Přejít na obsah

Zatékání do interiéru


Lukas_cz

Doporučené příspěvky

Lukynoo: "Auto je po supe na pravy predny blatnik, opravene v SKODA AUTO az na tento detail" - znamena to, ze auto bylo bourane na PP blatnik? Moje bylo totiz bourane na LP blatnik (podbeh), taky opraveno, az na ty malickosti. Podle me mi taky tece z pod pedalu (foto). Pod kabelovym svazkem mam taky vodu, takze odtok mam taky ucpany a pak mi to tece dovnitr z pod pedalu ..? Ta voda tam tece z celniho skla? Asi ten samy problem co? HODNE VELKA POMOC DIIKY

:worthy

mojepost-32604-1246647586_thumb.jpgpost-32604-1246647615_thumb.jpg mojepost-32604-1246647683_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mne tieklo v spoji tých plechov na podlahe u vodiča, aj u spolujazdca. Pretmelil som koniec oboch nosníkov v motorovom priestore v mieste kde sa spájajú s motorovou stenou. Je to pod izoláciou, takže tažko sa na to prichádzalo, mne pomohol Brunoos -_-:D

Potom som pretmelil aj v podlahe tie diery a odvtedy sucho v aute.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže pokud mi ty dveře všude jinde sedí až na ten horní roh, tak už s tím nic neudělám? Nechci pořád jezdit jako "vodní cisterna". kol119

ahoj, pokud to máš u horního pravého rohu dveří řidiče a dveře dole sedí. Tak ti nezbývá nic než dveře trochu ohnout :p . Ve škodovce se to taky na repasu dopasovává. Stoč okno až dolů, musíte bejt dva! Otevři dveře a vem za horní roh oběma rukama. Mělo by to lehounce povolit a potom vazkoušej. Pokud to není ono tak znova. Mě to po havárce dopasovávali takhle na rovnacím rámu když byla kasle na origo rozměrech natažená a narovnaná. Potom mě zlibili zadní za řidičem, ale ty stačilo o kousíček posunout doraz zámku dovnitř a vše v pohodě. To přední sklo je horší, asi je po tý ráně někde utržený a tou skulinkou se tam dostává voda, nevím jsetli se to dá někde utěsnit silikonem. Pokud máš pojisku předního skla tak bych to udělal jinak, ale to bych radši napsal sz.

Tak ať se ti to povede.

A nebo provrtej v podlaze díry a poteče to holt ven lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bude mi na tu podlahu stačit BODY 950 (sprej) - ochrana podvozků (kaučuk a syntetické pryskyřice, k ochraně proti hluku i korozi vnitřních a vnějších částí karoserie, vytváří charekteristickou strukturu - krupici? Je mi jedno jestli tam bude krupice nebo to bude hladké, hlavně ať to těsní. Taky bych potřeboval vědět jak zatmelit konec nosníku v motor. prostoru (pod izolací) - jak píše LUKYNOO? Když zatmelím jen podlahu v autě, voda bude pořád někde stát?

DULEZITE PROSIM: 1) Kdyby mi teklo pres dvere (plech), byly by mokre tapece zespodu (nebo jinde) a voda jen nahore (samozrejme podle mnozstvi vody) na gum. koberci nebo na gum. i text. koberci?

2) Zjistim presne (pokud mi tece i pres spatne nalepene nebo jinak porusene celni sklo) kde presne a kudy to tece? Jde to nejak?

Mam totiz vzdy vodu az uplne na podlaze (pod text. kobercem) gumy jsou suche ! :feve:

Vrtani do podlahy bych nechal jako uplne posledni a uz zoufale reseni. kol100 Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Taky bojuju již delší dobu s vodou na místě řidiče. Voda je jen na místě řidičových nohou(mokrý koberec), pod pedály je sucho. Vodu v autě mám jen při větších deštích. Tak jsem začal stříkat na auto vodu a potom šátral rukou kolem pedálů pod kobercem nahoru, dolů, doprava, doleva - pořád sucho. Tak jsem tedy částečně zdemontoval koberec a začal znovu kropit auto. A ejhle, vidím jak voda stéká z boku prahu, pod nimž vede svazek el. kabelů. Takže hadici jsem nasměřoval na tu část dveří kde vychází kabely z auta ven a prochází gumovou manžetou (taková ta harmonika) - no a v autě byla během chvíle kaluž vody. Problém byl v tom, že manžeta špatně doléhala k rámu auta (byl to snad jen milimetr) a po kabelech stékala voda dovnitř auta. Obmazal jsem z vrchu manžetu silikonem a po dalších třech vodních zatěžkávacích zkouškách se již voda neobjevila, tak snad už bude klid. Toliko o mé vodní eskapádě...třeba to někomu pomůže při obdobném problému.

