amogh Vloženo 8. Srpen 2011 Autor Vloženo 8. Srpen 2011 právě že je v těch nejpůvodnějších barvách :-) všech 100ks + funkční vzorek byly v těhle barvách ale jo taky by se mi líbilo kdyby byla náká láknutá do schematu co byl taky někdy provozní i když ne origo Citovat
amogh Vloženo 10. Srpen 2011 Autor Vloženo 10. Srpen 2011 a málem bych zapomněl na exkluzivní foto co se objevilo na K-reportu :-) myslím že do tohoto vlákna fotografie rozhodně patří jedná se o veletržní ŠD v naprosto netypickém lakování a trochu i výbavě, za povšimnutí stojí kávové lakování i interiéru, netradičkní potahové látky a střih čalounění vycházející ještě ze 100ks série, jinak ale autobus plně odpovídá ŠD11.2040, která se vyráběla cca někdy od 1974 a to vždy v klasickém lakování v kombinaci šedé a zelenomodré jinak i ŠLa vedle je mírně netypicky nalakována a má ještě starší typ sedaček Citovat
Luďa Vloženo 10. Srpen 2011 Vloženo 10. Srpen 2011 Ikdyž hnědá není moje nejoblíbenější barva, tady jí to moc sluší. Krásnej kousek. Kdo ví jestli se zachoval? Citovat
amogh Vloženo 10. Srpen 2011 Autor Vloženo 10. Srpen 2011 asi ne, ono malo ktera eška se zachovala v puvodnim laku často už po třel letech dostavali novej pče rezly dosti :-( taky nejsem nak moc na hnědý ale každý takovýhle fotky ojedinělého laku si vážim a jsem z hní nadšenej protože obvzláště ešky se prostě dělali skoro všechny stejný aspon vímn jaký koupit další spreje :-) Citovat
sotek Vloženo 13. Srpen 2011 Vloženo 13. Srpen 2011 Minulý víkend měl kamarád na oslavě narozenin půjčené RTO, rv. tuším 1969. Osobně se mi teda nelíbí to zbarvení, ale mají to jako reklamní. Nějaké info na http://www.gfibus.cz/ A je na prodej. Citovat
amogh Vloženo 13. Srpen 2011 Autor Vloženo 13. Srpen 2011 tak zbarvení opravdu taky není muj salek kavy, akorát koukám, že je to spíš JELCZ :-) dnešní zlatej bažant http://amogh.rajce.i...ty_Bazant_2011/ Citovat
Luďa Vloženo 26. Listopad 2011 Vloženo 26. Listopad 2011 Tak sem neodolal a koupil.... Jen ten první. Na ostatní asi prdíkám Citovat
amogh Vloženo 9. Červenec 2012 Autor Vloženo 9. Červenec 2012 tu brněnskou ŠLku můžu :-) jedineuj zrestaurovanej kousek ještě staršího typu :-) Citovat
Luďa Vloženo 9. Červenec 2012 Vloženo 9. Červenec 2012 Mě se líbí všchny. Jen škoda ŠM16,5. Ty měli nechat a ne je sešrotovat. Citovat
amogh Vloženo 9. Červenec 2012 Autor Vloženo 9. Červenec 2012 tak třeba se časem začne tvořit replika jako u kloubového RTO :-) Citovat
Luďa Vloženo 9. Červenec 2012 Vloženo 9. Červenec 2012 replika je fajn, ale když ještě v cca devadesátýmšestým byl funkční originál, tak ho ničit nemuseli. Citovat
amogh Vloženo 9. Červenec 2012 Autor Vloženo 9. Červenec 2012 jo tohle je smutny, ale nenadelame nic :-( Citovat
Diamant Vloženo 25. Červenec 2012 Vloženo 25. Červenec 2012 Nemal by niekto čo najdetailnejšie info ohľadom ŠM 16,5? Citovat
Luďa Vloženo 26. Červenec 2012 Vloženo 26. Červenec 2012 možná Brněnský MHD. Se musím kámoše pozeptat jestli něco neví. Ale busy sou ve šmelcu už docela dlouho, takže asi nic moc nebude. Citovat
amogh Vloženo 29. Červenec 2012 Autor Vloženo 29. Červenec 2012 tady poměrně podrobný informace včetně evidence všech 16ti kusů http://www.sx11.ic.cz/sm16_5.html Citovat
severoameričan Vloženo 11. Listopad 2018 Vloženo 11. Listopad 2018 Dobrý den ,rád bych doplnil informace k autobusům Škoda 706 rto lux super .Vozy s proskleným čelem se nazývali lux super , jako odlišnost měli převodovku s půlkama . První vyrobený kus který si zahrál ve filmu Florenc 13,30 jezdil u ČSAD PRAHA ZÁPAD , znal sem řidiče který sním jezdil na filmování v roce 2000 odešel do důchodu , autobus byl údajně odprodán jzd kde byl později sešrotován . Rto s proskleným zadním čelem je údajně 7 vyrobený kus a jeden čas ho provozoval Muzejní spolek ze Zlonic . Kus vyrobený na výstavu v Bruselu pak jezdil u ČSAD KLADNO do roku 1986 jako zájezdový ROH . V roce 1986 sním jeli na výlet na Máchovo jezero kde došlo k poškození motoru , poté ho darovali místním hasičům kteří na něm provedli požární cvičení a následnou likvidaci . Na Kladně byl také jeden kus s proskleným zadním čelem ,patřil firmě která působila v bývalém Kladenském pivovaru v 80 letech prodán soukromé osobě , přestavěn na transportér a později sešrotován . Vozy s celoprosklenou střechou vznikli 2 lišili se jen interiérem , jeden měl sedadla lux , druhý pak neměl zvýšenou podlahu a měl standartní sedadla provedení car . Severoameričan . Citovat
stanmar Vloženo 18. Březen 2019 Vloženo 18. Březen 2019 (editace) omlovám se za kvalitu foto (hlavně to ŠLéčko) Editováno: 18. Březen 2019, autor: stanmar 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.