Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím všechny.Rád bych vás požádal o Vaše zkušenosti a rady.Chtěl bych si koupit octavii,1.9 tdi,od r.v.2003.Rád bych věděl,jestli volit slabší-66kw,nebo silnější verzi 88 kw.Zajímá mě především,jaký je rozdíl ve spotřebě paliva a na co si dát při koupi pozor.Nabízí se taky možnost koupě verze 4*4 ,ta má tuším nějakých 76 kw,ale o pohonu 4*4 opravdu moc nevím.Rád bych taky věděl při kolika km se u jednotlivých verzí mění rozvody.Do teď jsem měl pouze auta s benzínovým motorem.Díky všem za Vaše rady a tipy.

Vloženo (editace)
Zdravím všechny.Rád bych vás požádal o Vaše zkušenosti a rady.Chtěl bych si koupit octavii,1.9 tdi,od r.v.2003.Rád bych věděl,jestli volit slabší-66kw,nebo silnější verzi 88 kw.Zajímá mě především,jaký je rozdíl ve spotřebě paliva a na co si dát při koupi pozor.Nabízí se taky možnost koupě verze 4*4 ,ta má tuším nějakých 76 kw,ale o pohonu 4*4 opravdu moc nevím.Rád bych taky věděl při kolika km se u jednotlivých verzí mění rozvody.Do teď jsem měl pouze auta s benzínovým motorem.Díky všem za Vaše rady a tipy.

No ptak se v blbym tematu, tady je sekce vase octavia a tohle je OT..

..lepsi volit 81kw bude mit kotouce vzadu.. po 2001 se lisi motory 66/81kw jen tryskama... 74kw Tdi PD 4x4 bude zrat vice ale zase ma lepsi zadni napravu a kompenzuje to 6tikvaltem.. pokud mas vetsi rozpocet tak shanej radsi 96kw TDi PD dobre tahne a ma taky 6g.. PDcka budou zrat vic ale zase to kompenuzuji 6tikvaltem coz je nenahraditelny na dalnici.. (pokud neberu 74kw FWD od 2005 - Tour tu bych nebral)

Editováno: , autor: JasteR
Vloženo
Jaster: proc bys nebral tu Tourku? Jako, ne ze bych po ni nejak koukal, ale zajima me to...

matty: vykasli se na 66 lol stejne bys ji za chvili upravoval, ber od 81 kW a vic...

ahoj ja mam 81 kw a sem maximalne spokojenej r.v.2002 zatim zadnej problem

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Zdar lidi, mám octu 2001 1,6 74kw a jsem moc spokojen, ale potřebuji kvůli denímu dojíždění tdi,chtěl bych poprosit o radu jaké tdi?Kolik kw?Jaké mají octy v tdi závady a kolik stojí opravy.A hlavně jak poznám kolik to tdi má skutečně naběháno.Ještě dotaz jak poznám že je turbo v pořádku a není zadrhlé jak sem se tady kdesi dočetl.Děkuji moc za rady.

Editováno: , autor: Mopachi
Vloženo

Já bych zvažoval jedině 81kW verzi. Nejlepší poměr cena/výkon u OI v dieslu.

Ale na druhou stranu bych pečlivě vážil, jestli mi ty 2 litry spotřeby stojí za to, měnit sice staré, ale spolehlivé a odzkoušené auto za něco nejistého. Pokud se bavíme o nájezdu do 30tkm, tak bych to vůbec neřešil.

Vloženo

To je častečně pravda ale když si spočítám za rok rozdil mezi benzinem a naftou tak je to tak 15tisic rocne usetreno!To je pro mě dost a navíc mám sedana a potřebuji combi.

