Přejít na obsah

Octavia Tour Trumf


George Couser

Doporučené příspěvky

S tou kačenou máš pravdu, to jsem pozoroval hlavně za začátku, kdy jsem byl ještě zvyklý na tvrdou Fábii, kterou jsem měl ještě sníženou, ta držela na silnici jak přibytá, žádný náklony a pod. a teď si užívám podvozek na Octě, vlastně jsem rád, že je jaký je, jsem prostě pořád spokojenej ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl sem služební KIU Carens tři roky a byla to fakt špatná zkušenost, tuhle začku prostě nee!

A kdo jezdím i jinejma autama nž je Tourka a zatím vede ale je už fakt znát stáří techniky když to člověk porovná, ale je to ve finále nej volba vzhledem k poměru cena-výkon(nemyslím motoru).

Jo a teď máme služební Peugeoty a to je to stejný jako KIA ! Humus

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

KIA Carens je stara generacia KIE (to auto je uz napohlad zle .. a ked sa clovek pozrie na detaily .. :help: )

porovnavat je vhodne s sucansymi v europe vyvinutymi a pre europu stavanymi .. a v europe vyrabanymi modelmi ...

Ceed, Venga, Soul ....

a OI TOur jendoznacne s Cednikom ....

:aggressive:

Editováno: , autor: LUKY-007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl sem služební KIU Carens tři roky a byla to fakt špatná zkušenost, tuhle začku prostě nee!

dej si facku. nové modely Kie jsou ve stejné situaci jako před třinácti rokama auto, který sis koupil. pověst špatná, ambice velké - proto se do toho rve za nízkou cenu kvalitní materiál, proto je cena nízká. logiku tvůj výrok má asi v rovině, že si nekoupíš fabiu, protože se ti rozpadl favorit...

já bych si kiu z určitých důvodů nekoupil. srovnávat ale ceed a carens?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přiznám se, že jsem si na Tourku Combi taky dlouho brousil zuby. Dokonce uz jsem byl ve fázi poptávání u prodejců. Ve firmě jsem najezdil spousty km s O1 (hatch back i combi) i s O2 (combi). Doma mám Fabii 1.4 16V Combi a ani proti jednomu autu nemůžu říct křivého slova. Do Fabky jsem 7 let / 166.000km lil jenom olej a benzin se spotrebou v prumeru 6.0l/100Km. Takže, když jsem narazil na Tourku a to dokonce v TDI, přišlo mi to jako hodně zajímavá nabídka.

Jenomže potom jsem si pročetl internet, diskuse, recenze a i když se mi designově O1 hodně líbí, čas hold nezadržitelně běží kupředu a technologie je dneska už někde jinde. On vlastně ani ten motor 1.9TDI 74kW už není kdoví jaká výhra. Můžu mít smůlu, vyjde na mě kousek se spotřebou přes 6l a bude "vymalováno. Navíc mi přijde, že Tourka Trumf je dost ořezaná (klaxon, víko nádrže atd.) a to jsou jenom věci, které jsou vidět na první pohled.

Z konkurence připadá do úvahy Renault Grand Tour nebo KIA Ceed SW ... samozřejmě "jenom" v benzinu 1.6. KIA je hodně atraktivní, zaujala mě 7letá záruka, jenomže když si potom přečtete na webu zkušenosti majitelů, kde se servisy zdráhají cokoliv opravit v rámci této záruky, která navíc není zdarma (vyžaduje roční pravidelné prohlídky za 4500Kč). Známý má KIU Ceed 1.6 krátkou v plný palbě a neustále si stěžuje na spojku. Zabírá v posledních 2 cm. Neopravitelné, nereklamovatelné. Hold smůla ... a provedení interiéru (v porovnání s tím, na co jsem zvyklý od Škodovky) je relativně hodně laciné. Možná jsou to předsudky, které jsou po faceliftu u poslední generace KIA zbytečný, ale důvěra byla nahlodána.

Renault vypadá taky hodně dobře, o víkendu dám asi testovací jízdu. Negativa jsem ještě na netu nehledal, ale při té lepší výbavě s motorem 1,6 16V 74 kW/100k se dostanu na cenu cca 360.000,- včetně automatický klimatizace a metalízy. Což je hodně podobná cena lépe vybavený Tourky (sport paket, trumf paket, climatornic) v TDI. Ale rozdíl v bezpečnosti, technologii je hodně velký.

