xovies Vloženo 15. Květen 2013 Sdílet Vloženo 15. Květen 2013 Právě že šli krásně povolit, z jedny strany jsem to chytil klíčem, a z druhy povolil golou, pro jistotu jsem si flexu připravil, ale nakonec nepouzil ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 16. Květen 2013 Sdílet Vloženo 16. Květen 2013 co máš za modelový rok a kolik najeto ...a plastové podběhy jsi sundával? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. Květen 2013 Sdílet Vloženo 16. Květen 2013 Malta: plast.podbehy netreba dávať dolu xovies: aký kľúč si použil??...veď to je guľaté Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xovies Vloženo 16. Květen 2013 Sdílet Vloženo 16. Květen 2013 Mám rok výroby 2000,a najeto cca 130000, a z druhy strany se to da krasne chytit klicem 17kou,neni to cely kulaty ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. Květen 2013 Sdílet Vloženo 16. Květen 2013 tak potom nemáš už origo tyčky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Květen 2013 Sdílet Vloženo 17. Květen 2013 no nejsem si teď úplně jist, ale mám pocit že z jedné strany je torx a z druhé strany matka, nebo se pletu? Sakra abych se šel podívat ... a na podběh jsem se ptal proto, že to vrchní uložení má tu torxovou stranu otočenu k podběhu a není tam zrovna moc místa . A také jsi nejsem teď jist, jak moc dobře se dostanu k objímkám na silentblocích stab.tyče s podběhy . Možná to v nedělu zkusím, jestli to půjde bez flexi , sice mám mladší auto jak xovies, ale jednou tolik km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 18. Květen 2013 Sdílet Vloženo 18. Květen 2013 Ty tyčky co mají na vnitřní straně plošku na 17 klíč jsou TRW. Včera jsem je montoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 18. Květen 2013 Sdílet Vloženo 18. Květen 2013 malta: torx je zbytočné aj používať..je to ako z blata..flexa je ten správny nástroj U mě byl ten správný nástroj hasák, prostě jsem chytl čep přes manžetu a už se neprotáčel. Jinak torx není zbytečné použít, jen si musíš dát pozor aby byl v jedné ose se závitem, což u toho spodního čepu kvůli plastům je docela problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 18. Květen 2013 Sdílet Vloženo 18. Květen 2013 Tak ten hasák by mě fakt nenapadl,kdybych to potřeboval řešit,asi bych použil flexu. Ale ten hasák bude fajn,to jsi už zapamatuji! Jak ten závit trošku orezne,tak torx je k ničemu. tomik.cesko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 19. Květen 2013 Sdílet Vloženo 19. Květen 2013 No já nemám v garáži elektriku, tak mi nic jinýho nezbylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 25. Květen 2013 Sdílet Vloženo 25. Květen 2013 táááák konečně jsem se na to dostal, kamoša jsem připravoval na nejhorší (má flexu, já jí nevlastním) a musím říci, že se žádný černý scénář nekonal. Mám najeto 260 013 km auto je v provozu od 03/2005, tedy 8 let a 2 měsíce a kosti i silentbloky stabíku byly origo. Preventivně jsme je šplíchli sprejem na uvolňování šroubů, matka na kostech šla naprosto krásně povolit, dokonce jsme ani nemuseli ten torx držet, vyšroubovat to šlo na obou stranách, nahoře i dole pouze za pomoci 15 klíče. Zrovna tak objímka na silentbloku bez problémů, pouze na pravé straně díky poloose horší přístup, ale také se to zmáklo. Kosti jsem dával Meyle koupené tady od uživatele SEBO, jediná zvláštnost na nich byla, že ač stejné balení, stejné katalogové číslo, byly různé v systému držení toho středového šroubu, páč jedna kost to měla přes imbusák na středu šroubu a druhá kost měla u čepové strany dvě plošky, na normální tuším 17 klíč. Takže jednu kost jsme museli jistit protáčení středového šroubu klíčem ze zadu a druhou kost obdobně jako origo zepředu, jen né torxem ale 5 imbusem. Po výměně silenbloků jsme to vše zkompletovali a byla zkušební jízda a to faaaaakt byl balzám na duši, to hrobové ticho po přejíždění nerovností to nemělo chybu . Ještě jsme měli v plánu vyměnit manžetu na pravém vnějším homokineťáku (mám jí naprasklou, upozorňovali mě na to na STK), ale narazili jsme na základní problém, že jsme neměli klíč na tu matku, i 32 z goly byla malá. Může mi někdo říci kolikátka je to klíč, nebo je to něco spešl??