Přejít na obsah

vibrace přední nápravy


autorobert840

Doporučené příspěvky

Ahoj všichni,koukám že se tu názory liší nic méně já mám podobný problém s vibrací poloosy,tedy aspoň si myslím že to bude tím,kola mám vyvážený,jak letní tak zimní ale vibrace jsou stále stejné,čepy a silembloky jsou vyměněny,dělá mi to při akceleraci 2,3,4,5, jen nevím která poloosa,zdá se mi že u řidiče...

Když jedu a zatáčím mírně doleva zatížim pravé kolo a prudce přidám tak vibrace nejsou,naopak když zatáčím doprava a zatížim levé kolo a prudce přidám tak se mi auto těžce rozvibruje,samozřejmě při jízdě rovně to vibruje samosebou také....Teď co stím,která poloosa a zda vyměnit celou,a to je ranec,nebo jen díl a jaký,a ptám se vás přátelé co stím dělat.....Honza :help:

Pánové mám podobný problém auto vibruje na všechny rychlosti ale jen pokut jedu delši zatáčku v pravo nebo v levo jeto jedno.Připadá mě že se dostanou poloosy do kmitu a potom tos autem dost cuká než začnu točit zase na druhou stranu . Má stim někdo skušenosti PROSÍM O RADU

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Me se pro zmenu pri akceleraci oziva neprijenny vybrujici zvuk, ale nic necitim. V zadnem servise (byl jsem uz v sesti) nezjistili, cim to je. Klouby na poloose jsou pry OK. Uz nevim, procetl jsem uz snad cele forum a zadny pokrok. Jsem z toho zoufalej uz. Mam O1 2001 1.8T 20V.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všichni,koukám že se tu názory liší nic méně já mám podobný problém s vibrací poloosy,tedy aspoň si myslím že to bude tím,kola mám vyvážený,jak letní tak zimní ale vibrace jsou stále stejné,čepy a silembloky jsou vyměněny,dělá mi to při akceleraci 2,3,4,5, jen nevím která poloosa,zdá se mi že u řidiče...

Když jedu a zatáčím mírně doleva zatížim pravé kolo a prudce přidám tak vibrace nejsou,naopak když zatáčím doprava a zatížim levé kolo a prudce přidám tak se mi auto těžce rozvibruje,samozřejmě při jízdě rovně to vibruje samosebou také....Teď co stím,která poloosa a zda vyměnit celou,a to je ranec,nebo jen díl a jaký,a ptám se vás přátelé co stím dělat.....Honza :help:

vnitřní kloub prave poloosy jde koupit zvlašt cela poloosa se mění malo kdy/ČASTO pri nehodě či poškozeni tisicihranu/ muj nazor z dílny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Pánové mám podobný problém auto vibruje na všechny rychlosti ale jen pokut jedu delši zatáčku v pravo nebo v levo jeto jedno.Připadá mě že se dostanou poloosy do kmitu a potom tos autem dost cuká než začnu točit zase na druhou stranu . Má stim někdo skušenosti PROSÍM O RADU

Zdravím, tak v těch zatáčkách mám ten samý problém - konkrétně pravotočivá zatáčka, když zatížím levé kolo - rozechvěje se. Polosy/klouby měněny, taktéž uložení ramen, čepy. Mohlo by to být vlivem tlumiče? (najeto 197.000 km). díky za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

juke.box mi vyměnil poloosy za originály a super nic nevybruje jak nové auto :palec2: a za super cenu kol5 a taky 2 kila najeto necelý

nazdar pánové, víte někdo jak se projevuje unavená poloosa (200-tis km) může způsobovat vibrace asi jako nevyvážená kola?

při kolika kilometrech jste měnili poloosy?

při vyšší rychlosti do zatáčky je auto neklidné, cukání do volantu (mám nové conti sport 2)

Robert

Editováno: , autor: maniak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...
  • o 1 rok později...

Zdravím, tak v těch zatáčkách mám ten samý problém - konkrétně pravotočivá zatáčka, když zatížím levé kolo - rozechvěje se. Polosy/klouby měněny, taktéž uložení ramen, čepy. Mohlo by to být vlivem tlumiče? (najeto 197.000 km). díky za radu

Ahoj, jak jsi to vyřešil??

Mám podobný problém,  v levotočivé zatáčce pod plynem se mě rozvibruje silně auto!! Pouze vlevotočivé!! Když jedu rovně a přidám tak nic!

Mám vyměněné:

Všechny klouby!, ložiska, kosti, spodní čepy (brzdy z 256 na 288mm, fabia RS).

Už nevím co s tím!

Předem děkuji za každou dobrou radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Chlapi mám taky problémy, který už docela dlouho neumím nijak vyřešit ... v servisu taky moc nevědí, jsou to jelimani tady v tom mým kraji.

 

1) Vibruje mi volant ve vyšších rychlostech, cca tak od 130km/h je to trošku cítit, ve 160 už to klepe s rukou na volantu celkem slušně.

2) Občas cítím vůli v řízení, takový to když jedu rovně a chci jen mírně zatočit, tak místo aby jsem pootočil volantem plynule, tak to cukne ... dělá to jen v tomto momentě, když mám volant rovně a chci zatočit, v zatáčení pak už jde zase plynule.

