holy Vloženo 18. Červen 2008 Vloženo 18. Červen 2008 co vim :tak když bys to měl jak chceš ,tak by se v nižšších ot. ten krouťák musel zvednout víc Jestli koupím tu 2.0 TDI tak by mě to docela zajímalo...každej íháhá pod kapotou navíc se hodí..ne? Citovat
jirkaK Vloženo 19. Červen 2008 Vloženo 19. Červen 2008 já mám jinej nápad. Nechce někdo koupit to moje auto s tím, že to už bude mít načipovaný a řádně vyzkoušený ? Citovat
Ol@f Vloženo 19. Červen 2008 Vloženo 19. Červen 2008 no nejdrazsi chip na OII co jsem zatim kdy videl byl tusim za 21 000 CZK, takze pokud tuhle hranici neprestrelis tak bych do toho tvyho chipu sel. Citovat
Ol@f Vloženo 19. Červen 2008 Vloženo 19. Červen 2008 asi nejbliz tomu jak bych si to predstavoval mi prijde Cimbu tady GRAF, bejt to na me tak by u tech 3200 otacek na kroutaku ta spiska ani nemusela bejt klidne by to mohlo padat dal po spojnici 3000 a 4000 otacek. Vim ze uz to tu bylo nekolikrat receno ze chip je vec na ktery se nema setrit a plne stim souhlasim, ale teda 19 300 CZK je hafo. Se nedivim ze kdejakej hej pockej s notebookem to zkousi taky 1/4 ceny. Citovat
jirkaK Vloženo 19. Červen 2008 Vloženo 19. Červen 2008 já mluvim o prodeji celýho auta, to by stálo trochu víc, než 21 t. Citovat
Ol@f Vloženo 19. Červen 2008 Vloženo 19. Červen 2008 (editace) no mel to byt pokus o vtip ale asi ne moc dokonalej btw, mel by mit odemne dve SZ kvuli tem mrizkam, dorazili a nemas cas nebo mi na to mrknes? Editováno: 19. Červen 2008, autor: Ol@f Citovat
jirkaK Vloženo 19. Červen 2008 Vloženo 19. Červen 2008 a jo, vidíš. Mřížky určitě mám ve sklepě a jsou mi nanic, takže je klidně za nějakej peníz prodám. Nechce se mi to ale posílat poštou, neboť jsem línej to balit. Odkud přesně jseš ? Já jedu zítra odpoledne do Strážnice. Citovat
Ol@f Vloženo 19. Červen 2008 Vloženo 19. Červen 2008 (editace) nu ja presne Brno, jses si jistej ze jdou primo do toho skoda spoileru z prislusenstvi, jak jsem ti to psal nejardeji bych zkusil pomeri ty svetylka a pak rekl jestli je chci. Takze pokud by ti to nevadilo a mohl bysme se pak domluvit bych si je od tebe zitra vzal, zkusi zda rozmerove OK a pokud jo poslu na ucet obnos pokud ne tak zaslu nebo dovezu zpet. EDIT: tusim ze nas papricka sprdne za ten Editováno: 19. Červen 2008, autor: Ol@f Citovat
Maxa Vloženo 19. Červen 2008 Vloženo 19. Červen 2008 Jak si tady procitam to forum, napada me takova jednoducha otazka ? Fakt je dobry verit firmam. ktery si software upravujou samy ? Na kompletni ridicim softu pro ECU na OII v nemecku dela treba 15 lidi (kazej si hlida tu svou cast), pak to spojujou dohromady, testujou treba i nekolik mesicu. Jak muze ladic, kterej upravi motor (byt zvedne plynule kroutak i vykon) vedet, co s tim motorem bude po 50 000 kilometrech? Pokud ta firma nedela jen par typ 4-5 aut (a to opomijim, ze cas od casu mA serie stejnyho typu auta ruznou ridici jednotku), jak to muze vedet? Neni opravdu lepsi s nechat si udelat upravu v tovarne, kde se rj vyrabi a preprodavat to? Nic proti nikomu, kdo se tim zivi, ale ja tomu osobne moc neverim. Citovat
JasteR Vloženo 19. Červen 2008 Vloženo 19. Červen 2008 Na 1,9TDi je spatna spojka hranice je tak 300Nm proto se chipuje na 150PS ale jen do 310Nm .... se spojkou se holt musi pocitat... Citovat