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 25. Květen 2013 Sdílet Vloženo 25. Květen 2013 36-ka... ty máš asi nejaký zvláštny model,lebo origo matice na tyčkách sú na 16-ku kľúč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 25. Květen 2013 Sdílet Vloženo 25. Květen 2013 aha, tak origo byly 16 a nové byly 15 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 25. Květen 2013 Sdílet Vloženo 25. Květen 2013 Matka na poloose je 36. Sežen si golu,nebo trhák,ale ten musíš kvůli nasazení maličko po obvodu obrousit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 25. Květen 2013 Sdílet Vloženo 25. Květen 2013 ok, díky, uděláme to příště, páč jsou ještě v plánu čepy řízení, mám je též zakoupené a bude omlazovací kúra hotova Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyfabia Vloženo 12. Červen 2013 Sdílet Vloženo 12. Červen 2013 Tak po najetí několika tis. km a výměně 2 krátkých poloos, pořád slyším jakoby nějaké rány od poloosy nebo někde z těch míst, už nevím co by to mohlo být, je možné že by něco v převodovce??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 12. Červen 2013 Sdílet Vloženo 12. Červen 2013 Převodovku bych nechal až ta poslední možnost. Nemáš n nějakém uložení ještě vůli? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 13. Červen 2013 Sdílet Vloženo 13. Červen 2013 36stka,ale 12ctihran!!! ja sme kupoval ted 36stku kvuzli filtru a schvalne zkusil dat na matku poloosy a tam kdybyhc zabral racnou tka to servu hned. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. Červen 2013 Sdílet Vloženo 13. Červen 2013 si odpovedal komu teraz?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyfabia Vloženo 14. Červen 2013 Sdílet Vloženo 14. Červen 2013 (editace) uložení tlumičů nové s ložisky, silentblok na stabíku, tyčky stabíku nové...nevim čím to může být. A ještě k tomu když tam dám zimní kola 14 se zimníma gumama tak je klid, když tam dám letní 15 tak je to slyšet. Editováno: 15. Červen 2013, autor: lukyfabia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyfabia Vloženo 21. Červen 2013 Sdílet Vloženo 21. Červen 2013 Nikoho nic nenapadá??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 21. Červen 2013 Sdílet Vloženo 21. Červen 2013 Tak píšeš,že máš vše nové,tak těžko něco radit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyfabia Vloženo 23. Červen 2013 Sdílet Vloženo 23. Červen 2013 (editace) jestli je možné že je to buď silentblok převodovky nebo něco v převodovce. Jinak nevíte který z kloubů odejde dřív u poloosy?? zdali vnitřní nebo vnější?? protože když se auto rozhoupe, tak je slyšet takový chroupání ze předu, a tyčky stabíku jsou nové. ale při rozjezdech v rejdu nebo couvání nic. Editováno: 24. Červen 2013, autor: lukyfabia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kluvo Vloženo 24. Červen 2013 Sdílet Vloženo 24. Červen 2013 A neklepu ti nahodou brzdove strmene? skus kopnut nohov do kolesa a ci nebudes pocut take plechove klepanie .Ja son tiez rozmyslal co mi to klepe a zistil som ze na pravom kolese je nejaky volny strmen a ten klepe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave6 Vloženo 29. Červen 2013 Sdílet Vloženo 29. Červen 2013 Zdravím Vás Chtěl sem se zeptat jestli někdo nezná řešení mého problému. Na vozidle škoda fabia r.v.2002 combi 1.4 16v AUA elegance najeto 121 000km Jedná se konkrétně o cvakání/ lupání které se ozývá při prudkém náklonu vozidla v jaké koliv rychlosti. Snadno vyvoditelné slalomem. Zvuk se line jako z horních míst palubky vždy z jedné či druhé strany. Po pročtení všech stran tohoto fora měl kdysi v roce 2007 stejný problém Tonny jehož řešení jsem zde nenalezl. Zřejmě tím že ho vytlačili lidi kteří si neumějí vyměnit tyčku stabilizátoru a dlouze oni diskutují. Vozidlo prošlo těmito změnami. Bez úspěchu -vyměněno středové uložení stabilizátoru. Z původního s plastovými pouzdry Za gumy bez něj. -Tyčky stabilizátoru rozpojeny . Vůle nenalezena vyzkoušena jízda bez nich beze změn stále cvaká / lupe -kontrola vůle rozpojením čepů řízení a čepů ramene bez vůle. -Preventivně vyměněno zadní uložení ramen ze standartního za zesílené -V sestavě tlumeni Mcperson vyměněny krom pružiny všechny věci za nové (uložení, tlumič, ložisko, doraz, prachovka, matice tlumičů originál) -Sundány stěrače a plast pod oknem zdali tam není něco zapadlé a krom jehličí ze stromu nic nenalezeno ani nic volného. -Po svezení technika autorizovaného servisu a sdělení co vše již bylo vyměněno za nové v kvalitě originálních dílů bylo porazeno že prý to dělá rotor ventilátoru topení. A četnost tohoto problému Je prý tak malá že to je jedno auto s tisíce. Byl tedy demontován i s odkládací přihrádkou z vozu ven a při slalomu stále cvaká/lupe. Nikoliv ale hlasitěji jak jsem čekal když byla v palubce díra. Již nevím kde hledat. Kdyby ve vozidle nebylo investováno za tyto a mnoho dalších věci tolik peněz Již by bylo dávno vyměněno za jiné. Proto budu rád za každou radu a tip. Předem Vám všem moc děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.