Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Mám problém s vnitřní cirkulací vzduchu. Když ji zapnu tak většivou po chvíli vypne a nejde znovu zapnout. Dá se to nějak spravit ať nemusím jezdit do servisu?

Nefunguje když máš ofuk předního skla (jen pro jistotu) ;)

tohle mam taky a nekde tady ( urcite jsi schopny si to najit ) je napsano, ze to je problemem serva pro rizeni klapky uzavery prisunu cerstveho vzduchu.

Me to taky dela, ale ja to vubec nepouzivam, takze to neresim.

A po jaké době ti to vypíná ? Zkus to vysledovat jestli to je pravidelně. Jinak přesně jak je psáno, když je nastavený ofuk jen samotného předního skla tak to nende zapnout. Řešim to tak, že ten knoflík mam o jeden zoubek pootočený do prava pořád, je to pak rychlejší zmáčknout jen ten gombík na cirkulaci vzduchu když ti to třeba na křižovatce vohulí nějakej náklaďák nebo autobus. Nemusím ještě před tim honi do nějaké polohy ten otočný knoflík abych to mohl zapnout. Docela to používám neboť jezdím dost po Praze. Jinak to zítra ráno po cestě do práce vyzkouším jestli se mi to taky vypne, myslím si že by to mohlo dělat schválně, už jen kvůli tomu zmiňovanému čerstvému vzduchu a také se dost rychle zamlžují všechna skla. Dám vědět.... ;)

No já nevím, ale mě vnitřní cirkulace funguje bez problémů i když je to nastavené jen na čelní sklo. :huh:

No já nevím, ale mě vnitřní cirkulace funguje bez problémů i když je to nastavené jen na čelní sklo. :huh:

tomu se ani nedá věřit

No já nevím, ale mě vnitřní cirkulace funguje bez problémů i když je to nastavené jen na čelní sklo. :huh:

tak to ti funguje pěkně špatně a to znamená, že to máš rozbitý :D

Tak když jsem jel ráno do práce a měl jsem to vyzkoušet, tak jsem na to samozřejmě zapomněl, tak zítra....

i mě to funguje ve všech polohách, tedy i ofuk skla..... No jo, holt prominenti :rolleyes:

  • Autor

Je to jedno v jaké poloze mám směr ventilace jde to pořád. Mám eleganci tak jestli nebude oproti jiným výbavam rozdíl. Šlo mi to od začátku na všechny směry. Tedˇmám pocit že je to spíš ve spínači než v kladce. Kdyby nešla kladka tab by v.cirkulace měla svítit a tvářit se zapnutě. Ale jste to asi nikdo pořádně neřešili takže asi nic . Zkusím promázaní toho serv.motoru a uvidím.

Ale zkoušel jsem mít to na nohy, zapnou vnitřní okruh, tak po přepnutí na okno se vnitřní okruh vypnul. V servisce skutečně píšou, že by se měl vnitřní okruh při ofuku oken nejdřív vypnout a potom už jde napodruhé aktivovat. Mě jde prostě aktivovat hned a nevypne a nemám pocit, že je něco pokažené.

Tak se to po 21 minutách nevyplo, a můžu říct, že po 21 minutách jízdy se zapnutou vnitřní cirkulací vzduchu je v tom autě pěkně vydejchanej vzduch :ble:ble:ble

Už jsme to tu rozebírali do nejmenších detailů, u klimatizace to funguje tak, že to zapnout jde, jen se to při opětovném nastartování samo vypne, nebo pokud zapneš recirkulaci v poloze ofuků dolů nebo dovnitř a dojedeš do polohy směrem na čelní sklo, vypne se recirkulace taky sama. Po opětovném zmáčknutí tlačítka se ovšem opět zapne. Se zapnutou klimou recirkulace nedělá problém, okna se nerosí, jen se člověk po čase přidusí nedostatkem kyslíku.

Už jsme to tu rozebírali do nejmenších detailů, u klimatizace to funguje tak, ...

Úplně přesné.

Doplním (pro ty co to ještě neví <_< ), že to funguje takto.

