Přejít na obsah

Octavii 2 FL nebo Tourku?


Václav Š.

Doporučené příspěvky

Přesně to jsem tušil. Škoda Octavia Tour Trumf od 269 900 Kč, v naftě za 299 900 Kč. Více info na webu ŠA. Pokud ji stihnu, tak ji koupím. Potřebuji, aby vydržela aspoň do konce listopadu. Hergot.

lol Gratuluju, kdo si počká ten se dočká, klidně ji můžeš objednat už teď, protože budeš i přes ujišťování čekat týdny a měsíce, ojednával jsem ji v poslení den zimní akce v únoru a dočkal jsem se přes urgence koncem května, údajně pro velký zájem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jsem se toho zase ze Škoda info-line dozvěděl. Nejdříve dlouho neodepisovali, tak jsem zjistil, že mají jiný email. Automaticky jsem posílal dotaz na info@skoda-auto.cz, nový email je info@skoda-info.cz. Nevím, jak dlouho už tu adresu mají. Každopádně napsali toto: Děkujeme za Váš zájem o akční model Octavia Tour Trumf. K Vašemu dotazu sdělujeme, že zatím nebylo stanoveno datum ukončení této akce. Akce tedy platí do odvolání.

Takže nevím nic. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

No já jsem tento problém řešil (resp. stále řeším)... O1 jsem měl cca 3 roky Combi, 1,6 74 Kw a jsem na ni zvyklej.

Slabší motor bych tam nedával, to by bylo moc chcíplý.

Pro srovnání jsem seděl i v OII FL, žádej zásadní rozdím pro mne nevidím, tudíž je blbost dávat 70-80 tisíc navíc jen kvůli kastli (vím,že pravověrní ou -tůčkaři mě budou teďko kamenovat).

Rozsek jsem to tak, že jsem si objednal Tour Trumf s maximální možnou výbavou (včetně tažného zařízení a nosiče kol) a dostal jsem se, po slevě, na velmi rozumných 330 tkč..

Kdybych měl pořídit OII FL, tak za 370 tis. sice s klimou a el.oknama a zrcátkama, ale bez mlhovek, ton.skel, DO,......prostě holátko..

Motory typu TSI nebrat, jak mě varoval kamoš mechanik, jsou příliš složité a v případě jakýkoli závady proděláš majlant..

jo a čekací doba na Tourku je 4-6 TÝDNŮ...čili měsíc..

Editováno: , autor: Olda Homola
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě by zajímalo, jak je to u těch motorů TSI se spotřebou. Udávaná spotřeba je na takovej výkon docela slušná, ale prej je těžký jí v provozu dosáhnout a jezdí se za mnohem víc.

No já čet kdesi test na 1,4 TSI 90k, a ta má udávanou spotřebu 7 litrů (kombinovaná??)- při testování dosáhli s bídou 8 litrů, a psali, že běžná spotřeba bude asi 9 litrů...Já se svou "starou" O1 1,6 74 kW Combi 2002 mám kombinovanou v průměru 6,5...

Jinak Vašku, co je za problém s koupí? objednej a za měsíc ji máš!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak především informační technologie (ale žádnej programátor nebo nějakej extra machr). Ono je to složitý, jsem absolvent SŠ.

EDIT: Takže situace se částečně mění. V pátek nastupuji na pozici kontrolora. -_- Po čtyřech měsících hledání práce. Bohužel pouze na dobu určitou 6 měsíců. Takže nevím, jak to bude s nákupem auta. :unsure:

Editováno: , autor: Václav Š.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já se přidám taky k těm, kteří šli do Tour Triumf. Rozhdoování bylo zcela jasné: auto do 350kkč kombi, diesel, klima. Sice se naházela ještě kupa výbavy navíc, ale ani nemusela. Ovšem do daného limitu se s přehledem vešla. O2 za tyto peníze nehrozí ani omylem bohužel. Co je pro mě ale důležitější jsou servisní ceny, ceny dílů a především spolehlivost jednotlivých modelů. O té se u O2 nedá vůbec mluvit, ale ona se taky tak za 5 let třeba už vychytá. Každopdáně naprosto cokoli na Touru je mnohem levnější a dokáže si to každý udělat i doma. Tedy není co řešit. Lety prověřené auto, které je perfektní. Snad jediné mínus pro někoho může být to, že přiveze domů auto, které designově vypadá starší a tedy sousedi nepuknou závistí, protože nedovezl nejnovější model. Na to já tedy opravdu nehraji.