Editováno: , autor: romtrik
  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lukynoo: Procetl sem to, takze jestli mi tam zatika tak samo (jen na strane ridice) tak nejdriv vycistit tu konzolu - pod kabelovym svazkem (u leveho podbehu, za baterkou, pod steraci) - MAME NA MYSLI TO SAME? - FOTKA c.1 a zatmelit pripadnou trhlinu - nejdrive v motor. prostoru, jak uz dal nic nepotece dovnitr chvili pockat az vse doschne a nakonec zatmelit trhlinu na podlaze pod pedaly. Jeste mam dotaz na to tmeleni, muzu to primo zatmelit sprejem BODY 950 (bodycko)? Utesni se to nebo opravdu musim nejdriv pouzit to UBS nebo TECTYL (ani jedno sem zatim nesehnal krome bodycka)? Chci to spravit co nejdriv. Trhlinu ve spoji konzola - mezistena uvidim hned nebo musim sundat nejakou izolaci? Kdyz mi jeste tece dovnitr po levem podbehu (u kabelu) - je to celnim sklem nebo neco jineho? DIKy

post-32604-1247167537_thumb.jpg post-32604-1247167610_thumb.jpg post-32604-1247167666_thumb.jpg post-32604-1247167706_thumb.jpg levy podbeh - tece tady taky trochupost-32604-1247167853_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže, vyčistiť ten nosník, prečistiť tu dierku na odtok vody. Potom si odhalíš motorovú stenu od izolácie, ako sa spája ten nosník s motorovou stenou. Tam zatmelíš ten spoj. Bodyčko podľa mňa nestačí. Tmel a potom Body, aspoň ja som to tak robil. A keď ti tečie ešte okolo káblov pri nohách vodiča, skontroluj manžetu medzi karosériou a dverami vodiča. Ak je zle nasadená celkom dosť tadiaľ tečie. Dúfam, že som ti odpovedal na všetky otázky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak. Stačí aby manžeta špatně těsnila a už tudy zatéká. Voda potom opravdu stéká po kabelovém svazku z boku. Zkus si oddělat kolem prahu ten koberec, aby jsi viděl na plech a pak zavři dveře a stříkej vodu na mezeru mezi dveřmi a blatníkem. Když se ti na boku kolem podběhu na podlaze objeví voda, tak máš "vyhráno". U mé Fábky předchozí majitel demontoval dveře a když je dal zpět, tak ta gumová manžeta nedoléhala.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

LUKYNOO: Kdyz jsi cistil v motor. prostoru ten nosnik a pak tmelil ten spoj, mel jsi vyndanou baterii i jeji drzak? Je tam totiz docela blby pristup...Manzeta mezi dvermi a A sloupkem musi byt nasezena na obou stranach - vypada ze je, ale prstem jsem zkusil a z A sloupku jde lehce trochu povytahnout, vytahnout uplne jsem zatim nezkousel. Je nejak do A sloupku zacvaknuta nebo jen volne nasezena? diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Robil som to na MPi-čku, takže baterka von, držiak baterky, obal vzduch. filtra a aj tak tam nemáš veľa miesta. Na druhej strane keby som mal ABS, tak neviem ako to spravím.

Čo sa týka dverovej manžety v A- stĺpiku, tak tá by mala byť na takom plastovom bielom rámčeku, čo má po obvode také 4 výstupky na ktorých drží. Keď je jeden zlomený, tak už to dobre nesedí a môža sa do nej dostávať voda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam 47 kW HTP v Elegance, takže i ABS ! Velky problem s pristupem? Zatim sem ani hmatem nenasel tu odtok. diru na nosniku, asi to je hodne zanesene. Tim obal - vzduch myslis horni kryt motoru (s fabkou se teprve seznamuju)? V te manzete sem neco bileho zahledl, jde snadno odklopit horni polovina manzety na A sloupku, zbytek drzi solidne. Momentalne tady zrovna prsi, takze uz se zase tesim jak budu zdimat vodu z auta, vzdy tam jsou nejmin 2 litry.. kol2

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No kedže máš HTP, tak dole celý kryt motora, určite baterku aj s držiakom. Potom by ti mal na ľavej strane vzniknúť prístup k tomu nosníku. No a na pravej strane, ako máš ABS, tam kde vedú všetky brzdové trubky, tak pod ním, by sa mal spájať nosník aj s motorovou stenou. Tam neviem aký je prístup, keďže v mojom prípade tam ABS nie je. Ale musíš si dať dole aj tú izoláciu čo je na motorovj stene aby si sa dostal k tomu spoju. Ja som ju aj mierne potrhal, nedalo sa tomu vyhnúť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

