Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Nevíte někdo jak funguje plovák v nádrži třeba u fabie? Potřebovla bych zjistit jestli se třeba na nějákém drátě mění napětí v závislosti na změně množství paliva v nádrži

U plováku se mění odpor (jako potenciometr)

  • 1 měsíc později...
Tak mám problém opraven,vyměnil jsem destičku s odporem za původní (je to sranda práce na 20 minut) a už to ukazuje dobře.Díky všem za pomoc a rady :palec2:

Zdravim, chcel by som sa opitat kolko ta stala ta dosticka s odporom lebo mam ten isty problem(1.2 12V, 2004), a ci je to nejak zlozite vymenit? Dakujem

Myslim že zvlašť to nedostaneš. Len ten plavačik a plošak spolu a u nas to koštuje 7000.-sk. Hrozna cena.

Fuu 7000,- to potom kaslat na to, to radsej nech mi ukazuje opacne ako by som mal za to vyhodit tolke peniaze. A to je takto od vyroby sposobene alebo niecim inym (vymenou cerpadla...) lebo som nekupoval novu fabiu tak neviem, a neviem ani ci tam bolo menene to cerpadlo alebo to co to sposobilo.

  • 5 měsíců později...
já jsem dával před 2 roky maxík-a palivo obráceně také-tak jsem koupil jen na čerpadlo tu odporovou destičku,jak na ní běhá plovák-pokud máš staré čerpadlo,použij destičku z něj a máš to vyřešené-práce na 15 minut

Čusík a kde se prosím tě dá koupit ta destička??Písneš mi na mail kde bych to sehnal??mail:prasak.lukas@seznam.cz Koupil jsem totiž budíky z RS a ukazují mi taky obráceně palivo.

  • 4 měsíce později...

Zdravím vespolek, mám takový problém Fabia 1,4 MPI dojel jsem na rezervu po natankování pořád svítila kontrolka rezervy až druhý den ukazovalo plnou nádrž. Při dalším tankování už svítí kontrolka pořád. Vyměnil jsem plovák a žádná změna ukazatel na nule a kontrolka svítí a při stertu píská signál rezervy . Poraďte prosím někdo, Díky.

Zkus si to někde napíchnout na vag.

Upraveno od Standis

Chtel jsem se zeptat ukazatel stavu nadrze je elektronicky?Pokud ano tak bych to napojil na VAG, pokud das plnou a sviti kontrolka a rucicka ukazuje FULL tak bude nejspis eletronicky problem ale i tak urcite ten plovak prenasi data eletronicky o stacu nadrze tak VAG by to mohl odhalit

Zkus si to někde napíchnout na vag.

Zítra jsem domluvený na Vag,tak uvidím.

treba vybrat plavak a riadne precistit kontakty, ktore oxiduju...

94247756.jpg

72447365.jpg

43082687.jpg

  • 1 měsíc později...
Chtel jsem se zeptat ukazatel stavu nadrze je elektronicky?Pokud ano tak bych to napojil na VAG, pokud das plnou a sviti kontrolka a rucicka ukazuje FULL tak bude nejspis eletronicky problem ale i tak urcite ten plovak prenasi data eletronicky o stacu nadrze tak VAG by to mohl odhalit

Samozrejme, udaj z plovaku je v ohmech, ktery se propocitava na litry (to se zobrazi pouze prez diagnostiku - namerene hodnoty) a je pouzit pro polohu rucicky a signalizace rezervy.

  • 2 měsíce později...

Takze presnou polohu rucicek zjistim pouze pres diagnostiku?To se mi nejak nezda staci prece spravne nasmerovat rucicky ne?oba motorky maji doraz ale potreboval bych vedet v jake poloze ta rucicka ma byt kdyz je motorek na doraz.

Přesné nasměrování ručičky je za podmínky korektního signálu. Nejlepší je to VAGem - kontrola akčních členů. Při výměně palivového plováku třeba dát pozor na modelový rok - novější plováky na starších autech ukazují obráceně.

