galaher Vloženo 27. Duben 2006 Sdílet Vloženo 27. Duben 2006 Poradí někdo kdo má nebo měl Octávu na lpg a potom na naftu.Mám v oku koupě Octávie.Jenom se nemohu rozhodnout jestli 1.6 nebo 1.8 na LPG nebo 1.9 Tdi.Zatím mám zkušenosti na Felině co jsem měl na LPG,ale nevím jak se na LPG tváří Octáva.A ještě jedna otázka.Určitě poradíte na co mám dávat pozor při koupi Octavie.Všem předem děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochin Vloženo 27. Duben 2006 Sdílet Vloženo 27. Duben 2006 Kámo jsme na tom stejně, já měl také feldu s LPG a také jsem se rozhodoval, zda-li opět LPG nebo TDi. Pokud koupíš už s LPG, tak to vychází šul, nul. Pokud si ten plyn necháš domontovávat, tak si to hoď na papír a do kalkulačky, za jak dlouho Ti to bude "vydělávat". U mě zvítězilo TDi a rozhodně nelituji. Výkon, spotřeba, turboefekt..... To Ti žádné LPG nedá! A v povinném ručení není zas až tak velký rozdíl... A na co si dávat pozor při koupi auta? No přeci na všechno! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gorca25 Vloženo 30. Duben 2006 Sdílet Vloženo 30. Duben 2006 Ahoj Páni Skodováci jelikož asi vím že jsem toto téma nepatří tak si myslím že mi zde uplně nejlíp poradíte než v jiných tématech.Prosím Vás má někdo skušenosti se Skodou Octavia 1,6 55Kw rv.1997,její závady atd.Chtěl bych si jí totiž za měsíc pořídit,protože se mi moc Octavia líbí a chtěl bych o tomto typu motoru vědět něco víc i o jeho součástech . Díky moc za Vaše odpovědi a všechny vás zdravím. a nezlobte se prosím.Ahoj Gorca25@seznam.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 3. Květen 2006 Sdílet Vloženo 3. Květen 2006 No obecně - 1.6 55kw jsem měl v práci - spotřeba na ten výkon dost vysoko - cca. 7-9l při "ostřejší" jízdě - jestli se to u tohoto motoru dá říct i přes 10l. Ten motor je dost línej - předjet kamion, apod. někdy dost horor. Pak jsem tam měli 1.6 - 74kw a tu bych ti doporučil - spotřeba se dala v pohodě ukočírovat kolem 6.4 - do max. 8,5 (ale to už byla dost prasárna) dálnice tak kolem 6,9-7,2 - a těch 20kW navíc je sakra znát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest_Mira Vloženo 4. Květen 2006 Sdílet Vloženo 4. Květen 2006 Nekupuj jí, za chvíli toho začneš litovat a budeš přemýšlet jak zvýšit výkon a ostrá vačka něco stojí a stějně se dostaneš maximálně na 69 kw, kup radši 74 kw, cenový rozdíl není zas tak veliký a když jí časem budeš prodávat, tak s 74 kw prodáš mnohem snadněji. Sám mám 74 kw a když jsem si jel s 55 kw tak jsem děkoval bohu, že jsem nekoupil 55 kw, která mě lákala cenou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Franta Vloženo 4. Květen 2006 Sdílet Vloženo 4. Květen 2006 Mám ji. Průměrnou spotřebu mám 6,5 až 7l. Jezdím pohodově, delší trasy, dost naložený a v létě s klimou. Nemám možnost porovnat spotřebu s jiným motorem. Výkon je opravdu nic moc. Je dost problém při předjíždění v rychlosti nad 80km/h, tam výkon opravdu chybí, ale jinak na klidnou jízdu docela v pohodě. Samozřejmě výkonější motor je asi lepší volba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petto Vloženo 4. Květen 2006 Sdílet Vloženo 4. Květen 2006 mám ji necelý měsíc a už bych tam chtěl dát 1.8T...ten motor je fakt slabej, ikdyž jestli nepotřebuješ vyloženě "myškovat" tak to postačí!