Uznávám, že novější ne vždycky znamená lepší. O1 opraví kde kdo, méně elektroniky = menší pravděpodobnost, že něco odejde, atd. Ale po seznámení se s alternativama k Tource, mi už nepříjde tak zajímavá, jako na začátku. Své kupce si určitě najde, protože těží především z pověsti a konzervatizmu českých motoristů. Ale já to nebudu...

Co si nakonec koupím? Těžko říct, možná to dopadne i tak, že ještě rok dva budu jezdit s tim, co mám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S výjimkou toho Renaultu je to i můj názor. Při nákupu jsem byl jedním člověkem obviněn, že se spoléhám jenom na Škodu a ostatní jsou lepší. Tak jsem obešel za dva dny s buchtama v ranečku prodejce Fordu, Peugeotu, Citroenu, Volkswagenu, Kyje, Renaultu, Seatu, Mazdy a částečně i Toyoty.

Asi nejvíc rozčarovaný jsem byl právě z Renaultu. Nejenom, že mně auto přišlo z testovaných asi nejhorší, ale přibyl k tomu zajímavý rozhovor. Samozřejmě může jít o selhání jedince, ale když s váma jede na testovací jízdu mechanik a začne vykládat, že by si osobně Renaulta nikdy nekoupil, protože je suverénně nejhorší z trojice jimi prodávaných značek (přičemž jedna z nich je zrovna Kia) a jakmile se rozjede elektrika, už to nedá dohromady nikdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přiznám se, že jsem si na Tourku Combi taky dlouho brousil zuby. Dokonce uz jsem byl ve fázi poptávání u prodejců. Ve firmě jsem najezdil spousty km s O1 (hatch back i combi) i s O2 (combi). Doma mám Fabii 1.4 16V Combi a ani proti jednomu autu nemůžu říct křivého slova. Do Fabky jsem 7 let / 166.000km lil jenom olej a benzin se spotrebou v prumeru 6.0l/100Km. Takže, když jsem narazil na Tourku a to dokonce v TDI, přišlo mi to jako hodně zajímavá nabídka.

Jenomže potom jsem si pročetl internet, diskuse, recenze a i když se mi designově O1 hodně líbí, čas hold nezadržitelně běží kupředu a technologie je dneska už někde jinde. On vlastně ani ten motor 1.9TDI 74kW už není kdoví jaká výhra. Můžu mít smůlu, vyjde na mě kousek se spotřebou přes 6l a bude "vymalováno. Navíc mi přijde, že Tourka Trumf je dost ořezaná (klaxon, víko nádrže atd.) a to jsou jenom věci, které jsou vidět na první pohled.

Z konkurence připadá do úvahy Renault Grand Tour nebo KIA Ceed SW ... samozřejmě "jenom" v benzinu 1.6. KIA je hodně atraktivní, zaujala mě 7letá záruka, jenomže když si potom přečtete na webu zkušenosti majitelů, kde se servisy zdráhají cokoliv opravit v rámci této záruky, která navíc není zdarma (vyžaduje roční pravidelné prohlídky za 4500Kč). Známý má KIU Ceed 1.6 krátkou v plný palbě a neustále si stěžuje na spojku. Zabírá v posledních 2 cm. Neopravitelné, nereklamovatelné. Hold smůla ... a provedení interiéru (v porovnání s tím, na co jsem zvyklý od Škodovky) je relativně hodně laciné. Možná jsou to předsudky, které jsou po faceliftu u poslední generace KIA zbytečný, ale důvěra byla nahlodána.

Renault vypadá taky hodně dobře, o víkendu dám asi testovací jízdu. Negativa jsem ještě na netu nehledal, ale při té lepší výbavě s motorem 1,6 16V 74 kW/100k se dostanu na cenu cca 360.000,- včetně automatický klimatizace a metalízy. Což je hodně podobná cena lépe vybavený Tourky (sport paket, trumf paket, climatornic) v TDI. Ale rozdíl v bezpečnosti, technologii je hodně velký.

Uznávám, že novější ne vždycky znamená lepší. O1 opraví kde kdo, méně elektroniky = menší pravděpodobnost, že něco odejde, atd. Ale po seznámení se s alternativama k Tource, mi už nepříjde tak zajímavá, jako na začátku. Své kupce si určitě najde, protože těží především z pověsti a konzervatizmu českých motoristů. Ale já to nebudu...

