Andrash Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 jj čidlo je nove termostat udělam až bude čas a dam sem echo jak to dopadlo ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrash Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 takže konečně byl čas ... termostat je novej a vše je v 100% cajku ... doporučuji vyměnit komu blbne ... po cca 2km jizdy ve měste teplota skoro uprostřed ... spotřeba je taky hend jiná ... zkoušel jsem i delší kopec bez kvaltu a pořád drží střed ... good luck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom84 Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 Ahoj 100pro termostat!!!Nedovírá!!!!To samé jsem měl já.Vyměnil jsem ho a už je vše zas jak má být.Jak se jednou motor ohřeje,tak už drží teplotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deko Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 Taktez jsem mel podobny problem. Vymenil jsem termostat, teplotni cidlo i cidlo pro zpousteni ventilatoru ( kdyz uz byla vypustena voda). Motor je rychleji na 90 , rucicka se ani nehne a auto odporne topi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 ještě dodám lepší je dát originál termostat několikrát sem se setkal s tim, že druhovýroba blbla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deko Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 Jojo original od Seba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 1. Únor 2010 Sdílet Vloženo 1. Únor 2010 tak o víkendu ho taky vyměním a dám echo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom84 Vloženo 1. Únor 2010 Sdílet Vloženo 1. Únor 2010 Dával jsem Wahler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 1. Únor 2010 Sdílet Vloženo 1. Únor 2010 (editace) Ja mam nove cidlo mam i termostat a na 12 km se to konecne ohreje - jizda je ted kolem rana -12 az -15 Vcera jsem jel stejnou trasu s Fabii 1,4 44 kW a uplne to stejne - az pri prijezdu ke mestu cca 12km konecne vedro Jinak u obou aut pokud jedu skoro 2 km stale zkopecka tak se to chlazuje u obou aut - spise to vypada ze to stoji na tech 70 C a az kdyz je motor v tahu - prijezd do mesta tak teplota je uz ok Editováno: 1. Únor 2010, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
italik Vloženo 2. Únor 2010 Sdílet Vloženo 2. Únor 2010 taky mi teplota porad klesala. dneska jsem nechal vymenit termostat 700kc s praci. snad to bude lepsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
italik Vloženo 4. Únor 2010 Sdílet Vloženo 4. Únor 2010 je to stejny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 20. Únor 2010 Sdílet Vloženo 20. Únor 2010 (editace) Tak jsem se dneska dokopal k výměně termostatu - Wahler z cc-autodily.cz (v návaznosti na http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=82629&st=0 ) a auto se ohřívá rychleji a topení se zdá taky lepší . Vzal jsem to zgruntu a vyměnil i čidlo (original z cc-autodily.cz), ale poněkud mě rozhodilo, že mi průměrka stoupla skoro o 1 a 1/2 litru! Na stejný vzdálenosti jsem měl při starým čidle cca 5,8 litrů (po 8 km ve městě při 0°C) a teď jsem se nedostal pod 7,5 . Tak nevím kde může být chyba...??! Ještě jsem zkoušel vytáhnout čidlo jestli se tam nedrží vzduchová bublina, ale vytekla jen voda. Tak Teď nevím jestli to předtím ukazovalo dobře nebo teď . Budu to muset asi nejspíš spočítat při tankování...doufám, že to ukazovalo správně předtím Editováno: 20. Únor 2010, autor: lucky.jack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 22. Únor 2010 Sdílet Vloženo 22. Únor 2010 Bože, jsem nešťastnej . Při starým čidle dobře startovalo studený a hůř teplý a teď je to naopak. Dneska ráno jsem točil 3 sekundy a po nastartování z výfuku vyletěl dým a smrad nespálený nafty! Po cestě do práce jsem se stavil pro pečivo a teplý to naskočilo na drc. Auto jede dobře žádný kuckání nebo netáhlo a spotřeba 8,8l/100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viking Vloženo 22. Únor 2010 Sdílet Vloženo 22. Únor 2010 Ja mam 1,9 TDI 66 Kw. Nedavno sem si vsim, ze mi po delsi jizde z kopce s kvaltem bez plynu spadla telota z necelych 90 na 70. Ale u sluzebni O2 TDI v automatu (tusim 77 kw) se delo uplne to samy, na stejnem miste. Asi to bude normalni, pokud clovek jede dele z kopce hned po tom co teplota vystoupala k 90. Hlavne kdyz je zaply topeni a venku je vyrazne pod nulou. Znamej servisak rika, ze pri vadnym termostatu ebo cidle by se to vubec neohralo nebo by teplota skakala vselijak nahoru a dolu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 22. Únor 2010 Sdílet Vloženo 22. Únor 2010 Ja mam 1,9 TDI 66 Kw. Nedavno sem si vsim, ze mi po delsi jizde z kopce s kvaltem bez plynu spadla telota z necelych 90 na 70. Ale u sluzebni O2 TDI v automatu (tusim 77 kw) se delo uplne to samy, na stejnem miste. Asi to bude normalni, pokud clovek jede dele z kopce hned po tom co teplota vystoupala k 90. Hlavne kdyz je zaply topeni a venku je vyrazne pod nulou. Znamej servisak rika, ze pri vadnym termostatu ebo cidle by se to vubec neohralo nebo by teplota skakala vselijak nahoru a dolu. pravda, to s tim kopcem jsem taky zpozoroval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
67jitka58 Vloženo 22. Únor 2010 Sdílet Vloženo 22. Únor 2010 To já mám jiný problém.Celé léto jsem měl spadlou ručku na budíku teploty,ale motor byl horký,spotřeba počítaná(ne podle PP)4.3L/100km,tak jsem to neřešil.Když,ale na podzim jsem chtěl koupit čidlo,tak začal a celou zimu ukazuje normálně.Tak nevím co s tím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 22. Únor 2010 Sdílet Vloženo 22. Únor 2010 Dneska když jsem jel z práce se průměrka vrátila do původních hodnot akorát mi zmizlo asi půl litru chladící kap. takže asi někde byla ještě nějaká bublina . Doufám, že už to bude vše OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 25. Únor 2010 Sdílet Vloženo 25. Únor 2010 (editace) Tak jsem taky dneska řešil pomalé ohřívání chladící kapaliny. A víte co to asi bylo? Zase náš oblíbený termostat . Ale úplně záludná věc, kterou bych tedy opravdu nečekal. Termostat WAHLER se zdál být OK. Nepoškozený, v hrnci s horkou vodou se tyčka taky pohybovala. Na studeném motoru po zmáčknutí spodní hadice ale něco jakoby v termostatu "sýpalo". Při zkušebním fouknutí propouštěl vzduch mezi tím kovovým tělískem a pryžovou těsnící částí, tudíž musel propouštět i tu chladící kapalinu! Když jsem našel starý rozpadlý termostat MEYLE, který jsem měnil před 3 roky, tak to tělísko je tam fest naražený, že jsem ho vytlačil ven jen za použití velmi hrubé síly. A pak kupte origo díl ve Škodovce! Editováno: 25. Únor 2010, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 25. Únor 2010 Sdílet Vloženo 25. Únor 2010 rozhodně je míň problemů s originál díly než z druhovýrobou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkk Vloženo 9. Březen 2010 Sdílet Vloženo 9. Březen 2010 Ahoj, mám O1 2001TDI 81kw, motor mi občas po delším stání hůře chytal. Avšak teplota se při jízdě držela na 90 stupních dle přístrojovky. V servisu řekli, že je to čidlem teploty, proběhla výměna, ale závada odstraněna nebyla, hned po odjezdu ze servisu se mi teplota vyšplhala na max 65st. dle přístrojovky. Po volání do servisu mi řekli, že je vše v normálu, že je zima.(podle mě hovadina) Nedalo mi to a koupil jsem nové čidlo, které po výměně ukazuje stejných 65st., kde může být chyba, že to po výměně začalo ukazovat o cca 25-30st. míň? Do té doby jsem s teplotou na přístrojovce neměl problém, motor mi přijde, že je rozpálený normálně na 90st. Jen ta teplota podle čidla nesedí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marecko Vloženo 15. Březen 2010 Sdílet Vloženo 15. Březen 2010 Presne tak normálne to určite nieje. V prvom rade je treba vymeniť termostat. Tej je na 100% špatný. A tiež je vhodné spolu s ním vymeniť a čidlo teploty chladiacej kvapaliny. Uvdíš rozdiel hned spozoruješ po výmene týchto dielov. Len originálne diela a čínu ani nepozeraj. Zdravim mohly by ste poradit aj mne mam dvojnasobnu spotrebu,octavia 1.9tdi asv 81kw,teplota po zohriati stoji na 90, ale ked vypnem motor tak pocujem bublanie nejakej kapaliny spod kapoty ,upozornujem ze namam ani potuchi kde terermostat alebo cidlo je,diki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.