Publikováno Září 24, 200915 r Ahoj, chtel bych se Vas zeptat, jestli v motoru Fabie 1,4 MPI 2002 je vice ruznych sond nebo jen lambda sonda? Byl jsem na STK a technik mi po pripojeni na diagnostiku nahlasil, ze mam v motoru vypalene nejake dve sondy. Ja motorum moc nerozumim, tak by me zajimalo, o cem vlastne mluvil? Mluvil o cene, ze by mela jedna ta sonda stat cca 2500kc. Sviti mi oranzova kontrolka, ktera by mela znacit nejake problemy s exhalacemi a jeste se mi rozsvitilo EPC, ale EPC by mel byt problem brzdoveho spinace, co jsem se tady docetl. Ale nejake problemy s motorem zatim nepozoruji, krome toho, ze mi na volnobeh lehce kolisaji otacky, ale to je asi taky normalni, podle toho, co jsem tady cetl. Diky za odpoved.
Září 24, 200915 r Záleží aký máš typ motora. 2002 ako máš ty, má už pravdepodobne 2 lambda sondy, jednu pred a druhú za katalyzátorom. Treba spraviť poriadnu diagnostiku (VAG) a zistiť ktorá je vadná. Môžu byť aj obe. Keď ti svieti kontrolka motora ale na chode motora nič nie je znať, môžu byť problém emisie - katalyzátor je po smrti. No a EPC by mal byť brzdový spínač, ale či ti svietia brzdové svetlá, tak to hádam zistíš aj sám. Btw. koľko máš na tom nabehané? Upraveno Září 24, 200915 r od Lukynoo
Září 24, 200915 r Autor Diky za odpoved. Mam najeto cca 110 000km a motor mam 1,4 MPI 44kw. Jinak ty zavady na sondach mi zjistil prave, kdyz jsem byl na STK, ale emise byly bez problemu, az se tomu ten mechanik sam divil, tak nevim. Kazdopadne si asi necham udelat znovu VAG a potom to nejak vyresim. Jinak je mozno vymenit lambdu sondu doma nebo je treba nejaky slozitejsi zakrok? Na ty brzdovky se musim mrknout, at to do me nekdo nenasije zezadu . Diky Upraveno Září 24, 200915 r od trek2008
Říjen 3, 200915 r Ahoj, chtel bych se Vas zeptat, jestli v motoru Fabie 1,4 MPI 2002 je vice ruznych sond nebo jen lambda sonda? Byl jsem na STK a technik mi po pripojeni na diagnostiku nahlasil, ze mam v motoru vypalene nejake dve sondy. Ja motorum moc nerozumim, tak by me zajimalo, o cem vlastne mluvil? Mluvil o cene, ze by mela jedna ta sonda stat cca 2500kc. Sviti mi oranzova kontrolka, ktera by mela znacit nejake problemy s exhalacemi a jeste se mi rozsvitilo EPC, ale EPC by mel byt problem brzdoveho spinace, co jsem se tady docetl. Ale nejake problemy s motorem zatim nepozoruji, krome toho, ze mi na volnobeh lehce kolisaji otacky, ale to je asi taky normalni, podle toho, co jsem tady cetl. Diky za odpoved. zdravím no já mám 1.4 mpi 44kw rv. 2000 a mám jen jednu sondu před katem za katem nemám žádnou
Říjen 10, 200915 r já se Vás chci zeptat, mám fabii rv 2000, motor 1,4 44kw a za studena mi kolísá volnoběh , skáká a je cítit takové cukání ale za jízdy ok, vag píše že lambda 1, může to dělat???
Říjen 10, 200915 r Tendle motor vždycky na volnoběh trošku cuká. pokud máš špatnou lamda sondu cuká víc a hlavně je větší spotřeba.
Říjen 10, 200915 r zdravím no já mám 1.4 mpi 44kw rv. 2000 a mám jen jednu sondu před katem za katem nemám žádnou Některej motor má jen jednu. Záleží na označení a hlavně jakou normu emisních limitů ten motor plní. Pokud to je EURO IV tak bys měl mít 2. Třeba můj motor AZF (EURO IV) má 2 lambda sondy.
Říjen 11, 200915 r takže další poznatek, do fábky s tímto motorem jsem dal sportoví filtr jako hříbek a klepání skoro zmizelo
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.