Přejít na obsah

Octavia Tour Trumf


George Couser

Doporučené příspěvky

Jak to máte s topením u 1,9TDI?? Dneska když bylo -17 tak se mi to za cestu do práce (25km)ohřálo tak na 60 stupňů a moc to netopilo..a mám karton na chladiči. Ne že by mě v tom byla velká zima, ale i po těch 25km to fouká furt spíš vlažnej než teplej...je to normální??? Ještě že mám ty vyhřejvaný sedačky....

A někdy při rozjezdu když mám kola v rejdu a rozjíždím se třeba na sněhu nebo do kopce, tak jdou ze předu dost divný zvuky, takový jakoby hluboký vrznutí..netušíte někdo co to je???? Jinak s autem celková spokojenost..najeto 3000km prům. spotřeba 5,7..75% okresky 25%město.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak to máte s topením u 1,9TDI?? Dneska když bylo -17 tak se mi to za cestu do práce (25km)ohřálo tak na 60 stupňů a moc to netopilo..a mám karton na chladiči. Ne že by mě v tom byla velká zima, ale i po těch 25km to fouká furt spíš vlažnej než teplej...je to normální??? Ještě že mám ty vyhřejvaný sedačky....

A někdy při rozjezdu když mám kola v rejdu a rozjíždím se třeba na sněhu nebo do kopce, tak jdou ze předu dost divný zvuky, takový jakoby hluboký vrznutí..netušíte někdo co to je???? Jinak s autem celková spokojenost..najeto 3000km prům. spotřeba 5,7..75% okresky 25%město.

Tak já mám 1.9TDI 81kw a dnes když u nás bylo -20 tak za cestu 20km v rozmezí teplot -20 až -17 tak sem se dostal s teplotou někam k 80 stupňům, ale stačily 3 semafory (samo že 3x červená) a teplota klesla řekl bych k 60 stupňům. Jinak otáčky okolo 2tisíc, kdybych točil víc, auto se ohřeje rychleji, ale jak jsem četl, tak studený do 2 tisíc točit, tak se tím řídím.

Jinak přesně jak píšeš, taky mi to nefoukalo kdoví jak teplej vzduch, ale spíš vlažnej. Naštěstí mám také vyhřívaná sedadla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty zvuky pri rozjezdu na snehu treba kdyz jedno kolo je na asfaltu a jedno na snehu(nebo jedno na mekkym snehu a jedno na tvrdym) dela EDS-Elektronicka uzaverka diferencialu - kdyz to zjisti ze se jedno kolo protaci vic nez druhy tak to to protacejici pribrzdi....dela to jakoby rany nebo chrasteni..Navic to dela i pri jizde treba prudsi akceleraci takze nejen rozjezdy....aspon si to myslim...dela mi to taky

S tema otackama za studena je to podle me blbost jak je muzes drzet do 2tis kdyz se radi nekde na 2500- pokud treba z dvojky na trojku zaradis na 1900 tak to musi spadnout nekam na 1100 to je sileny...nebo jedes celou dobu na dvojku?to same z jednotky na dvojku atd......ja nez se zahreje jezdim tak do 3tis....spis jde o to jet zlehka a nedavat prudce plyn tj.zrychlovat pomalu..- plynulou jizdou si to vklidu rozjedu na 130 a smitec...navic lepsi tocit 2500 nez to podtacet nekam na 1500 a niz- i zvuk to pritom dela hroznej nemluve o cocce pro setrvak,asi i turbo apod...... Ale nevim treba se mylim vytaceni motoru beru tak 3000-4500 otacek....do 3tis to nemuze vadit ba naopak

Jinak co se tyce ohrejvani dnes sem na to koukal- na tech 90 sem se dostal plynulou jizdou po 11km(dalnice), teplej vzduch nevim mam to na okna a me hrejou sedacky

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná máš pravdu, četl jsem to někde s těma 2 tisícema, ale samozřejmě mi nevisej oči na otáčkoměru. Snažim se to taky nepodtáčet, těch 2000 plus-mínus jedu na hlavní, ono to tak nějak stačí, je to asi 90 - 100km/h. První rychlosti řadim tak ve 2300 cca, prostě jak se rozjedu trochu a na hlavní jsem zachvilku. Studenýmu autu na krk nešlapu, to je si myslím nejdůležitější, ohřátý auto pak cca jednou týdně trochu víc proženu.

