Přejít na obsah

Autobusy a náklaďáky ŠKODA


amogh

Doporučené příspěvky

a málem bych zapomněl na exkluzivní foto co se objevilo na K-reportu :-) myslím že do tohoto vlákna fotografie rozhodně patří

jedná se o veletržní ŠD v naprosto netypickém lakování a trochu i výbavě, za povšimnutí stojí kávové lakování i interiéru, netradičkní potahové látky a střih čalounění vycházející ještě ze 100ks série, jinak ale autobus plně odpovídá ŠD11.2040, která se vyráběla cca někdy od 1974 a to vždy v klasickém lakování v kombinaci šedé a zelenomodré

jinak i ŠLa vedle je mírně netypicky nalakována a má ještě starší typ sedaček

post-2-0-96234400-1312953946_thumb.jpg

post-2-0-01839700-1312953959_thumb.jpg

post-2-0-81218600-1312953972_thumb.jpg

post-2-0-49981000-1312953985_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi ne, ono malo ktera eška se zachovala v puvodnim laku

často už po třel letech dostavali novej pče rezly dosti :-(

taky nejsem nak moc na hnědý ale každý takovýhle fotky ojedinělého laku si vážim a jsem z hní nadšenej protože obvzláště ešky se prostě dělali skoro všechny stejný

aspon vímn jaký koupit další spreje :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 7 měsíců později...
  • o 3 týdny později...
  • o 6 let později...

Dobrý den ,rád bych doplnil informace k autobusům Škoda 706 rto lux super .Vozy s proskleným čelem se nazývali lux super , jako odlišnost měli převodovku s půlkama . První vyrobený kus který si zahrál ve filmu Florenc 13,30 jezdil u ČSAD PRAHA ZÁPAD , znal sem řidiče který sním jezdil na filmování v roce 2000 odešel do důchodu , autobus byl údajně odprodán jzd kde byl později sešrotován . Rto s proskleným zadním čelem je údajně  7 vyrobený kus a jeden čas ho provozoval Muzejní spolek ze Zlonic . Kus vyrobený na výstavu v Bruselu pak jezdil u ČSAD KLADNO do roku 1986 jako zájezdový ROH . V roce  1986 sním jeli na výlet na Máchovo jezero kde došlo k poškození motoru , poté ho darovali místním hasičům kteří na něm provedli požární cvičení a následnou likvidaci . Na Kladně byl také jeden kus s proskleným zadním čelem ,patřil firmě která působila v bývalém Kladenském pivovaru v 80 letech prodán soukromé osobě , přestavěn na transportér a později sešrotován . Vozy s celoprosklenou  střechou vznikli 2 lišili se jen interiérem , jeden měl sedadla lux , druhý pak neměl zvýšenou podlahu a měl standartní sedadla  provedení car . Severoameričan .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...