Klapka má dvě polohy vnitřní/vnější vzduch. Řízená je servomotorem. Takže po zmáčknutí tlačítka recirkulace přesune ŘJ klapku do opačné polohy. Na VAGu je to moc pěkně vidět :D

Jo a taky mi to občas stávkuje :angry: . Vidím nákjlaďák, tak zapnu vnitřní okruh a když jedu kolem tak přesně před výfuukem se to samo vypne... A to je obvyklé nastavení ofuku "vlevo".

  • 2 měsíce později...

Klucí, byl jsem na roční prohlídce a mám nefunkční motorek klapky vn. cirkulace. Prý po nastartování auta se přepne do polohy "zavřeno" a na tlačítko už nereaguje.

Oprava prý cca 3.000 Kč.

Já se bez vn. cirkulace obejdu, ale musí být trvale přepnuta do polohy "vypnuto" aby se nemlžili okna.

Můžu jí nějak ručně nastavit do otevřené polohy a zajistit ji tam nějak?

pozn.: sekundové lepidlo použít nechci :)

Klucí, já myslel že klapka pro vn. cirlukaci je jen jedna, ne?

Tady na tom obrázku jsou kresleny dvě, jak je to teda??

Ahoj vsem.

Ve spojitosti s probiranym tematem jsem se chtel zeptat, jak je to s vnitrni cirkulaci a zarazenou zpateckou. Kolega mel sluzebni fabii combi (prvni model) 1.2 standart s klimou a kdyz zaradil zpatecku, zapla se mu automaticky vnitrni cirkulace (nezavisle na klime - pry aby nesel do auta bordel z vyfuku). Ja mam taky 1.2 kombika, RV 2005 Ambiente bez klimy a tam mi to nedela. Je to podle meho nazoru uzitecna vec, proc to Skodovka vypustila ??? Dela vam to taky nekomu ???

Xp3: Jsou dvě, ale choděj jako jedna. :D Jsou propojeny přes zubatý kola.

už sem to psal v minulé diskuzi - měl sem fábuli s klimou a taky mi to dělalo:

- vyndat servo nastavování klapky a promazat a přimáčknout jezdec poťáku

- všechno vrátit zpátky

- přes diagnostiku provést nové nastavení klapky (kalibrace)

Nejsem si jistý zda mi to házelo i nadále chybu, ale sem si 100% jistý že příznaky typu: po stisku vnitřní cirkulace se tlačítko nerosvítilo oranžově, nebo až po chvíli, nebo se rozsvítilo a pak zhaslo , zmizely a vše fungovalo perfektně wink.gif

PS: reklamoval sem to u třech Škoda servisů a všude mi řekli že je vše ok ! :-/

PSS: možná dočasně pomůže jenom ta rekalibrace... ;)

Xp3: Jsou dvě, ale choděj jako jedna.  :D Jsou propojeny přes zubatý kola.

Dneska jsem se na to podíval. Akorát jsem nevěděl, že je tam tak na hovno přístup :huh:

Protože si ta moje klapka dělá co chce, tak jsem ji ručně nastavil do polohy "vnější vzduch", vytáhnul kabely od servomotorku a klapku jsem zajistil v poloze "vnější vzduch".

Akorát potřebuji poradit, jestli jsem vytáhnul ten správný svazek. Měl to někdo z vás rozdělané? Jakou barvu mají kablíky k servomotorku nastavení vn. cirkulace? Já jsem odpojil zelenobílý svazek, je to dobře?

Doufám, že se mezi váma někdo najde, kdo ví o co jde ;)

Díky !! -_-

Tak co, nikdo nic? :)

NIkdo neví jaký je to kablík??

Tak se to po 21 minutách nevyplo, a můžu říct, že po 21 minutách jízdy se zapnutou vnitřní cirkulací vzduchu je v tom autě pěkně vydejchanej vzduch :ble:ble:ble

Nedej bože aby jsi si P R D N U L :smich::smich::smich:

Tak co, nikdo nic?  :)

NIkdo neví jaký je to kablík??

Tak podle DP (jestli dobře koukám :D ) tak k servu vedou dva drátky, zelenej (PIN4) a fialovej (PIN6), oba 0,5mm2. Ale je tam 6pólová svorkovnice, takže tam možná bude ještě něco.

A koukám dál. Pokud máš klimu, tak tam vidím pět drátků. Viz obr. Je to svorkovnice T6s.

post-10-1153288583.jpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.