Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

No powerdiesel udelaj klido na miru jestli se nepletu kuli tomu N.M

Přesně tak.

Každý chip je dělaný přímo pro určitý vůz, přesně podle požadavků zákazníka.

Nabidka je to lakava, cena lepsi nez Cimbu. Trochu prosmejdim stranky a uvidime, pokud nenajdu neco co by me od toho odradilo tak bych do toho sel. Jenze to by si panove v BMW USA museli pohnout aby, se moje O2 uz volnila a mohl jsem zacit resit ten zatez. test.

Přesně tak.

Každý chip je dělaný přímo pro určitý vůz, přesně podle požadavků zákazníka.

Moc se v tom nevyznam, vym ze je kroutak v zavysli na vykonu nebo naopak. Podle jirkaK je spojka dimezovana na cca 350 Nm, takze bych chtel aby v beznych otackach se drzel treba tesne pod tou hranici a ve vyssich otackach treba peak 370 Nm, nevim jestli je to realizovatelne.

O to bychstrach nemel,a jak sem rikal udelaj ti klidne chip na miru....

mam názor jako doli

Takze treba na cerven cervenec co vy na to ????

A proc dit tam neni duvod pro ne...ja verim diesel power nevim proc ale tahne mne to k nim.....a praxi a zkusenost maji take takze pro me number One ;)

Já tomu rozumím tak, že chipneš, jedeš do škody, tam to zas přehrajou zpět a tak to může jít pořád dokola.

se mi nezdá

Covece,taky netusim,cim to je,mozna to bude necim takovym,jak pise Skaja,jako ze u benzinu je to omezene HW..Ale co jsem se jednou bavil s klukem,co chipuje auta u nas (ja bych si to k nemu nedal ani omylem) tak ten tvrdil,ze diesly jdou chipovat do nesmyslu..Jednou udelal FRS,dal ji napit a urval obe poloosy.. :feve:

Tak tolik do toho zase nevidím, myslel jsem si, že vzhledem k tomu, že to jsou oba turbo motory, tak že je situace podobná. To musím někde nastudovat, prt. zatím mám stále ten pocit, že je to vyumělkovaná snaha dostat dieslu aspoň o 1 kW víc než z benzínu, prt. dost dlouho bylo chipování hlavně doménou dieslů a někteří si stále nechcou připustit, že bezní je kvalitnější palivo než nafta:)

Pls. no flame, na to tu máme jiná témata:-)

Sakra, uz nevim jak tomu mam rozumnet! :( Vite nekdo o co jde? Mne nikdy nic neprehravali?! :help:

Dobrý den,

těší mne Váš zájem o naše produkty, ale protože při každé návštěvě

autorizovaného servisu přehrávají SW ECU novou verzí, která nejde tou

původní přepsat a která je zcela jinak vystavená, musíme počkat, až se síly

Škodů napřímí na nový commonrail, pak už snad škodit nebudou.

Mr.Cimbu

Rj jde vzdy prepsat zpet.Kdyz ne po kablu, tak pomoci BDM programatoru, pokud jde o rj do O2 ..Postavily jsme golfa 4 motor z ASZ Bora 96kw, trysky special zavodni PD a turbo z 2,5TDI GT2052, zatim ma 167KW Motor je osazen sondami a vse funguje OK. Jezdi s tim do prace!!!!!

Upraveno od TDIfun

Tak jsem se ptal v servise, a tam urcite zadnej software neprehravaji...tak kdo mi to vysvetli jak je to? :help:

Upraveno od Doli

Tak jsem se ptal v servise, a tam urcite zadnej software neprehravaji...tak kdo mi to vysvetli jak je to? :help:

Taky si myslim že ten SW zůstává původní a přehrávaji ho pouze v připadě problému.Když dávam auto do servisu tak je důrazně žádám aby nesahali do ŘJ protože mám tam nahraný chip.V připadě jeho odstranění by mě to přehrání museli zajistit.

Taky si myslim že ten SW zůstává původní a přehrávaji ho pouze v připadě problému.Když dávam auto do servisu tak je důrazně žádám aby nesahali do ŘJ protože mám tam nahraný chip.V připadě jeho odstranění by mě to přehrání museli zajistit.

Jojo sami ze svoji vule to urcite nedelaji...Mozna tak za 500kc!

Mám OII RS TDI a software ŘJ mi servis přehrál za novější z důvodu drobného problému a to : drobná tzv.sporadická chyba zapalování nebo tak něco. Tato chyba sice nijak neomezovala chod motoru a ani jsem o ní nevěděl dokud neproběhla zcela běžná kontrola auta vč. diagnostiky.

Na dotaz mého servisu u výrobce bylo výrobcem doporučeno přehrát software na novější, který si servis následně objednal a vyřešila se mi jedna zásadní věc : při regeneraci a vypalování filtru pevných částic už neregistruji jiný zvuk motoru a je zcela klidný. Pokud je servis alespoň trošku vstřícný - může si tento software objednat u výrobce a řešit drobný problém svých zákazníků.