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 4. Květen 2006 Sdílet Vloženo 4. Květen 2006 Ja mám ten motor, teraz samozrejme v oprave, ale som spokojný. Jazdil som na viacerých motoroch a autách, ale s mojou Octáviou som bol vždy spokojný. Iste do kopca nevinde 4-kou tam kde 74 kW áno, ale to mi neprekáža. Priemerná spotreba okolo 7,2 l, aspoň podľa palubného počítača. K porovnaiu by som chcel dodať, že sme raz išli s kamarátom do Poľska, cca 300 km, on má 74 kW Octaviu. Išiel predomnou, ale verte mi nemal som problém sa ho držať, kamoš tiež nechápal. Takže na mojej strane spokojnosť. Inak ak by si nevedel tak ten 55kW motor 1.6 r.v. 1997 je ten istý motor čo dávali do Felícií. Označenie AEE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tompo Vloženo 6. Květen 2006 Sdílet Vloženo 6. Květen 2006 Neber ji!!!!! Mám 74kW a to je sakra rozdíl........Jestli chceš aspoň trochu ostřejší jízdu(sem tam občas)......Neváhej a sháněj......Prostě 55kW nejede a žere!!!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petto Vloženo 6. Květen 2006 Sdílet Vloženo 6. Květen 2006 žere?? to bych ani netvrdil... když se jede normálně tak jezdím za 6,5 litru což je fklidu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tompo Vloženo 6. Květen 2006 Sdílet Vloženo 6. Květen 2006 Normálně za 6,5 litru? Co je to za styl jízdy? To jezdíš pořád z kopce ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petto Vloženo 6. Květen 2006 Sdílet Vloženo 6. Květen 2006 no je to spíš za 7,5 :, ale i tak je to slušný!! a tata jezdí za 6,8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest Vloženo 6. Květen 2006 Sdílet Vloženo 6. Květen 2006 ber jen 74 kw - vaha vzduchu, promenliva delka sani a pod. To 55kw nema. Je to motor z felcky - 1.6 55kw. Mam 74Kw a ted s klimou prumer 6.1 litru na 100 A to docela honim klido na 160 Jel jsem s tou 55Kw - neni spatna, ale jaksi pokulhava a je to takovej splasenej motor.Porad to stejny jak ve felce. Ta 74 ma jinak naladeny motor a mekce reaguje, a jednotka je bezva vyladena na ten motor. Ber jen tu 74Kw a pozor novej typ motoru - AKL - ten predpisuje normu v exhalacich EU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petto Vloženo 6. Květen 2006 Sdílet Vloženo 6. Květen 2006 ber jen 74 kw - vaha vzduchu, promenliva delka sani a pod. To 55kw nema. Je to motor z felcky - 1.6 55kw. Mam 74Kw a ted s klimou prumer 6.1 litru na 100A to docela honim klido na 160 Jel jsem s tou 55Kw - neni spatna, ale jaksi pokulhava a je to takovej splasenej motor.Porad to stejny jak ve felce. Ta 74 ma jinak naladeny motor a mekce reaguje, a jednotka je bezva vyladena na ten motor. Ber jen tu 74Kw a pozor novej typ motoru - AKL - ten predpisuje normu v exhalacich EU jo není co dodat! jke jasný že silnější bude lepší volbou a to že je takovej "splašenej" je pravda, ale není špatnej si myslím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Franta Vloženo 8. Květen 2006 Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 Normálně za 6,5 litru? Co je to za styl jízdy? To jezdíš pořád z kopce ne? Proč ne? Dnes jsem jel za 6.2l. Po okreskách 90 km, plně naložený, plná nádrž, občas klima + popojíždění před Prahou. Pohodovou jízdou podle předpisů. Jinak můj rekord na této trase je 5,6l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petto Vloženo 8. Květen 2006 Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 říkám slušnou jízdou v poho!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas_cz Vloženo 10. Květen 2006 Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 Jak jste dostali dolu to lepidlo? Mě to nejde ničim dolů je to hruza!!!!!! Diky za jakoukoli rdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HARVY Vloženo 10. Květen 2006 Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 C 6006... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 10. Květen 2006 Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 ja to dostal dolu acetonem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 14. Květen 2006 Sdílet Vloženo 14. Květen 2006 Ja je zdelal komplet tak do hodiny a pul se vsim vsudy. Nejdriv jemne nariznout a pak po milimetrech pomalu odtrhavat. To lepidlo se pak samo odrhne od laku a nejsou tam zadne zbytky. No a pak jen ty casti s lepidlem jdou paradne Toluenem dolu. Proste brnkacka . . . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lugo Vloženo 14. Květen 2006 Sdílet Vloženo 14. Květen 2006 Já je odřízl rybářskou pletenou šnůrou...pak tam samo zustaly dva pruhy lepidla...pak hravě pomolh sprej od 3M který je přímo dělaný na odstraněný lepidel po různých nálepkách atd...je šetrný a učinnný zároveň.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 14. Květen 2006 Sdílet Vloženo 14. Květen 2006 Něco taky přidám. Mám již od roku 1997 třetí Octavii. První dvě byly 55kW, třetí je 75 kW. Pokud s tou 55kou jezdí kliďas, ale to nznamená nějaký plížil, bude mít kombinovanou spotřebu do 7 litrů. I v zimě, pokud nejezdí jenom po městě. Dálkový jízdy v pohodě do 6ti. Je třeba si dát pozor na stav Lambda sondy. Pokud je vadná, jde spotřeba dost nahoru a laik ani nepozná, že ta sonda nefunguje. To auto jezdí skoro stejně, jenom dráž. Nejlepší z těchto šestnáctek je 75 kW. Ta má spotřebu nejnižší. Mám ale taky zkušenosti z dálničního provozu přes celý Německo. Ta 55ka má při vyšších rychlostech, těch 170 umí hravě, tachometrově i víc, podstatně příjemnější zvuk motoru. Takový hlubší a tišší. A co je zajímavé, že v dálničním provozu je 55ka úspornější. Alespoň podle palubního počítače a mých zkušeností. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischanek9911 Vloženo 19. Květen 2006 Sdílet Vloženo 19. Květen 2006 Měl jsem ji taky, ale do 45 000 km mne 2x měnili lamda sondu. Jinak spokojený. Teď mám 74 kW a je to opravdu lepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 19. Květen 2006 Sdílet Vloženo 19. Květen 2006 No tak nepremyslej o tomto motoru ani chvilicku... Do Octavie to byl proste omyl davat. Ja osobne mam 75kW a dovoluji si rici, ze ani to neni to, co by melo byt. Kdybych mel vybirat nyni, urcite bych sel do 1,8T nebo alespon 1,6FSI 85kW, coz je jen u OII. Ja jakozto majitel 75kW nebudu to chvalit do nebes, kdyz pravda je jinde. Ale prozatim staci, od cervence budu stejne jezdit pomalu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berry Vloženo 20. Květen 2006 Sdílet Vloženo 20. Květen 2006 Než jsem si koupil Octu v combajnu, protože se mi líbila a musel již staré autíčko "raději" prodat, měl jsem o motoru celkem jasno. Já už prostě ze zásady nechci auto s malým obsahem a malým výkonem. Vybíral jsem z několika aut, zkoušel jsem i Octu 1,6 55KW. Najel jsem s ní jen 85 km. Jel jsem prázdný, při cestě zpátky jsem vezl v kufru jen sekačku na trávu. Jeli jsme ve dvou. A můj dojem : líná pomalá koza. Aby jela, pořád jsem musel motor točit a řadit. Nebyla bouraná, měla servisku, rok 1997 a chtěl za ní 129 tisíc. Na pohled opravdu voňavka. Když jsem ale řekl, proč jí neberu, dozvěděl jsem se, že pro ten samý důvod ji prodává. Ve finále jsem ze škodováckého servisu sehnal 2,0 85KW, kterou tam někdo dal protiúčtem. Byla v takovém stavu a za takové peníze, že jsem přestal hledat jinou. Jasně, není to žádné brko. Ale 200 jede, kdy si vzpomenu, pak už se jí moc nechce. Je to spíš hodně pohodlné rodinné auto, a to já potřeboval. Když se mi nic neplete do cesty, potřebuji jen 5. kvalt a na předjíždění 4. O spotřebě jsem tady už jednou mluvil. Dálky mimo město mi při rychlosti 100-110 počítač ukazuje 6,0-6,5. Celková kombinovaná je podle počítače je 8,5. Má to být průměr za posledních 5 tisíc km. Věřte nebo ne. Takže můj názor je - NEBRAT. Jedině, že bys jí měl za super cenu a obratem ji se ziskem prodal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.