 

Kola vyvážený 2x, geometrie udělaná, tyče stabilizátoru vyměněné, silentbloky ramene z Leona, čepy řízení nové, uložení stab. nové, stab. ... dále jsem vyměnil komplet oba vnitřní homokyneťáky (vnitřní klouby), kotouče ve předu se vyměnily za Brembo Max, vydržely mi tak 3000 km a začli mi zase mírně občas vibrovat (chjo). Opravdu nevím už, co s tím může být :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj, mám také podobné problemi. Auto mi začne vibrovat kolem 80 až 100 km/h. Ale divné je, že jen na některých silnicích. Třeba na starých to nic nedělá a vyjedu na novou rovnou a celé to vibruje. Kola jsem převážil a měl tam i jiné. Zadní pravý kolo jsem koukal tak mi pribržďuje. Nejde tak z lehka otočit jako to leve. Nemuže to mít na to vliv? Nebo jestli neni kotouč zvlněný? Při rozjedzdu a pomalé jízdě nic nevibruje pouze ve vyšších rychlostech :( Nemá s tim někdo zkušenosti?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Chvění vozidla v nižší rychlosti(cca 70km) dělají často pneumatiky(dezén se vlní).Zkus dát jiný kola na předek(jestli to jde ze předu).Klidně zimáky na vyzkoušení.no

No ja mam tak tež problém s chvěním z přední nápravy menil sem predni ložiska.Je možné že by mohl špatne nebo nakřivo nalisovat náboj ložiska diky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 6 měsíců později...

Ahoj. Já zase řeším na 1.9tdi 66kw kombi drnčení a takovej tlumenej tlukot na přední  pravé straně jen při mírném rejdu do leva. Pod plynem vše zesiluje. 

Už jsem zkoušel  na parkáči vše v plným rejdu a nic není syšet. Tlumiče s uložením nové, všechny klouby poloos před měsícem vyměněné, silentbloky ramen a  nápravnice taky měněny - lemforder (i všechny čepy ramen a řízení)   

 

 TAK CO TO K........ FURT DRNČÍ !??  že by ložisko?? ale vubec nehučí

 

Budu rád za každou radu, diky moc H

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Ahoj,

 

mam taky podobny problem - ale rozhodne to nejde od zadni napravy - je to zavisle na akceleraci. Kdyz tomu hodne topim, tak jdou vibrace zepredu, tvari se to jako nakopnute kolo nebo tak neco. Ale vymena kol (letni/zimni - plech/hlinik) na to absolutne nema vliv. Kdyz tomu proste slapnu, vibruje to celym autem, do volantu ale nehazi. Kdyz jedu treba pomalu - 50km/h - bez plynu, tak se to jakoby houpe...v servisu mi vyhrozuji spojkou a setrvakem na odchodu, ale spojka je pri rozjezdu plynula, necuka, nic (ackoli svoje roky uz urcite ma za sebou). V zime delana geometrie, beze zmeny. Auto ma podle tacho 180tis, octavia TDI 81kW. Je to strasne otravne, poradte, kde zacit...

Editováno: , autor: mposchl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

chlapi, nejdem vytvárať dupliciitnú tému ...

 

mám tiež podobný problém s nápravou, trasie to volant, vibruje a pod. už som toho aj plno pomenil, no idem pomeniť polosi.

ale jedno mi nejde do hlavy. prečo cítiť vibrácie na plynovom pedáli? hlavne, keď ho zošlapnem na podlahu pri zaradenej trojke,

tak to do toho pedálu kope ako to spojky, ktorá má opotrebovaný zotrvačník ... to tiež môžu robiť tie polosi?

 

menil som tlmiče + uloženia, ložiská kolies, silentbloky ramien, čapy riadenia + guľové čapy, brzdy komplet nové. ešte mi ostávajú tyčky stabilizátora a tie polosi

 

dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

zdravím všetkých, mám tento problém a už si s nim nejako neviem rady - vymenil som silentbloky zadne,predné na ramenách, čapy spodné, tyčky stabilizátora, uloženie stabilizátora, pravé ložisko je nové, teraz aj  vnutorný klb na pravej - dlhej poloosi, gumy su nové, vyvážené, geometria nová.

na menenom klbe bola vôla , tak som ho s radostou vymenil - že vyriešim problém ale ten ostal.

rozmýšlam na vymenou silentbloku prevodovky - davnejšie som mal problémy na roomstry s vybrovaním do pedálu plynu, aj od napravy. Bol odtrhnutý, vtedy pomohlo. Len teraz som na važkach čo robiť , ked som urobit GO napravy a opravy tipu - pokus , omyl ma už nebavia

dik  za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

no takže som vymenil silentblock prevodovky mal vôlu - dufal som že to vyriešim ale.....? nič.

nedalo mi to tak som vymenil teraz aj vrchné uloženie tlmičov, /popri tom homogenický klb na kratkej poloose - praskla manžeta a zničil som ho/.

ale stále som na tom kde som bol. už sa mi smejú či chcem urobiť zo starého auta nové........, mechanik už tiež nevie čo dalej , ked je všetko nové - pevné.

chcem ešte skusiť požičať dlhu poloos - či tá moja nieje náhodou kryvá, ale nechce sa mi to veriť , lebo by to asi vibrovalo aj po ubraní.

aj ked kutúče nie sú 100 %, tak ako u poloosy - prečo by to vibrovalo len pri akcelerácii. Možno ešte raz vymeniť puky - silentbloky za silonové /tvrde/

už naozaj neviem čo urobiť......, je to opravovanie  - pokus , omyl.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...