JasteR Vloženo 19. Červen 2008 Vloženo 19. Červen 2008 (editace) Taky zvazuju ze bych tam neco dal, spis ale nejakej slabsi, spickova hodnota kroutaku tak max. 360 Nm ( idealne 350 ) a treba to krivku toho kroutaku trochu tak jako pousunout nahoru aby to pod tech soucasnejch spickovej 320Nm padalo az tak pri 3000 - 3500 rpm pokud je to teda vubec technicky proveditelny. S autem motorove neni zadnej problem. Muzete doporucit nekoho kdo mi to udela na miste v Brne? Domluvil bych si brzdu a at chlapec ukaze na miste co v nem je a pokud ne dostane na budku a love zpet.MR2005 2.0 TDI 103 kW bez DPF rozvody meneny pri 90 000 km aktualne najeto 103 500 km prvni majitel, zadnej zavodnik z 98% dlouhy trasy > 50km zatim puvodni turbo, spojka, setrvak sli byste do toho ? Pokud chces takovejhle chip na miru tak DieselPower .. Reesha dela vicemene na kazde auto spesl...na 170PS bez snizeni zivotnosti motoru v pohode.. Editováno: 19. Červen 2008, autor: JasteR Citovat
JasteR Vloženo 19. Červen 2008 Vloženo 19. Červen 2008 http://www.xtuning.cz/ - nejake zkusenosti s nimi? Nevypadaj nejhur, ale nikde sem nenasel jak dlouho se zabejvaj chipovanim, takhle me to prijde jak kdyby ta f. existovala treba 2roky.. Citovat
JasteR Vloženo 19. Červen 2008 Vloženo 19. Červen 2008 Myslite, ze ma zmysel nacipovat Octaviu 4x4 1,9 Tdi, ktora ma najazdenych uz 135 000? Laka to, ale zas neviem co by na to povedal motor.. Predsa uz nie je najmladsi. Pokud je to poctivejch a mas rozvody tak je to teprv zajetej motor... Citovat
Ol@f Vloženo 19. Červen 2008 Vloženo 19. Červen 2008 odeslana poptavka na vyse zmineny chip tak udivime. Citovat
Ol@f Vloženo 19. Červen 2008 Vloženo 19. Červen 2008 Pokud chces takovejhle chip na miru tak DieselPower .. Reesha dela vicemene na kazde auto spesl...na 170PS bez snizeni zivotnosti motoru v pohode.. odeslana poptavka, tak uvidime to bude vylet do Chomutova. Citovat
TDIfun Vloženo 19. Červen 2008 Vloženo 19. Červen 2008 (editace) Chtěl jsem se zeptat jestli máte někdo zkušenost s chipem do Octy I 81kw, dostal jsem typ na chip, z 81kw na 101kw, co vy na to? Jednomu prazakovy jsem delal chip a meril to na brzde v Praze 81KW v serii a po 109kw a 339nm jinak take www.chipforum.cz , softwery si vyrabime a ladi se i specialy.. Editováno: 19. Červen 2008, autor: TDIfun Citovat
jirkaK Vloženo 19. Červen 2008 Vloženo 19. Červen 2008 u 1,9 TDI v OII jsou spojka s převodovkou dimenzovaný na 250 Nm. Luke 288 o tom ví svoje. Ale tohle tady už všechno proběhlo. Citovat
meky04 Vloženo 19. Červen 2008 Vloženo 19. Červen 2008 Nevypadaj nejhur, ale nikde sem nenasel jak dlouho se zabejvaj chipovanim, takhle me to prijde jak kdyby ta f. existovala treba 2roky.. No ja nevím jak dlouho existuji,ale doporucil mi je kamos,co si tam delal bmw 530d a byl s tim max spokojen.Jinak nevim,jestli kdyby existovali 2 roky,by upravovali takovy auta co maji v referencich!) Citovat
Ol@f Vloženo 20. Červen 2008 Vloženo 20. Červen 2008 nerikam ze jsou IMHO spatny ale zrovna ty reference ve me vzbuzujou divnej pocit, nejmene 5 aut je foceno primo ve skladu ekonomickevozy, nebo jak to je. Takouvouhle sbirku fotek co tam maji poridim za 1 nebo 2 dny taky kdyz vemu fotak a vyrazim po Brne. Fotogalerie nic neznamena se podivej jakou fotogalerii ma ABC Tuning a jejich chiptunning stoji vsichni vime za co. Citovat
