Přejít na obsah

Octavii 2 FL nebo Tourku?


Václav Š.

Doporučené příspěvky

viz. vlakna v sekci FII/R, mechanicka klimatizace v Touru umi jenom tupe chladit, Climatic reguluje jak vykon, tak i teplotu

Presne tak. Mech. klima v podstate stale ide na plny vykon a ty si iba regulujes chladny vzduch tym, ze ho miesa s teplym. Kdezto Climatronik si reguluje vykon podla potreby a nejde stale na 100 percent vykonu ako mechanika. Z toho dovodu automaticka klima spravi lepsiu spotrebu ako mechanika.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Též už bych kupoval OII, jen mi přijde zbytečný vrážet prachy do funglovky jenom kvůli pocitu, že ji mám od novoty :prc: , za ty prachy se dá sehnat v neporovnatelné výbavě s minimálním počtem km, holt bude loňský model, no bože, to přece nehraje roli, tolik už ztrácí hodnoty hned po koupi ... jinak k debatě o klimě: u OI jede na plno jak mechanická, tak klimatronic, jen s tím podstatným rozdílem, že klimatronic reguluje teplotu klapkou sám, mícháním studeného s venkovním vzduchem o jím známé teplotě ... lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jinak k debatě o klimě: u OI jede na plno jak mechanická, tak klimatronic, jen s tím podstatným rozdílem, že klimatronic reguluje teplotu klapkou sám, mícháním studeného s venkovním vzduchem o jím známé teplotě ... lol

A ako je to u O2 FL? Myslim mechanicku aj klimatronic...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

komfort jízdy ? hučení od kol a tvrdej podvozek ? moc velkej skok za těch 12 let s OII neudělali

starej passat z B5 z 97 je o hodně tišší a pohldlnější (pokud je v dobrém stavu) než OII

Mam 17" a je to aj tak tichsie ako 16" na O1...A o tom, ze smelo prejdem zakrutu 90, tam kde som predtym mal 70 ani nehovorim...4prvkova naprava je fakt rozdiel :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každopádně by bylo ideální mít možnost si oba modely vyzkoušet v praxi. A to nejlépe na delší trase, pokud možno zatáčkovité a s ne úplně rovným povrchem. Tam rozdíly vyniknou nejvíce. O1 je komfortnější, ale s tužším řízením. Po delší a zatáčkovité cestě o tom ruce ví. U O2 ne. O2 připomíná spíše Fabii. Je tvrdší, řízení je komunikavější a lehčí, jízdní vlastnosti jsou lepší a ve vyšších rychlostech (160 a více) je jistější. Další věc jsou sedadla. V O1 nejsou špatný, ale v O2 perfektní. Ale nejsou pro "tlustoprdy". Jejich boční vedení opěradel je vyšší a úzké, spolujezdkyně v tričku s krátkým rukávem po delší jízdě po méně kvalitních vozovkách má z nich nepříjemný pocit a okupuje mi středovou opěrku. Podvozek O2 je náročnější na výběr pneumatik, je prostě podle mne hlučnější. Tady pokrok nevidím. O2 má účinnější mlhovky oproti O1 která je má umístěné nesmyslně vysoko. O2 horší výhled při couvání pokud se necouvá podle zrcátek. O2 má širší středový panel, někomu to může vadit. Aerodynamický projev je lepší u O2. Těch rozdílů je více, jenom si teď na všechny nevzpomenu. Píšu z praxe. 3x O1 cca 250 tis. km a 1x O2 cca 40 tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak niekto chce kupit OI s 1,4 tak asi nejak neriesi dynamiku. Vyhoda podvozku OII mi teda pride absolutne zbytocna. Bezpecnostne prvky /ABG, ESP, EDS, MBA, EBV, ABS a neviem co este/ moze byt aj v OI ak sa za to zaplati. Hlavove ABG teda v OI nie. Ako sme sa zhodli v Euro NCAP 4* OI a taktiez OII. Design OI a OII je silno individualna vec. Mne sa OI paci. Spolahlivost OI je myslim vcelku dobra /mam 2 OI/, u OII neviem. Rozhodnut sa medzi OI a OII skoro v zaklade by bolo pre mna dost tazke. Mam skusenost, ze auta s dobrou vybavou sa aj lepsie predavaju /hoci drviva vacsina ludi kupuje auto podla rocniku a stočených kilometrov - nie podla stavu/.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě by zajímalo, co to je ta OI Tour v "náloži" za 350t Kč? V Tource nikdy nebudete mít ESP ani hlavové airbagy, což má OII FL v základu!

Za 350 t si kupis leda prd a nie 1,8 T to je jasne. Trochu si nepochopil co som pisal. Radsej OI 1,8T v nalozi ako OII skoro bez nicoho. Vtedy by som to videl jednoznacne. V pripade 1,4 by som sa nevedel rozhodnut ani pre OI ani pre OII nakolko by som ten motor nechcel.

Cena OI Tour 1,8T zo vsetkym co sa do neho podla konfiguratora dalo dat bola cca. 650 - 680 t. Sk ak ma pamat neklame.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za 350 t si kupis leda prd a nie 1,8 T to je jasne. Trochu si nepochopil co som pisal. Radsej OI 1,8T v nalozi ako OII skoro bez nicoho. Vtedy by som to videl jednoznacne. V pripade 1,4 by som sa nevedel rozhodnut ani pre OI ani pre OII nakolko by som ten motor nechcel.

Cena OI Tour 1,8T zo vsetkym co sa do neho podla konfiguratora dalo dat bola cca. 650 - 680 t. Sk ak ma pamat neklame.

nechápu, proč pořád píšete, že OII v základu je skoro bez ničeho? Podívej se na základní výbavu OII FL (jen tak okrajem ESP!!!, ABS, ASR apod., 6 pytlů!!!, el. okna i zrcátka, centrál, vypínání air bagu atd. Ta klima, mlhovky, metla a tónovaná okna se hold musí doplatit, ale zase bude sleva od prodejce a na těch 350 to spadne.) No a ty zrcátka a kliky lze do laku hodit vždycky a málokdo pozná, že je to classic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam 17" a je to aj tak tichsie ako 16" na O1...A o tom, ze smelo prejdem zakrutu 90, tam kde som predtym mal 70 ani nehovorim...4prvkova naprava je fakt rozdiel :palec2:

ad hluk: jel jsem hodně OI i OII a nemohu souhlasit

ad jízdní vlastnosti: přijde mi ž OII se víc naklání, a rozhodně odskakování zadku na hrbolech v zatáčce je specialita OII.

na pěkně cestě bude podvozkově rozhodně lepší OII, takže v něměcku atd to bude OK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...