Publikováno Srpen 21, 200916 r Padne auto do nouzáku,když máte špatnou nebo načatou váhu vzduchu? Tdi 81kw AHF Děkuji za odpovědi
Srpen 22, 200916 r a vadný n 75 ventil? Padá do nouzáku? zdar taky nato může mít vliv,ale pokud máš naklápěné lopatky umý být zatuhlé a pak to padá do nouzáku
Srpen 23, 200916 r Při vadnym N 75 padá do nouzáku při překročení plnícího tlaku. To je při první delší jízdě na plný plyn.
Srpen 23, 200916 r Autor Při vadnym N 75 padá do nouzáku při překročení plnícího tlaku. To je při první delší jízdě na plný plyn. A akcelerace někdy dobrá někdy nic moc do (2500 ot) i tohle může způsobovat ten ventil n75 a nebo váha?
Srpen 23, 200916 r Čau.Koupil jsem si octavku 2001, 1,9tdi 81kw a mam ten samy problem.Dostanu se k 2500 otačkam a padne to do nouzáku.Vůbec nevim co s tim a dostalo se ke mě hafo verzí jako ventil N75,váha vzduchu a nebo zanešené turbo.Ale váhu vzduchu jsem hodil kámošovi do auta a tam to jelo normálně s plným výkonem.Ale zase to neni pravidelný že to do toho nouzáku padá.Může někdo přihodit nějaký názor?Díky
Srpen 23, 200916 r Autor Při vadnym N 75 padá do nouzáku při překročení plnícího tlaku. To je při první delší jízdě na plný plyn. A může se to projevovat až při teplém motoru, protože když akceleruji trochu pri studeném tak to vže funguje dobře, ale když to je zahřáté tak to někdy není ono jak má být. a v 2500- 3000 se projeví trochu díra ve výkonu m ů že to být ten ventil?
Srpen 23, 200916 r Jestli ti to po opětovném nastartování chvíli jede normálně tak je to chyba kolem plníciho tlaku(turbo,hadičky,N75).Jestli nový start nemá vliv na výkon a auto stále nejede tak je to váha a nebo něco jiného.Když ti to píše překroč.pln.tlaku tak to může být (turbo,hadičky,N75).
Srpen 23, 200916 r Autor Jestli ti to po opětovném nastartování chvíli jede normálně tak je to chyba kolem plníciho tlaku(turbo,hadičky,N75).Jestli nový start nemá vliv na výkon a auto stále nejede tak je to váha a nebo něco jiného.Když ti to píše překroč.pln.tlaku tak to může být (turbo,hadičky,N75). a turbo se seká při 2500-3000 otáčkách, když je špinavé?
Srpen 23, 200916 r a turbo se seká při 2500-3000 otáčkách, když je špinavé? jj měto padalo už od 2500,jeto klasika zatuhlá regulace lopatek jetu o tom hodně témat hledej,já měl ten samí problém,ale 9000km najetých bez problémů
Srpen 23, 200916 r Autor jj měto padalo už od 2500,jeto klasika zatuhlá regulace lopatek jetu o tom hodně témat hledej,já měl ten samí problém,ale 9000km najetých bez problémů Kde jsi čistil ,jestli to není tajné, a kolik to stojí .Dík za informaci.
Srpen 23, 200916 r Kde jsi čistil ,jestli to není tajné, a kolik to stojí .Dík za informaci. já v Brně u firmy RFAUTO,jinak napiš tu na foru humlovy toje borec který to dělá v tom servise,záleží jak to máš daleko do Brna
Srpen 23, 200916 r Kde jsi čistil ,jestli to není tajné, a kolik to stojí .Dík za informaci. jinak to můžeš vyzkoušet na turbu jestli ti nerazdrhává regulace,cca.2cm chod..
Srpen 23, 200916 r Autor já v Brně u firmy RFAUTO,jinak napiš tu na foru humlovy toje borec který to dělá v tom servise,záleží jak to máš daleko do Brna 70 km to je celkem dostupné pro mě. kousek od Hodonína. Dík
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.