Vloženo

Podle me neni problem najit dobry auto, jen budes muset poradne hledat :palec2: Pokud bude auto v poradku a ty se k nemu budes slusne chovat, bude te vozit, vozit a vozit. Jinak casto se objevuje vaha vzduchu a pak zasekly lopatky u turba, ktery je potom treba vycistit.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Vitězslav: lišty nalepíš nazpět oboustranou lepící páskou - dobrý zkušeosti se značkou 3M ;) Podklad důkladně očistíš a odmastíš, na lišty si nalepíš potřebnou délku oboustranyky a pak už jen nalepíš jak potřebuješ ;) Drží to jak židovská víra :palec2:

  • o 4 týdny později...
Vloženo (editace)

Zdravím,

potřeboval bych poradit od zkušenějších. Mám cca půl roku fabii combi SDI. Jsem s tím spokojenej, ikdyž víc výkonu by neškodilo.

Teď mám nabídku na OI 05 TDI 66kw combi climatronic za cca 135 tis... Tak k pořád zvažuju jestli to vyměnit nebo ne..

Auto je to bezpochyby lepší ale teď šla fungl nová na nějakých 320, což bude určitě znamenat i pohyb cen ojetin...

Myslíte že má cenu jít teď do OI nebo rači počkat třeba rok na OII?? každopádně nechci do auta cpát zbytečně moc peněz.. Nadruhou stranu ve fabii nemám ani klimu což mě dost štve.

Autem jezdím denně 40km do prace, sem tam nějaká delší cesta cca 500km...

Díky za názor

Dá se někde zjistit servisní historie dle VIN? Nebo pouze v servisu kde to prováděli? Musím být majitel aby mi to rekli?

Editováno: , autor: sprg
Vloženo

Myslím, že když s tím před koupí zajedeš do autorizovaného servisu, tak ti historii vozu na požádání řeknou, já to chtěl udělat, ale bazarista nedovolil - a věděl proč, parchant. Ale konec dobrý, všechno dobré ;) Jinak ta cena mi přijde OK.

Vloženo

za 135tis.je to dobrá koupě myslím,teda podle km,zajed s tím do servisu nech si zkontrolovat atd a jdi do toho,lepší než sdi to bude 100%

navíc pochybuji o tom že koupíš OII za rok za tuhle cenu v téhle kategorii

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Zdar, zvažuji zakoupení Octavie nejlépe Combi, někdy od r. 1998 tak do 120.000Kč...

Doslechl jsem se, že nejlepší výkon motoru - spotřeba atd..., je 81Kw

Zajímá mne spolehlivost vozu a "opravdová" spotřeba...

Jsem zvyklej ne 4x4 /mám, zatím Grand Cherokee/, jak funguje ASR a který modely je maj ?

Případně vaše nabídky / odpočet DPH vítán - velmi :palec2: /

Dík M.

Vloženo (editace)

81kW je asi nej. Dobrý je 66kW ALH po faceliftu, protože má taky naklápěcí turbo.

Reálná spotřeba? 4-10, stačí? Jezdím do práce 50km lesem, kopce, dědiny. V létě při ideálních podmínkách bez větru a traktorů, při max. 90km/h a civění na okamžitou spotřebu to zajedu za 4. Když to hodně prasím, tak max. 6l po okreskách. Dálnice při 160+ je za 7l, 130 za 5,5l, při 220 tacho 13l. Spolehlivost je celkem dobrá, ale hlavně je zde na fóru spousta šikovných lidí a zdrojů dílů, takže opravy lze zvládnout za pár šlupek. Můj tacho říká 250tkm a motoru jsem preventivně dopřál nové trysky a pár koní navrch, jinak nic. Podvozek vyměněn dvakrát dokola.

ASR mají snad všechny TDI. Je to elektronická uzávěrka dif. Prostě to chroupne a točí se obě kola.

Editováno: , autor: Rada81
Vloženo

nechci tady delat chytryho,ale jediny co ASR dela je ze pri prokluzu kola ubere vykon ("pribrzdi") !! ale jinak s tebou musim souhlasit, mam TDI 66kW ALH po faceliftu + chip a spokojenost. Mam i ESP a zkusenost v zime je takova, ze kdyz jsem se potreboval rozjet do kopce, ci kopec tzv "prohrabat" ESP jsem vypinal, pac jedine co delalo je ze me brzdilo az k temer uplnemu zastaveni. :skoda:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...