Přejít na obsah

1.9 SDI - zkušenosti, spotřeba


jiras

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
Já uvažuju pouze o naftě - takže TDI nebo SDI, ale vidim, že asi SDI nemá cenu a je lepší dát o něco víc za TDI.

SDI v žádném případě vysoké povinné žádný výkon když do něj sedne 5 lidí tak o předjíždění nemůže být ani řeč a

jak už bylo psáno tak převodovky ko a špatně se shání věci moc jich nejezdí,TDIček je všude hromada a dneska už TDIčko seženeš za slušný peníz

tak že bych 100% volil TDI :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nabízely mi jí v bazaru nějakou 2003 sedan 1,9 SDI s klimou,a shodly jsme se s bazarmanem že 50kw,čtyři lidi a klima to je lepší jít pěšky,ale pro někoho kdo jezdí po městě a většinou sám dobrá volba hlavně kvůly spotřeby.Já jsem radši volil Combi 66kw TDI. :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

trosku jsi to nepochopil, ja se rozjel, zkousel se to vytocit a to auto nic :D proste abych vubec z te krizovatky vyjel musel jsem zacit radit, coz u meho auta teda v klidku vytocim jednicku a jsem z krizovatky pryc (i kdyz ty mas 55kw ,tam to bude asi obdobne co ? )

No jo milej zlatej, ale to je atmosférická nafta, ta se netočí do bezvědomí. Takže to co popisuješ není chyba motoru, ale jeho vlastnost!!! Samozřejmě že 1,6 55Kw je na tom velmi podobně. Točit jedničku i dvojku k 5500ot. je nesmysl stejně jako u SDi, ale když přeřadíš výš, tak je to kupodivu lepší než to vytáčet :palec2: SDI má max výkon při 4200ot. 1,6 55Kw při 4600ot. Tak je to jasný, žetočit SDi je k ničemu a 55Kw defakto taky. akorát, že SDi má maximum krouťáku ještě níž (2200-2600ot.) a 55Kw až při 3200ot.

Jsme opět u grafu charakteristik průběhu točivého momentu a výkonu. V ničem jiném to není. Takové SDI nebo 1,6 55Kw a například 20V 1,8 bez turba to je velký rozdíl. To co popisuješ ty je spíš schopna poskytnout a provést 1,8T, nebo nějaká 1,6 16V případně motory od Hondy, nebo T-spark od Alfy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

No já bych teda řek, že ta 1,4TDi 51kW jede na fabku docela dobře. SDi a 1,4TDi můžu srovnávat jen ve fabce a turbo je turbo. SIce se později řadí, ale jede to docela slušně. Předjet předjedeš, za málo jedeš a povinné ručení, taky dobré. Takže motor 1,4TDi určo lepší než 1,9SDi - samozřejmě u Fabky. Na Octě jsem s 1,9SDi nejel, ale musí to být hrůůůůůůza.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Je to vec nazoru,kazdy jezdi jinak,kazdemu vyhovuje neco jineho,podle me je optimalni mit v octavii aspon tech devadesat naftovych koni nebo sto benzinovych!slabsi motorizace mi v tom aute nevyhovuji ;)

S naftou naprosto souhlasím a s benzínem nemám zkušenosti, ale pod stovku určitě nejít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj všichni, moc se omlouvám, že svůj dotaz dávám sem a ne na volkswagen forum, nedaří se mi tam přihlásit a rád si tady čtu. Mám problém se škubáním v už novějším Caddy SDI 51kw r.v. 2004 a řeším, co by to mohlo být. Nedávno jsem SDI koupil už s najetými 150 tisíci a už při koupi to nějak divně poškubávalo. Projevuje se to tak, že když jedete do osmdesátky a přidáváte nebo ubíráte prudce plyn pokaždé to jednou škubne celým autem. Při pomalejší akceleraci se to dá zahladit. Pokud jedete rychleji jak asi 80 za hodinu a uberete plyn škubne to s malou prodlevoou pokaždé dvakrát.. . To samé když vypnete za jízdy tempomat a auto začne spomalovat. Mám SDI prvně a ještě nikdy jsem se s tím nesetkal. Je to u SDI normální? Zatím to jezdí, ale otravuje to. U TDI PD 77kw jsou dvouhmotové setrvačníky a kvůli tomu jsem ho nechtěl, ale u SDI údajně nemají být, tak co by to mohlo dělat nevíte někdo?? Jinak je to dovoz Rakousko, tak že by tam dávali dvouhmotové setrvačníky? Díky moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm a dneska jsem jel z dost velkého kopce, z Mohelničáku, a když jsem sundal nohu z plynu, škubalo to několikrát jako blázen. Po rovince skoro nic ale když sundáte nohu z plynu a jedete z kopce jako by se tam začlo něco převalovat a poškubávat celým autem i pětkrát.. Tak že by mělo SDI fakt dvouhmoťák??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam pocit, ze keby tam aj bola dvojhmota, problem by mal byt hlavne pri prudkom pridani plynu pri nizsich otackach. Ak som to spravne pochopil isiel si z kopca zo zaradenym kvaltom a bez plynu- vtedy je uz prenos sil cez zotrvacnik konstantny a nemali by tam vznikat otrasi. Ale je to len moja uvaha. Skus napisat kod motora a prevodovky, mozno to pomoze pri dalsej debate.

