Přejít na obsah

Koupě Octavie I


galaher

Doporučené příspěvky

já kupoval auto od Liberce od dovozce,auto bylo z Německa sice 200tis.najeto ale po velkém servise,brzdy-kotouče+destičky,pneu zánovní,na liťácích udržované auto,a 30tis,kč vyšla levnej jak u nás v bazaru,jeto na tobě co zvolíš..

můžeš mi dát odkaz ?

juknu na to

díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při nájezdu 15 000 km za rok jdi do benzínu a to buď do 1.6/74kw nebo 1.8 turbo, ale za 80 000 kč pořídíš asi tu 1.6 do roku 2000. Jinak já sám mám 1.6/74kw a jsem s tímto motorem naprosto spokojený, spotřeba je taky dobrá, na delší trase je spotřeba kolem 6,5 litru, ale ve městě je to horší, tam se pohybuju mezi 9-11 litru. Co se táká výkonu, když je potřeba tak umí i celkem slušně jet, no jak říkám z mé strany jsem naprosto spokojený ;)

No tedy se spotřebou 9-11L po městě to bych raději chodil pěšky.Do bazaru nechoď,nech si ho dovézt. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:smich: Ty jsi asi automat nikdy neměl, že jo?? Mám v naftě DSG a spotřeby max.o 0,5 litru vyšší.

nesrovnávej prosim DSG s automatem co se dával do OI to je trochu uplně někde jinde kdyby chtěl OII tak mu tohle nepíšu s automatama mam zkušeností až až a taky i s tim že takovej Multitronic u AUDI je spíš o velkým štěstí když je bez problemu

EDIT: oprava překlepů

Editováno: , autor: notobi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem, potřeboval bych od Vás zkušených trochu poradit.

Jsem majitelem stařičké felicie a chci si pořídit octavii 1, jelikož jsem se o toto auto nikdy moc nezajímal, nevím tedy, jakou motorizaci vybrat.

Proto prosím trošku poradit , at vím před koupí, na co si dát případně pozor atd.

Jelikož najezdím tak okolo 15000 km za rok, nevím jestli vybrat benzín či naftu. Jaká je podle vás nejlepší pohoná jednotka?

Plánuji investici tak do 80000 kč , prosím tedy o radu co za tyto peníze asi pořídit.

Děkuji všem za rady.

mates

Teď jsem koukal na netu, že se dělá i octavia s automatem , je toto dobrá volba, nebo je tato převodovka poruchová , díky za názory.

Je fakt, že 15 000Km je už tak na hraně benzín-nafta. Kdyby to bylo 10 000km tak jednoznačně benzín. Pokud jezdíš kratší trasy tak jak už tu bylo psáno se moc s naftou neohřeješ.

Za cenu 80 000Kč seženeš spíš starší kousky Octávek. TDI budou vesměs vylítané mrchy s motorem 66Kw. V benzínových výběr bude větší za tyto ceny. 1,8T za ty peníze asi ne, ale i tak máš na výběr obě 1.6 (55 a 74Kw) případně i 2.0 85Kw.

Automat za 80 000Kč-do toho bych osobně nešel. Pokud se to potento, tak se nedoplatíš. Mechanických převodovek je i na vrakovištích rozhodně víc.

Kromě 80 000Kč za auto ale počítej ještě s nějakou korunou do dalších investic.

Editováno: , autor: TomášT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nesrovnávej prosim DSG s automatem co se dával do OI to je trochu uplně někde jinde kdyby chtěl OII tak mu tohle nepíšu s automatama mam zkušeností až až a taky i s tim že takovej Multitronic u AUDI je spíš o velkým štěstí když je bez problemu

EDIT: oprava překlepů

Nepřisluší mi dohadovat se o typu automatické převodovky, když jezdím DSG. Je nějaký pátek co jsem se v automatu s 66kw TDI "VEZL" a dle palubáku se spotřeba extrémně vyšší nejevila. Jiné automaty sem netahejme. Jinak asi máš pravdu, pokud mluvíme o starých automatech z 90 let. Asi tak k této debatě. Zítra mám nějaké vyřizování v Škoda servisu, pro klid duše se poptám kolik měli pos....ch automatů v O1.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Bolek: automatů v OI je tak málo že je spíš zázrak že se to vubec vidí a hlavně skoro nikdo Ti to neopraví popravdě často ani neví že když v ní mění olej musí to běžet ne stát prostě automatu v OI bych se bál neřikám, zže neni fajn v kolonách jen pouštět brzdu ale neřadí to ideálně a spotřeba tam je znát podle palubáku jí nesmíš vubec brát kecá to

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já kupoval auto od Liberce od dovozce,auto bylo z Německa sice 200tis.najeto ale po velkém servise,brzdy-kotouče+destičky,pneu zánovní,na liťácích udržované auto,a 30tis,kč vyšla levnej jak u nás v bazaru,jeto na tobě co zvolíš..

Tak jsem koukal na toho dovozce, co jsi mě poslal, a má tam zajímavý kousky, asi si fakt připlatím a vemu něco novějšího.

Má tam pěknou zelenou v kombíku za 100 litrů , ta vypadá dobře.

Jak je to prosimtě u toho dovozce s přihlášením ?

Zařizoval to on, nebo ty sám ? Mělo to auto již český značky? Nevím jak to chodí, když je to dovoz, prosím poraď mi, když se tam rozjedu kouknout, jak postupovat.

