Václav Š. Vloženo 17. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Červenec 2009 RST: S tím EuroNCAP je to pravda. Ten rozdíl není tak velikej. Na druhou stranu se nestotožňuji s tvrzením, že airbagy jsou marketingový blábol. Pro mě je bezpečnost důležitá, proto bych si i u Tourky doplatil boční vaky. Mým favoritem je v současnosti spíše ta Tourka, ale kdo ví. Jedna z nejdůležitějších věcí, která u mne hovoří v neprospěch O2 FL je, že se mi asi nevejde do garáže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 17. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2009 Malinké OT aniž bych to tu četl, nebyl jses dneska ptát v autocentru ROS v Brně? Jinak za mě jednoznačně O II Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 17. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Červenec 2009 dadacek: Nebyl. Jsem z druhýho konce republiky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 17. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2009 Dnes tam právě byl pán co zvažoval jestli O Tour nebo O II.. a chtěl co nejvíce info a cenový srovnatelný nabídky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 20. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2009 Kupovat novou Tourku je podle mě blbost. Co si budeme povídat má už něco za sebou. Jednoznačně bych vzal Facelift. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 20. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2009 Přesně tak, zvaž už jen to, jak se ta Tour bude jednou prodávat. Technická úroveň, jizdní vlastnosti atd. jsou u OII taky z jiný galaxie oproti tource, přijde mi to šílenost, zvažovat tyhle dvě varianty. A k příspěvku RST o ESP apod. se raději nevyjadřuju, naštěstí je tohle každýho rozhodnutí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomV Vloženo 20. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2009 (editace) Já jsem tohle řešil před rokem. Nakonec jsem rozhodl pro lépe vybavenu Tourku a jsem max. spokojen. Řeči o bezpečnosti a množství airbagů jsou jen marketingový bláboly... Nakonec podle EuroNCAP není Tour až tak moc daleko za OII.Pokud navíc jezdíš, jak píšeš, sám a spíš úsporně, považuju všechny ty ESP, bagy atd. za naprostý nesmysly. Za rok a 17tis. km za různých podmínek jsem neměl ABS v činnosti a že bych se něke nerozjel vlivem hrabání kol? Neznám... Moje volba je tedy OI s výbavou spíš komfortní než tzv. bezpečnostní. Já teda volil klimu, PC, 4 okna el., Sunset apod. Airbagy jen základní, protože vymontovat úplně mi je nechtěli. blabol je to co pises Ty, muzes jezdit jako buh a az do Tebe nekdo napali, tak uz bude pozde premyslet ua jaky bezp prvky jsi usetril tohle fakt nechapu Editováno: 20. Červenec 2009, autor: TomV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 20. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2009 Souhlas Já taky řešil dilema FII combi - Octavia, nakonec z toho vyšla O Tour, 1,6, modrá dynamic, paket plus, přední mlhovky, loketka, přední a zadní zástěrky, neorig. radio za 1000,- dodal prodejce + gumové rohože a pov. výbavu. Konečná cena 300tis. . Čekal jsem nekonečné 2 měsíce !!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 20. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2009 Pro lepší rozhodování: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 21. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 21. Červenec 2009 Dix1: Je mi jasný, že interiér nové Octavie je někde úplně jinde. Ale mě se i ten interiér Tourky mimořádně líbí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 21. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2009 Bezpecnost a spracovanie OI proti OII je samoska o niecom inom v prospech OII. Ale... Napriklad ja som si kupil OIRS hoci by som si za tie peniaze mohol kupit OII. V cene OII niekde na zaciatku cenniku som si kupil OI vo vybave /tempomat, ESP, 4xbag, Navi + wechs, polokoža, laktove opierky, siet. program, 17 kola, vyhr. sedacky, PDC, pal. PC....bla bla/ ved to kazdy z OI pozna. Bezpecnost OI /4 hviezdicky/ OII /5 hviezdiciek/ Euro NCAP. Vsetko je vsak relativne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 21. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 21. Červenec 2009 Eresto: OII nemá 5 hvězdiček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 21. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2009 To fakt? No vidis. Bol som v tom ze hej. OI ma 4 istotne. O OII som bol presvedceny ze hej. Idem si to pozriet... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 21. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 21. Červenec 2009 První pětihvězdičkovej byl Roomster, pak Superb 2. Octavia 2 tuším nějakých 27 bodů a čtyři hvězdy. No a když jsme u toho, tak Octavia Tour 25 bodů. A to ji testovali jen se dvěma airbagama a bez omezovače tlaku bezpečnostních pásů. OII jela se šesti pytlema. Tudíž klobouk dolů před Tourkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BadyS Vloženo 21. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2009 přesedám denně mezi OII a OI a být ve tvé kůži v rozhodnutí jdu do OII. Nejsem zaujatý ani pro jedno, obě auta jsou moje a svoji OI mam pořad rad kvuli motoru, ale na své dlouhé tratě atd, ta OII je v mnoha a mnoha detailech dál a často si to řikam, jen když přesednu zpět, ten vývoj je znát a citelně. Pokud není ve výbavě a v ceně až tak dramatický rozdil, neřešil bych už starou O1, která třeba za 4 roky nebude tak dobře prodejná s tímto vysokým rokem výroby,kdy vedle ni bude za stejné penize třeba stát OII z toku 2007 s lepší vybavou atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petus Vloženo 21. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2009 (editace) Pro lepší rozhodování: No je to hezkej interier, ale on se rozhoduje mezi clasikem OII a tam je interier trochu jinde Editováno: 21. Červenec 2009, autor: Petus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Storm Vloženo 22. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2009 (editace) Čau, určitě ti poradím vzít O2 - nehledě na to, že O2 je teď v akci za 350 tyček i s klimou. Pokus začnu porovnávat Toura s O2, je třeba si uvědoimit, že O2 je podvozkově úplně někde jinde, o místě na zadních sedadlech se ani nebudu vyjadřovat a bezpečnost si myslím taky nemusím rozepisovat. Ale za zmínku určitě stojí 4x airbag vpředu u O2. Jestli je tvá úvaha aktuální, klidně napiš SZ. Proberem to trochu více, povím ti o dalších výhodách O2 a cenu taky nějak poladíme Editováno: 22. Červenec 2009, autor: Storm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 22. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2009 Petus:Hezkej je, to L&K. Tady je ten Classic: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 22. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2009 Tady je ten Classic: Něco tomu schází Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 22. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2009 Ad Airbagy.. Když jsme kupovali Fábku byla tam i Ambiente vs. Elegance (kterou jsme pořídili..) pominem li barvu, malinko jinou výbavu, sport paket atd.. Tu co jsme vzali měla už 4bagy v základu, celkovej rozdíl nebyl až tak dramatickej.. Pár měsíců zpátky jsem děkoval, že jsme koupili Fabii s bočníma bagama.. Nemít je a zvolit tenkrát "kompromis" minus 40tis (třeba, přesně už se fakt nepamatuju) tak bráškovi momentálně můžu nosit kytičky na hrob.. Takže já su pro O II a nejen pro lepší interier, bezpečnost, jídzní vlastnosti.. Ale je to věc vkusu a preferencí člověka, já sám nemám nic proti OI, taky by mě nevadila, je docela prostorná, karoserii taky tvrdou má, ale.. no je to ve výsledku na tobě. V jiném tématu tu zase někdo probírá motor vs. výbava a to je něco podobnýho.. O1 má stále své kupce ale inovace se už nedočká.. proto ji asi Škodovka furt vyrábí, páč ji prodá a kapacitu linky a stroje na to má, proč by rušila něco, co se prodává - by byli sami proti sobě a proto je asi Tour stále s námi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 23. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2009 A tak to je pravda. OII je predsa len auto generacne niekde inde. Povod OI je v 90. rokoch. Je to uz v podstate "zastarala" technika s rozumnym pomerom kvality, bezpecnosti a ceny. Ten interier Classicu snad ani nemyslia vazne??! To je hruza. To by som nechcel teda... Tak isto ako by som za Fabiu Junior bez nicoho nedal 275 000 Sk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 23. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. Červenec 2009 Čau, určitě ti poradím vzít O2 - nehledě na to, že O2 je teď v akci za 350 tyček i s klimou. Pokus začnu porovnávat Toura s O2, je třeba si uvědoimit, že O2 je podvozkově úplně někde jinde, o místě na zadních sedadlech se ani nebudu vyjadřovat a bezpečnost si myslím taky nemusím rozepisovat. Ale za zmínku určitě stojí 4x airbag vpředu u O2. Jestli je tvá úvaha aktuální, klidně napiš SZ. Proberem to trochu více, povím ti o dalších výhodách O2 a cenu taky nějak poladíme Díky, ale zatím to není až tak aktuální, spíš za pár měsíců. S prací je to teď dost na ho*no. Doufám, že to vůbec stihnu do konce roku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 23. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2009 Ten interier Classicu snad ani nemyslia vazne??! To je hruza. To by som nechcel teda... Tak isto ako by som za Fabiu Junior bez nicoho nedal 275 000 Sk. Stačí tam dát nějaké rádio a už to nebude tak hrozné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 23. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2009 Dovolim si par postrehu k vyberu: 1. 1.4/55kW nema cenu kupovat, protoze na ni ma prodejce nizsi marzi a nebude moct tolik slevit - rozdil je jenom cenikovych 10k - je blbost brat tu 1.4 2. Tour brat pouze pokud v tom aute budou jezdit dva lidi a max. deti - i v OII je min mista podelne nez v tebou zminovanym R a OI je jeste vyrazne horsi 3. Kvalitou zpracovani, ergonomii, podvozkem atd. je OII vyrazne lepsi - Tour je konstrukcne stary uz vic jak 13 let - uz jenom treba rozdil v klimatizacich (mechanicka vs. poloautomat Climatic) 4. nema cenu skudlit ted pri nakupu, pri dalsim prodeji /a on prijde/ bude u Touru obrovsky propad v cene 5. o bezpecnostnich prvcich a jejich zbytecnosti mele jenom pitomec, ktery snad nemohl zazit jakoukoli vaznejsi nehodu - ja uz nic pod 6 airbagu, ESP a slusny vysledky pri narazu nechcu - boural jsem pritom ne vlastni vinou! Moje doporuceni je zcela urcite OII, byt zrovna treba narazovy test ukazuje jenom castecne zlepseni - ta auta jsou tvarove podobna ale o parnik vzdalena. A treba tu bezpecnost podporuje prave mnohem lepsi podvozek, ESP a dalsi veci. Tour bych bral jen v pripade nejake lasky k tomuto modelu. Tot moje skromne doporuceni, milovnikum Touru se omlouvam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 23. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. Červenec 2009 V čem je tedy rozdíl mezi Climaticem a mechanickou klimou v Tource? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.