Co si nakonec koupím? Těžko říct, možná to dopadne i tak, že ještě rok dva budu jezdit s tim, co mám.

Jak kdybych to psal já, neuvěřitelné:-))) Dej vědět, jak to u Renaultu dopadlo:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přiznám se, že jsem si na Tourku Combi taky dlouho brousil zuby. Dokonce uz jsem byl ve fázi poptávání u prodejců. Ve firmě jsem najezdil spousty km s O1 (hatch back i combi) i s O2 (combi). Doma mám Fabii 1.4 16V Combi a ani proti jednomu autu nemůžu říct křivého slova. Do Fabky jsem 7 let / 166.000km lil jenom olej a benzin se spotrebou v prumeru 6.0l/100Km. Takže, když jsem narazil na Tourku a to dokonce v TDI, přišlo mi to jako hodně zajímavá nabídka.

Jenomže potom jsem si pročetl internet, diskuse, recenze a i když se mi designově O1 hodně líbí, čas hold nezadržitelně běží kupředu a technologie je dneska už někde jinde. On vlastně ani ten motor 1.9TDI 74kW už není kdoví jaká výhra. Můžu mít smůlu, vyjde na mě kousek se spotřebou přes 6l a bude "vymalováno. Navíc mi přijde, že Tourka Trumf je dost ořezaná (klaxon, víko nádrže atd.) a to jsou jenom věci, které jsou vidět na první pohled.

Z konkurence připadá do úvahy Renault Grand Tour nebo KIA Ceed SW ... samozřejmě "jenom" v benzinu 1.6. KIA je hodně atraktivní, zaujala mě 7letá záruka, jenomže když si potom přečtete na webu zkušenosti majitelů, kde se servisy zdráhají cokoliv opravit v rámci této záruky, která navíc není zdarma (vyžaduje roční pravidelné prohlídky za 4500Kč). Známý má KIU Ceed 1.6 krátkou v plný palbě a neustále si stěžuje na spojku. Zabírá v posledních 2 cm. Neopravitelné, nereklamovatelné. Hold smůla ... a provedení interiéru (v porovnání s tím, na co jsem zvyklý od Škodovky) je relativně hodně laciné. Možná jsou to předsudky, které jsou po faceliftu u poslední generace KIA zbytečný, ale důvěra byla nahlodána.

Renault vypadá taky hodně dobře, o víkendu dám asi testovací jízdu. Negativa jsem ještě na netu nehledal, ale při té lepší výbavě s motorem 1,6 16V 74 kW/100k se dostanu na cenu cca 360.000,- včetně automatický klimatizace a metalízy. Což je hodně podobná cena lépe vybavený Tourky (sport paket, trumf paket, climatornic) v TDI. Ale rozdíl v bezpečnosti, technologii je hodně velký.

Uznávám, že novější ne vždycky znamená lepší. O1 opraví kde kdo, méně elektroniky = menší pravděpodobnost, že něco odejde, atd. Ale po seznámení se s alternativama k Tource, mi už nepříjde tak zajímavá, jako na začátku. Své kupce si určitě najde, protože těží především z pověsti a konzervatizmu českých motoristů. Ale já to nebudu...

Co si nakonec koupím? Těžko říct, možná to dopadne i tak, že ještě rok dva budu jezdit s tim, co mám.

Preco pri tourke spominas len 1,9 Tdi (nafta) a pri megane a ceedke by si bral benziny? Ved aj tourka ma 1,6.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja si myslim, ze Tourka je hlavne o penezich. Ja si dal cenovej strop + nejake pozadavky (diesel, combi) a bylo vymalovano. Servis pomalu na kazdem rohu, je to relativne proverene auto a nevypada zas tak nejhur.

