martikk Vloženo 24. Duben 2006 Sdílet Vloženo 24. Duben 2006 Mám problém s vnitřní cirkulací vzduchu. Když ji zapnu tak většivou po chvíli vypne a nejde znovu zapnout. Dá se to nějak spravit ať nemusím jezdit do servisu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gil Vloženo 24. Duben 2006 Sdílet Vloženo 24. Duben 2006 Nefunguje když máš ofuk předního skla (jen pro jistotu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mISHA Vloženo 24. Duben 2006 Sdílet Vloženo 24. Duben 2006 tohle mam taky a nekde tady ( urcite jsi schopny si to najit ) je napsano, ze to je problemem serva pro rizeni klapky uzavery prisunu cerstveho vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 24. Duben 2006 Sdílet Vloženo 24. Duben 2006 Me to taky dela, ale ja to vubec nepouzivam, takze to neresim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gil Vloženo 24. Duben 2006 Sdílet Vloženo 24. Duben 2006 http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=2391 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1pe1sk Vloženo 25. Duben 2006 Sdílet Vloženo 25. Duben 2006 A po jaké době ti to vypíná ? Zkus to vysledovat jestli to je pravidelně. Jinak přesně jak je psáno, když je nastavený ofuk jen samotného předního skla tak to nende zapnout. Řešim to tak, že ten knoflík mam o jeden zoubek pootočený do prava pořád, je to pak rychlejší zmáčknout jen ten gombík na cirkulaci vzduchu když ti to třeba na křižovatce vohulí nějakej náklaďák nebo autobus. Nemusím ještě před tim honi do nějaké polohy ten otočný knoflík abych to mohl zapnout. Docela to používám neboť jezdím dost po Praze. Jinak to zítra ráno po cestě do práce vyzkouším jestli se mi to taky vypne, myslím si že by to mohlo dělat schválně, už jen kvůli tomu zmiňovanému čerstvému vzduchu a také se dost rychle zamlžují všechna skla. Dám vědět.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 26. Duben 2006 Sdílet Vloženo 26. Duben 2006 No já nevím, ale mě vnitřní cirkulace funguje bez problémů i když je to nastavené jen na čelní sklo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miro84 Vloženo 26. Duben 2006 Sdílet Vloženo 26. Duben 2006 No já nevím, ale mě vnitřní cirkulace funguje bez problémů i když je to nastavené jen na čelní sklo. tomu se ani nedá věřit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tondaz Vloženo 26. Duben 2006 Sdílet Vloženo 26. Duben 2006 No já nevím, ale mě vnitřní cirkulace funguje bez problémů i když je to nastavené jen na čelní sklo. tak to ti funguje pěkně špatně a to znamená, že to máš rozbitý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1pe1sk Vloženo 26. Duben 2006 Sdílet Vloženo 26. Duben 2006 Tak když jsem jel ráno do práce a měl jsem to vyzkoušet, tak jsem na to samozřejmě zapomněl, tak zítra.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dattel Vloženo 27. Duben 2006 Sdílet Vloženo 27. Duben 2006 i mě to funguje ve všech polohách, tedy i ofuk skla..... No jo, holt prominenti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martikk Vloženo 27. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 27. Duben 2006 Je to jedno v jaké poloze mám směr ventilace jde to pořád. Mám eleganci tak jestli nebude oproti jiným výbavam rozdíl. Šlo mi to od začátku na všechny směry. Tedˇmám pocit že je to spíš ve spínači než v kladce. Kdyby nešla kladka tab by v.cirkulace měla svítit a tvářit se zapnutě. Ale jste to asi nikdo pořádně neřešili takže asi nic . Zkusím promázaní toho serv.motoru a uvidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 27. Duben 2006 Sdílet Vloženo 27. Duben 2006 Ale zkoušel jsem mít to na nohy, zapnou vnitřní okruh, tak po přepnutí na okno se vnitřní okruh vypnul. V servisce skutečně píšou, že by se měl vnitřní okruh při ofuku oken nejdřív vypnout a potom už jde napodruhé aktivovat. Mě jde prostě aktivovat hned a nevypne a nemám pocit, že je něco pokažené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1pe1sk Vloženo 27. Duben 2006 Sdílet Vloženo 27. Duben 2006 Tak se to po 21 minutách nevyplo, a můžu říct, že po 21 minutách jízdy se zapnutou vnitřní cirkulací vzduchu je v tom autě pěkně vydejchanej vzduch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlo Vloženo 30. Duben 2006 Sdílet Vloženo 30. Duben 2006 Už jsme to tu rozebírali do nejmenších detailů, u klimatizace to funguje tak, že to zapnout jde, jen se to při opětovném nastartování samo vypne, nebo pokud zapneš recirkulaci v poloze ofuků dolů nebo dovnitř a dojedeš do polohy směrem na čelní sklo, vypne se recirkulace taky sama. Po opětovném zmáčknutí tlačítka se ovšem opět zapne. Se zapnutou klimou recirkulace nedělá problém, okna se nerosí, jen se člověk po čase přidusí nedostatkem kyslíku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohouš Vloženo 1. Květen 2006 Sdílet Vloženo 1. Květen 2006 Už jsme to tu rozebírali do nejmenších detailů, u klimatizace to funguje tak, ... Úplně přesné. Doplním (pro ty co to ještě neví ), že to funguje takto. Klapka má dvě polohy vnitřní/vnější vzduch. Řízená je servomotorem. Takže po zmáčknutí tlačítka recirkulace přesune ŘJ klapku do opačné polohy. Na VAGu je to moc pěkně vidět Jo a taky mi to občas stávkuje . Vidím nákjlaďák, tak zapnu vnitřní okruh a když jedu kolem tak přesně před výfuukem se to samo vypne... A to je obvyklé nastavení ofuku "vlevo". