Přejít na obsah

Spatne starty u O 1.6 75kW


chase

Doporučené příspěvky

Hoj! Tlak v systému drží dvě věci:

- tlakových regulátor, ten je na railu (trubka ve které jsou nasazené vstrikovace) a odpouští přebytečné palivo do vratného potrubí.

- zpětný ventil v palivovem cerpadlu. To je vestavěné přímo v nádrži. Zpětný ventil jde odzkoušet tak, že odpojis trubku ktera vede palivo do railu, natlakujes třeba vzduchem směrem zpět k nádrži. Musí držet tlak, pokud rychle spadne je to problém, treba se něco seklo ve zpětném ventilu. Pokud je to tak, je potřeba vyndat cerpadlovy modul z nádrže a prozkoumat. Já sice dělám ve firmě právě ve výrobě téhle modulu, ale octavkovy neznám :-( bohužel

Tak hodně štěstí při zkoušení.

Zlejsek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

pokud tu pisete ze mate spatne ranni starty a mate namontovan LPG system - tak to piste, protoze to je ten problem

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak jsem vyměnil to palivové čerpadlo,první start na brnk ovšem po 5min až na potřetí :aggressive: ,takže znova měření tlaku-tlak pomalinku klesal rozdělal jsem lištu se vstřikama ,dle DP se za minutu nesmí objevit více jak 2 kapky-po natlakování se první kapka objeví po 3,5 min to by mělo být teda v "pořádku" ovšem potom už je to co minuta to kapka na 3 ventilech (skoušeno asi 10 min) tudíž proto ty špatné starty.Vstřiky jsem měl na vyčištění měla být dělána i kontrola těsnosti tudíž ok.Ještě než šlápnu pánovi co to zkoušel na krk prosím o radu jak to vlastně je s tou těsností těch vstřiků "dle škoda DP by to mělo být v pořádku"

Jsou nové vstřiky 100% těsné nebo je tam nějaká tolerance?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj,myslel jsem že už sem nenapišu, že behem 2 let co mam problem s moji 1.6 75 kw AVu,se mi to podařilo vyřešit ale radost byla bohužel předčasna když se ted ochladilo :feve: .Před 14 dny bylo auto v servise,jako už poněkolikate tento rok.Řešim samozřejmně jak už nekteři vědi problem se špatnymi studenymi starty.Ted mi byl pro změnu vyměněn EGR ventil,vyčištěna a nastavena klapa s tim že už by to mělo byt v pořadku,bohužel neni.Včera a dnes když sem startoval tak při prvním startu anichž bych přidaval plyn otáčky samy vyletěly k 3000 tis po chvili klesly skoro na nulu a pak motor chcipl uplně,po opětovnem nastartovani ma studeny motor špatny běh,otáčky kolisaji a s motorem to škube,jako by měl každou chvili vypadnout.děje se to jen při studenem startu ,když je motor zahřaty běži normalně.Diagnostika samozřejmně nic neukazuje,už jsem fakt zoufaly a nejraději bych ten křap shodil z mostu :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tak, zima je zpět, kuckání taky. Asi se na to vyprdnu a budu s tím žít. Všechny zaručené rady jsou na ho*no, nikdo to ještě doopravdy nevyřešil a v autorizovaném servise to hodlali řešit postupnou výměnou klapky, vstřiků, EGR, palivového čerpadla v nádrži, atd ... S tím, že samozřejmě auto není v záruce, takže co mi tam jednou dají nové, to zaplatím. Vzhledem k tomu, že by to dělalo asi polovinu současné ceny auta, asi se smířím s tím že v zimě kuckáme :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Hlásím se do klubu - motor AKL:

Koupil jsem starší OC (před 6 lety) - dovoz It. Začali jsme měnit pravidelně olej (asi na rozdíl od předchozího majitele) a začaly problémy. Shrnu to. Nechal jsem překroužkovat motor - nepomohlo to. Sehnal jsem starší motor (údajně najeto cca 100.000). Změna je, že z nalévacího hrdla oleje nejde kouř jak z Temelína. Starty - studené úplně stejné jako s předchozím motorem. Nastartuje hned, otáčky cca 1200 pak pozvolna padají na cca 800. Pak to začne: motor se začne dusit otáčky padají někdy to zvládne elektronika a otáčky se vrátí na 800 někdy to chcípne. Po opětovném startu - stejný problém. Jediná pomoc sedět v autě a držet nohu na plynu - cca 1500. Jakmile je motor teplý - vše je ok. Zkrátka normální stav pro tohle fórum.

Vyměněno čidlo teploty, lambda sonda, škrtící klapka, vstřiky (sice starší ale problém stejný), kábly ke svíčkám. Na pondělí je naplánováno přetěsnění všeho co jde. Mechanik už strácí invenci - a to ještě nečet tohle fórum ....

