pavel45 Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 Padne auto do nouzáku,když máte špatnou nebo načatou váhu vzduchu? Tdi 81kw AHF Děkuji za odpovědi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ladinek90 Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 myslim ze ne,jen se pomalu zhorsuje vykon motoru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jirka21 Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 Určitě nepadne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavel45 Posted August 22, 2009 Author Share Posted August 22, 2009 Určitě nepadne. a vadný n 75 ventil? Padá do nouzáku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octavia TDI-81kw Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 a vadný n 75 ventil? Padá do nouzáku? zdar taky nato může mít vliv,ale pokud máš naklápěné lopatky umý být zatuhlé a pak to padá do nouzáku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jirka21 Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Při vadnym N 75 padá do nouzáku při překročení plnícího tlaku. To je při první delší jízdě na plný plyn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavel45 Posted August 23, 2009 Author Share Posted August 23, 2009 Při vadnym N 75 padá do nouzáku při překročení plnícího tlaku. To je při první delší jízdě na plný plyn. A akcelerace někdy dobrá někdy nic moc do (2500 ot) i tohle může způsobovat ten ventil n75 a nebo váha? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Obadal Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 co píše vag?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ejdicek Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Čau.Koupil jsem si octavku 2001, 1,9tdi 81kw a mam ten samy problem.Dostanu se k 2500 otačkam a padne to do nouzáku.Vůbec nevim co s tim a dostalo se ke mě hafo verzí jako ventil N75,váha vzduchu a nebo zanešené turbo.Ale váhu vzduchu jsem hodil kámošovi do auta a tam to jelo normálně s plným výkonem.Ale zase to neni pravidelný že to do toho nouzáku padá.Může někdo přihodit nějaký názor?Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavel45 Posted August 23, 2009 Author Share Posted August 23, 2009 co píše vag?? překročení plnícího tlaku, to asi bude ten ventil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavel45 Posted August 23, 2009 Author Share Posted August 23, 2009 Při vadnym N 75 padá do nouzáku při překročení plnícího tlaku. To je při první delší jízdě na plný plyn. A může se to projevovat až při teplém motoru, protože když akceleruji trochu pri studeném tak to vže funguje dobře, ale když to je zahřáté tak to někdy není ono jak má být. a v 2500- 3000 se projeví trochu díra ve výkonu m ů že to být ten ventil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jirka21 Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Jestli ti to po opětovném nastartování chvíli jede normálně tak je to chyba kolem plníciho tlaku(turbo,hadičky,N75).Jestli nový start nemá vliv na výkon a auto stále nejede tak je to váha a nebo něco jiného.Když ti to píše překroč.pln.tlaku tak to může být (turbo,hadičky,N75). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavel45 Posted August 23, 2009 Author Share Posted August 23, 2009 Jestli ti to po opětovném nastartování chvíli jede normálně tak je to chyba kolem plníciho tlaku(turbo,hadičky,N75).Jestli nový start nemá vliv na výkon a auto stále nejede tak je to váha a nebo něco jiného.Když ti to píše překroč.pln.tlaku tak to může být (turbo,hadičky,N75). a turbo se seká při 2500-3000 otáčkách, když je špinavé? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octavia TDI-81kw Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 a turbo se seká při 2500-3000 otáčkách, když je špinavé? jj měto padalo už od 2500,jeto klasika zatuhlá regulace lopatek jetu o tom hodně témat hledej,já měl ten samí problém,ale 9000km najetých bez problémů Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavel45 Posted August 23, 2009 Author Share Posted August 23, 2009 jj měto padalo už od 2500,jeto klasika zatuhlá regulace lopatek jetu o tom hodně témat hledej,já měl ten samí problém,ale 9000km najetých bez problémů Kde jsi čistil ,jestli to není tajné, a kolik to stojí .Dík za informaci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octavia TDI-81kw Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Kde jsi čistil ,jestli to není tajné, a kolik to stojí .Dík za informaci. já v Brně u firmy RFAUTO,jinak napiš tu na foru humlovy toje borec který to dělá v tom servise,záleží jak to máš daleko do Brna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octavia TDI-81kw Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Kde jsi čistil ,jestli to není tajné, a kolik to stojí .Dík za informaci. jinak to můžeš vyzkoušet na turbu jestli ti nerazdrhává regulace,cca.2cm chod.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavel45 Posted August 23, 2009 Author Share Posted August 23, 2009 já v Brně u firmy RFAUTO,jinak napiš tu na foru humlovy toje borec který to dělá v tom servise,záleží jak to máš daleko do Brna 70 km to je celkem dostupné pro mě. kousek od Hodonína. Dík Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.