LUKYNOO: Pres vikend sem se mrknul na ten nosnik a spoje kolem. Baterka ven + jeji drzak, kryt motoru sem neresil. Izolaci sem oddelal nahoru a ted to prislo !! Na konci nosniku a v okoli jeho spoje s mezistenou se pilne prochazelo asi tak 20 mravencu (mravec pre SK). Nektere sem rucne strucne zlikvidoval. Vse sem ocistil, i odtok. diru - neni nijak obrovska a zatmelil spoj konzoly i pod posilovacem - i kdyz tenhle spoj vypadal ze tesni. Tmelil sem i samotny nosnik - tam uz ve spoji mezera byla - zateka i tam?. Po zatmeleni sem zkontroloval vnitrek auta pod kobercem (u ridice), zda je tam od posledniho deste nejaka voda abych ji vytrel a videl pak jestli jeste z toho predku - mezisteny zateka. A zase, po zvednuti koberce a izolace pod pedaly, zase tam byli ti mravenci - usoudil sem ze tam nekde urcite prelezli od nosniku - dirou, doufam ze jen tudyl. Snad sem vsechny zneskodnil, mravenci mi tam opravdu chybeli! Ohledne te kabelove pruchodky mezi LP dvermi a A sloupkem - po zvednuti koberce je vzdy voda na krytu - izolaci na podbehu, konkretne na svorce (prichytce) a mokra izolace smerem od shora a jen zespod (od podlahy) z vnejsi strany je sucha. Par kapek vody sem videl i asi tak 5-10 cm od A sloupku pod prahem po zvednuti plast. krytu prahu. Prikladam fotky: podbehu - kde byva mokro, nosnik, spoje pred tmelenim - foceno svisle shora, spoje pred tmelenim (mam jen fotak v mobilu 2 Mpix). Kudy vsudy mi muze jeste zatekat ze predku auta? , podle me ta voda pak steka za ridice.

post-32604-1248694394_thumb.jpgpost-32604-1248694427_thumb.jpgpost-32604-1248694488_thumb.jpg

post-32604-1248694466_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Áno tak ako si sa v obrázku pýtal, tak tadial zateká, medzi motorovou stenou a nosníkom - v spoji.

Inak ty mravci to je sila, žeby im tiež chutila izolácia?

Ak to máš zatmelené, ešte to prebehni BODYčkom, a môžeš to testovať vodou. Ja som chodil cca mesiac bez vnútorného koberca a skúmal kadiaľ mi tečie voda.

Takže ak máš ešte stále po daždi vodu, skús niekoho poprosiť, nech ti polieva hadicou a auto a ty zvnútra sleduj odkiaľ sa tam voda berie.

post-2391-1248700454_thumb.jpg

Editováno: , autor: Lukynoo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

LUKYNOO: Nevim jestli mravcum chutnala izolace, ale nechtelo se jim moc pryc, doufam ze jeste nejsou nekde nejaci schovani! Takze moje uz provedene upravy - zalomeni vrchni casti LP a LZ dveri, zatmeleni nosniku (jeho spoje). Ted ale nevim, jestli z toho predku zateka jeste nekudy jinudy nebo ted jeste teklo pres ten nosnik, protoze v patek sem to tmelil (akryl na karoserie) a jeste vecer uz prselo, ale vody uz moc nebylo, tak nevim. Trapi me voda na podbehu (viz. FOTKA drive) - to by z te pruchodky musela voda primo strikat na podbeh, nebo tam taky v tom miste tece voda od nosniku, nebo od nosniku to tece jen na podlaze pod pedaly mezi zaslepkama? A jeste voda vzadu za ridicem - tece jeste nekde jinde (strecha, dvere) nebo to stece zepredu (u baraku parkuju zadek auta trochu z kopce) ? Diky :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja som po zatmeleni nosnika zaznamenal este drobne vytekanie vody z tej kapsy na podlahu vodica cca 3-4 dni. Po tyzdni som zatmelil aj podlahu. Co sa tyka vody na podbehu, tam sa skus pozret pod plast stieračov, či máš odtoky vody priechodné. Ak nie, vyčistiť. Tak isto je tu nejaká šanca, že máš zle nalepené čelné sklo a tadiaľ tečie. Treba vypozorovať.

Čo sa týka vody na podlahe za vodičom, pokiaľ ti netečie cez zadné dvere, je veľká pravdepodobnosť, že voda sa tam dostávala spredu, hlavne keď parkuješ do kopca. Mne tieklo cez obidva nosníky a vody bolo vzadu dosť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...