Přejít na obsah

Fabia 1.9 TDI 74kW Problem...


Doporučené příspěvky

Zdravim vsechny. Je to tak mesic co mi zacala zlobit moje Fabka a to nasledujicim zpusobem. Prvni priznak byl takovy, ze jsem pri zarazene trojce a seslapnutem plynu pocitil silne skubnuti, jako by se prerusil privod paliva. To prestalo po vypnuti motoru a mel jsem nejaky den klid. Jenze to se postupne zmenilo a problem se opakoval casteji a casteji az do ted, kdy zacne temer ihned po nastartovani. To skubani se projevuje pouze pri silnejsim seslapnuti plynu, kdyz sepne turbo. Kdyz jsem zkusil moc to netocit, skubani se neobjevilo. Dalsi problem zrejme souvisejici se zavadou je, ze kdyz nastartuju a necham jet motor na volnobeh, po chvili zacnou kolisat otacky a motor jako by chtel ven z auta.

Bylo mi receno, ze by to mohla byt vaha vzduchu, tak jsem ji vymenil, sice za pouzitou, ale ta pred tim fungovala ok. Bohuzel problem trva.

Muzete mi nekdo poradit co by to mohlo byt za problem? Diky za pomoc.

Editováno: , autor: Serzh
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

to kibi

Zkouseli to nekolikrat, ale bez uspechu. Palivovej filtr byl menenej v lete a pred tim pravidelne. EGR nevim jak zjistit jeho stav. Najeto je 135 000 jezdim spis v klidu. Nekdy na to slapnu, ale zadnej zavodnik.

Napada me jeste diagnostika v autorizovanym servisu. Jinak nevim.

Napada te neco?

Editováno: , autor: Serzh
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

napadlo, ten EGR ventil - pokud jezdíš vklidu (EGR se spíná) tak může být zanesenej až hrůza a nebo dokonce zanesený i sání a motor tak pořádně nedejchá....ale je to jen tip. PS: každopádně bez napíchnutí na VAG j to těžký a těch 135tkm je na zanesení EGR celkem i málo, tak snad poradí někdo znalejší :feve:

Každopádně nadhoď otázku zde: http://dieselpower.cz/forum/viewforum.php?f=2

tu jak zaslepit EGR a nějaký ty řeči o tom :)

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?...ht=zaslepit+egr

PS: nějaký úpravy motoru?...chip?

Editováno: , autor: kibi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podivej se do spravce zarizeni, na kterem portu mas diagnostiku, ja pouzivam nastaveni na COM2, to stejne nastav ve VAG-COMu a StartBaud bys mel mit 0, muzes vyzkouset i nastavit 9600 (toto nastaveni pouzivam pro 16V s jednotkami Magnetti Marelli). Pokud se i takto nepodari navazat komunikaci, tak bych zkusil nejaky servis :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Takze posledni verdikt byl, vadna ridici jednotka. Musim tedy sehnat jinou. Mate prosim nekdo zkusenosti s vymenou ridicich jednotek? Jde mi o pripadne problemy ohledne funkci v aute jako je imobilizer apod. po vymene. Nekdo mi rikal, ze by tam mohl byt problem a ze bude potreba novou jednotku nejakym zkusobem preprogramovat. A kdyz uz jsme u toho, pro pripad nutnosti, kdyby kamarad tu jednotku nesehnal, kde by se dala sehnat? Myslim pouzita, novou vim kde koupit. Diky za pomoc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Takze posledni verdikt byl, vadna ridici jednotka. Musim tedy sehnat jinou. Mate prosim nekdo zkusenosti s vymenou ridicich jednotek? Jde mi o pripadne problemy ohledne funkci v aute jako je imobilizer apod. po vymene. Nekdo mi rikal, ze by tam mohl byt problem a ze bude potreba novou jednotku nejakym zkusobem preprogramovat. A kdyz uz jsme u toho, pro pripad nutnosti, kdyby kamarad tu jednotku nesehnal, kde by se dala sehnat? Myslim pouzita, novou vim kde koupit. Diky za pomoc.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud ti jde o řj vstřikování (ta co je v motoru na stěně pod oknem), tak se po výměně za jinou musí nakódovat, přizpůspbit s imobilizérem a pokud máš tempomat, tak ho aktivovat

kódování (5ti místné číslo) se odvíjí z čísla jednotky, typu servisního intervalu, (ne)přítomnosti klimatizace (ne)přítomnosti abs.

pokud tomu moc nerozumíš, nech to udělat radši někoho, kdo to umí. aby jsi nemusel potom řešit zbytečné problémy a třeba i výdaje. pokud to chceš provést sám, vše potřebné je detailně popsané v dílenské příručce

jen si nejsem zcela jist, jestli to bude ten problém. měl by jsi (i když tahle řj "nefunguje") mít možnost připojit se k ostatním řj.

blbý dotaz na závěr - pojistku pro diag. (a vůbec všechny důležité pojistky) jsi kontroloval?

Editováno: , autor: boobika
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím.Nebudu zakládat nové téma když se to týká fabie tdi. Tak včera po nastartování se mi rosvítilo červeně hladina oleje.Tak to chcípnu a jdu se podívat na měrku a bylo tam skutečně málo. Ale což bylo divný protože jsem to před pár dnama kontroloval a na měrce bylo skoro na MAX. Tak jsem vytáhl olej a dolil asi půl litru. Na jel jsem po městě asi 10km aby se ohřál motor a znova jsem zkontroloval měrku, Byla na MAX. Dnes ráno jdu nastartovat, a zase na mě svítí červeně hladina oleje! Tak jsem ji chcípnul, znovu nastartoval a už se kontrolka nerosvítila. Ujel jsem asi 2km a zkontroluju měrku a asi 1mm chybělo na MAX. Jak je možné že se ztratilo půl litru oleje? Nebo se v té zimě jakoby zcvrknul a ukázalo to málo? :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Čau, většinou to dělá ten snímač v nádobce na chladící kapalinu. Když se podíváš do prázdný nádobky tak tam uvidíš dva (jako) dráty tak je vočisti. Když je neuvidíš tak nádobku vyvař voctovou vodou, jsou totiš zarostlí a nevedou. Nebo dej novou nádobku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...