Takze presnou polohu rucicek zjistim pouze pres diagnostiku?To se mi nejak nezda staci prece spravne nasmerovat rucicky ne?oba motorky maji doraz ale potreboval bych vedet v jake poloze ta rucicka ma byt kdyz je motorek na doraz.

No a to právě zjistíš přes VAG. Při testu akčních členů musí být ručička přesně uprostřed, stejně jako teploměr. Rychloměr by se měl zastavit při testu na 100km/h (platí pro budíky do 200km/h) jiné nevím a otáčkoměr na 3000ot/min (u benzínové verze) naftu taky nevím. Pokud tomu tak není musí se při vypnutém zapalování poutočit kolem dokola proti směru hodinových ručičeka změnit polohu.

  • 4 týdny později...

prosimtě nevíš kde to ve Vagu najdu ty akční členy

A už jsem to našel sorry :-)

Upraveno od Standis

  • 3 měsíce později...

zdravím vespolek a mám takový dotaz:mám HTP 47 kw, a podařilo se mi přelít nádrž a sice fest.Počítám že jsem tam nacpal víc jak 10 litrů navíc.Hned jsem jel dlouhou jízdu a teprve po 200 km se rafička palivoměru hnula.Ale od té doby mám jakoby hnutou rafičku.Dříve jsem ujel 100 km a rafička spadla o 1 dílek.Teď sotva o půlku.Mám obavy,až se mi rosvítí hladové oko,že nebudu mít v nádrži nic.Rafička je jakoby zpožděná.Může se nějak plovák v nádrži hnout?Někam výš?Že mi ukazuje vyšší hladinu paliva než ve skutečnosti je.Díky.

Pochybujem že by sa posunula alebo ohol ten plavakovy mechanizmus. Zober si do kanistra 5 litrov paliva a čakaj to hladove oko a ividiš čo bude.

no mě právě zaraazilo to,že dříve se mi rozsvítilo hladové oko po ujetí 550 km,teď mám najeto 600 a pořád nic.Přitom styl jízdy neměním.Mám Fabču 3 roky a už jí mám trochu v ruce a oku.Tak se mi to zdá divné.Tak holt vezmu kanystr a jdu na to.

Možna sa to len pretankovalo. Počkaj a uvidi sa.

no,od té přelité nadrže jsem už tankoval 2x,jedině že by se něco poschovávalo po nádrži a teď se to pomalu vypouští,jinak fakt nevím. :) Nebo že by se motor po 24 000 km konečně usadil a začal málo žrát? :palec2:

  • 2 měsíce později...

to jsem blázen,tak od minula došlo ke změně,a sice že mi pistole vypne ale palivoměr mě ukazuje že ještě dílek chybí.Jakože jsem nedotankoval.Je možné,že ten plovák se nějak uvolnil a dělá si co chce?

zkus to napíchnout na vag jestlii nemáš nějakou chybu, třeba vadný odvzdušnovací ventilek co je u nálevacího hrdla.

Pak bych zkusil ve vagu načíst blok hodnot a kouknout kolik ukazuje přímoo plovák , může bejt v háji třeba budík.

zkus to napíchnout na vag jestlii nemáš nějakou chybu, třeba vadný odvzdušnovací ventilek co je u nálevacího hrdla.

Pak bych zkusil ve vagu načíst blok hodnot a kouknout kolik ukazuje přímoo plovák , může bejt v háji třeba budík.

zdravím a díky,ale protože nemám vag a auto nemůžu rozebírat na Žižkově na ulici,čeká mě asi servis.Zkusím to vyjet do sucha,třeba se to usadí,jestli ne tak to půjde do servisu,měl bych to mít ještě v záruce.

1. necituj poslední příspěvky porušuješ tím pravidla dostaneš varování od adminů

2. když máš vůz v záruce tak jeď do servisu a řekni jím co máš za problém a ať se staraj ne a neřeš to

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.