Srpen 8, 201114 r Autor právě že je v těch nejpůvodnějších barvách :-) všech 100ks + funkční vzorek byly v těhle barvách ale jo taky by se mi líbilo kdyby byla náká láknutá do schematu co byl taky někdy provozní i když ne origo
Srpen 10, 201114 r Autor a málem bych zapomněl na exkluzivní foto co se objevilo na K-reportu :-) myslím že do tohoto vlákna fotografie rozhodně patří jedná se o veletržní ŠD v naprosto netypickém lakování a trochu i výbavě, za povšimnutí stojí kávové lakování i interiéru, netradičkní potahové látky a střih čalounění vycházející ještě ze 100ks série, jinak ale autobus plně odpovídá ŠD11.2040, která se vyráběla cca někdy od 1974 a to vždy v klasickém lakování v kombinaci šedé a zelenomodré jinak i ŠLa vedle je mírně netypicky nalakována a má ještě starší typ sedaček
Srpen 10, 201114 r Ikdyž hnědá není moje nejoblíbenější barva, tady jí to moc sluší. Krásnej kousek. Kdo ví jestli se zachoval?
Srpen 10, 201114 r Autor asi ne, ono malo ktera eška se zachovala v puvodnim laku často už po třel letech dostavali novej pče rezly dosti :-( taky nejsem nak moc na hnědý ale každý takovýhle fotky ojedinělého laku si vážim a jsem z hní nadšenej protože obvzláště ešky se prostě dělali skoro všechny stejný aspon vímn jaký koupit další spreje :-)
Srpen 13, 201114 r Minulý víkend měl kamarád na oslavě narozenin půjčené RTO, rv. tuším 1969. Osobně se mi teda nelíbí to zbarvení, ale mají to jako reklamní. Nějaké info na http://www.gfibus.cz/ A je na prodej.
Srpen 13, 201114 r Autor tak zbarvení opravdu taky není muj salek kavy, akorát koukám, že je to spíš JELCZ :-) dnešní zlatej bažant http://amogh.rajce.i...ty_Bazant_2011/
Červenec 9, 201213 r Autor tu brněnskou ŠLku můžu :-) jedineuj zrestaurovanej kousek ještě staršího typu :-)
Červenec 9, 201213 r replika je fajn, ale když ještě v cca devadesátýmšestým byl funkční originál, tak ho ničit nemuseli.
Červenec 26, 201213 r možná Brněnský MHD. Se musím kámoše pozeptat jestli něco neví. Ale busy sou ve šmelcu už docela dlouho, takže asi nic moc nebude.
Červenec 29, 201213 r Autor tady poměrně podrobný informace včetně evidence všech 16ti kusů http://www.sx11.ic.cz/sm16_5.html
Listopad 11, 20186 r Dobrý den ,rád bych doplnil informace k autobusům Škoda 706 rto lux super .Vozy s proskleným čelem se nazývali lux super , jako odlišnost měli převodovku s půlkama . První vyrobený kus který si zahrál ve filmu Florenc 13,30 jezdil u ČSAD PRAHA ZÁPAD , znal sem řidiče který sním jezdil na filmování v roce 2000 odešel do důchodu , autobus byl údajně odprodán jzd kde byl později sešrotován . Rto s proskleným zadním čelem je údajně 7 vyrobený kus a jeden čas ho provozoval Muzejní spolek ze Zlonic . Kus vyrobený na výstavu v Bruselu pak jezdil u ČSAD KLADNO do roku 1986 jako zájezdový ROH . V roce 1986 sním jeli na výlet na Máchovo jezero kde došlo k poškození motoru , poté ho darovali místním hasičům kteří na něm provedli požární cvičení a následnou likvidaci . Na Kladně byl také jeden kus s proskleným zadním čelem ,patřil firmě která působila v bývalém Kladenském pivovaru v 80 letech prodán soukromé osobě , přestavěn na transportér a později sešrotován . Vozy s celoprosklenou střechou vznikli 2 lišili se jen interiérem , jeden měl sedadla lux , druhý pak neměl zvýšenou podlahu a měl standartní sedadla provedení car . Severoameričan .
Březen 18, 20196 r omlovám se za kvalitu foto (hlavně to ŠLéčko) Upraveno Březen 18, 20196 r od stanmar
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.