Přejít na obsah

bojler

Doporučené příspěvky

Neni to pre všetky Superby a nie na Octaviu, je to len na Superb limuzínu, musí byť na aute objednáná aj metalíza a za ten paket SNOW zaplatíš 999,-€, čiže napríklad:

SNOW:(Superb 2.0 TDI s DSG 103kw Elegance stojí 33.779,-€ + metalíza 538,-€ + SNOW 999,-€ = 35.316,-€ a máš Superb 2.0 TDI s DSG 103kw 4x4 Elegance s nezávislým)

bez paketu SNOW(Superb 2.0 TDI s DSG 103kw 4x4 Elegance stojí 36. 039,-€ + metalíza 538,-€ + nezávislé diesel 823,-€ = 37.400,-€ a máš Superb 2.0 TDI s DSG 103kw 4x4 Elegance s nezávislým bez paketu SNOW)

Rozdiel v cene 2.084,-€

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neni to pre všetky Superby a nie na Octaviu, je to len na Superb limuzínu, musí byť na aute objednáná aj metalíza a za ten paket SNOW zaplatíš 999,-€, čiže napríklad:

SNOW:(Superb 2.0 TDI s DSG 103kw Elegance stojí 33.779,-€ + metalíza 538,-€ + SNOW 999,-€ = 35.316,-€ a máš Superb 2.0 TDI s DSG 103kw 4x4 Elegance s nezávislým)

bez paketu SNOW(Superb 2.0 TDI s DSG 103kw 4x4 Elegance stojí 36. 039,-€ + metalíza 538,-€ + nezávislé diesel 823,-€ = 37.400,-€ a máš Superb 2.0 TDI s DSG 103kw 4x4 Elegance s nezávislým bez paketu SNOW)

Rozdiel v cene 2.084,-€

a nevies nahodou kolko percent maju na slovensku marzu obchodnici? resp kolko percent sa da realne zjednat z cennikovej ceny, napr pri kupe OII?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

tak jsem si všiml, že nejspíše nově přibyla možnost si objednat Octavii Edition CZ i s motorizací 1.6 MPI LPG ve výbavových stupních Prima, Ambiente i Elegance. :)

Prima 1.6 MPI LPG 75 kw 5-stup. mech. 364.900 kč

Ambiente 1.6 MPI LPG 75 kw 5-stup. mech. 429.900 kč

Elegance 1.6 MPI LPG 75 kw 5-stup. mech. 469.900 kč

Jinak další nepatrná změna je ta, že s " odchodem " poloautomatické klimatizace Climatic odešla i klimatizovaná schránka u spolujezdce, což mě zamrzelo. :( Je pouze ve spojení s Climatronicem . :) Platí jak jinak, než - li pro Octaviu.

Mějte se krásně. :)

Editováno: , autor: Sabaton
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ešte záleží na tom, či by si to kupoval s podporou importéra na cieľovú skupinu, tá je 4% z neakciového cenníka a 2% z akciového cenníka. Ostatnú zľavu dáva už samotný predajca, čiže v priemere by si mohol dostať na Octaviu dalších 5-6%.

a co je to ta cielova skupina? to ma niekde importer nejaky zoznam?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

paklous:Jsou do lékaři,obchodní zástupci,ZTP.

Akční pakety:

Octavia:

Paket Elegance Plus:

Akční paket pro verzi Elegance obsahuje tyto atraktivní prvky výbavy:

- příprava pro telefon GSM II s Bluetooth,

- kola z lehké slitiny CRATERIS 16",

- čtyřramenný multifunkční kožený volant pro rádio a telefon,

- vnitřní zpětné zrcátko s automatickým stmíváním a děšťový senzor,

- el. sklopná vnější zpětná zrcátka.

cena 10 000 Kč

Styling KIt-21 000 Kč

Fabia II

Elegance Plus:

4-ramenný multifunkční kožený volant s ovládáním pro rádio a telefon,příprava pro telefon GSM II Compact s Bluetooth, bez držáku, projektorové halogenové světlomety s natáčením a předními mlhovými světlomety s Corner funkcí a Day Light, kontrola tlaku v pneu

10 000 Kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

paldous: ako píše Dix1 + taxikári, autopožičovne, autodopravcovia... a neviem čo ešte všetko, to si už musíš preveriť priamo u predajcu, lebo o konkrétnu skupinu musí mať aj predajca zvlášne povolenie ale to ti vysvetlí presne predajca.