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 5. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2006 Klucí, byl jsem na roční prohlídce a mám nefunkční motorek klapky vn. cirkulace. Prý po nastartování auta se přepne do polohy "zavřeno" a na tlačítko už nereaguje. Oprava prý cca 3.000 Kč. Já se bez vn. cirkulace obejdu, ale musí být trvale přepnuta do polohy "vypnuto" aby se nemlžili okna. Můžu jí nějak ručně nastavit do otevřené polohy a zajistit ji tam nějak? pozn.: sekundové lepidlo použít nechci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 6. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2006 Klucí, já myslel že klapka pro vn. cirlukaci je jen jedna, ne? Tady na tom obrázku jsou kresleny dvě, jak je to teda?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host premek_k Vloženo 7. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2006 Ahoj vsem. Ve spojitosti s probiranym tematem jsem se chtel zeptat, jak je to s vnitrni cirkulaci a zarazenou zpateckou. Kolega mel sluzebni fabii combi (prvni model) 1.2 standart s klimou a kdyz zaradil zpatecku, zapla se mu automaticky vnitrni cirkulace (nezavisle na klime - pry aby nesel do auta bordel z vyfuku). Ja mam taky 1.2 kombika, RV 2005 Ambiente bez klimy a tam mi to nedela. Je to podle meho nazoru uzitecna vec, proc to Skodovka vypustila ??? Dela vam to taky nekomu ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Strojvůdce Vloženo 9. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2006 Xp3: Jsou dvě, ale choděj jako jedna. Jsou propojeny přes zubatý kola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FISHkaa Vloženo 10. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2006 už sem to psal v minulé diskuzi - měl sem fábuli s klimou a taky mi to dělalo: - vyndat servo nastavování klapky a promazat a přimáčknout jezdec poťáku - všechno vrátit zpátky - přes diagnostiku provést nové nastavení klapky (kalibrace) Nejsem si jistý zda mi to házelo i nadále chybu, ale sem si 100% jistý že příznaky typu: po stisku vnitřní cirkulace se tlačítko nerosvítilo oranžově, nebo až po chvíli, nebo se rozsvítilo a pak zhaslo , zmizely a vše fungovalo perfektně wink.gif PS: reklamoval sem to u třech Škoda servisů a všude mi řekli že je vše ok ! :-/ PSS: možná dočasně pomůže jenom ta rekalibrace... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 11. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2006 Xp3: Jsou dvě, ale choděj jako jedna. Jsou propojeny přes zubatý kola. Dneska jsem se na to podíval. Akorát jsem nevěděl, že je tam tak na hovno přístup Protože si ta moje klapka dělá co chce, tak jsem ji ručně nastavil do polohy "vnější vzduch", vytáhnul kabely od servomotorku a klapku jsem zajistil v poloze "vnější vzduch". Akorát potřebuji poradit, jestli jsem vytáhnul ten správný svazek. Měl to někdo z vás rozdělané? Jakou barvu mají kablíky k servomotorku nastavení vn. cirkulace? Já jsem odpojil zelenobílý svazek, je to dobře? Doufám, že se mezi váma někdo najde, kdo ví o co jde Díky !! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 18. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2006 Tak co, nikdo nic? NIkdo neví jaký je to kablík?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mobb77 Vloženo 19. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2006 Tak se to po 21 minutách nevyplo, a můžu říct, že po 21 minutách jízdy se zapnutou vnitřní cirkulací vzduchu je v tom autě pěkně vydejchanej vzduch Nedej bože aby jsi si P R D N U L Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Strojvůdce Vloženo 19. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2006 Tak co, nikdo nic? NIkdo neví jaký je to kablík?? Tak podle DP (jestli dobře koukám ) tak k servu vedou dva drátky, zelenej (PIN4) a fialovej (PIN6), oba 0,5mm2. Ale je tam 6pólová svorkovnice, takže tam možná bude ještě něco. A koukám dál. Pokud máš klimu, tak tam vidím pět drátků. Viz obr. Je to svorkovnice T6s. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.