EDIT:

Ještě pro úplnost VAG nehlásí samozřejmě nic.

Editováno: , autor: Wojnar
Pro úplnost: Edituj příspěvky!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Tak opäť opráším túto tému. Mám tiež problém pri rannom štarte už asi rok a neviem si rady. Mám motor 1,6 MPi BSE, čiže nemám váhu vzduchu a ani EGR ventil. Ale ja musím ráno štartovať iba s nohou na plyne, v opačnom prípade mi to nenaštartuje. Chvíľu motor ide akoby na tri válce a keď sa trochu zohreje tak je to OK. Ale mne vôbec nechcú ísť otáčky pri prvom štarte vyššie. Stále ich mám iba okolo 800 a niekedy aj 500-600. Akoby správne nefungoval tzv. sytič. Otáčky mi niekedy klesajú aj v priebehu zohriateho motora. Klapka je vyčistená a nastavená, sviečky vymenené, pal.filter a vzduchový filter tiež, snímač teploty chlad.kvapaliny tiež.

Po prečítaní tejto sekcie a rád niektorých chalanov to tipujem buď na vstreky alebo škrtiacu klapku, nakoľko mi klesajú otáčky niekedy aj keď je motor zohriaty. Alebo sa mýlim?

Ďakujem za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,no nejjednoduši by bylo kdyby někdo měl stejne auto jako ty.V tom připadě bych zkusil přehodit vstřiky.Protože měnit dily jako jsem měnil ja je cesta do pekel ikdyž se to potom podařilo opravit.Ale samozřejmně to stalo spousty času a hlavně peněz.Ja osobně to tipuju pravě na již zminovane vstřiky.Jinak nejdřiv bych hodil auto na diagnostiku jestli něco neukaže.Přeji co nejrychlejši vyřešeni problemu.

Editováno: , autor: bitttpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslel jsem kdyby měl nahodou někdo stejnou Octu 1.6MPI tak přehodit vstřiky z jineho auta do tveho,vyzkoušet rani start a budeš mit jasno ,at nekupuješ hned zbytečně nove a třeba ti to nepomuže.Nebo si je nech vyčistit ultrazvukem,to taky některe firmy dělaji a přitom ti zjisti zda vstřikovače roztřikuji spravně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím všechny,

mám krátce Octavii Combi 2003 s motorem 1.6 75kW (Climatronic). Tento motor za studena startuje dobře, ale pokud stojí cca. hodinu, tak startování je dlouhé a většinou naskočí až na druhý pokus a pak běží normálně. Když teplý motor vypnu a za pět minut nastartuji, tak žádný problém. Diagnostika motoru hlásí jen 18070-Coolant Fan Control 2: Short to Ground,P1662 - IDM_EN Circuit Failure. Na internetu jsem zjistil asi tyto možnosti, které závadu se startováním způsobují : ukapávající vstřik, oběhaný startér, slabá baterie, čidla teplot chladiče, svíčky a s ohledem na chybu motoru špatné relé ventilátoru, pojistky, kabeláž, vinutí motoru chladiče(oba fungují),atd. Ta netěsnost na vstřikách mi přišla zajímavá a stejně tak čidlo teploty vody, které předchozí majitel měnil(neukazovala mu palubovka teplotu). Dával jsem nový olej, všechny filtry(i benzínový) a ostatní kapaliny. Může mi někdo poradit kde začít hledat, nebo jestli se s tím problémem někdo setkal, tak budu rád za každou odpověď. Díky.

Editováno: , autor: Jay-T
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Passat 2.8 V6 ale mám úplně stejný problém s teplými starty. Ráno v pohodě, jen se mi zdá, že smrdí až moc z výfuku spáleny benzin.

Po hodině stání motor točí dlouho než chytne.

Někdy se ale stane, že chytne naopak předčasně.

Ve VAGu o tom není žádná chyba.

Čidla teploty už mám už druhé a žádna změna. Všechny podtlakove hadice a sekundár zkontrolovány. Nové lambda sondy.

Takže díky vaším radám, zkontroluju vstrikovace a dám vědět. Sehnal jsem náhradní + jsem si půjčil ultrazvuk na vyčištění.

Editováno: , autor: Jacques.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 5 měsíců později...

Už rok mám problém so studeným štartom (1,6 BFQ). Diagnostika neukázala žiadnu závadu. Odpojil som váhu vzduchu problém prestal , tak som ju vymenil.

Po dvoch dňoch sa problém opakoval. Ráno pred štartom som pripojil diagnostiku a v poli predzápal som namiesto predzápalu cca 10° nameral pozápal okolo 9°.

Pozrel som snímač polohy vačky a na nej boli nalepené čiastočky kovu. Očistil som a namontoval a zatiaľ bez problémov.Dúfam , že to nezakríknem ,ale zatiaľ štarty bez problémov

a to už dva týždne od opravy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...