hrutek Vloženo 21. Červen 2008 Vloženo 21. Červen 2008 u 1,9 TDI v OII jsou spojka s převodovkou dimenzovaný na 250 Nm. Luke 288 o tom ví svoje. Ale tohle tady už všechno proběhlo. 250 N.m máš v papírech, ve skutečnosti to má něco víc, takže tvoje informace je trošku zavádějící. Luke288 si to nechal chipnou trochu moc, proto mu odešla spojka. Zeptej se lidí co tomu rozumí (např. dieselpower). Chip okolo 100 kW, 300 N.m je pro tuhle motorizaci vpohodě. Citovat
jirkaK Vloženo 23. Červen 2008 Vloženo 23. Červen 2008 250 N.m máš v papírech, ve skutečnosti to má něco víc, takže tvoje informace je trošku zavádějící. Luke288 si to nechal chipnou trochu moc, proto mu odešla spojka. Zeptej se lidí co tomu rozumí (např. dieselpower). Chip okolo 100 kW, 300 N.m je pro tuhle motorizaci vpohodě. Co je prosim tebe zavádějící ? Jestli má, jak sám říkáš, "v papírech" 250 Nm, tak je třeba z toho vycházet. Kolik to teda je, to "trošku víc" ? Tohleto jsou takový pindy, který mi zvedaj adrenalin. Jestli tam je nějaká rezerva, tak jedině dobře, osobně jsem si to taky myslel, než mi to zrovna na tomhle foru vyvraceli ti, co se tvářili, že tomu rozumí. A jak už jsem napsal, už to tu proběhlo a jestli tě to zajímá, zkus si to najít. Citovat
řidič Lukyn Vloženo 24. Červen 2008 Vloženo 24. Červen 2008 Kluci možná stupidní otázka jak je to se zárukou atd????a co 2.0 FSI??????má někdo zkušenosti???Díky za radu.Moc se tomu nevěnuji. Citovat
Dukes Vloženo 24. Červen 2008 Vloženo 24. Červen 2008 Kdyz na miru slo by to navrhnout nejak takhle ?Nejakej slabsi, spickova hodnota kroutaku tak max. 360 Nm ( idealne 350 ) a treba to krivku toho kroutaku trochu tak jako pousunout nahoru aby to pod tech soucasnejch spickovej 320Nm padalo az tak pri 3000 - 3500 rpm pokud je to teda vubec technicky proveditelny. S autem motorove neni zadnej problem. MR2005 2.0 TDI 103 kW bez DPF rozvody meneny pri 90 000 km aktualne najeto 103 500 km zatim puvodni turbo, spojka, setrvak Ahoj, Určitě by to šlo, jak zhruba píšeš. Koukni sem http://race.dieselpower.cz/Produkty/katalo...=16&motor=6. Najdeš tam orientační graf výkonu po úprav, ze kterého lze zhruba vyčíst hodnoty výkonu a kroutícího momentu po úpravě v určitých otáčkách. Napiš mi prosím do SZ svoje jméno. Díky Citovat
Ol@f Vloženo 25. Červen 2008 Vloženo 25. Červen 2008 ahoj jsem, koukal jsem na ten graf uz predtim, zkusil jsem z nej vycist hodnoty a pak podle Vasi krivky udelat svoji predstavu, vysledek v priloze. Nejsem zadnej motor guru, je to proste jen predstava, mozna to tak vubec nejde, nebo to proste nema nejake zakonitosti nevim, necham si poradit. Mas SZ Citovat
Dukes Vloženo 25. Červen 2008 Vloženo 25. Červen 2008 ahoj jsem, koukal jsem na ten graf uz predtim, zkusil jsem z nej vycist hodnoty a pak podle Vasi krivky udelat svoji predstavu, vysledek v priloze. Nejsem zadnej motor guru, je to proste jen predstava, mozna to tak vubec nejde, nebo to proste nema nejake zakonitosti nevim, necham si poradit.Mas SZ Tak něják, jak si to znázornil v grafu by to šlo. Doporučil bych v tvém případě, odladit chip na brzdě. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.