Jinak ještě když pojedu dálniční rychlotí jak píšeš ty,, tak se auto ohřeje asi stejně jak píšeš ty.

Editováno: , autor: Jakub Pícha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem nechal udelat chiptuning a zmenil jsem hned nazor na tenhle motor (74kw PD)... Najednou se vsechny jeho neduhy vytratily. Na dalnici uz nezere pri 125km/h 7l aktualni spotreby, ale dostal se pod 6l, hluk motoru pri vyssi rychlosti je znatelne nizsi a na predjizdeni uz nemusim slapat pedal az na podlahu :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem nechal udelat chiptuning a zmenil jsem hned nazor na tenhle motor (74kw PD)... Najednou se vsechny jeho neduhy vytratily. Na dalnici uz nezere pri 125km/h 7l aktualni spotreby, ale dostal se pod 6l, hluk motoru pri vyssi rychlosti je znatelne nizsi a na predjizdeni uz nemusim slapat pedal az na podlahu :palec2:

A to mas ted novy auto nebo si to delal az po delsi dobe?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem nechal udelat chiptuning a zmenil jsem hned nazor na tenhle motor (74kw PD)... Najednou se vsechny jeho neduhy vytratily. Na dalnici uz nezere pri 125km/h 7l aktualni spotreby, ale dostal se pod 6l, hluk motoru pri vyssi rychlosti je znatelne nizsi a na predjizdeni uz nemusim slapat pedal az na podlahu :palec2:

Pokud to není tajný .kde a na kolik vyjde chip,mám 1.9tdi a když jsem auto přebíral ,tak mně to nabizel prodejce údajně origo nahrání softu s Golfu GT ,cca tuším 114kw a kolem 300krouták ,přesně si to už nepamatuju

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to není tajný .kde a na kolik vyjde chip,mám 1.9tdi a když jsem auto přebíral ,tak mně to nabizel prodejce údajně origo nahrání softu s Golfu GT ,cca tuším 114kw a kolem 300krouták ,přesně si to už nepamatuju

Ze 74 na 114? To je uz trochu maso...to bude chtit vymenu vic veci coz-setrvak,turbo,prevodovka...?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ten chip by mě taky zajímal, motor sice jede dobře, ale trošku tomu něco chybí...! Jinak souhlas, hlavně nepodtáčet, já po ujetí 1 tis. jsem to sem tam začal posílat ke 4 tis. otáček, většinou na 3. převodový stupeň, do 1. tis. km, tak max do 3. tis. K těm divným zvukům od nápravy, já bych řekl, že je to ASR, to tak nějak škrábe a vrčí. Zvláštní zvuky jdou i u ESP v zatáčce, když to přeženu, samozřejmně jen na parkovišti. O tom ESP tu byla zmínka, chlapci, je to opravdu vynález, v žádném případě na to nespoléhám, ale ten pocit bezpečí za těch 20 tis. opravdu stojí!

Měl bych ještě dotaz ke climatroniku, s jakým režimem mám teď jezdit, AUTO, ECON nebo když tam nesvítí nic, chápu režim AUTO, ale rozdíl mezi ECON a když tam nesvítí nic nechápu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tím že studený motor se nemá točit se řídím samozřejmě taky, řadím když mám cca. 2100 otáček. na Fábii tak jezdím 3 roky a všechno je v pořádku.

Při přebírání auta mi prodejce doporučil do 1500 km netočit motor víc jak do 3000 ot., takže to dělám taky.

Dneska je to měsíc co je Tourka doma, najeto máme pouze 1238km s průměrnou spotřebou 5,7l. Je v tom tak asi 50% dálnice

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tím že studený motor se nemá točit se řídím samozřejmě taky, řadím když mám cca. 2100 otáček. na Fábii tak jezdím 3 roky a všechno je v pořádku.

Při přebírání auta mi prodejce doporučil do 1500 km netočit motor víc jak do 3000 ot., takže to dělám taky.

Dneska je to měsíc co je Tourka doma, najeto máme pouze 1238km s průměrnou spotřebou 5,7l. Je v tom tak asi 50% dálnice

Ty jo 2100 m prijde furt malo ale tak zalezi no..ja ji prvni nadrz tocil jen do tech cca 2500,druhou nadrz do 3000 a pak uz sem tomu nakladal cocku...:-D to vychazi akort na tech cca 1500...ted si ji rad vytacim ke 4K ma tam pekny zvuk :)

Tourku mam pet tydnu a 3100km :-D a uz sem dolejval trochu olej...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...