ale nevím, proč se vůbec kdy celkově řeší problémy s vyndáním baterie a od elektriky odpojenými přístroji. Já to měl třeba jen kvůli nutnosti po odpojení baterky znovu nastavovat hodiny vyřešené už ve Formanu - a velmi jednoduše - doma malým zdrojem udržovanou baterii 12V/7Ah (určení - záložní napájení alarmů, malých telefonních ústředen, do UPS a pod) s kabelem, zakončeným konektorem do zásuvky ve vozidle. Když jsem potřeboval vyndat baterku, vzal jsem tuhle "cihličku" do auta, zastrčil konektor do zásuvky, baterie se tím připojila paralelně ke stávající autobaterii - pak jsem otevřel kapotu, vyndal hlavní baterii, zavřel kapotu, zamkl auto klíčem a šel domů nabíjet - veškerá elektronika (hodiny, rádio...) byla držená v pohotovostním stavu tou malou baterií - která takový režim vydrží minimálně týden, než se úplně vybije. Nesmí samozřejmě zůstat zapnuté rádio, nějaké světlo nebo se nesmí "vzít za startér". Stejně tak je potřeba dát pozor na zkrat kladného přívodu k hlavnímu akumulátoru na kostru - je stále pod napětím z toho pomocného akumulátoru. V moderních autech s vyšším klidovým odběrem odhaduju životnost takového "udržovacího" akumulátoru na cca 3-4 dny - a vydrží i zamknutí/odemknutí centrálem... Jediný problém vidím tam, kde by byla zásuvka ve voze odpojovaná spínací skříňkou (komfortkou podle povelu od spínací skříňky) - pak by bylo nutno třeba do motorového prostoru vmontovat další, s přívody k normálnímu akumulátoru "natvrdo" spojenou zásuvku - nebo pomocný akumulátor připojovat "kleštěmi" na kabelu jako nabíječku...

  • 1 rok později...

Vybila se mi baterka v autě octavia 2.

Chtěl jsme baterku vyndat a nabít. Takže jsem otevřel kapotu, zamkl auto a baterku odpojil, ale pak mi došlo že auto by muselo zůstat s otevřenou kapotou na parkovišti, jsou tam totiž zaslepené zámky. Tak jsem baterku zase připojil.

Později jsem chtěl auto nastartovat přes kabely a odvést do garáže kde bych baterii dobil. V garáži by mohlo auto zůstat otevřené.

Ale při otevření pomocí tlačítka na DO se neodemkly dveře od řidiče, ani zadní dveře :-(

Zjistil jsem že se odemykají pouze dveře na pravé straně a kufr.

Nasoukal jsme se do auta za volant přes spolujezdce, ale nefunguje ani tlačítko na odemykání u ruční brzdy a ani tlačítka na ovládání oken ve dveřích u řidiče.

Prosím o radu co s tím?

děkuji

Upraveno od TomášB

A co zkusit tu baterku nabít, připojit a zkusit odemykání?

baterku jsem vytáhl ven, pořádně nabil a vše je zase OK :-)

k tomu bodu 4 - mne v autorizovanom servise stali s autom na mieste a tocili volantom doprava, dolava...

  • 2 roky později...

Já měl ten samý problém s Yetíkem. Svítila mi kontrolka ESP a Steeringu. Nikam jezdit nemusíte ! Ani do autorizovaného servisu, ani žádných 50m rovně... stačí jen nastartovat a otočit s volantem úplně doprava a úplně doleva... až na doraz...  a ihned poté Vám zhasnou obě kontrolky ;) nastaví se tím doraz serv a je to účinnější, než jízda rovně.

  • 6 let později...

Dobry den,poradi te my? V autoservisu odpojili baterku,nejdou mi otev.zavr. okna prez klic,neukazuje mi stav pneumatik,central nejdou blinkry a chyba airbeku.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.