Moc dík mates

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám opačný problém.Potřeboval bych poradit s nalepením lišt.Sundaval jsem lišty z pravého boku kvůli stříkání po nehodě.Koupil jsem nové lišty a nalepil je,ale oni nechtějí moc držet a kraje se odlepují.Samozřejmě vše bylo řádně odmaštěné.V zimě za to zatékala voda,ta pak zmrzla a odlepilo se to.Zkoušel jsem mezi dávat oboustrannou lepící pásku,ale to vypadá hrozně.Lišta nelícuje s karoserií.Můžete mi poradit,čím se to dá nalepit?

Díky za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Já přešel z favorita na octavii 1 motor:1.9 Tdi 81Kw r.v. 2002 nemůžu si ji vynachválit můžu vřele doporučit dá se i na cmrndačky po městě ale je potřeba ji občas vytáhnout na tůru...:) takže bych doporučil připlatit a jít do tdi je to nejuspornejsi řešení a pěkně jede ..:) pokud potřebuješ předjet nemusíš podřazovat šlápneš a jedeš prostě paradní motor ..... jinak v te cenove relaci bych volil 1.6i

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono uz tych 80 tisic je dost limitujucich. Pri tvojom najazde si fakt mozes kupit co chces. Aj 2 liter benzín alebo nejaké to TDi. Je to jedno. Rozhodne si kup auto v lepsom stave a zhodnot si pociatocne investície a servis danej motorizacie, poistku, oblubenost u zlodejov atd... U nas po meste jazdi napriklad OI TDi 66 kW r.v. 1997 má ju stale jeden majitel a ma najazdene nieco cez 700 000 km. Neda na auto dopustit. vcera som mal tu cest viezt sa vo felde 1,3 mpi 50 kW s 326 000 km a nejake drobne. Na motore nebolo tieto kilometre absolutne citit. Celu zivotnost to chodilo na kvalitnom syntetickom oleji. Takze kup auto podla stavu a nie kilometrov. Tot moja rada.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Bolek: automatů v OI je tak málo že je spíš zázrak že se to vubec  vidí  a hlavně skoro nikdo Ti to neopraví popravdě často ani neví že když v ní mění olej musí to běžet  ne stát prostě automatu v OI bych se bál neřikám, zže neni fajn  v kolonách jen pouštět brzdu ale neřadí to ideálně a spotřeba tam je znát podle palubáku jí nesmíš vubec brát kecá to

Palubák kecá téměř všude, jenom u mně z nějakého důvodu proměřuje jenom o 1dcl. Skutečnou průměrnou spotřebu mám proti PPC nižší a spotřebu (tu skutečnou) mám teď po zimě 8,3l/100km. Auto a motor je dole...

Je to pohodlné, nemůžu si stěžovat. Pokud najdeš auto v dobrém stavu, není co řešit. To oprava TDI se taky může prodražit...

jo, tak za 80 podobný automat asi neseženeš, takže bych to vynechal...

Editováno: , autor: aaakecal
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Omlouvám se za to že jsem napsal tuto všeobecnou blbou otázku a beztak do blbé rubriky. Jsem tu nový a už dědek, tak se neorientuji. Chci si pořídit Škodu octavii kombi 1.9tdi. Potřebuji vědět kolikati KW motor je nejspolehlivější a také jede, co jsem vyčetl tak 66kw asi nebrat. Co bych chtěl dále je třetí opěrku na zadních sedadlech a normální třetí bezpečnostní pás. Tohle se mi nepodařilo zjistit proč to některé vozy mají a jiné ne. A ještě od kterého roku se dělal 6 kvalt a jestli je to takové terno. Chtěl bych oktávku I nemám tolik peněz na druhý model a asi od roku 200 s tou novou palubovkou. Jestli má někdo chuť mi odpovědět, děkuji moc Petr Ostrava

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z jakýho důvodu nechceš tu 66kw verzi?(ta je totiž nejspolehlivější) 81kw trpí na špatnou regulaci turba a co do dynamiky tak do 100km/h jedou obě verze skoro stejně pak jde

líp ta 81kw, ale ne tak markantně. Pokud je motor v pořádku jede i 66 bez problému 200 tacho tak nevím proč ji zatracuješ.

6 kvalty se dávaly do OI až do PD motorů (74kw-čtyřkolka a 96kw-přední náhon), je to dobrá věc hlavně pro časté jízdy po dálnici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a když jak naschvál neseženu 66Kw ALH tak je to asi jedno :) záleží hlavně kolik má najeto. Prodávám svoje auto a hned po prodeji potřebuji koupit auto, tak uvidím které mi přijde do rány. samozřejmě že bych chtěl od prvního majitele se serviskou, ale jak tak koukám všechny oktávky vlastní spekulanti a bazary. Z toho mám husí kůži a tudy cesta nepovede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja bych neřekl "hlavně" kolik ma najeto ale hlavně v jakem je stavu!!!!Řidit se stavem tachometru je holy nesmysl,zvlašt když skoro každa Octavka a hlavně v naftě byva "stočena" a koupě po duchodci z Německa auta z roku 2001 s oblibenymi 120-150 tis. je taky nesmysl.Je třeba hodně hledat a hlavně se neukvapit ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...