Přejít na obsah

Vnitřní cirkulace vzduchu


martikk

Doporučené příspěvky

A po jaké době ti to vypíná ? Zkus to vysledovat jestli to je pravidelně. Jinak přesně jak je psáno, když je nastavený ofuk jen samotného předního skla tak to nende zapnout. Řešim to tak, že ten knoflík mam o jeden zoubek pootočený do prava pořád, je to pak rychlejší zmáčknout jen ten gombík na cirkulaci vzduchu když ti to třeba na křižovatce vohulí nějakej náklaďák nebo autobus. Nemusím ještě před tim honi do nějaké polohy ten otočný knoflík abych to mohl zapnout. Docela to používám neboť jezdím dost po Praze. Jinak to zítra ráno po cestě do práce vyzkouším jestli se mi to taky vypne, myslím si že by to mohlo dělat schválně, už jen kvůli tomu zmiňovanému čerstvému vzduchu a také se dost rychle zamlžují všechna skla. Dám vědět.... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to jedno v jaké poloze mám směr ventilace jde to pořád. Mám eleganci tak jestli nebude oproti jiným výbavam rozdíl. Šlo mi to od začátku na všechny směry. Tedˇmám pocit že je to spíš ve spínači než v kladce. Kdyby nešla kladka tab by v.cirkulace měla svítit a tvářit se zapnutě. Ale jste to asi nikdo pořádně neřešili takže asi nic . Zkusím promázaní toho serv.motoru a uvidím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale zkoušel jsem mít to na nohy, zapnou vnitřní okruh, tak po přepnutí na okno se vnitřní okruh vypnul. V servisce skutečně píšou, že by se měl vnitřní okruh při ofuku oken nejdřív vypnout a potom už jde napodruhé aktivovat. Mě jde prostě aktivovat hned a nevypne a nemám pocit, že je něco pokažené.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsme to tu rozebírali do nejmenších detailů, u klimatizace to funguje tak, že to zapnout jde, jen se to při opětovném nastartování samo vypne, nebo pokud zapneš recirkulaci v poloze ofuků dolů nebo dovnitř a dojedeš do polohy směrem na čelní sklo, vypne se recirkulace taky sama. Po opětovném zmáčknutí tlačítka se ovšem opět zapne. Se zapnutou klimou recirkulace nedělá problém, okna se nerosí, jen se člověk po čase přidusí nedostatkem kyslíku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsme to tu rozebírali do nejmenších detailů, u klimatizace to funguje tak, ...

Úplně přesné.

Doplním (pro ty co to ještě neví <_< ), že to funguje takto.

Klapka má dvě polohy vnitřní/vnější vzduch. Řízená je servomotorem. Takže po zmáčknutí tlačítka recirkulace přesune ŘJ klapku do opačné polohy. Na VAGu je to moc pěkně vidět :D

Jo a taky mi to občas stávkuje :angry: . Vidím nákjlaďák, tak zapnu vnitřní okruh a když jedu kolem tak přesně před výfuukem se to samo vypne... A to je obvyklé nastavení ofuku "vlevo".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Klucí, byl jsem na roční prohlídce a mám nefunkční motorek klapky vn. cirkulace. Prý po nastartování auta se přepne do polohy "zavřeno" a na tlačítko už nereaguje.

Oprava prý cca 3.000 Kč.

Já se bez vn. cirkulace obejdu, ale musí být trvale přepnuta do polohy "vypnuto" aby se nemlžili okna.

Můžu jí nějak ručně nastavit do otevřené polohy a zajistit ji tam nějak?

pozn.: sekundové lepidlo použít nechci :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj vsem.

Ve spojitosti s probiranym tematem jsem se chtel zeptat, jak je to s vnitrni cirkulaci a zarazenou zpateckou. Kolega mel sluzebni fabii combi (prvni model) 1.2 standart s klimou a kdyz zaradil zpatecku, zapla se mu automaticky vnitrni cirkulace (nezavisle na klime - pry aby nesel do auta bordel z vyfuku). Ja mam taky 1.2 kombika, RV 2005 Ambiente bez klimy a tam mi to nedela. Je to podle meho nazoru uzitecna vec, proc to Skodovka vypustila ??? Dela vam to taky nekomu ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

už sem to psal v minulé diskuzi - měl sem fábuli s klimou a taky mi to dělalo:

- vyndat servo nastavování klapky a promazat a přimáčknout jezdec poťáku

- všechno vrátit zpátky

- přes diagnostiku provést nové nastavení klapky (kalibrace)

Nejsem si jistý zda mi to házelo i nadále chybu, ale sem si 100% jistý že příznaky typu: po stisku vnitřní cirkulace se tlačítko nerosvítilo oranžově, nebo až po chvíli, nebo se rozsvítilo a pak zhaslo , zmizely a vše fungovalo perfektně wink.gif

PS: reklamoval sem to u třech Škoda servisů a všude mi řekli že je vše ok ! :-/

PSS: možná dočasně pomůže jenom ta rekalibrace... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Xp3: Jsou dvě, ale choděj jako jedna.  :D Jsou propojeny přes zubatý kola.

Dneska jsem se na to podíval. Akorát jsem nevěděl, že je tam tak na hovno přístup :huh:

Protože si ta moje klapka dělá co chce, tak jsem ji ručně nastavil do polohy "vnější vzduch", vytáhnul kabely od servomotorku a klapku jsem zajistil v poloze "vnější vzduch".

Akorát potřebuji poradit, jestli jsem vytáhnul ten správný svazek. Měl to někdo z vás rozdělané? Jakou barvu mají kablíky k servomotorku nastavení vn. cirkulace? Já jsem odpojil zelenobílý svazek, je to dobře?

Doufám, že se mezi váma někdo najde, kdo ví o co jde ;)

Díky !! -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host Strojvůdce
Tak co, nikdo nic?  :)

NIkdo neví jaký je to kablík??

Tak podle DP (jestli dobře koukám :D ) tak k servu vedou dva drátky, zelenej (PIN4) a fialovej (PIN6), oba 0,5mm2. Ale je tam 6pólová svorkovnice, takže tam možná bude ještě něco.

A koukám dál. Pokud máš klimu, tak tam vidím pět drátků. Viz obr. Je to svorkovnice T6s.

post-10-1153288583.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...