Editováno: , autor: fyk77
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zazněla tu otázka, proč u jiných aut uvažuje někdo o benzínu a u tourky ne..samotného mě mě zaujalo, protože jsem také chtěl původně tour s benzínem. A důvod, proč jsem tuto variantu vyloučil, bylo u všech nových, předváděcích tourek, na které jsem kdekoliv narazil, absolutně hrozivé, nepřesné řazení, které si naposledy pamatuji u škody 12O. Vůbec jsem to nechápal a pak jsem někde v diskuzích narazil na to, že to je typické pro převodovky u benzinové 1,6. A druhý důvod byl ten, že jsem s benzinovým 1,6 v tour absolvoval předváděcí jízdu a na ní jsem tuto variantu definitivně vyloučil - tah, kultivovanost, dynamika a pružnost archaického osmiventilu je už prostě historií - stačilo se poté projet meganem, ceedem a focusem. Ty jsou prostě někde jinde, přes to nejede vlak.

Zas na druhé straně je to vůči touru skoro nefér, to je jako srovnávat novou octavii s meganem 1 z roku 1996..pricip je to stejný. Je potom ovšem na úvaze, zda byste dnes někdo koupil za skoro 300tis. megane 1..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

k tomu absolutně hrozivě nepřesnému řazení ti musím říct že v neděli asi přetočím prvních 15tis. a řazení je už vpohodě, uznávám že asi do 7tis. to bylo špatné. S tím archaismem pod kapotou po záručním trápení s EGR ventilem jsem v rámci jeho možností spokojen a po tom co mám naježděno mě nějaký "zátah odspodu" ap. nebere, každý hledá dle svých možností něco jiného. Pozn. moje tři Š120 řadily dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zazněla tu otázka, proč u jiných aut uvažuje někdo o benzínu a u tourky ne..samotného mě mě zaujalo, protože jsem také chtěl původně tour s benzínem. A důvod, proč jsem tuto variantu vyloučil, bylo u všech nových, předváděcích tourek, na které jsem kdekoliv narazil, absolutně hrozivé, nepřesné řazení, které si naposledy pamatuji u škody 12O. Vůbec jsem to nechápal a pak jsem někde v diskuzích narazil na to, že to je typické pro převodovky u benzinové 1,6. A druhý důvod byl ten, že jsem s benzinovým 1,6 v tour absolvoval předváděcí jízdu a na ní jsem tuto variantu definitivně vyloučil - tah, kultivovanost, dynamika a pružnost archaického osmiventilu je už prostě historií - stačilo se poté projet meganem, ceedem a focusem. Ty jsou prostě někde jinde, přes to nejede vlak.

Zas na druhé straně je to vůči touru skoro nefér, to je jako srovnávat novou octavii s meganem 1 z roku 1996..pricip je to stejný. Je potom ovšem na úvaze, zda byste dnes někdo koupil za skoro 300tis. megane 1..

Presne ako hovori ben06, ja mam teraz na svojej Tourke 1,6 najazdene 8300 km a radenie je presne, ziadne problemy, radi to vyborne. A k pruznosti motora. Ja som z 50 kw Fabie 1 hatchback skocil na 75 kw Octaviu Tour. A je to riadne citit o kolko je Octavia zivsia, pruznejsia ako Fabia. Ved pochopitelne, ma to o 25 kw viac. A k tomu porovnaniu Ceed, Focus a Octavia: Ked berieme do uvahy Octaviu liftback a Ceed,Focus hatchback. Tak mozno Ceed a Focus budu trocha zivsie, ved su to oproti Octavii karoseriou o dost mensie auta, cize aj lahsie. Ale dost pochybujem, ze ten rozdiel v pruznosti je nejaky velky. Raz som cital na nejakej stranke, kde boli rady pre motoristov, ze ked sa niekto rozhoduje medzi Octaviou 2 1,6 MPI 75kw a Octaviou 2 1,6 FSI 85 kw, takze odporucaju 1,6 MPI, lebo ma nizsiu spotrebu a aj napriek tomu, ze ma menej kilowatov, tak je zivsia a spolahlivejsia. Neviem ci to je pravda. Ja mam tourku (1,6 MPI) 2,5 roka a zatial som velmi spokojny. A aj s Fabiou som bol.

Editováno: , autor: OJO
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Preco pri tourke spominas len 1,9 Tdi (nafta) a pri megane a ceedke by si bral benziny? Ved aj tourka ma 1,6.

No to máš jednoduchý, pokud za rok nenajezdíš cca 30.000km, tak diesel moc výhod nepřináší. Spíš je v mnoha ohledech horší (hluk, vibrace, poruchovost, náklady na udržbu, tankovat jenom kvalitní naftu atd.) než benzínový motory. A navíc 1.9TDI PD 74kw neni ten legendární 1.9TDI 66kW. Na to pozor. A motor 1.6 benzin, co se dava do Trouky, zkus si o nem neco najit ... razeni, cukani plynu atd. To neni dobra volba.

