Publikováno Květen 20, 200619 r spozoroval som kvapky chladiacej kvapaliny na chladici. tam, kde je termospinac ventilatora (ked pozeram z ulice pod kapotu, tak je to na pravej strane chladica). kupil som nove tesnenie, taky hlinikovy kruzok. bude to stacit vymenit a dotiahnut, alebo to mam este pre istotu natriet nejakym tesniacim sajrajtom ?? Upraveno Březen 6, 200718 r od colins
Květen 20, 200619 r Nejdříve zkus opatrně dotáhnout s původním těsněním. Pokud kroužek není rozmáčknutý na doraz mělo by to stačit. Kroužek bývá hliníkový a ničím se nemaže.
Květen 20, 200619 r Autor ked boli teraz v zime tie svinske mrazy, tak som musel dolievat kavapalinu. teraz, ked je teplo, tak sa nestraca. jedine miesto, ktore som nasiel cervene od kvapaliny bolo okolo termospinaca. asi to dotiahnem predpisanym momentom a uvidim.
Květen 20, 200619 r ked boli teraz v zime tie svinske mrazy, tak som musel dolievat kavapalinu. teraz, ked je teplo, tak sa nestraca. jedine miesto, ktore som nasiel cervene od kvapaliny bolo okolo termospinaca. asi to dotiahnem predpisanym momentom a uvidim. Ono to je také jediné místo. kudy to obvykle teče, ale nějak nechápu, že tě nenapadlo to dotáhnout.....
Květen 20, 200619 r Autor ked boli teraz v zime tie svinske mrazy, tak som musel dolievat kavapalinu. teraz, ked je teplo, tak sa nestraca. jedine miesto, ktore som nasiel cervene od kvapaliny bolo okolo termospinaca. asi to dotiahnem predpisanym momentom a uvidim. Ono to je také jediné místo. kudy to obvykle teče, ale nějak nechápu, že tě nenapadlo to dotáhnout..... keby som vedel, ze to tecie tade, tak dotiahnem hned. inak valat sa pod autom, ked mrzne ma moc nebavilo. teraz idem menit kvapalinu, tak ma napadlo, ze sa mrknem kade to tecie, pripadne vymenim tesnenie, lebo sa mi zdalo, ze tieto motory maju jedno take slabe miesto, kade to tecie.
Květen 20, 200619 r Pokud budeš měnit kapalinu, tak tu podložku vymněň taky! O výměně jsi předtím nepsal.... nezapoměň, že se tam dává G12 kapalina.
Květen 20, 200619 r kupil som G12+ Jj, to je gút, G12 a G12+ je jedno a to stejné, jen Škodovka nějak měnila označení či co
Květen 22, 200619 r Autor predavac mi nevedel povedat, kolko je vymenny interval u G12+ nevie niekto ?
Květen 24, 200619 r A není to na té lahvi napsané? Jinak myslím, že dle předpisu výrobce je to standardně 3 roky...
Květen 24, 200619 r podle předpisu výrobce je to trvalá náplň na celou životnost, pouze pokud se něco v chladícím systému mění (chladič, výměník v topení atd.), tak se dává nová náplň.
Květen 25, 200619 r Autor trvala napln je len v prevodovke, alebo sa mylim ?? chladiaca kvapalina sa normalne meni raz za 4 roky. mylim sa ?
Květen 25, 200619 r chladící kapalina G12+ je trvalá náplň, mění se jen brzdová kapalina, myslím, že i převodovka je naplněna navždy, nebo se dá v ní olej vyměnit?
Červen 24, 200718 r Na Fabie r.v.2002 výrobca pod čidlo nedával tesnenie.Treba ho tam doplniť a problem je vyriešený.
Červen 24, 200718 r Na Fabie r.v.2002 výrobca pod čidlo nedával tesnenie.Treba ho tam doplniť a problem je vyriešený. Souhlasím, byl to i můj případ. Koupil jsem hliníkový kroužek, dal pod termospínač a dobré. Tomas.cz: možná se budeš divit, ale těsnilo to dobře, za 5 roků jsem nedoléval, jen kolem těsnění to bylo od uschlé kapaliny takové došpiněné.
Červen 24, 200718 r Po 5 letech provozu byla v autorizovaném servisu provedena v rámci roční prohlídky výměna chladící kapaliny G12. Auto jsem po prohlídce vyzvednul a převezl k domovu. Celkem jsem najel 15 km. Dva dny po té jsem potřeboval vyjet na dost důležitou trasu, ale po ujetí několika stovek metrů se začal přehřívat motor. Byl zjištěn vadný termostat, který se neotvíral a nepouštěl vodu do oběhu. Zákon schválnosti zapracoval dokonale ... Může být nějaká souvislost mezi výměnou chladící kapaliny a vadným termostatem? Nebo se jednalo pouze o náhodu? S motorem, jeho chlazením a celkově s autem nebyly totiž během předchozích let totiž žádné problémy. Ale jak vyjede ze servisu, tak ....
Červen 24, 200718 r Za normalnich okolnosti by nikdo na termostat nemel pri vymene chladici kapaliny sahat, tudiz prima souvilost je celkem divna... Mohla to byt nahoda a nemusela, to uz asi nikdo nezjisti. Jen by me samotneho zajimalo, jak je to s vymenou chladici kapaliny. V predepsanych ukonech se mluvi jen o vymene G11 (modrozelene) po 3 letech, o G12 ci G12+ neni nikde zminka... Nekdo rika, ze G12+ je celozivotni, jak je to pak s G12? Je v tom nejakej bordel.
Červen 24, 200718 r Termostaty na starších 1.4 odcházej docela často....podobně jako na felicii, určitě to nebude souvislost s výměnou, prostě náhoda
Červen 25, 200718 r G12 po 5ti letech. Tomas to nie je také iste : DP o Intervale výmeny ani zmienka . Cedrich FABIA :Predepsanou chlad. kvap. není nutné po dobu životnosti vozidla menit. Cedrich Automob.SKODA FABIA: Jelikoš chl. soustava je uzavrena,není treba chl. kvap. behem její životnosti (2 roky ) doplňovat. A teraz si vyber! Upraveno Červen 25, 200718 r od vikino1
Červen 25, 200718 r No já vycházím z toho co je napsáno na obalech s chladící kapalinou G12 kterou kupuju.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.