Kedy by mohol byť nejaký výrobný program pre začiatok roka 2011, poprípade pre MR 2012?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Změny pro začátek roku 2011 už prodejci mají.Ten paket Elegance Plus pro FII a FIIC platí od 1KT/11.Asi i ten pro OII.

MY 2012 začíná 22KT/11.

Jj, například bude u Octavie a motorizace 1.2 TSI chybět tlumící prvek na kapotě. :))) Nevím tedy ovšem, zda je tomu tak u všech motorizací. :))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V SK, je to asi takto:

Z neakciového cenníka -4% (momentálne všetky modely okrem Octavii)

Z akcioveho ceníka a akciových paketov -2% (momentálne všetky Octavie)

Ak má niekto novšie info, poopravte ma.

Dix1: zmeny na MR 2011 boli známe na tomto fóre 08.02.2010 písal si to tam Ty (Novinky MR 2011), tak som sa len pýtal, či to bude niekto mať info aj tento rok 17-16 KT vopred.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Od 1.1.10 Octavia sa na Slovensku vracia k starým označeniam výbavy (Classic, Ambiente, Elegance, Exclusive, Business a L&K) lepšie určite ako Family L, XL, XXL ...

Na ceny by som povedal v priemere (okrem zvýšenia DPH +1%) sa ešte zvýšili o dalšie 1%, takže spolu ceny s DPH + 2% oproti cenníkovým cenám z akciových cenníkov z konca tohto roku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dyť se tam ty výbavy lišily.

Superb Combi zdražení karoserie plošně o 10 000Kč, takže příplatek Comfort 30 000Kč, Ambition 35 000Kč, Elegance a Exclusive 40 000Kč.

Fabia RS je jediný model s DSG, u kterého se cena nezvedla o 3000Kč.

U Octavie Ambiente se změnil obsah balíčku Plus - místo Pyxis 15 palců s pneu 205/55 jsou kola Deimos 195/65 normálně dodávané do Elegance

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak konečně u FII Family Ambiente v konfigurátoru funguje i paket Sport II, akorát se bojím, jak by ten motor 1,4 63 kW se vypořádal s Climatronicem a tempomatem, pokud si vzpomínám, tak tento motor do 3 000 otáček je docela mrtvý a jezdit s ním po Praze není moc příjemné, v tomto je slabší TSI příjemnější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak by se vypořádával? Jako že snad servomotorky rozdělující vzduch a sluneční čidlo uberou výkon? Tys asi během toho nekonečného hledání nepochopil, že rozdíl mezi Climaticem a Climatronicem je v ovládání a ne v zatížení motoru. Oba systémy mají plynulou regulaci výkonu. Až teď nově dělanej manuál jede naplno.Tempomat jde bez problému používat i s HTP, stačí používat při volbě rychlosti mozek.

Family není nic jinýho než sleva na verzi Ambiente, momentálně je za předpokladu metalízy 1.4/63kW levnější oproti 1.2TSI/63kW o 30 resp. 35 000Kč, což je podle mě rozdíl sakra velkej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mechanickou klimatizaci jsem pouzil pouze u staré domácí 1.9TDI/66kW, všude jinde byl Climatronic nebo ve Fabii Climatic. Na výkonu bylo znát sepnutí zlenivěním. Spotřebu sem nesledoval. Stejně se jezdilo skoro furt kolem pěti litrů.

Ve Fabii Climatic používám mimo zimy prakticky pořád kvůli dusnu při běžné ventilaci a cítit jde hlavně znatelná potřeba vyšších otáček při rozjezdu. Ale to je spíš charakterem 1.2HTP.

Jak se mění odebíraný výkon jsem nezkoumal, mám nastaveno 22 stupňů a o víc se nestarám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem to prošel a vypadlo z toho následující:

  • u modelů fabia/roomster family 1.4 dostane člověk k leasingu počáteční "slevu" 10 nebo 20 000Kč
  • v případě financování leasingem jsou dostupné v akci family i motory 1.2HTP, které jsou ale jenom o málo levnější než 1.4 (1.2/51kW je u FII i R levnější o 10 000Kč, 1.2/44kW u Fabie ještě o dalších 10 000Kč levnější)
  • octavia tour se nabízí s motorem 1.4/59kW, který je levnější o 12600Kč než 1.6/75kW, čímž se liftback dostává na "od 269 900Kč a combi od 299 900Kč"
  • octavia tour family není nic jiného než metalíza zdarma (cena family = základní cena navýšená o cenu balíčku plus)
  • při financování leasingem dostane u touru člověk "slevu" 10 000Kč

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...