Publikováno Duben 24, 200619 r Mám problém s vnitřní cirkulací vzduchu. Když ji zapnu tak většivou po chvíli vypne a nejde znovu zapnout. Dá se to nějak spravit ať nemusím jezdit do servisu?
Duben 24, 200619 r tohle mam taky a nekde tady ( urcite jsi schopny si to najit ) je napsano, ze to je problemem serva pro rizeni klapky uzavery prisunu cerstveho vzduchu.
Duben 25, 200619 r A po jaké době ti to vypíná ? Zkus to vysledovat jestli to je pravidelně. Jinak přesně jak je psáno, když je nastavený ofuk jen samotného předního skla tak to nende zapnout. Řešim to tak, že ten knoflík mam o jeden zoubek pootočený do prava pořád, je to pak rychlejší zmáčknout jen ten gombík na cirkulaci vzduchu když ti to třeba na křižovatce vohulí nějakej náklaďák nebo autobus. Nemusím ještě před tim honi do nějaké polohy ten otočný knoflík abych to mohl zapnout. Docela to používám neboť jezdím dost po Praze. Jinak to zítra ráno po cestě do práce vyzkouším jestli se mi to taky vypne, myslím si že by to mohlo dělat schválně, už jen kvůli tomu zmiňovanému čerstvému vzduchu a také se dost rychle zamlžují všechna skla. Dám vědět....
Duben 26, 200619 r No já nevím, ale mě vnitřní cirkulace funguje bez problémů i když je to nastavené jen na čelní sklo.
Duben 26, 200619 r No já nevím, ale mě vnitřní cirkulace funguje bez problémů i když je to nastavené jen na čelní sklo. tomu se ani nedá věřit
Duben 26, 200619 r No já nevím, ale mě vnitřní cirkulace funguje bez problémů i když je to nastavené jen na čelní sklo. tak to ti funguje pěkně špatně a to znamená, že to máš rozbitý
Duben 26, 200619 r Tak když jsem jel ráno do práce a měl jsem to vyzkoušet, tak jsem na to samozřejmě zapomněl, tak zítra....
Duben 27, 200619 r Autor Je to jedno v jaké poloze mám směr ventilace jde to pořád. Mám eleganci tak jestli nebude oproti jiným výbavam rozdíl. Šlo mi to od začátku na všechny směry. Tedˇmám pocit že je to spíš ve spínači než v kladce. Kdyby nešla kladka tab by v.cirkulace měla svítit a tvářit se zapnutě. Ale jste to asi nikdo pořádně neřešili takže asi nic . Zkusím promázaní toho serv.motoru a uvidím.
Duben 27, 200619 r Ale zkoušel jsem mít to na nohy, zapnou vnitřní okruh, tak po přepnutí na okno se vnitřní okruh vypnul. V servisce skutečně píšou, že by se měl vnitřní okruh při ofuku oken nejdřív vypnout a potom už jde napodruhé aktivovat. Mě jde prostě aktivovat hned a nevypne a nemám pocit, že je něco pokažené.
Duben 27, 200619 r Tak se to po 21 minutách nevyplo, a můžu říct, že po 21 minutách jízdy se zapnutou vnitřní cirkulací vzduchu je v tom autě pěkně vydejchanej vzduch
Duben 30, 200619 r Už jsme to tu rozebírali do nejmenších detailů, u klimatizace to funguje tak, že to zapnout jde, jen se to při opětovném nastartování samo vypne, nebo pokud zapneš recirkulaci v poloze ofuků dolů nebo dovnitř a dojedeš do polohy směrem na čelní sklo, vypne se recirkulace taky sama. Po opětovném zmáčknutí tlačítka se ovšem opět zapne. Se zapnutou klimou recirkulace nedělá problém, okna se nerosí, jen se člověk po čase přidusí nedostatkem kyslíku.