K čipu od cimbu : Mluvil jsem s p.Jandou o čipu a moje hlavní otázka zněla jak je možné zvýšit výkon TDI RS tak velkým skokem na 178 KW. Odpověď byla jasná : Octavia RS II TDI má sice papírově psaných 125 KW, ale ve skutečnosti z vál. zkušebny na několika autech má téměř 150 KW. Takže skok na udanou hodnotu je normální. Co se týče údajných čipování od jiných úpravců je tzv.podvod, kdy neudělají se zvýšením téměř nic, jen krouťák a možná nějaké přechodové režimy.

Ke chloubě chipu TSFI : také to není nijak slavné, když jsem zjistil, že známej si tuto krasavici nechal takto upravit a teď má problém s vyššími otáčkami, kdy mu to cuká a tento problém řeší už nějakou dobu.

Já jsem naprosto spokojenej s TDI a nepovažuji TDI PD za problém nekultivovanosti. Naopak je to na tom projevu něco zajímavého, připadá mi někdy chod ve vyšších otáčkách tvrďácky sportovní v kokpitu vozu (navíc benzínový je taktéž hlučný jen v jiném tónu) a pokud někdo tvrdí o vstřikování CR, že je to to pravé ořechové, pak uvidíme - až to přijde jak moc zajímavější to bude oproti PD. Pokud někdo tvrdí traktorový zvuk, pak je to zařezanej benziňák a nemá smysl s ním o tom diskutovat. Jen si vezměte benzínový motor : já osobně říkám - ano je skvělej,to taky je/nic proti. Ovšem nejde v žádném případě mluvit o sportovním voze a pokud já bych si představoval sportovní vůz, šel bych zrovna no nového Lanceru EVO X. Toto je teprve ten důvod nešetřit na benzinu vs.jeho spotřebě, to je teprve sportovní vůz když už benzíňákům "jak někteří tvrdí" nejde o spotřebu. Další podotázka zní : proč neušetřit téměř 30.000,- a koupit si benzín ? Odpověď je snadná pro každého jednotlivě.

Každé auto má něco do sebe a já volil naftu.

Upraveno od Charlie1

No hezky prvni prispevek... :palec2: Nevis jakou mas verzi softwaru?

Jinak 150kw to nema urcite, to je uz overeny!! :) Max 130kw to muze mit...

Jaká verze to je nevím, mám to cca. 1,5 měsíce. Musím zjistit, po přehrání mi servis nalepil štítek do prostoru kufru k rezervě. Mrknu a pokud tam nějaká informace bude - napíšu. K tomu výkonu : po úpravě od cimbu tam skutečně budeš mít přes 170 Kw a Janda tvrdí, že základ má cca. 150 Kw, takže zda má někdo 140 nebo 147 - nevím, ale údajně to tak je. Dokonce to nemá vliv na filtr pevných částic, ten se chová stejně jako v serii.

Dnes mám na tacho 50.000 km a poprvé se mi stalo, že mi cinkla kontrolka ucpání filtru. Takže jsem to honil jak se dalo a bohužel jsem se dostal do nouzového režimu, kdy výkon je na minimu. Po rozhovoru s technikem jsem až dnes zjistil jak snadné je vypálit filtr i v tomto režimu: Jedoduše jsem dostal pokyn abych stále udržoval otáčky motoru mezi 2000 - 2500 a jel třeba i na 3 rychl.stupeň a taky jo, vše po cca. 5min. zhaslo a opět normal. Už jsem měl obavy návštěvy servisu pro umělé vypálení filtru.

No a co ti rekl cimbu, jestli by ti to upravil? Mne rekl ze to ted nejde...

Když jsem s Jandou o tom diskutoval, ladil zrovna benzínové a normálně mi to nabízel. Jen k tomu dodal jedno a proto ještě čekám : jediné co musí ještě doladit je rychlejší úpadek otáček. To je ten detail u nového softwaru, který teď musí dořešit. Jen pro pochopení - nevím zda jsem se správně vyjádřil : jednoduše když vytočím motor k červenému, tak není spadnutí otáček tak rychlé jak by si představoval. Ovšem já mám "osobní pocit", že by to snad mohla být i výhoda při nástupu další rychlosti již v otáčkách ! Nevím.

PS: jsem z okr.Kroměříž

Charlie1: Výhoda to určo není, už v sérii, když to vezmeš zostra, tak nestíhají otáčky padat a musíš to tlačit přes spojku a není to tak plynulý ;)

Ja mu snad jeste zitra zavolam at mi rekne jak je to. :) Tohle by me fakt zajimalo.... :)

Tak ještě počkáme ať si stím pohraje. Dokud to nebude mít doladěný - nemá cenu to řešit.

Nevím, kdy to máte koupený - já v 08/06 jako asi první v okrese, taky jsem na to čekal přes tři měsíce. Jsem rád, že ten software mi servis přehrál, protože zvuk motoru při regeneraci filtru byl opravdu podivný - teď jsem ok.

Tohle je mé předešlé.....

post-18407-1208211420_thumb.jpg

Já kupoval někdy srpen 06. Jinak taky mám už jednou flashovaný soft a jsem happy...a příští týden nechám zase flashnout, už je prý další verze ;)

Taky 08/06 - 2 mesice presne.

Dneska mi bylo receno odbornikem ze vic jak 210k tenhle motor nesnese, ze se pak musi menit turbo...

A kdyz se kouknu na ABT tak taky chipuji jen na 190k.

Upraveno od Doli

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.