V octaviach montovali do SDI konstrukcne najlabilnejsie prevodovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano správně. Škubání až rázy jako by mne někdo přibrždoval nebo se něco převalí, se projevují jen vysokých otáčkách a čím rychleji jedu a hýbu s plynem tím víckrát...asi až tak od té 80 tky a do té rychlosti nic. Zarazilo mě, že po rovince když jedu rychle a sundám nohu z plynu - auto tedy začne setrvačností spomalovat - tak to škubne maximálně 2x ale z toho prudkého kopce to teď škubalo po vyjetí kopce a sundání nohy z plynu i pětkrát a pak už jsem jel normálně. Prostě sjíždění z velkého kopce bez plynu = napočátku velké "převalovací":o) škubaní celého auta až do uklidnění. Kvalt je zařazený. Neopravoval toto někdo u SDI??

KÓD motoru je BDJ 51kW při 4200otáčkách a je to SDI v Caddy typ 2KN varianta BBBDJX0. Je to ta novější Caddy, ale převodovku tu bohužel v techničáku nenajdu. Je hodně do pomala a podle mne se dává jen jeden typ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všichni, moc se omlouvám, že svůj dotaz dávám sem a ne na volkswagen forum, nedaří se mi tam přihlásit a rád si tady čtu. Mám problém se škubáním v už novějším Caddy SDI 51kw r.v. 2004 a řeším, co by to mohlo být. Nedávno jsem SDI koupil už s najetými 150 tisíci a už při koupi to nějak divně poškubávalo. Projevuje se to tak, že když jedete do osmdesátky a přidáváte nebo ubíráte prudce plyn pokaždé to jednou škubne celým autem. Při pomalejší akceleraci se to dá zahladit. Pokud jedete rychleji jak asi 80 za hodinu a uberete plyn škubne to s malou prodlevoou pokaždé dvakrát.. . To samé když vypnete za jízdy tempomat a auto začne spomalovat. Mám SDI prvně a ještě nikdy jsem se s tím nesetkal. Je to u SDI normální? Zatím to jezdí, ale otravuje to. U TDI PD 77kw jsou dvouhmotové setrvačníky a kvůli tomu jsem ho nechtěl, ale u SDI údajně nemají být, tak co by to mohlo dělat nevíte někdo?? Jinak je to dovoz Rakousko, tak že by tam dávali dvouhmotové setrvačníky? Díky moc.

Čau,

pokud bys byl někde z okolí Plzně, tak mám kontakt na "pana diagnostika" kterej motorům fakt rozumí a už 20 let se zabejvá diagnostikou. Znam pár lidí kterejm pomoh a ti si ho pochvalovali. Má svojí diagnostiku a komplet projede vše co tam jde najít cca za 500,- a co se mu neukáže na diagnostice prý umí vyřešit zkušenostma. Výhoda je, že nikomu nenutí výměnu půlky motoru jako v servisu, ale najde závadu a vyřeší to co konkrétně nefunguje. A ještě se snim dá pokecat o čemkoli. Tak pokud máš zájem, tak je to ve vesnici Přestavlky cca 25 km od Plzně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Musim se zastat motoru 1,9SDI. Je to opravdu bezproblemovy a bezudrzbovy motor. Koupil jsem si s nim jetou firemni Octavii a na klidnejsi jizdu je to parada. Jezdim delsi cesty a zadne zavody.

Musim ale potvrdit to, co tu zaznelo, ze ma nejslabsi clanek v prevodovce. Prave resim nahradu, protoze mi odesla...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...