Květen 1, 200619 r Už jsme to tu rozebírali do nejmenších detailů, u klimatizace to funguje tak, ... Úplně přesné. Doplním (pro ty co to ještě neví ), že to funguje takto. Klapka má dvě polohy vnitřní/vnější vzduch. Řízená je servomotorem. Takže po zmáčknutí tlačítka recirkulace přesune ŘJ klapku do opačné polohy. Na VAGu je to moc pěkně vidět Jo a taky mi to občas stávkuje . Vidím nákjlaďák, tak zapnu vnitřní okruh a když jedu kolem tak přesně před výfuukem se to samo vypne... A to je obvyklé nastavení ofuku "vlevo".
Červenec 5, 200619 r Klucí, byl jsem na roční prohlídce a mám nefunkční motorek klapky vn. cirkulace. Prý po nastartování auta se přepne do polohy "zavřeno" a na tlačítko už nereaguje. Oprava prý cca 3.000 Kč. Já se bez vn. cirkulace obejdu, ale musí být trvale přepnuta do polohy "vypnuto" aby se nemlžili okna. Můžu jí nějak ručně nastavit do otevřené polohy a zajistit ji tam nějak? pozn.: sekundové lepidlo použít nechci
Červenec 6, 200619 r Klucí, já myslel že klapka pro vn. cirlukaci je jen jedna, ne? Tady na tom obrázku jsou kresleny dvě, jak je to teda??
Červenec 7, 200619 r Ahoj vsem. Ve spojitosti s probiranym tematem jsem se chtel zeptat, jak je to s vnitrni cirkulaci a zarazenou zpateckou. Kolega mel sluzebni fabii combi (prvni model) 1.2 standart s klimou a kdyz zaradil zpatecku, zapla se mu automaticky vnitrni cirkulace (nezavisle na klime - pry aby nesel do auta bordel z vyfuku). Ja mam taky 1.2 kombika, RV 2005 Ambiente bez klimy a tam mi to nedela. Je to podle meho nazoru uzitecna vec, proc to Skodovka vypustila ??? Dela vam to taky nekomu ???
Červenec 10, 200619 r už sem to psal v minulé diskuzi - měl sem fábuli s klimou a taky mi to dělalo: - vyndat servo nastavování klapky a promazat a přimáčknout jezdec poťáku - všechno vrátit zpátky - přes diagnostiku provést nové nastavení klapky (kalibrace) Nejsem si jistý zda mi to házelo i nadále chybu, ale sem si 100% jistý že příznaky typu: po stisku vnitřní cirkulace se tlačítko nerosvítilo oranžově, nebo až po chvíli, nebo se rozsvítilo a pak zhaslo , zmizely a vše fungovalo perfektně wink.gif PS: reklamoval sem to u třech Škoda servisů a všude mi řekli že je vše ok ! :-/ PSS: možná dočasně pomůže jenom ta rekalibrace...
Červenec 11, 200619 r Xp3: Jsou dvě, ale choděj jako jedna. Jsou propojeny přes zubatý kola. Dneska jsem se na to podíval. Akorát jsem nevěděl, že je tam tak na hovno přístup Protože si ta moje klapka dělá co chce, tak jsem ji ručně nastavil do polohy "vnější vzduch", vytáhnul kabely od servomotorku a klapku jsem zajistil v poloze "vnější vzduch". Akorát potřebuji poradit, jestli jsem vytáhnul ten správný svazek. Měl to někdo z vás rozdělané? Jakou barvu mají kablíky k servomotorku nastavení vn. cirkulace? Já jsem odpojil zelenobílý svazek, je to dobře? Doufám, že se mezi váma někdo najde, kdo ví o co jde Díky !!
Červenec 19, 200619 r Tak se to po 21 minutách nevyplo, a můžu říct, že po 21 minutách jízdy se zapnutou vnitřní cirkulací vzduchu je v tom autě pěkně vydejchanej vzduch Nedej bože aby jsi si P R D N U L
Červenec 19, 200619 r Tak co, nikdo nic? NIkdo neví jaký je to kablík?? Tak podle DP (jestli dobře koukám ) tak k servu vedou dva drátky, zelenej (PIN4) a fialovej (PIN6), oba 0,5mm2. Ale je tam 6pólová svorkovnice, takže tam možná bude ještě něco. A koukám dál. Pokud máš klimu, tak tam vidím pět drátků. Viz obr. Je to svorkovnice T6s.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.