Publikováno Duben 11, 200619 r Cauky , chci se zeptat jak funguje u 1,9 Tdi 81kW předvstřik a jakou funkci ma u studeneho a tepleho motoru. A jak poznat špatny hydroštel. Díky za radu
Duben 11, 200619 r Po nastartování motor normálně trošku klepe, než natlačí olej-když klepe pořád mohou to být hydroštely.
Duben 12, 200619 r Zkusím to napsat trochu amatérsky, protože to jinak neumím. Vstřikování paliva je rozděleno na dvě fáze, a to předvstřik a hlavní vstřik. Předvstřik se dálě dělí na statický a dynamický. Jeho hlavní úlohou je omezení klepání motoru, které by vznikalo při přítomnosti pouze jednoho hlavního vstřiku. V každém případě je důležité správné načasování předvstřiku (může přicházet dříve nebo později). Statický je dán napevno nastavením čerpadla a jeho pootočení vzhledem ke klínovému řemenu. Pro jeho nastavení je třeba povolit asi pět šroubů a pootočit vodícím příslušným kolem u klínového řemene. Pokud odchylka jeho časování není velká, nepoznáš to tolik při jízdě, ale rozhodně hodně při startování. Dynamický předvstřik je nastavován řj motoru a nastavuje se "na dříve" při záběru motoru. Jeho časování se každopádně odvíjí od nastavení statického předvstřiku. Statický předvstřik je možné změřit diagnostikou při zahřátém motoru na volnoběh .
Duben 12, 200619 r Zkusím to napsat trochu amatérsky, protože to jinak neumím.Vstřikování paliva je rozděleno na dvě fáze, a to předvstřik a hlavní vstřik. Předvstřik se dálě dělí na statický a dynamický. Jeho hlavní úlohou je omezení klepání motoru, které by vznikalo při přítomnosti pouze jednoho hlavního vstřiku. V každém případě je důležité správné načasování předvstřiku (může přicházet dříve nebo později). Statický je dán napevno nastavením čerpadla a jeho pootočení vzhledem ke klínovému řemenu. Pro jeho nastavení je třeba povolit asi pět šroubů a pootočit vodícím příslušným kolem u klínového řemene. Pokud odchylka jeho časování není velká, nepoznáš to tolik při jízdě, ale rozhodně hodně při startování. Dynamický předvstřik je nastavován řj motoru a nastavuje se "na dříve" při záběru motoru. Jeho časování se každopádně odvíjí od nastavení statického předvstřiku. Statický předvstřik je možné změřit diagnostikou při zahřátém motoru na volnoběh . Hele kámo a nepleteš si klíňák s rozvoďákem?!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.