Pelo222 Vloženo 12. Červen 2014 Sdílet Vloženo 12. Červen 2014 (editace) . Editováno: 29. Srpen 2018, autor: Pelo222 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 12. Červen 2014 Sdílet Vloženo 12. Červen 2014 tak to ozaj už len nejaké teplotné čidlo alebo čo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 13. Červen 2014 Sdílet Vloženo 13. Červen 2014 No benzínom to nebude mne to začalo robiť až teraz keď je nad 25 stupňov od cca októbra až do jari bez jediného problému A toto mám odsledovane už dve sezóny přesně to samé u mě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pjdefort Vloženo 13. Červen 2014 Sdílet Vloženo 13. Červen 2014 Na Seatu přítelkyně to dělalo minulé léto asi 2x, někde jsem to tu popisoval..čekám jestli to přijde letos, ale ani v těch největších vedrech neni zatim problém..měnil jsem jen palivový filtr a čistil klapku..jinak ten ventil který se při tomhle problému mění má Sagem, ne Bosch ani Valeo o kterých se tu píše..takže zatím ťuk ťuk...u nás letos v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan.k Vloženo 13. Červen 2014 Sdílet Vloženo 13. Červen 2014 Froggy budeš to ještě reklamovat.?Je to taková blbá zavada.Nechej jim tam auto a čekej jestli se jim to projeví a jestli to odstraní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bindo01 Vloženo 25. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2015 Ahojte, v letných mesiacoch som začal mať problémy pri štartovaní auta a chcel by som vás poprosiť o radu, v čom môže byť problém. Jedná sa o to, že keď auto stojí celý deň na slnku a vonku je cca 34 stupňov a viac, tak nechce naštartovať. Štartér točí ako keby naprázdno motor, vôbec sa nechytá. To trvá cca 6-8 sekúnd, potom s pomocou plynu na 2.-3. krát naskočí. Za studena štartuje okamžite bez zaváhania. Keď je vonku pod 30 stupňov, tak všetko ide ako má. Neviem si rady v čom by to mohlo byť. Skúšal som ho napichnúť aj na VAG, ale nehlásil žiadnu chybu. Čo som si ešte všimol, že ak je celý deň na teple a otvorím dvere, tak sa nespustí pumpa tak ako keď je vychladnuté po noci. Jediné čo ma napadlo, že môže byť chyba v čidle teploty (paliva alebo chladiacej kvapaliny), ale kým sa pustím do výmeny, rád by som si to overil. Či nemá niekto podobnú skúsenosť? Škoda Fabia II, 1.4 benzín, 63kw, r.v. 2008, cca 50k km. Auto je pravidelne servisované a má od posledného servisu cca 10k km, čiže oleje a filtre by mali byť relatívne v poriadku. Za pomoc a všetky rady ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 25. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2015 Ak máš VAG tak pozri či neukazuje čidlo teploty nezmyselné hodnoty, keď naštartuješ ráno resp. keď je auto studené nie na slnku tak otáčky po naštartovaní máš hneď cca 800 alebo najskôr nejakých 1100. Ak 800 tak teoreticky by to mohlo byť čídlo. Ešte som totižto nevidel 1.4ku, ktorá by aj pri teplote 30°C po naštartovaní hneď mala 800ot. Inak ja som mal problém pred rokom tiež podobné ale s tým, že auto som normálne naštartoval prešiel som napr. 1km vypol za pol hodinu išiel naštartovať a štarter len točil a nechcelo to naskočiť, vtedy som kúpil prípravok na čistenie vstrekov a pomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bindo01 Vloženo 25. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2015 (editace) Motor kým je studený (a svieti modrá kontrolka) tak má 1100 a potom po pár minútach keď sa zohreje klesne na tých 800. A aj po celom dni na slnku je zo začiatku studený a svieti kontrolka. Takže neviem. So vstrekom som mal problém minulý rok, jeden som musel vymeniť, lebo mi vynechával valec ale momentálne nemám pocit že je to tento prípad. Aspoň teda ten prejav je úplne iný. Ale skúsim niečo na čistenie. Editováno: 25. Červenec 2015, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malin Vloženo 27. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2015 So startovanim za tepla som maval tiez problemy. Minuly rok som vymenil elmag. ventil odvetrania palivovej nadrze a odvtedy to uz startuje ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bindo01 Vloženo 28. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2015 Tak toto ma doteraz vôbec nenapadlo, vďaka za tip. Tiež to v teple naskakovalo až po pár sekundách pretáčania štartérom? Lebo rozmýšľam, či by sa to dalo nejako identifikovať, že v tomto je naozaj problém. Keby že v teple otvorím najprv nádrž a až potom naštartujem, myslíš že by to bola dostatočná simulácia podmienok alebo ten ventil robí aj niečo viac? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malin Vloženo 29. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2015 Najskor na treti krat a po par sekundach. Niekde sa tu preberalo (napr. http://forum.skodahome.cz/topic/116676-14-16v-63-kw-opakovaný-studený-start/?p=1980179), ze bola vadna seria toho ventilu. Ak to spravne chapem, tak ostava otvoreny a preto otvorenie nadrze asi nadobku s aktivnym uhlim nevyvetra. Skor by som skusil zaslepit hadicku co ide do sania, aby vyradilo toto vedenie z hry. Ale nech radsej poradi niekto fundovany. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
metas Vloženo 31. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2015 ahoj,kdo ma problém při letnim startovanim,tak at si koupi aktualni číslo světa motoru,tam ten problém popisuji,treba to je i vas pripad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 31. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2015 Pre tých čo nieje dostupný Svet Motorú upol by sem niekto .pdf toho článku? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bindo01 Vloženo 31. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2015 @Malin teoreticky by to mohlo byť, ale pokiaľ je to sériová vada nie je zvláštne, že by sa prejavila až v 8. rok? @metas tiež by som poprosil o pdf, na SK sa k nemu asi nedostanem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 31. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2015 ahoj,kdo ma problém při letnim startovanim,tak at si koupi aktualni číslo světa motoru,tam ten problém popisuji,treba to je i vas pripad To myslíš článek "Karbonové peklo"? Ten je dostupný zde. Jinak tam nikde nic nevidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
metas Vloženo 31. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2015 ano,myslel jsem tento clanek,jinak ja to jsem vlozit neumim,tak diky za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bindo01 Vloženo 31. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2015 Tak doplním svoju skúsenosť, možno to niekomu pomôže a nezakríknem to. Vyjazdil som cca 3-4 nádrže s aditívami (väčšinou VIF) a musím povedať, že momentálne sa problém so štartovaním za tepla stratil. Bolo teraz pár dní teplejšie (35C+) a auto štartovalo bez problémov aj po celom dni na slnku. Nechce sa mi osobne veľmi veriť, že to bolo naozaj iba tým preto som zatiaľ trochu skeptický, ale zatiaľ to funguje. Tak uvidím do budúcna. Takže zatiaľ ďakujem za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 31. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2015 Mne sa to teraz objavilo dva krát, jeden krát teplota 19,5°C druhý krát 23°C, pri týchto štartoch som mal plnú nádrž toho najlacnejšieho benzínu tu v okolí v ktorom nebol VIF. Keď som dával VIF tak sa mi to nestalo, mal som lepšiu priemernu spotrebu a aj motor išiel tichšie. Možno je to subjektívne ale spotreba bola počítaná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 1. Září 2015 Sdílet Vloženo 1. Září 2015 ahoj,kdo ma problém při letnim startovanim,tak at si koupi aktualni číslo světa motoru,tam ten problém popisuji,treba to je i vas pripad a tohle jsi vydedukoval jak prosimtě? mně se problémy se startováním objevily u auta s nájezdem cca 200km.. myslíš, že to způsobil karbon??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.