Publikováno Duben 11, 200619 r Zdravím, dneska se mě už podruhé stala stejná věc, za jízdy začala svíti kontrolka serva a airbegu, úplně přestalo jít servo řízení. Dál přestaly funguvat ručičky a pohaslo osvětlení. Zastavil jsem a už jsem nenastartoval. Poprvé když se mi to stalo tak jsem za 5 minut nastratovalo a 2 měsíce v pohodě. Dneska už to ani nenastarovalo tak jsem to tam nechal stát. Mám Fabii 1.4 MPI 2001. Dík za radu
Duben 11, 200619 r Autor Pokud je to ten co hnije v tom záhybu, tak ten už mám navolno, ale je skutečně není ve 100% stavu, a co cena nebo nějaké rada co s tím abych do toho nemusel dát 15tis.
Duben 11, 200619 r mohls napsat, jestli tím startér točil nebo netočil, jestli netočil, tak se podívej na svorky na akumulátoru, pokud budou v pořádku a je vybitej, tak ti to asi nedobíjí.
Duben 11, 200619 r Autor Rano to auto chytlo na poprve bez problemu, ujelo asi 100 metru začali sviti kontrolky a vyplo servo, tak jsem zastavil, že to vypnu a nastaruju znovu zda to nepomůže. Když jsem to zkoušel nastartovat poprve tak tam naskočili i kontrolky co jsem nikdy neviděl :-) a starter točil. Po chvíli čekená a znovu startování už se snad jen tak líně otočil a nic.
Duben 11, 200619 r Autor Podívej se na ty svorky a změř baterku. Zkusím to. A proč svítily ty kontrolky a úplně vyplo to servo ?
Duben 11, 200619 r To já přece nevím, nebyl jsem u toho, ale mýmu bráchovi se stalo to, že mu za jízdy začal vynechávat posilovač řízení a blikaly mu kontrolky a bylo to způsobeno volnou svorkou na akumulátoru. Podívej se i na matici kostřícího kabelu od akumulátoru na kastli.
Duben 11, 200619 r Uplne vsechny kontrolky v budicich se rozsvitej vzdy, kdyz se baterka vyfluse a elektronika si pak musi znovu osahat co v aute ma a co nema. Stejne to bude kdyz baterku odpojis a znovu pripojis. Zkratka jako reset treba mobilu
Duben 11, 200619 r Taky to vidím na schnilý el.svazek. Známá měla to samé s podobnými příznaky. Asi týden předtím se ji několikrát rozsvítila kontrolka mazání, byť bylo mazání v pořádku.
Duben 11, 200619 r Autor Může to být svazek,ale rozhodně bych začal jinde A kde, jestli to není tajné.
Duben 11, 200619 r kdyby to byl svazek, tak není důvod aby svítily všechny kontrolky, podle mě tam bude výpadek veškeré komunikace, možná panelu přístrojů způsobený možná tou baterkou nebo svorkou na baterce atd. Závady na svazku se projevují trochu jinak. Když uděláš výpis chybových pamětí poznáž určitě která jednotka ztratila komunikaci, já myslím že všechny budou hlásit, že nekomunikují s panelem přístrojů.
Duben 11, 200619 r mel jsem na aute spatnou baterii a opravdu to delalo to, ze pri stani a toceni volantem se rozsvitily vsechny kontrolky a chciplo to.
Duben 11, 200619 r Ja by som skontroloval aku a jeho kontakty. Ak je vybitý, nabiť a kontrolovať dobíjanie. Mne zomrela baterka, ale auto jazdilo normálne, len po vypnutí zapaľovania už nenaštartovalo. Ale po roztlačení boli budíky zase fit.
Duben 11, 200619 r většinou to bývá ten svazek boužel a odnese to can bus vedeni proto se ti rosvicej ty kontrolky .Je to výrobni vada ,běžně to odstranujem v práci bezplatně ani o tom zákaznik nevi máne na to od boleslavi připis jako akce.
Duben 11, 200619 r to: laguna11 V tomhle místě je Can Bus pouze pro servo, takže by vypadávalo pouze servo a ne panel přístrojů a řídící jednotka airbagu a nevím proč by se kvůli tomu rozsvěcely všechny kontrolky. Ale to jsou dohady a diagnostika a měření je něco jiného, prostě to chce na diagnostiku.
Duben 12, 200619 r lopez4631 : jestli jsi nekde zblizka skusim to pomoci VAGem.... ja jsem z trutnova
Duben 12, 200619 r Vagem asi těžko něco zmůžeš. 3el bych od začátku.baterie,veškeré důležité ukostření,napájení hlavních relé,dotáhnout svorky 15-30,podívat se na hlavní pojistky,né jen jestli jsou funkční ale jestli je v pořádku i pouzdro-stalo se mi že bylo vypáleno,potom hlavní relé a relé X kontaktu.
Duben 12, 200619 r tak minuly tyden sem resil naprosto to same...nejdriv me prestalo hrat radio, pak se zacaly rozsvicet kontrolky asr,airbagu,abs a budiky zacly zhasinat...vypnul jsem motor a uz jsem nenastartoval...problem je v tom ze auto ti nedobiji...tak ze bude problem na altiku...u me konkretne to bylo nastipnutym kabelem...a diky bohu jsme na to prisli jeste nez jsme vyndali altik...jinak me se to stalo na octavce...na vagu to hazelo nahodnou chybu na svorce 30...zkus zmerit napeti na vystupu z altiku....muze bejt spantej regulator napeti napr...ale tech moznosti je vic...jen upozornuji ze v tom uplne nejkrajnejsim pripade by ti taky mohlo auto chytit za jizdy tak pozor Upraveno Duben 12, 200619 r od baurak
Duben 12, 200619 r Autor lopez4631 : jestli jsi nekde zblizka skusim to pomoci VAGem.... ja jsem z trutnova Díky, ale včera odpoledne jsem to jsem to odtáhl do Škodovky, protože byla jen 1,5Km místa kde auto přestalo jet. Domů to bylo daleko a na silnici s tim něco dělat není ono. Celkem jsme ve Škodovce všechny rozesmáli, když mě přítáhla Škoda 100 s nápisy na dveřích PŘEDVÁDĚCÍ VŮZ a přes celé zadní okno nápis AUTO ROKU 1974 (já tam mám AUTO ROKU 2001).
Duben 12, 200619 r tak si to ohlidej protoze v servisu by si taky mohli ledacos vymyslet a natahnout te
Duben 12, 200619 r Autor tak si to ohlidej protoze v servisu by si taky mohli ledacos vymyslet a natahnout te Člověk ve Škodovce se zdál solidní, ale to neznamená, že mě nemůže natáhnout, jen což je pravda. Zitra napíšu jak to dopadlo a kolik to stálo.
Duben 12, 200619 r Ja tipujem dobíjanie. Ozaj, ako to je s kontrolkou dobíjania? U Fabie je tam už iba LEDka, ale u áut so žiarovkami v kontrolkách sa alternátor nabudil práve cez tú žiarovku a ak náhodou odišla, tak auto prestalo dobíjať (po štarte).
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.