Jinak ještě nutno dodat, že kdybych vybíral auto s tím, že skončí záruka a jde z domu, pak bych šel jistě do O2 (bohužel v horší výbavě a motorizaci, aby na něj vůběc byly peníze v hotovosti). Šel bych do ní právě proto, že do záruky by sice i taky vycházela dráž na servisu, ale aspoň všechny závady, které se tam neusetále objevují by se řešili na reklamaci. Jelikož je to ale auto, které zůstane už doslova na doživotí pro otce, tak bylo třeba něco s levným servisem a co mu případně vždy opravím komplet doma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ti co zvažují koupi Octavie Tour tak by si měli pospíšit , protože údájně jeho výroba bude letos končit. ;)

Viz níže:

Automobilka tají i to, kdy s novým vozem vyjede. "Až bude následník hotový, skončíme s tourem," uvedl Jung.

Podle všeho by to mělo být už příští rok. "Vzhledem k situaci na trhu bude muset ke konci roku 2010 výroba skončit," řekl člen představenstva Reinhard Fleger v týdeníku Škodovácký odborář.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Takže abychom tu nějak pokračovali. Situace se opět obrátila o 180 stupňů. Můj cenový limit se posouvá z 350 000 Kč na 400 000 Kč. Nový auto potřebuji ještě před začátkem zimy.

Takže na výběr mám: Octavii Prima 1,4 MPI s doplněnou výbavou za necelých 400 000 Kč nebo Octavïi Tour Trumf 1,9 TDI (možná i jako kombík) s doplněnou výbavou za tu samou cenu.

Abych to měl ještě komplikovanější: jsou pro mě velmi důležité dvě věci: bezpečnost a úsporný provoz. Je zřejmé, který z těchto dvou vozů nabízí víc bezpečí a který menší náklady na pohonné hmoty.

Když jsem chtěl poradit, výsledek byl takovýto: mámě se líbí Octavia (prý má strašně hezký přední světla :) ), táta se rozhodně přiklání k Tource v kombíku a v naftě.

A já? Já nevím. Celý den sedím u konfigurátoru. Můj problém je, že jsem příšerně nerozhodnej. Jeden den se zcela určitě kloním k Tource, druhý den vidím jako rozumnější Octavii Prima. Příští týden musím oběhnout prodejce a srovnat oba vozy. Jak se znám, ničemu to nepomůže, protože se mi budou líbit oba.

Tak co? Chce mi někdo poradit? Já si teď jdu přečíst celou tuhle diskusi pěkně od začátku, abych měl hlavu zamotanou ještě víc ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Václave zkus třebas i zvážit prodejnost jednotlivejch Octávek až je odjezdíš.Dle mýho prodáš líp kombíka v TDI než 1.4 MPI v OII,potažmo v dnešní době už by tu 1.4 do takovýhleho auta snad ani neměli dávat.Pro český řidiče jsou tři písmenka TDI pořád ještě fenoménem.Co se týče bezpečnosti tam bych velkej rozdíl neviděl-do OI si naporoučíš airbagy a ESP a dle mýho je to skoro 1:1.A co jsem koukal tak za těch plánovanejch 400 tácků budeš mít OI fakt luxusní včetně pěknýho sportpaketu.Záleží i na tom jak se v jednotlivejch autech cejtíš-určitě ti doporučím se i pořádně projet a vem s sebou tak dva statný chlapi,ať je ta 1.4 řádně naložená,abys viděl jak to (ne)zvládne udejchat.Když budeš sám,tak tě šikovnej prodejce dokáže povozit jak v RSesu a necháš se ukecat.

T

Editováno: , autor: Tomíno S.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jedna šestku do Primy určitě ne. Jednak ta úspornost provozu by byla už úplně v háji a druhak by nezbyl takovej prostor pro příplatkovou výbavu.

Stejně tak Sport paket do Tourky absolutně mít nemusím. To by mi bylo milejší, kdybych těch dvacet tisíc investoval do ESP.

Možná, že se teď o něco víc přikláním k Octavii Prima, ale: s Tourkou v naftě bych 100 km ujel s úsporou nějakých možná 70 Kč. A to není málo.

EDIT: Jinak jsem právě s překvapením zjistil, že Tourka 1,6 má takřka identickou spotřebu jako OII 1,4. Mimo město dokonce nižší.

Editováno: , autor: Václav Š.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...