kenny_fx Vloženo 23. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2009 Zdar chlapi, až se mi zahreje auto na 90 stupnu, tak stejne pri jizde bez plynu zacne teplota klesat. Stava se to i po 50km jizdy. Je to normalni, ze se auto bez vykonu ochlazuje? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 23. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2009 podle myho je to v tomhle počasí běžná věc hlavně u benzínoejch menších motorů když jsem jel s feldou s kopce a byla zima topení na plno tak tak po 5 minutách klesla i na 40 stupňů zkus vypnout topení a uvidíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 23. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2009 Zdar chlapi,až se mi zahreje auto na 90 stupnu, tak stejne pri jizde bez plynu zacne teplota klesat. Stava se to i po 50km jizdy. Je to normalni, ze se auto bez vykonu ochlazuje? Díky no normalni to neni bude to na 99 procent termostat a pri jednom vymen i cidlo teploty... ono to nekdy odchazi "vzajemne". vymen za origo dily a budes mit zase klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wladko1307 Vloženo 23. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2009 Presne tak normálne to určite nieje. V prvom rade je treba vymeniť termostat. Tej je na 100% špatný. A tiež je vhodné spolu s ním vymeniť a čidlo teploty chladiacej kvapaliny. Uvdíš rozdiel hned spozoruješ po výmene týchto dielov. Len originálne diela a čínu ani nepozeraj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J.Š. Vloženo 23. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2009 Termostat original Beru stojí asi 200,- takže žádná pálka, ale ta výměna.... to je strasny sraní s tím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Obadal Vloženo 24. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2009 píše diagnostika v přístrojové desce nějakou chybu čidla teploty chladící kapaliny??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kenny_fx Vloženo 24. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2009 nepíše... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kenny_fx Vloženo 24. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2009 kolik to může stát ta výměna termostatu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepinoTDi Vloženo 24. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2009 kolik to může stát ta výměna termostatu? v autorizovaném servise kolem 500,-kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peteres Vloženo 24. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2009 Spíš bych vyměnil čidlo teploty chladící kapaliny, taky mě takto blblo, na budíkách chvíli nic, pak 90, pak zase jinak ... ale toto se dá změřit (jen nevim jak, každopádně VAG je chytřejší-zkontroluj si toto čidlo ve VAGu okruh pro budíky) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J.Š. Vloženo 24. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2009 Mě se dělo přesně to co uvádíš a stačilo vyměnit termostat - a rychle nebo si zničíš motor, bude pořád studenej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kenny_fx Vloženo 24. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2009 tak pořád studený není, jen pokud jedu z kopce bez plynu tak se začne ochlazovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J.Š. Vloženo 24. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2009 Zatím, časem se to bude zhoršovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiser Vloženo 24. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2009 Hm, tak ja bych potreboval taky poradit, Mam dve cidla teploty, a ted nevim ktere je dobre!!!! To prvni-motor zahreji na tech cca 90 zhruba po 7km a teplotu drzi ani se nehne!!!Problem je ze kdyz je zima tak me auto cuka netahne.....To druhe cidlo (na ktere ted jezdim),je rok stare , auto necuka, ale motor na 90 zahreji snad po 20Km a teplota kolisa prave mezi temi 70az90. Termostat mam origo myslim ze tim to nebude. Muze mi to nekdo vysvetlit a poradit co stim??? Je to asi k smichu ale na zimu pouzivam tohle a jak se otepli tak tam davam to stare , a jeste bych dodal ze na vagu jsem mel napichle obe a byly obe v poradku!!! Tak co tedy stim ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 24. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2009 Hm, tak ja bych potreboval taky poradit, Mam dve cidla teploty, a ted nevim ktere je dobre!!!! To prvni-motor zahreji na tech cca 90 zhruba po 7km a teplotu drzi ani se nehne!!!Problem je ze kdyz je zima tak me auto cuka netahne.....To druhe cidlo (na ktere ted jezdim),je rok stare , auto necuka, ale motor na 90 zahreji snad po 20Km a teplota kolisa prave mezi temi 70az90. Termostat mam origo myslim ze tim to nebude. Muze mi to nekdo vysvetlit a poradit co stim??? Je to asi k smichu ale na zimu pouzivam tohle a jak se otepli tak tam davam to stare , a jeste bych dodal ze na vagu jsem mel napichle obe a byly obe v poradku!!! Tak co tedy stim ? no tak si kup jedno nove originalni cidlo a nemen ho furt jak magor :-D to se nedela, k cemu ta vymena v zime a v lete? ma to nejaky smysl? akorat si opotrebujes konektory, kdyz musis casto odpojit a pripojit konektor... kup nove cidlo a kdyby to nepomohlo, vymen termostat. origo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 24. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2009 Pokud teplota kolísá = 90-0-90-0-90-0-90 tak vyměnit čidlo, při těchto skocích bude pravděpodobně taky zapsaná závada Pokud teplota padá při jízdě z kopce, přesněji po krátké jízdě z kopce, tak termostat nedovírá, což může být... a je potřeba jej vyměnit za nový. Pokud všechno selže, tak jezdíte v moc veliký zimě a tedy zakrýt chladič kusem hadru, jako na 120ce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Obadal Vloženo 25. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2009 taky bych to viděl na čidlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 mě to dělá na octavii 1,6 55kW také, teplota kolísá mezi 90 a 70 stupni při minus 7-10... když jezdím po městě nebo při dálkové jízdě vypnu topení je vše ok , jinak se motor nestihne zahřát, spotřeba stejná jako při 90 stupních, neřeším .... je to nízkým objemem motoru myslím. co vy na to ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harry Korek Vloženo 3. leden 2010 Sdílet Vloženo 3. leden 2010 (editace) Zdravím pánové, také mě potkalo toto skákání teploty 90-80-70-80-90 atd. V servisu mi řekli, že je to termostat. po rozdělání ale zjistily, že je to víko skříňky v které je uložený. Jsou tam takové dva háčky v kterých je zasazen a ty byly ulomené a termostat si pak dělal co chtěl.Cena 1500 + 300 práce. Nyní je ručička pořád na 90 a ani se nehne. No a na zimu tam dávám ještě zimní clonu. Za 400 dobrá volba, nejde tam tolik bordelu na chladič od aut co jedou přede mnou, motor se tolik neochlazuje a přitom to i dobře vypadá (aspoň pro mne) OI 1.6 75kw Editováno: 3. leden 2010, autor: Harry Korek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
x.luky Vloženo 11. leden 2010 Sdílet Vloženo 11. leden 2010 zdarec kluci mam velkej problem ,potřebuju radu . . kamoš ma normalně octu I motor1.9 TDi PD 74kW 4x4,asi tak to popišu .kdyš jedu tak se mě zahřeje na normlni teplotu na 90 ale po po chviličce asi tak zhruba 1 min jizdy mě temě teplota spatne až na 60 a pak už mě zpatky nevišplha na 90 . jo a termostat je tam novej myslel jsem že je to tím ale neni. nevite čím to je pls . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zemlub Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 A ta teplota Ti nekolísá, jen prostě spadne a nepulzuje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrash Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 (editace) Zdarec ... řeším podobný problém s 1,8T AGU ... teplota po chvilce hned stoupne ale ne až ke středu ... topení krásně topí .. ke středu stoupne až po cca 5-10km jízdy dle tempa a pak když vyředím a svištím třeba s kopce zase klesne (ne uplně ale do poloviny 90C ) ... VAG hlásil vadné čidlo tak sem jej vyměnil ale problém je pořád :-( vrtá mi hlavou to, že topení topí perfektně ... ale asi nezbude nic jiného než vyměnit termostat snad to bude tím Editováno: 12. leden 2010, autor: Andrash Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 13. leden 2010 Sdílet Vloženo 13. leden 2010 Andrash, stejný problém má docela hodně řidičů v tomhle počasí. Já také, auto topí, spotřeba stejná, neřeším to zatím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrash Vloženo 14. leden 2010 Sdílet Vloženo 14. leden 2010 (editace) HanyZ ... no ja bych to neřešil, ale v praci střídám celkem 4 auta z toho 1 nafta a vše je Ok ... tak me to u domácího "mazla" s**e Editováno: 14. leden 2010, autor: Andrash Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 tak to je podivné, zkus to čidlo teploty nebo termostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.