U Ceeda benzín bohužel nepřipadá v uvahu kvůli špatné spojce. A diesel je o 50K Kč dražší. A to už je zase moc.

Dneska jsem byl u Renaultu. GrandTour 1.6 100k téměř v plné palbě vyjde v akci se slevou 25.000 na 368.000. K tomu další akční sleva 20.000 a zdarma zamykani zpatecky. V cene je navic 5 leta zaruka do 100.000km za 14.999 zdarma a povinne ruceni a komplet pojisteni po celou dobu leasingu taky zadarmo. Toto vse plati na auta objednana do konce dubna. Stači si projit diskuse na Renault klubu, kde je plno spokojenych majitelu GT, stiznosti zatim temer zadne a jako dobra indikace muze poslouzit fakt, ze si GT kupuji i majitele predchozich typu Megana Combi. Predvadeci jizda me ceka az v tydnu, ale za ty penize si myslim, ze je to docela dobra volba. Jedine, co mi trochu vadi, je digitalni tachometr, ale jinak OK.

Ale samozřejmě to není škodovka a předsudky vůči francouzům na jistotě při výběru taky nepřidají. Takže zatím asi tak.

Editováno: , autor: PiNa.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem byl u Renaultu. GrandTour 1.6 100k téměř v plné palbě vyjde v akci se slevou 25.000 na 368.000. K tomu další akční sleva 20.000 a zdarma zamykani zpatecky. V cene je navic 5 leta zaruka do 100.000km za 14.999 zdarma a povinne ruceni a komplet pojisteni po celou dobu leasingu taky zadarmo. Toto vse plati na auta objednana do konce dubna.

U drtivé většiny značek žádná sleva neexistuje, pouze se mění plynule cena v čase. Výjimka byla třeba OII, která se opravdu na cca tři měsíce zlevnila o 20 000Kč a pak akce skončila. Třeba Tour je už od poloviny roku 2008 trvale v "akci" se slevou údajně až 185 000Kč.

Mimochodem, výbava Dynamique, která by se mohla blížit termínu "plná palba" je za 389 900Kč v základu. Záruka je podmíněná finančním leasingem, ve kterým "zdarma" bude započítaný i to pojištění.

Ale obecně k cenám na našem trhu - nikdy nebylo líp a jsme opravdu hodně laciní. Jenom jsem se smál, jak i při těchto poměrně dumpingových cenách Renault nezískal vůbec nic..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no dobry, ale porad se nejak vyhybate variante, ze pokud nekdo najezdi 30000 km rocne a jeste se hodi vetsi kufr, chce tedy jen naftu v kombiku, tak kii nebo renaulta za tuto cenu proste nesezenete ;)

No to určitě neseženeš, jenomže se ukazuje, že ta nafta u Tourky je draze vykoupená tím ostatním (holobyt, výbava, bezpečnost, atd.). Navíc to není "ta" nafta, kterou si většina lidí pod pojmem 1.9 TDI představí. O1 kombi je stále docela hezký auto, který určitě spoustě lidí ještě udělá radost. Ale ta cena, za kterou se prodává, po seznámení se s tím, co nabízí konkurence, už tak oslnivá bohužel není. A to je celý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no dobry, ale porad se nejak vyhybate variante, ze pokud nekdo najezdi 30000 km rocne a jeste se hodi vetsi kufr, chce tedy jen naftu v kombiku, tak kii nebo renaulta za tuto cenu proste nesezenete ;)

doporučil bych otevřít oči:

Octavia Combi Tour TDI - 322 900 (bez paketu plus)

Kia Ceed SW CRDi - 349 980 (6x pytel, v akci teď i s klimou, rádio, MF volant....)

i30 CW - 324 900 (výbava jak Kia, akorát bez klimy, ta je je za 25)

Mégane Grandtour dCi - 359 900 (6x pytel, ESP, klima,...)

A to sem píšu jen první 3 značky co mě napadly...

