Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

velmi tažko ono to totiž nejazdi vieš?

:blbec:

  • 2 týdny později...
Já uvažuju pouze o naftě - takže TDI nebo SDI, ale vidim, že asi SDI nemá cenu a je lepší dát o něco víc za TDI.

SDI v žádném případě vysoké povinné žádný výkon když do něj sedne 5 lidí tak o předjíždění nemůže být ani řeč a

jak už bylo psáno tak převodovky ko a špatně se shání věci moc jich nejezdí,TDIček je všude hromada a dneska už TDIčko seženeš za slušný peníz

tak že bych 100% volil TDI :palec2:

Nabízely mi jí v bazaru nějakou 2003 sedan 1,9 SDI s klimou,a shodly jsme se s bazarmanem že 50kw,čtyři lidi a klima to je lepší jít pěšky,ale pro někoho kdo jezdí po městě a většinou sám dobrá volba hlavně kvůly spotřeby.Já jsem radši volil Combi 66kw TDI. :p

no me u ni dostalo kdyz jsem se projel v bazaru a vyjizdel z krizovatky , tak jsem zhruba v pulce musel uz davat dvojku abych se z te krizovatky vubec dostal :D fakt strasny motor

Upraveno od creck

A co je na tom nenormálního, že v půlce křižovatky dáváš za dva? To jezdíš po městě na jedničku?

trosku jsi to nepochopil, ja se rozjel, zkousel se to vytocit a to auto nic :D proste abych vubec z te krizovatky vyjel musel jsem zacit radit, coz u meho auta teda v klidku vytocim jednicku a jsem z krizovatky pryc (i kdyz ty mas 55kw ,tam to bude asi obdobne co ? )

my v praci mame Sdi ma neco pres 300 000 km a verim tomu,ze kdyby tam bylo Tdi,tak uz by to bylo KO,jelikoz ti lide co s tim jezdili,byli prasata !!! Na to je ten motor fakt dobry - necha si toho hodne libit,bych rekl.

To máš plnou pravdu,ve firmách kde se na autech střídaj lidi ty auta moc nevydrží. :aggressive:

Upraveno od olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE

A co je na tom nenormálního, že v půlce křižovatky dáváš za dva? To jezdíš po městě na jedničku?

Jel si někdy v Octávii 1,6 100 PS? Tak to je to samé. kol5

trosku jsi to nepochopil, ja se rozjel, zkousel se to vytocit a to auto nic :D proste abych vubec z te krizovatky vyjel musel jsem zacit radit, coz u meho auta teda v klidku vytocim jednicku a jsem z krizovatky pryc (i kdyz ty mas 55kw ,tam to bude asi obdobne co ? )

No jo milej zlatej, ale to je atmosférická nafta, ta se netočí do bezvědomí. Takže to co popisuješ není chyba motoru, ale jeho vlastnost!!! Samozřejmě že 1,6 55Kw je na tom velmi podobně. Točit jedničku i dvojku k 5500ot. je nesmysl stejně jako u SDi, ale když přeřadíš výš, tak je to kupodivu lepší než to vytáčet :palec2: SDI má max výkon při 4200ot. 1,6 55Kw při 4600ot. Tak je to jasný, žetočit SDi je k ničemu a 55Kw defakto taky. akorát, že SDi má maximum krouťáku ještě níž (2200-2600ot.) a 55Kw až při 3200ot.

Jsme opět u grafu charakteristik průběhu točivého momentu a výkonu. V ničem jiném to není. Takové SDI nebo 1,6 55Kw a například 20V 1,8 bez turba to je velký rozdíl. To co popisuješ ty je spíš schopna poskytnout a provést 1,8T, nebo nějaká 1,6 16V případně motory od Hondy, nebo T-spark od Alfy

uf to jsem nevedl ze to vyvola takovou hadku :D jen jsem popsal sve pocity pri projeti v bazaru , odpustte mi moji zlati :D

SDIško je nesmrtelný a bezproblémový motor. Ve Fabii je myslím naprosto OK. Osobně bych ho ve fabi klidně bral. Kecy že to nejede jsou jen kecy.

