Pandora Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Úplně náhodou jsem natrefil na tento článek: http://news.auto.cz/technika/skoda-htp-zah...motoru-1-2.html Nevíte o tom něco dalšího? To znamená, že už se tyto motory montují do FII a nebo se teprve budou montovat?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Václav Š. Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Je to zajímavý, vždyť modernizace hátépéček měla být až při faceliftu na jaře. Nemá někdo technické údaje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pandora Posted June 27, 2009 Author Share Posted June 27, 2009 Taky mě to překvapilo, ale když se vyrábí, tak ty motory už asi i montujou, ne? Bohužel jestli se změnil výkon, spotřeba atd. tak o tom se tam moc nepíše. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tangerín Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 jj to by mě taky zajímalo, o kolik kg je odlehčenej a jestli bude i upraven nějak výkon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Václav Š. Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Mě by nejvíc zajímala spotřeba a jestli už budou plnit EU 5. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomaS-BB Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 , aka diskusia pod clankom za taku chvilu Kebyze sa ten motor vola proste iba 1.2 6V/12V tak by nebolo tolko diskusii, ale proste je to uz legenda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiceOne Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Jsem zvedav co soudruzi ze Skodovky vymysleli. ...ale vymenu retezu za remen, bych osobne za nejakou vyhodu nepovazoval. ..z kratkodobeho hlediska je to urcite lepsi, ale z dlouhodobeho...nevim nevim. ...no uvidime. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomaS-BB Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 NiceOne - zle si si to precital, retaz tam ostane len nebude clankova ale sama bude ozubena, cize ako motorova pila Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiceOne Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Ja to precetl dobre, ale neverim tomu. Kdyz si vezmu jak je ten retez v pile na volno a jak opotrebene je to hnaci kolo po par rezanich, tak by to bylo mnohem hlucnejsi nez ten co je tam ted. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 (edited) Neviem co k tomu povedat ... Niekto si asi strazi pozicie na trhu??? Este ze sa clvoek nedozvie ze ŠA bude montovať v budúcnosti iba inovovane HTP a inovovane 1,4TDI motory !!! "V zaujme zelenej politiky?" No som zvedavý na výsledok ... Edited June 28, 2009 by Mathias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jar_da Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 NiceOne - zle si si to precital, retaz tam ostane len nebude clankova ale sama bude ozubena, cize ako motorova pila ne jako v pile, ale stejný jako u tsi a a životnost bude opravdu hodně Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoNG Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 (edited) nějaký bližší podrobnosti by se hodily a hlavně by mě zajímalo jaké má označení případně jak se pozná auto s novým motorem HTP Edited July 2, 2009 by KoNG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muchapuk Posted July 9, 2009 Share Posted July 9, 2009 no aj mna by zaujmala fotka modernizovaneho 1.2 HTP 6V , 12V som uz videl ale 6V este nie tak ak ma niekto tak sem snou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiGeRZ Posted July 10, 2009 Share Posted July 10, 2009 rozdiely.... ??? Asi maximalne v pohybovom ustrojii co? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JasteR Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 (edited) Jsem zvedav co soudruzi ze Skodovky vymysleli. ...ale vymenu retezu za remen, bych osobne za nejakou vyhodu nepovazoval. ..z kratkodobeho hlediska je to urcite lepsi, ale z dlouhodobeho...nevim nevim. ...no uvidime. To je prave nejlepsi na zmenach .. uz tam nebude ten trapny retizek jak od trikolky, ktery az do faceliftu mohl preskocit o orubene kolo a bylo vymalovano..jsou i pripady ze lidi meli treba zpatecku a stali v kopci bez rucky a stalo se jim to taky.. S vykonem by taky mohli neco vymyslet... 51KW uz je podprumer dneska.. jeste ze je ten slusny kroutak.. slabouckou 6V verzi bych zrusil uplne..to je tragedie na tak tezky auta jako je fabia.. Edited July 18, 2009 by JasteR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.