Listopad 10, 200915 r Já si myslím že ta poznámka v návodu je prostě alibismus výrobce (stejně jako poznámka, že motor si při zvýšené zátěži může vzít 1l oleje na 100km), kdyby k tomu došlo, aby to dotyčný nemohl reklamovat. Že k tomu za určitých okolností dojít může je nám asi všem dost jasné.
Listopad 10, 200915 r Dochlazovat turbo bych pochopil při hodně rychlé jízdě na dálnici a nebo někde v horském terénu. Při normální jízdě na dálnici okolo těch 140km/h nevidím důvod dochlazovat turbo 3min. Většinou na ty dálniční odpočívadla přijíždím tím že brzdím na sjezdu z dálnice i motorem címž vlastně to turbo chladím možní více jako stáním na volnoběh. Zdá se mi že houkání turba je dáno spíš špatně stanovéným intervalem výměn vzduchových filtrů než samotným turbem. Už to někde bylo ale i samotná kostrukce toho airboxu není ideání a když se k tomu přidá interrval výměny filtru snad po 90tis, tak je jasné že ty drobounké kamínky když se dostanou na roztočené lopatky postupně rozhodí vyvážení turba tím že obrušují hrany.
Listopad 12, 200915 r Autor To Woodbine- Vy (nebo Ty?) mne šokuješ! Tak už mám chladit i brzdy? Kuva, co jsem si to Koupil? Je to vůbec ještě auto? Ale nic ve zlým, já jsem rád, že si můžu počíst.... Hezký den a ten s tím Černým cvrčkem je fak chytrej. Co takhle téma svíčky do tohoto motoru? Nějaké fakt vyladěné-byl by nějaký tip?
Listopad 12, 200915 r Klidně "ty", Radime, na vykání si nepotrpím. A nechci šokovat ani poučovat, jen říkám, co si myslím a co jsem se kde dočetl nebo zjistil. Takže v klidu.
Listopad 12, 200915 r To Woodbine- Vy (nebo Ty?) mne šokuješ! Tak už mám chladit i brzdy? Kuva, co jsem si to Koupil? Je to vůbec ještě auto? Ale nic ve zlým, já jsem rád, že si můžu počíst.... Hezký den a ten s tím Černým cvrčkem je fak chytrej. Co takhle téma svíčky do tohoto motoru? Nějaké fakt vyladěné-byl by nějaký tip? No cítím z tvého příspěvku trošku ironie. Neříkám, že rozumím všemu, ale novým motorům hlavně benzínovým docela jo. 1,8 TSi jsem si proštudoval až do šroubku. Najezdil s nim kvanta testovacich kilometru. Snažim se tu poradit a napsat informace co jsem zjistil a nikde tady nenašel. Jestli, ale víš něco dalšího rád si to poslechnu.
Listopad 12, 200915 r Nevím co tu pořád kdo řeší. Logickou úvahou mi vychází, že dochlazování je určitě vhodné pro motory s turby chlazenými olejem. Pro motory s turby chlazené vodou to až tak nutný není - nicméně pokud tomu dáváte za uši (1000kg vozejk do 12% stoupání 3km) tak je pak vhodný to nechat bežet aby se chladící okruh nezastavil a ty rozpálenější části motoru se celkově zchladily na rozumnou teplotu. Nic jinýho v tom nebude... Ale to platí i pro motory s turbama chlazenýma olejem. Normální člověk kterej svoje auto netýrá si myslím nemusí dělat těžkou hlavu...
Listopad 12, 200915 r Autor No cítím z tvého příspěvku trošku ironie. Neříkám, že rozumím všemu, ale novým motorům hlavně benzínovým docela jo. 1,8 TSi jsem si proštudoval až do šroubku. Najezdil s nim kvanta testovacich kilometru.Snažim se tu poradit a napsat informace co jsem zjistil a nikde tady nenašel. Jestli, ale víš něco dalšího rád si to poslechnu. Tak to ne, žádná ironie tam nebyla, to ani náhodou. Já se rád nechám poučit a mám pocit, že Tvé příspěvky mají hlavu i patu. Pokud to vyznělo ironicky, velmi se omlouvám. Já teď mám sice spíš starosti jak se dostanu domů (jsem v takové jakési vesnici v Michiganu s názvem Hancock ale mají tu kupodivu univerzitu a United Airlines mi nechce přebukovat let. Zítra budu v Tampě na jihu a v sobotu se musím vypravit zpět do Evropy, alebrž mám v pondělí něco neodkladného v Brně ale jak mám chvilku, hned si tady rád něco přečtu, takže pokud tam byl byť jen stín ironie, bylo to proto, že jsem spěchal ráno na letadlo a sem doletěl pomalu "práškovacím" a z letiště odjel na valníku za traktorem :-). Tož tak, fakt nic ve zlým...
Listopad 12, 200915 r Autor Já jsem tu fakt nechtěl nijak "prudit". Já nejsem závodník, občas se svezu, jinak s tím jezdí žena (auto je její :-) a ty otázky, které si kladu-no k těm jsem dospěl po přečtení nějakých stránek a popsaných problémů zde. Tak jsem se chtěl jenom zeptat, nic víc. S chlazením mám své zkušenosti (bohužel ne s chlazením motoru ale cyklotronu). A tak se asi furt budu na něco ptát, alebrž bych se chtěl od těch zkušenějších něco na stará kolena dozvědět. Teˇuž jsem zase díky vám všem o kousek informovanější, takže to asi fakt "locknem". Děkuji vám všem
Listopad 13, 200915 r Tak v pohodě let ze států si užij. Krásný 13ti hodinový let ale v Business class to jde zvládnout. Upraveno Listopad 13, 200915 r od Mates_XIV
Listopad 13, 200915 r mi to nedalo a prostudoval jsem všechny oficiální návody na mojí RS 2.0 CR jediná zmínka o nějakém chlazení je po delším vyšším zatížením motoru, 2 minuty volnoběh a je to proti možnému přehřátí motoru
Listopad 13, 200915 r Dal jsem si práci a nastudoval CR chlazení. Tam je eletrická pumpa hlavně na chlazení EGR. 1,4 TSi má podonou koncepci jako 1,8TSi a má turbo chlazene vodou .. jet na 1,4 je turbo zepředu a na 1,8 zezadu Upraveno Listopad 13, 200915 r od Mates_XIV
Listopad 13, 200915 r Autor No jo, ale já to téma začal o 2.0 TFSi (BWA) jak je to na novém motoru nevím a na CR už vůbec ne. A v návodu mám to, co jsem citoval výše. Co je EGR?
Listopad 13, 200915 r EGR anglicky: Exhaust gas recirculation, česky: recirkulace spalin ... to mají hlavnš diesly na snižování NOx ... moderní benziny uz ho nemaji ... posledni asi 2,0 FSi.
Listopad 14, 200915 r Autor Děkuju, Mates. A můžu mít ještě dotaz? I když to do tohoto vlákna asi nepatří, rád bych znal Tvůj názor na čipnutí tohoto motoru. Kdyby to ostatní nějak iritovalo, napiš SZ. Já mám tady posbírané nějaké názory, auto je v záruce takže teď ještě asi ne (alespoň myslím), ale co pak? Má to něco do sebe, či ne? Jsem zas zpátky v tampě a do večera čekám na letadlo. Tak se vlastně nudím. Děkuju i za názory ostatních, pokud vás moc nerozčílím.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.