Asi jako 1,4 TDI.... :wacko:

  • 4 týdny později...

No já bych teda řek, že ta 1,4TDi 51kW jede na fabku docela dobře. SDi a 1,4TDi můžu srovnávat jen ve fabce a turbo je turbo. SIce se později řadí, ale jede to docela slušně. Předjet předjedeš, za málo jedeš a povinné ručení, taky dobré. Takže motor 1,4TDi určo lepší než 1,9SDi - samozřejmě u Fabky. Na Octě jsem s 1,9SDi nejel, ale musí to být hrůůůůůůza.

Je to vec nazoru,kazdy jezdi jinak,kazdemu vyhovuje neco jineho,podle me je optimalni mit v octavii aspon tech devadesat naftovych koni nebo sto benzinovych!slabsi motorizace mi v tom aute nevyhovuji ;)

  • 3 týdny později...
Je to vec nazoru,kazdy jezdi jinak,kazdemu vyhovuje neco jineho,podle me je optimalni mit v octavii aspon tech devadesat naftovych koni nebo sto benzinovych!slabsi motorizace mi v tom aute nevyhovuji ;)

S naftou naprosto souhlasím a s benzínem nemám zkušenosti, ale pod stovku určitě nejít.

  • 1 měsíc později...

Ahoj všichni, moc se omlouvám, že svůj dotaz dávám sem a ne na volkswagen forum, nedaří se mi tam přihlásit a rád si tady čtu. Mám problém se škubáním v už novějším Caddy SDI 51kw r.v. 2004 a řeším, co by to mohlo být. Nedávno jsem SDI koupil už s najetými 150 tisíci a už při koupi to nějak divně poškubávalo. Projevuje se to tak, že když jedete do osmdesátky a přidáváte nebo ubíráte prudce plyn pokaždé to jednou škubne celým autem. Při pomalejší akceleraci se to dá zahladit. Pokud jedete rychleji jak asi 80 za hodinu a uberete plyn škubne to s malou prodlevoou pokaždé dvakrát.. . To samé když vypnete za jízdy tempomat a auto začne spomalovat. Mám SDI prvně a ještě nikdy jsem se s tím nesetkal. Je to u SDI normální? Zatím to jezdí, ale otravuje to. U TDI PD 77kw jsou dvouhmotové setrvačníky a kvůli tomu jsem ho nechtěl, ale u SDI údajně nemají být, tak co by to mohlo dělat nevíte někdo?? Jinak je to dovoz Rakousko, tak že by tam dávali dvouhmotové setrvačníky? Díky moc.

Hmm a dneska jsem jel z dost velkého kopce, z Mohelničáku, a když jsem sundal nohu z plynu, škubalo to několikrát jako blázen. Po rovince skoro nic ale když sundáte nohu z plynu a jedete z kopce jako by se tam začlo něco převalovat a poškubávat celým autem i pětkrát.. Tak že by mělo SDI fakt dvouhmoťák??

Mam pocit, ze keby tam aj bola dvojhmota, problem by mal byt hlavne pri prudkom pridani plynu pri nizsich otackach. Ak som to spravne pochopil isiel si z kopca zo zaradenym kvaltom a bez plynu- vtedy je uz prenos sil cez zotrvacnik konstantny a nemali by tam vznikat otrasi. Ale je to len moja uvaha. Skus napisat kod motora a prevodovky, mozno to pomoze pri dalsej debate.

V octaviach montovali do SDI konstrukcne najlabilnejsie prevodovky.

