herrkomisar Vloženo 26. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2009 Zdravím pánové,již delší dobu jsem pozoroval drnčení(zvonění) od motoru a nevěděl čím to může být.Dnes jsem zalezl pod auto a všiml jsem si že když za vrklám katalizátorem tak mi výfuk cinká o upevnění k motoru.snažil jsem se vávadu vyfotit.označená strana je ta špatná je tam asi půl centrimetru mezera a to je příčinou cinkání.druhá strana drží pevně.neměl by být nějaký šroub nebo něco v té díře co prochází zkrz?poradte prosím:octavia 1.8 20v r.v-97 motor-agn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 27. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2009 Ved to vidis aj sam ze tam chyba skrz srob alebo nit ocelovy ci co to tam bolo. To vyzera na silenblok kadial to ide... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 27. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 27. Červenec 2009 Ved to vidis aj sam ze tam chyba skrz srob alebo nit ocelovy ci co to tam bolo. To vyzera na silenblok kadial to ide... to ale nevysvětluje proč ten neoznačený silenblok drží jak přikovanej.a není v něm šroub ani nic jinýho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 27. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2009 Zle to na fotke vidno. Ten pravy nie je tak isto nicim pripevneny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 27. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 27. Červenec 2009 Zle to na fotke vidno. Ten pravy nie je tak isto nicim pripevneny? ne taky tam nic není,z vrchu tam není vůbec vidět,je na tom kryt s parádně zrezlejma šroubama.fotil jsem to z pod auta(v leže).po hmatu mi příjde že z druhé strany plechu nejsou díry ale nemůžu to říct jistě.napadá mě jestli nemám mírně pootočenej katalizátor,zhruba asi před 4.měsíci jsem měnil výfuk-střed a zadní díl.tak jestli při tom jsem nějak neotočil po ose s katem.nasadit středovej díl byl docela ořech,nechtělo mi to těsnit,tak jsem improvizoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 30. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2009 no když na to tak koukám tak v těch místech musí být spojení příruby s kusem našroubovaným na hlavně. Smotné měděné vlnoce přeci nemůžou držet výfuk Podle mě v těch válečkách bude něco na způsob silentbloku akorát ne guma, ta by shořela. Hádám že to bude přinýtované přes nějakou bružinu aby se moc nepřenášely rázy a vlnovce plnili svoji funkci. Asi je to přervaný a zvoní to .... vyměnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 13. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. Srpen 2009 co se týče mého problému s upevněním výfuku k motoru tak jsem našel v příloze JAK NA TO že jsou vedle vlnovců po obou stranách silenbloky(jak psal karlos tdi),které jsou čepana z obou stran spojeny k přírubě.mě se to na jedné straně odlomilo a v tom místě narází kov na kov.nezbývá mi nic jiného než bud celý kus vyměnit nebo otvorem protáhout šroub a na pevno stáhnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.