Editováno: , autor: George Couser
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Že by byla 1.6/75kW živější než 85kW FSI je blábol. FSI mělo hlavně problém v tom, že bylo o 10 000Kč levnější než 1.9TDI/77kW a prodané kusy se u některých prodejců počítaly za celou dobu prodeje na prstech jedné ruky.

píšou to někteří větší bláboly, 1,6FSI mají nejen problém se spotřebou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přiznám se, že jsem si na Tourku Combi taky dlouho brousil zuby. Dokonce uz jsem byl ve fázi poptávání u prodejců. Ve firmě jsem najezdil spousty km s O1 (hatch back i combi) i s O2 (combi). Doma mám Fabii 1.4 16V Combi a ani proti jednomu autu nemůžu říct křivého slova. Do Fabky jsem 7 let / 166.000km lil jenom olej a benzin se spotrebou v prumeru 6.0l/100Km. Takže, když jsem narazil na Tourku a to dokonce v TDI, přišlo mi to jako hodně zajímavá nabídka.

Jenomže potom jsem si pročetl internet, diskuse, recenze a i když se mi designově O1 hodně líbí, čas hold nezadržitelně běží kupředu a technologie je dneska už někde jinde. On vlastně ani ten motor 1.9TDI 74kW už není kdoví jaká výhra. Můžu mít smůlu, vyjde na mě kousek se spotřebou přes 6l a bude "vymalováno. Navíc mi přijde, že Tourka Trumf je dost ořezaná (klaxon, víko nádrže atd.) a to jsou jenom věci, které jsou vidět na první pohled.

Z konkurence připadá do úvahy Renault Grand Tour nebo KIA Ceed SW ... samozřejmě "jenom" v benzinu 1.6. KIA je hodně atraktivní, zaujala mě 7letá záruka, jenomže když si potom přečtete na webu zkušenosti majitelů, kde se servisy zdráhají cokoliv opravit v rámci této záruky, která navíc není zdarma (vyžaduje roční pravidelné prohlídky za 4500Kč). Známý má KIU Ceed 1.6 krátkou v plný palbě a neustále si stěžuje na spojku. Zabírá v posledních 2 cm. Neopravitelné, nereklamovatelné. Hold smůla ... a provedení interiéru (v porovnání s tím, na co jsem zvyklý od Škodovky) je relativně hodně laciné. Možná jsou to předsudky, které jsou po faceliftu u poslední generace KIA zbytečný, ale důvěra byla nahlodána.

Renault vypadá taky hodně dobře, o víkendu dám asi testovací jízdu. Negativa jsem ještě na netu nehledal, ale při té lepší výbavě s motorem 1,6 16V 74 kW/100k se dostanu na cenu cca 360.000,- včetně automatický klimatizace a metalízy. Což je hodně podobná cena lépe vybavený Tourky (sport paket, trumf paket, climatornic) v TDI. Ale rozdíl v bezpečnosti, technologii je hodně velký.

Uznávám, že novější ne vždycky znamená lepší. O1 opraví kde kdo, méně elektroniky = menší pravděpodobnost, že něco odejde, atd. Ale po seznámení se s alternativama k Tource, mi už nepříjde tak zajímavá, jako na začátku. Své kupce si určitě najde, protože těží především z pověsti a konzervatizmu českých motoristů. Ale já to nebudu...

Co si nakonec koupím? Těžko říct, možná to dopadne i tak, že ještě rok dva budu jezdit s tim, co mám.

Možná trošku zajímavé čtení, ale dostaň se do situace si fakt něco momentálně koupit, já se rozhodoval 3 měsíce s penězmi v ruce a vybral si Toura, a to podotýkám jezdil jsem ve všem o čem se tady psalo...!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě možná k tomu Renaultu, tam jsem byl i já opravdu na vážkách, konkrétně nový Scenic, ale lekl jsem se té kopy elektroniky všude kolem. A vzhledem k tomu, co říká téměř každý, jsem šel od něj raději pryč. Plánuju auto tak na 5-7 let, s OI vím po letech zkušeností, že to vše jde za dobrý peníz, ale ty vaše Megany a Ceedy, kdo to ví, nikdo !!! Já šel cestou připlatit si za ESP a boční airbagy a vím, že i ta bezpečtnost není až tak historická...! Však chyťme šlupku řidiči Meganů a Ceedů a myslím, že budeme rádi, když si potom dáme po půlečce na JIPce...! :);) Jak říkám měj ty prachy v ruce a hned teď vybírej...!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...