Ano správně. Škubání až rázy jako by mne někdo přibrždoval nebo se něco převalí, se projevují jen vysokých otáčkách a čím rychleji jedu a hýbu s plynem tím víckrát...asi až tak od té 80 tky a do té rychlosti nic. Zarazilo mě, že po rovince když jedu rychle a sundám nohu z plynu - auto tedy začne setrvačností spomalovat - tak to škubne maximálně 2x ale z toho prudkého kopce to teď škubalo po vyjetí kopce a sundání nohy z plynu i pětkrát a pak už jsem jel normálně. Prostě sjíždění z velkého kopce bez plynu = napočátku velké "převalovací":o) škubaní celého auta až do uklidnění. Kvalt je zařazený. Neopravoval toto někdo u SDI??

KÓD motoru je BDJ 51kW při 4200otáčkách a je to SDI v Caddy typ 2KN varianta BBBDJX0. Je to ta novější Caddy, ale převodovku tu bohužel v techničáku nenajdu. Je hodně do pomala a podle mne se dává jen jeden typ.

Co by si povedal na zlu funkciu snimaca polohy plyn.pedalu.plyn pedal nema lanko- poloha sa prenasa na cerpadlo elektronicky.

Alebo upchany prepad paliva od vstrekovacov.

To je záhada, ale tím plynem to asi nebude ani tak.. Ono ti to totiž škubá úplně stejně a nezávisle ikdyž nemám vůbec nohu na plynu a vypnu ve větší rychlosti tempomat. Začneš spomalovat a zaškubá to dvakrát i tak...

Ahoj všichni, moc se omlouvám, že svůj dotaz dávám sem a ne na volkswagen forum, nedaří se mi tam přihlásit a rád si tady čtu. Mám problém se škubáním v už novějším Caddy SDI 51kw r.v. 2004 a řeším, co by to mohlo být. Nedávno jsem SDI koupil už s najetými 150 tisíci a už při koupi to nějak divně poškubávalo. Projevuje se to tak, že když jedete do osmdesátky a přidáváte nebo ubíráte prudce plyn pokaždé to jednou škubne celým autem. Při pomalejší akceleraci se to dá zahladit. Pokud jedete rychleji jak asi 80 za hodinu a uberete plyn škubne to s malou prodlevoou pokaždé dvakrát.. . To samé když vypnete za jízdy tempomat a auto začne spomalovat. Mám SDI prvně a ještě nikdy jsem se s tím nesetkal. Je to u SDI normální? Zatím to jezdí, ale otravuje to. U TDI PD 77kw jsou dvouhmotové setrvačníky a kvůli tomu jsem ho nechtěl, ale u SDI údajně nemají být, tak co by to mohlo dělat nevíte někdo?? Jinak je to dovoz Rakousko, tak že by tam dávali dvouhmotové setrvačníky? Díky moc.

Čau,

pokud bys byl někde z okolí Plzně, tak mám kontakt na "pana diagnostika" kterej motorům fakt rozumí a už 20 let se zabejvá diagnostikou. Znam pár lidí kterejm pomoh a ti si ho pochvalovali. Má svojí diagnostiku a komplet projede vše co tam jde najít cca za 500,- a co se mu neukáže na diagnostice prý umí vyřešit zkušenostma. Výhoda je, že nikomu nenutí výměnu půlky motoru jako v servisu, ale najde závadu a vyřeší to co konkrétně nefunguje. A ještě se snim dá pokecat o čemkoli. Tak pokud máš zájem, tak je to ve vesnici Přestavlky cca 25 km od Plzně.

U toho SDI to může být víc věcí, ale hodně jich má jednohmotu.

Kouknul bych na podpěru převodovky a udělal log.

  • 4 měsíce později...

Musim se zastat motoru 1,9SDI. Je to opravdu bezproblemovy a bezudrzbovy motor. Koupil jsem si s nim jetou firemni Octavii a na klidnejsi jizdu je to parada. Jezdim delsi cesty a zadne zavody.

Musim ale potvrdit to, co tu zaznelo, ze ma nejslabsi clanek v prevodovce. Prave resim nahradu, protoze mi odesla...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.